pondělí 9. dubna 2012

Beauty Boxy v Čechách? Konečně jsme se dočkaly?

Víte, co je Birchbox?
Jasně, že víte.
A pamatujete si nepovedenou českou variaci aneb Luxury Beauty Box?
No jasně, že pamatujete, to byla nezapomenutelná akce...
A teď... nechci vám nic slibovat... ale asi jo... vypadá to nadějně... snad jsme se dočkaly...
... aneb na druhý pokus?

Minulý týden jsem byla oslovená s nabídkou spolupráce. Takovou trošku jinou, protože zatím jsem nic nedostala, ale o to víc mě to potěšilo. Uvažuje se totiž o uvedení nějaké variace Beauty Boxu v Čechách. Aktuálně je v procesu domlouvání firem, které by se rády zúčastnily. Vzorkové balíčky by byly rozesílány pravděpodobně s měsíční frekvencí. Za rozumnou cenu 190,- (i s poštovným). Velikost by měla být zhruba 5-20 vzorků. Chystaný je i e-shop (stejně jak to funguje u zahraničních verzí) a možnost nákupu plné velikosti se slevou nebo bude přiložen kupón na slevu v balíčku.

A teď to víte. Exkluzivně ode mě. A nejen to. Navíc máte možnost se k tomu vyjádřit. Do komentářů si klidně vypište svá srdíčka.
Které značky byste rády uviděly v české verzi?
Uvítaly byste české značky?
Jak by se měla česká varianta jmenovat?
Český nebo anglický název?
Líbí se vám český překlad Krabička Krásy?
Nebo máte nějaký lepší překlad?
Těšíte se, že něco takového bude?
A budete předplatitelky?

Pokud máte jakékoliv dotazy, napište je buďto do komentářů zde pod článkem nebo směřujte přímo na e-mail zuzana@empirecosmetics.cz, kde můžete získat další informace a taky budete první vědět o předplatném balíčků.


69 komentářů:

  1. Jestli něco takového bude, tak budu mezi prvníma kdo si to objedná! konečně to vypadá, že nejsme sto let za opicema :D rozhodně by v něm mohly být české značky, ale zase bych byla nerada kdyby tam byly JENOM české značky.. a podle mě je na youtube dost birchbox videí, takže se lidé mají čím inspirovat. prostě ať tam je od všeho trochu :) a rozhodně doufám, že nebudou posílat vzorky ve stylu těch v časopisech a bude to jako v americe "deluxe size samples" ale to už se tu vypisuju :D

    OdpovědětVymazat
  2. pááni že by konečně i u nás bylo něco pořádného? mně by se líbila nějaká verze zahraničních beauty boxů, to bych si vůbec nestěžovala a ty peníze bych za to dala ráda :)

    prosím, prosím jen už žádný propadák!

    OdpovědětVymazat
  3. och, pakliže se to opravdu odstartuje, tak se jistě aktivně zúčastním :)
    docela ráda bych viděla v boxu lancome, biotherm, clinique; návrh na pojmenování mě opravdu nenapadá, ačkoli se považuji za poměrně kreativního jedince, tak něco jako "balíček pokušení" by asi neuspělo :D
    díky za informace!

    OdpovědětVymazat
  4. Krabička krásy je dobrý název. Hlavně se mi líbí asi proto, že by se mi líbilo, kdyby opravdu velká část byly české značky....
    spousta jich není pořádně k sehnání, možná kdyby se dostaly více do povědomí, vznikla by poptávka, tak by se i rozšířily... a vsadila bych se, že bychom asi docela koukaly, co všechno se tady vyrábí...
    jinak mě ale žádné konkrétní značky, které bych uvítala nenapadají, spíš jsem pro konzistence, vůně a přípravky, co "tu ještě nebyly".... lepší vyjádření pro to nemám...

    OdpovědětVymazat
  5. urcite by jsem box uvitala...uvitala by jsem spise zahranicni znacky (nic proti ceske kosmetice)...nazev se mi teda vic libi v anglictine ale jsme v cechach tak cesky by byl lepsi

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsem teda zvědaváááá :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Bylo by to úžasné, ale asi bych nevolila jen české značky, ale i ty které jsou finančně náročnější a "zvučnějších" značek, v UK jsem v beauty boxu měla i značky u kterých jsem věděla, že si je nekoupím dokavad nevyskouším, a byla jsme spokojená :o)
    Jestli bude i v čr jsem mezi prvními zájemci :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda, něco "zvučného" by to taky chtělo :-)

      Vymazat
  8. Za to bych byla neskonale vděčná! :) Už dlouho čekám, kdy se najde něco podobného.. ty zahraniční boxy mě úplně fascinujou.. :) asi bych nechala cizí název, česky se mi to moc nelíbí.. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ja by som českú verziu určite uvítala, ale nakoľko odoberám feelunique box v UK, myslím že "vzorkové balíčky a 15-20 vzorkami" ma moc nezaujímajú, a radšej by som uvítala zopár produktov v plnej alebo deluxe verzii.

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych si asi Beauty Box (samozřejmě název v AJ) objednala, pokud by obsahoval i nějaký produkt v klasické verzi.
    Co se obsahu týče, jsem pro mix české a zahraniční kosmetiky, ale bylo by supr, kdyby alespoň jeden produkt byl opravdu nějaký "lepší" (NARS, LaRoche, MUFE, Bioderma...).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Resp. myslím, že co se vzorků týče, bylo to už mnohokrát oílané i u Luxury boxu. Získat 5-12 vzorků kosmetiky je sice fajn, ale bez plné, nebo deluxe verze to jaksi ztrácí na hodnotě.

      Vymazat
    2. Tak já doufám, že plánují aspoň nějaké ty lepší-větší vzorky, protože jinak to opravdu nemá smysl, pro 2 ml pytlíček si můžu dojít zadarmo parfumerky...

      Vymazat
  11. Som zvedavá, či bude existovať aj možnosť zasielania na Slovensko. Inak je úplne jedno ako sa to bude volať, hlavne aby projekt neskončil rovnako, resp. podobne ako ten predchádzajúci. Čo sa týka značiek uvítam, české, slovenské, občas exkluzívne a známe a občas neznáme, ale rovnako dobré, napríklad z Poľska, Rakúska, to by bolo skvelé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pridavam sa, bolo by moc fajn, ak by sa niečo take dostalo aj na Slovensko

      Vymazat
  12. Krásobox:-D ale ten navrhovaný taky ujde. Určitě bych objednala, to už jsme na tvém blogu probíraly... A určitě mix značek. Ježíš já se těším!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Aaaaaaaaaaa to je snad nejlepší zpráva a ještě od Tebe!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Nevím, jestli bych se zúčastnila, ale přispět sem můžu :) Uvítala bych raději zahraniční značky a název se mi taky víc líbí v angličtině. Mně by se líbila dekorativní kosmetika MAC, Chanel, různé vzorky dražších parfémů, vlasová péče, apod. I nějaké české značky, ale spíš ty míň známé. V žádném případě nic, co se dá masově nakoupit v drogeriích nebo co se prodává prostřednictvím katalogů.

    OdpovědětVymazat
  15. Značky preferuji lékárenské, parfumérkové. Mezi českými a zahraničními značkami kosmetiky nedělám rozdíl. Českého zemědělce podpořím, ale u kosmetiky se opravdu nechci nijak "vázat" nebo "omezovat", ale převaha českých značek by mi nevadila. Název bych klidně nechala na Beauty boxu, je to takové zavedené a v dnešní době mi ukažte na člověka, který tomu neporozumí! :) I když česká varianta Krabička krásy zní taky dobře, prostě hezky česky. Určitě se těším a na zkoušku nějaký objednám. Jestli budu odebírat pravidelně záleží na více faktorech - jaké bude složení boxu, přece nezaplatím za 5ml/ks vzorečku, který si mohu vyprosit, takže minimálně jeden produkt by měl být běžná velikost, nebo větší dle jeho cenové relace atd. ale aspoň 50ml. Dále podle toho, co v něm bude. Uvítala bych, kdyby tam byly třeba nějaké novinky na trhu. Chci určitě jasné a srozumitelné info - od kdy do kdy je jaký box, pokud možno i jeho obsah. A nakonec, přinese mi předplatné nějaké další výhody? Třeba zlevněná cena? Bude možné si boxy opravdu předplatit a trochu tak pohnout s cenou pošty, nebo nikoliv? Jak bude box odeslán - doporučeně nebo jako balík do ruky/na poštu? Jelikož je pro mne mnohem výhodnější si jej nechat zaslat na poštu ve městě s cestou domu se pro něj stavit, než prostě u nás jít 15 min. do kopca :D
    Howgh O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem zapomněla dodatek, že mně osobně nijak neberou vzorky parfémů, takže kdyby jich nebylo víc jak 2ks/box, tak by si u mě získali ještě více sympatií ;) :D
      Případně, jestli uvažují o osobních odběrech, nebo o nějaké služce typu Uloženka atd. čímž by se opět mohlo pohnout s cenou pošty, což by bylo myslím fajn pro všechny :)

      Vymazat
  16. Já to chci a chci a chci!!!!!!!!!!!!!
    První moje kritérium bude, aby to nedopadlo jako ad. luxury box..musí se toho chopit schopní lidé!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jasně, že budu nakupovat!
    Nevím jak to chtějí koncipovat, ale mě by se v balíčku líbily i věci u nás nedostupné(to je asi blbost co?)nebála bych se spolupráce se zahraničními eshopy...protože podle mě holky co ví o těhle akcích ovládají nakupování ze zahraničí
    Preferovala bych lékárenskou a lepší kosmetiku...Nars, Benefit, Chanel, La roche, Sleek nebo i barry m...a podobné..česká kosmetika mě moc nebere
    2-3 výrobky by měly být v plné veliskosti..ostatní miniatury...rozhodně ne plná krabice pytlíkových vzorků

    Český překlad by mi nevadil..
    Hlavně aby to fungovalo a organizátoři nauráželi zákazníky jako v předchozí akci..
    Možná jsem moc snílek, ale kdyby balíčky byly na úrovní douglasboxů v Německu, tak budu šťastná jako blecha...sortiment na trhu je u nás přinejmenším podobný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obscesivně-kompulzivní krabička :D

      Vymazat
  17. To by samozrejme bylo bajecne. Krabicka krasy me teda moc nelaka. Ocenila bych, kdyby to nebylo naladovano jen drogerkovyma vzorkama, zvlast jestli me to ma inspirovat k nakupu celeho baleni ;) i bych radeji platila vice za neco co mu udela radost. Ze znacek bych uvitala takovou klasiku Benefit, Too faced, NARS, MUFE, Crabtree & Evelyn, Body shop...

    OdpovědětVymazat
  18. Mňa sa to síce na Slovensku asi veľmi týkať nebude, ale celkom ma odrádza "5 až 20 vzoriek"... Naozaj by malo ísť radšej o menší počet, ale slušných "deluxe" verzií, inak to bude znova slušný fail.

    OdpovědětVymazat
  19. to by bolo skvelé aj keď som zo Slovenska určite by som si tento balíček objednávala aspoň do Čiech ! snáď to vijde :P

    OdpovědětVymazat
  20. všem moc děkuji za komentáře... pokusím se další týden vyzjistit více a napsat upřesňující článek s odpověďmi.

    OdpovědětVymazat
  21. Já samozřejmě podobný balíček taky uvítám, český název se mi moc nelíbí, radši bych zůstala u toho anglického, protože zní líp, ale ono je to ve finále šumák, jak se to bude jmenovat, pokud se mi bude líbit složení, objednám si ho i tak.
    Určitě by mě potěšilo, kdyby se Beauty Box neomezoval jenom na české značky, ale nabídl i nějaké lepší zahraniční a pak třeba i ty české méně rozšířené. Co se týče složení, tak bych uvítala i nějakou tu dekorativní kosmetiku. A jak bylo psáno výše, aspoň jeden produkt by mohl být v plné verzi a nebo třeba víc kusů v deluxe verzi. Takže z toho plyne, že já třeba uvítám menší množství "větších" produktů než velké množství mini vzorků ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Jestli do toho půjdu nebo ne zatím nevím, nejspíš si počkám na první ohlasy. Lákalo by mě to pouze v případě, že by se český Beauty Box podobal těm zahraničním, tzn. klidně 5 vzorků, ale velkých a to zejména značek které jsou dražší, popř. by bylo ideální kdyby se tímto způsobem podařilo navázat spolupráci i se značkami, které u nás zatím vůbec dostupné nejsou. V tom já vidím smysl BB - vyzkoušet si něco nového, k čemu se normálně nemám šanci dostat nebo se mi nechce investovat vysokou částku, když nevím, jestli mi to bude vyhovovat. 20 vzorečků o velikosti 2ml nejspíš skončí stejným fiaskem, jako první pokus, já osobně bych 190Kč nezaplatila za něco, co můžu dostat zadarmo když si oběhám pár parfumerek.
    Název Krabička krásy se mi moc nelíbí, mám averzi vůči zdrobnělinám. Nechala bych název Beauty Box a přidala třeba Czech nebo tak něco.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Czech Beauty Box, to je přesně ono ;)

      Vymazat
    2. Plně souhlasím s vienettkou:)

      Vymazat
    3. nebudu se zbytečně vypisovat...
      vidím to úplně stejně jako viennettka.
      Určitě bych uvítala zastoupení české značky. Název Krabička krásy se mi dost nelíbí, tady mi to počešťování zní dost divně, nechala bych to v angličtině.
      Izi

      Vymazat
    4. Podepisuju. Neláká mě krabice vzorků, jsem dost hubatá, abych si o vzorek toho, co chci vyzkoušet, než to koupím, řekla. Inspirovala bych se hodně tady: http://myglam.com/getstarted :) Třeba dotazník je super!

      Vymazat
  23. Mě tohle moc neláká. To si radši dám ty 2 stovky měsíčně stranou a koupím si něco pořádného, z čeho budu mít fakt radost a hlavně, co budu opravdu chtít. Možná kdyby pro mě 2 stovky byly jako pro někoho 2 koruny bych do toho šla, ale takhle ne. Nějak nemám důvod riskovat, že se mi doma bude hromadit spousta produktů, které nevyužiju nebo vzorků, které můžu kdekoliv dostat zdarma. Ale tak až bude balíček krásy na světě, třeba zmněním názor, zatím jsem ale dosti skeptická. :)

    OdpovědětVymazat
  24. určitě bych to uvítala, a jak je v komentáři nade mnou, pojmenovala bych ho "czech beauty box". A značky bych raději ty "zvučnější" třeba benefit, bourjois apod, ale i české značky jako je dermacol, ryor a manufaktura.

    OdpovědětVymazat
  25. No wow, to jsou mi krásné novinky na sváteční den!
    Hele, mně je úplně jedno, jak se to bude jmenovat. Sice jsem zastánkyně používání českých výrazů kdekoliv to jde, ale tady bych anglicismus asi pominula.
    Do dvou stovek je to v pohodě, to bych brala.
    A obsah? Tak určitě mix všeho: dekorativky, vlasové kosmetiky, něco na ksichtík, na tělo, něco parfémů, lékárenskou kosmetiku nebo třeba i laky na nehty atp. Ve skandinávských balíčcích jsem viděla třeba i umělé řasy nebo nehtové nálepky, prostě takovéhle "blbosti", mě by určitě potěšily (a doufám, že nejen mě). A rozhodně by bylo fajn mít tam jedno či dvě plná balení a pak vzorky, ale větší vzorky, protože z těch placatých pytlíčků o obsahu max. 2 ml se toho houby pozná. V 5 ml už se dá přece jen poznat, zda mi produkt k něčemu bude nebo ne. Výjimkou jsou parfémy, tam 2 ml vzorky jsou fajn. A ty laky třebas miniaturky, ale plná balení by taky byla fajn. Značky? Asi spíš salónního a parfumeriového rázu; protože - co si budeme povídat, v drogeriích nebývá nic tak drahé, co bychom si netroufly koupit na blind a v případě nevyhovujícího výrobku ho nemohly poslat dál, že.
    Tyjo, kéž by aspoň JEDEN tady existoval! Když se kouknu na stránky k Lucce (lucysstash.com) a vidím, kolik v UK existuje takových balíčků, tak je mi z toho fakt smutno. Kéž by tohle byla vlaštovka dobrých zpráv :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  26. Já bych si to teda objednala. Uvítala bych nějaké ne moc známé značky, a pak takové ty dražší. Lepší by byla směs českých a zahraničních značek..
    Tak to jsem zvědavá, jak to celé dopadne.

    OdpovědětVymazat
  27. Je mi jendo ako by sa to volalo, no nie je tu moznost, ze by to zasielali aj na slovensko? :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ja bych do toho sla hnedka!
    Ale bylo by fajn, kdyby kazda predplatitelka nejdriv vyplnila mini-dotaznik, podle kteryho by bylo jasny, jakej typ pleti ma, jakej ton/odstin/podton. Aby se pak nestalo, ze v boxu prijde hodne tmavej make-up nekomu se svetlounkou pleti atd.
    Znacky muzou byt i cesky, urcite, ale ne JEN cesky. A uvitala bych i prirodni/bio kosmetiku.
    A mozna by jeden vyrobek mohl byt full size. :)
    Jo a vzorky parfemu tam byt nemusi, protoze parfemy jsou hodne osobni vec a tezko se nekdo trefi cloveku do vkusu.

    OdpovědětVymazat
  29. Já bych si objednala zcela určitě.
    Jsem pro anglický název, je mi vcelku jedno jaký.
    Určitě bych chtěla hlavně dekorativku, péči o pleť a vlasovou kosmetiku.
    Jsem spíše pro zahraniční značky.
    Radši než 20 vzorečků bych brala třeba 5-10 vzorků a 2 plná balení.
    Ale hlavně bych chtěla, aby se dalo platit dobírkou, protože nejsem zrovna vyznavač bankovních převodů.
    A už to chci chci a chci! :))

    OdpovědětVymazat
  30. Vypadá to suprově a těch 200,- bych za to klidně dala, ale záleží samozřejmě na tom jak to bude ve finále vypadat:)
    Na názvu mi moc nezáleží.
    Upřednostňovala bych spíše dekorativní kosmetiku a zahraniční a lékarenské značky( NARS, Benefit, YSL, Bourjois, LaRoche, MAC, Bobbi Brown, Clinique, Avene)
    Na parfémy moc nejsem a vzorečky si každý může zkusit v obchodě.
    Lepší by bylo méně vzorečků( 5- 13), ale větší balení.
    Jak už tu někdo zmiňoval tak mini dotazník by byl skvělěj, abychom pak zbytečně nevyhazovali moc světlej/tmavej makeup.

    OdpovědětVymazat
  31. Bože můj, ať už je to tady. Když člověk žije nějakou tu chvilku v USA a pak přijede zpátky, tak by do toho tady nejradši kopnul. V USA je to politika Vše pro zákazníka a ještě něco navíc. U nás je to Co by tak ještě mohl zákazník pro nás udělat nebo Pečem na zákazníka...
    Takže já objednávám na 250% :-D

    OdpovědětVymazat
  32. ANO, ANO, ANO, ANO!!!!! :)))) Bylo by to úžasné kdyby to bylo na takové úrovni jako v zahraničí ... já bych ocenila značky jako: NARS, MAC, BENEFIT, ESTEE LAUDER, YSL, BOURJOIS, CLINIQUE, LANCOME ........

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  33. Ano, bolo by to super, ale chceme zaujimave znacky, nie take, ktore najdeme ako vzorky v kazdom casopise a letaku. Mne by sa pacili Urban Decay, MAC, Benefit, NARS, Clinique, Bioderma, Vichy, Eucerin, La Roche Posay a sem tam pre obzvlastnenie i high end ako Chanel, YSL ci Dior :-).

    OdpovědětVymazat
  34. Ano, ano,ano, chci Czech Beuty Box a ráda se stanu předplatitelkou, preferovala bych deluxe vzorky bez parfémů a 1-2 větší balení.
    Značky- o české fakt nemám zájem, hodně české kosmetiky mám vyzkoušené a favority už mám.Prosím např. o NARS, MAC, BENEFIT,URBAN DECAY, TOO FACED,ELEMIS, Burt's Bees, LOCCITANE,KORRES. DERMATOLOGICA.

    OdpovědětVymazat
  35. Pokud se bude jednat vyloženě o pár vzorků, tak nevím nevím, jestli do toho jít. Líbí se mi zahraniční verze, kdy je 1-2 výrobky normální velikosti a zbytek vzorečky :) Jinak bych měla zájem o značky NYX, tarte, Beneit, Too Faced, Urban Decay, případně nějaký MAC a NARS :) Protože dražší značky a výrobky je vždy lepší si pořádně "ošahat" že :)

    OdpovědětVymazat
  36. Já bych se předplatitelkou určitě stala a uvítala bych hlavně dekorativní a pěstící kosmetiku a možná nějaký ten vzorek parfému. Ale také bych raději jedno či dvě větší balení a k tomu pár vzorků než jen samé pidi vzorečky.

    OdpovědětVymazat
  37. Určitě! říkám velké ANO! značky by mohly být NARS,LOCCITANE,MAC,BENEFIT,CLINIQUE,LANCOME.
    Název...asi anglický =) už se moc těším.

    OdpovědětVymazat
  38. Že by? No já bych uvítala mix značek, jak české, tak zahraniční, pokud možno nějaké lepší. Co se týče produktů, tak je mi to celkem šumák - dekorativka, vlasová kosmetika, laky a péče o pleť (tady by asi chtělo mít možnost vybrat typ pleti, ne jako u LBB, kde byly všechny krémy na vrásky..). Minimálně jeden produkt bych dala full size, zbytek klidně miniatury a vzorky. A souhlasím s holkama výše - Czech Beauty Box je přímo geniální :D :D.

    OdpovědětVymazat
  39. no ja by som to hlavne posielala na Slovensko :-)))) ja by som prijala taky mix, kludne to mozu byt aj nezname znacky, ale kvalitne...
    a hlavne, nehovorit dopredu, co bude Box obsahovat, lebo najlepsie je na tom prave to prekvapenie :-)

    OdpovědětVymazat
  40. já jsem pro, pokud by obsah za něco stál. celkově mě moc neberou vzorky vůní a mililitrové vzorečky krémů nebo make-upu, pro to si člověk může sám zajít do parfumerie. Určitě než 20 vzorečků radši 5 větších produktů, případně jeden velký produkt a zbytek nějaká mini balení. co se značek týče, uvítala bych určitě i ty méně známé nebo na českém trhu nedostupné. název je mi jedno, hlavně, že když si ho objednám tak dorazí, bude kompletní a nebude hned vyprodaný. nevadilo by mi ani objednávání předem, případně předplatné :) budu se těšit na další informace...

    OdpovědětVymazat
  41. ježiš, jenom ne českej název.
    Jinak bych si hodně rozmejšlela, jestli si ho po Beauty boxu objednám. Brala bych vzorečky, ale větší, aby to k něčemu bylo. A rozhodně ne vzorečky parfémů, spíš pleťovou kosmetiku a dekorativní...

    OdpovědětVymazat
  42. no ak to bude take ako v zahranici tak preco nie,a k tomu nazvu..no ja mam slovencinu (po slovensky by sa to povedalo tak isto) velmi rada ale fakt ako krabicka krasy ee:D

    OdpovědětVymazat
  43. no, pokud by tam měly být jen vzorky klasické velikosti, tak za to bych nedela ani ty dvě kilka ...

    chtělo by to určitě jednu klasickou velikost, nebo víc větších vzorků, přičemž cena by mohla být pak i vyšší než 190,-

    ale hlavně to celé nesmí působit jako znouzecnost typu Beauty box, takže žádné půl roku staré časopisy a skladové ležáky, o které nemá nikdo zájem

    jinak jsem obecně pro české názvy, ale zrovna v případě tohohle typu produktu je ten "něco" box celkem zavedený, bych řekla, takže se toho lze celkem držet a přívlastek mu jen uzpůsobit na míru
    na druhou stranu, "czech beauty box" je na mě zase příliš mr. obvious ;))

    každopádně jsem zvědavá, co se z toho vyvine :)

    (a díky za odkaz :)

    OdpovědětVymazat
  44. Za mě ano, pokud to bude na úrovni jako v zahraničí. Pokud by to mělo být jako je to teď u Luxury Beauty boxu, tak 190,- Kč se mi zdá přemrštěné. Pokud by to byly větší vzorky, pak bych si i klidně připlatila. Líbí se mi třeba Beauty boxy (Glossy boxy), jaké mají třeba v Itálii nebo v Německu.
    Já jsem si objednala třeba druhý Luxury Beauty box a ještě na mě zbyly větší vzorečky, ale ty další, co vím od bloggerek a známých, tak už obsahovaly jen malé vzorečky (pytlíčky).
    Ocenila bych, jak české, tak i zahraniční značky (např. Nars, Lancome, YSL). A název je mi tak nějak jedno, klidně český nebo i zahraniční, každopádně bych nechala slovo box, které je v českých vodách už zakotvené.
    Jsem na to moc zvědavá! .)

    OdpovědětVymazat
  45. Obávám se, že jakýkoliv box s deluxe samply high-end kosmetiky je v našich končinách poněkud scifi, i kdyby se oranizátor rozkrájel. Pro ty firmy jsme prostě malý a poměrně nazajímavý trh, stačí kouknout kousek za hranice do německých, francouzských nebo anglických časopisů. I ty levnější jsou plný vzorků, tady nic, ELLE měla výročí 18 let v Čechách a byl tam jeden od Garnieru. Mně by se líbilo, kdyby to byla z 90% česká produkce - pro ně by to bylo zajímavý a pro zákazníky taky, protože to jsou věci vesměs dostupný, takže by ta zpětná vazba byla jistě větší než u nějakého krému za 3000, který jistě každý rád vyzkouší, ale koupí si ho minimum lidí. Navíc většinu high end značek můžu vyzkoušet v parfumerii, který už naštěstí pochopily, že vzorky slouží k podpoře prodeje. A teda ani v těch zahraničních boxech se moc často tyhle značky nevidí. Myslet si, že za 190 korun mi někdo pošle nars tvářenku, je dost naivní představa.
    Název mi je celkem jedno, sice by se mi víc líbil český, ale nic mě nenapadá a krabička krásy mi teda přijde trochu debilní, to bych si asi neobjednala :-) To je to kouzlo cizího jazyka, že ty věci znějí vždycky líp :-)

    OdpovědětVymazat
  46. Já bych se přimlouvala za efekt "kinder vajíčka". Aby se člověk mohl těšit na překvapení, které ho jednou měsíčně potěší.
    Miluju překvapení

    OdpovědětVymazat
  47. Už jsem sice komentovala pod Viennetku, ale vážně se mi nejvíc líbí koncept myglam.com. Tam máte každý měsíc taštičku s mixem 4-5 produktů plné a většo-vzorkové velikosti (jak to napsat..:D), které vám posílají na základě vyplněného dotazníku.
    Podle mě to má smysl... Za tohle bych byla ochotná dávat i 400,- (taštiček není nikdy dost, ale i krásnou papírovou krabičkou bych nepohrdla). Ale upřímně, moc nevěřím, že se to u nás dá zrealizovat v takovéto podobě.
    Českých značek bych tam dávala určitě méně než polovinu.. nebo polovinu maximálně.
    A značky? SpaRitual, Lancome, Benefit, Bourjois, NARS, Sleek, Elf, Orly, OPI, Essie, Illamasqua...atd. A taky bych byla pro speciální box s překvapením k narozeninám :D Navymýšlím si, já vím.

    OdpovědětVymazat
  48. Zdravím, už víte něco bližšího?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím nevím nic...

      Vymazat
    2. Tak asi stále nic co? Proboha v tomhle je takový podnikatelský potenciál! Krucifix kdybych tak na to měla čas, určitě bych takovýto byznys rozjela. Achich ouvej. TRB INFORMUJ nás když něco zjistíš, naše vděčnost bude neskonalá.

      Vymazat
    3. no já jsem i psala té kontaktní osobě, co mi beauty boxy naslibovala, a nikdo mi neodpovídá... tak buďto to byl jen takový apríl nebo mají tolik práce se spuštěním, že zapomínají odpovídat na emaily.

      Vymazat
  49. Určitě bych si tam nepřála české značky preferuji kvalitní kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
  50. este stale nic nevies? Poliaci maju a my stale nic :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stále nevím. a hlavně na moje emaily vůbec nereagují, jestli to nakonec nebyl nějaký apríl na nás všechny.

      Vymazat
    2. Doufám,že se to uskuteční.Pořád "slintám" nad zahraničními Beauty Box.Bombarduj je e-maily a dej vědět. :D

      Vymazat
  51. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...