pátek 6. dubna 2012

Crabtree&Evelyn: krémy na ruce všech vůní

* vzorky krémů jsem dostala od C&E českého obchodu

Tak jo já se přiznám. Takto bych si představovala ideální spolupráci s kýmkoliv a kdekoliv. Protože věřte mi to nebo ne... ale mým cílem není vlastnit veškerou kosmetiku na světě, ale veškerou kosmetiku na světě vyzkoušet. Takže když jsem viděla, co mi v C&E připravili za dárkovou taštičku... (no tajně jsem si učůrla slastí, ale nikomu to raději říkat nebudeme) byla jsem jednoduše šťastná. Dostala jsem od každé vůně kalíšek. Kalíšky jsou neuvěřitelně roztomilé a doma se mi smáli, proč toho mám tolik, ale já si je skládala do komínků a počítala a třídila a vůbec... neuvěřitelně infantilně jsem tím zabila signifikantní část svého prázdného života, ale cítila jsem se tak lehce a povzneseně nad veškeré starosti třetího světa.




Strukturou a účinky mi krémy nijak odlišné nepřišly... bylo to dost na jedno brdo, funkční krém na ruce, takže vybírejte podle vůní a osobních preferencí. Jo a následující část článku je zcela subjektivní pocit z jednotlivých vůní. Je mi jasné, že řada z vás do toho obchodu C&E třeba časem dojde, inkriminované vůně očichá a o mém slovním popisu si asi pomyslí svoje... No já to risknu. Krémy jsou seřazeny podle abecedy a vůbec pořadí neodpovídá tomu, který mi voní nejlépe a který nejhůře.

Citron Hand Therapy mi voní jako čaj s citrónem a medem. Z citrónové řady už jsem doma měla sprchový gel (ten už není) a tělové mléko (to ještě pořád mám, protože strašně dlouho vydrží) a voní to prostě stejně. Voní to docela hodně po té citrónové složce, takže jestli máte rádi citrusové vůně, tak toto bude asi to pravé...

Gardeners Hand Therapy voní opravdu zahradně, podle popisu jsem tam cítila rozmarýn a asi i ty zelené bylinky, což tedy nevím, co si pod tímto označením představit, ale ten krém opravdu voní zeleně, věřte si mi nebo ne.

India Hicks Island Living Hand Therapy mi voní po inzerovaných liliích. Líbivostí je tato vůně hodně podobná Iris řadě, je to taky parfémová květinová vůně a takový parfém by se mi opravdu líbil. Oproti Iris je tato sladší.

Iris Hand Therapy mi voněl krásně, úplně jako parfém. Jako v českém e-shopu jsou informace o vůni hodně sporé, tak jsem zavítala na anglický a zjistila jsem, že tento krém obsahuje kosatec, santalové dřevo a pačuli, což uznejte, jsou celkem přísady hodné parfémů. No prostě mi to voní krásně, tak žensky a elegantně... asi to je moje nejoblíbenější vůně od C&E. Krom toho v anglickém obchodě mají teď nově i tuhý parfém k této řadě... ten by asi stál za hřích.

Jojoba Moist Hand and Cuticle Cream mi voní jako mýdlo. A vůbec ne nějaké příjemné voňavé mýdlo jak od Lushí babičky, spíš jak to od babičky mojí, takové to tradiční, čistotou a nudou vonící mýdlo, možná ještě trošku smíchané s pracím práškem a okenou. Tento krém je určen jak pro ruce, tak pro nehtovou kůžičku (tedy ony asi všechny ty krémy jsou k tomu určené, ale tento to má navíc i v názvu), což je má oblíbená forma krému na ruce... ale nějakého významného rozdílu v pečujících účincích oproti jiným krémům C&E jsem si nevšimla.

La Source Hand Therapy mi moc pěkně voněl. Ta vůně mi přišla hodně pánská, v popisu je napsané, že prý mořská svěžest, čerstvý mořský vánek... no tak možná jo, ale tak lehce šmrcnutý do pánské kolínské, víte ne, takové ty mořské old spicy... a já mám pánské vůně ráda.

Lavender Hand Therapy je opět vyloženě pánská vůně. Na nějakém blogu o tomto krému bylo napsáno, že to je opravdicky opravdická opravdová levandulová vůně, tak to mi tedy nepřišlo. Jako jo, nějaká ta levandule tam asi nejspíš je, ale spíš mi to přijde prostě jako vůně levné pánské vody po holení... no jasně to může být jakákoliv vůně, ale tak co už.

NB Lotion znamená, že prý Nantucket Briar, což tedy netuším, co to je (já se tedy snažila to vygooglit, ale ta historka je nějaká zmatená, něco s ostrovem, Orientem, kořením, nějakým chlápkem a tak dále a pak jsem šla raději spát). Nevadí, protože tato řada mi vůbec nevoní. Ale možná stojí za zmínku, že to prý je nejoblíbenější a nejprodávanější řada. Je to zase pánská vůně a já jsem zastánce pánských vůní, dokonce mám doma dva pánské parfémy, ale toto...? voní to tak zastarale, dědečkovsky, důchodcovsky, moc silně a vtíravě... no nic pro mě.

Pomegranate Hand Therapy je nejnovější novinka, vůně je ovocná a sladká. Voní to trošku jako nějaký ovocný dort, takový ten průhledný s želatinou. Tento jediný vzorek jsem měla napytlíkovaný, tak nevím, jestli to třeba nebylo tím... ale ta vůně mi přijde hodně silná. Nejsilnější a nejdéle vonící z celé nabídky. Když na tím přemýšlím, to bude asi tím pytlíkem... jasně, že z kelímků mi vůně vyprchala. Jenomže ten růžový krém mám zase v tubě a takto silně teda nevoní. Tak si to přeberte.

Rosewater Hand Therapy jsme si už očichali včera... no a pořád voní po růžích. Jo a teď si uvědomuji, že jsem vám vlastně tu vůni včera nepopsala. Voní to jak růžová voda.  Je to taková čistá růžová vůně, která asi jen tak neomrzí, taková klasika, prostě malé černé ale v kosmetice. 

Summer Hill Hand Therapy voní pro změnu zase pěkně květinkově. A nevím proč, ale já tam cítím levanduli, i když jsem si samozřejmě přečetla, že tam není. Tak jsou to asi spíš ty divoké květy a broskve... nebo prostě tak nějak, taková lehká květinová vůně, lehce letní.




Vnímání vůní je tak subjektivní záležitost, že mi je naprosto jasné, že v popisu se neshodnu nejspíše s nikým. Kromě mě k této spolupráci byly osloveny i jiné blogerky, takže moje neumětelské dojmy a popisy vůní můžete porovnat s těmi ostatními: Lili the blogger a Lady´s make-up box. Někde by měla být ještě jedna, ale tu buďto nesleduji pravidelně nebo se ještě nepochlubila a nebo jsem to prostě nepoznala.



9 komentářů:

  1. Nedávno jsem psala stejný článek (http://kosmetickerecenze.blogspot.com/2012/03/kremy-na-ruce-crabtree-evelyn.html) a naše vnímání těchto vůní se docela liší, je to vážně dost subjektivní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že budeš takové pěkné balíčky dostávat od Crabtree&Evelyn častěji, protože jejich výrobky mě docela zajímají a ráda si o nich u tebe přečtu. Krémy na ruce já můžu a ještě k tomu parfémované a tak luxusně vypadající! To mě baví :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé tak tuhle spolupráci ti teda závidím :)....myslíš, že ty krémy za tu cenu skutečně fungují i na vysušené ruce s lehkým ekzémem? (moc mě masíruješ tou reklamou a přes tu cenu mě prostě začínají zajímat :D )

    škoda, že je v eshopu neprodávají takhle ve vzorečku na zkoušku, chtěla bych taky vyzkoušet více vůní :)

    OdpovědětVymazat
  4. to byla moc krásná recenze, musím říct, že jsimě docela navnadila. Já jsem teda docela dost lakoma :D, takže nevím, jestli se přinutím vysolit takovou pálku za krém na ruce....ale asi si ho za něco slíbím :)
    díky za tip

    OdpovědětVymazat
  5. Skoda, joj, vcera po Tvojej recenzii som si prestudovala ich stranku, a uz strasne dlho hladam levandulovy krem na ruky, hladala som v Nemecku, hladam tu, tak som bola prekvapena, ze maju taketo nieco, a navyse ku tomu aj telovu vodu. Tak som sa tak navnadila. Ale ked to smrdi, joooj, taka skoda ! To je to, ze levandulove vone bud su nadherne alebo su prilis silne a smradlave, a zatial to tak je, ze na co "levandulove" natrafim, tak to smrdi. Skoda.

    OdpovědětVymazat
  6. sonidlo, mi naopak přijde, že ty moje recenze ve výběru moc nepomůžou. nejdůležitější je asi výběr řady /vůně... a to je tak strašně subjektivní záležitost. nejvíc mi voní iris a myslím, že asi půjdu a koupím si ten tuhý parfém, tedy jestli to u nás někdy budou prodávat.

    dashulka, já myslím, že jo. ale zase nemám extrémně suché ruce a ekzém taky ne. můžu ti nabídnout vytlačený vzorek, ale nikomu to neříkej, abych pak neposílala vzorky každému.

    bajtika, já ti nevím, levandulový jsem měla zatím skoro všechno od saloosu a to mi vonělo mnohem víc. pak mám nějaký indies levandulový peeling, měla jsem olej z etsy a to mi taky vonělo lépe. ale to je tak subjektivní, fakt jsem někde na netu četla, že to je ta nejúžasnější vůně levandule, která existuje... jedině zajít do obchodu a očichat.

    OdpovědětVymazat
  7. vážně jsem si myslela, že se s termínem signifikantní po opustění školy již v běžném životě nesetkám....když tedy pominu intelektuální rozpravy na čt24 :D a ono jo, dokonce na kosmetickém blogu :) fakt tě ráda čtu!

    OdpovědětVymazat
  8. A v českém obchodě ten tuhý parfém nemají? Mám dojem, že jsem ho tam zahlédla. Ale možná to bylo u jiné řady. Nevím, to bych kecala.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. veru, já ho právě na netu nenašla... a když jsem naposledy byla v obchodě, tak nebyl. (ale zase to už je dlouho, snad někdy před vánoci nebo tak)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...