čtvrtek 5. dubna 2012

Crabtree&Evelyn: Rosewater Hand Therapy

* PR vzorek věnován českým obchodem C&E za účelem recenze

Tento krém na ruce je skvělý. Jako fakt. A jediná negativní vlastnost je... cena. Bohužel. Protože běžně vynaložit tak velkou já-to-snad-ani-raději-nebudu-říkat-aby-se-nám-nezamotala-hlava částku za krém na ruce... no nemám to běžně na programu. Ale jinak... jinak to má samá pozitiva.



Originální balení s rukopisem anglického designu.
Luxusní pocit a snobskou pověst krému na ruce, co používá princ Charles.
Růžovou barvu tuby.
Hezké víčko.
Tlusté hrdlo tuby, které dokáže přesně dávkovat.
Vůni.
Dostatečně tekutou konzistenci, která se okamžitě vstřebá.
Nelepí.
Není mastná.
Dlouho hydratuje a vyživuje pokožku na rukou.
A voní.
Prostě takový pocit, že na světě je všechno fajn. 
(Až na tu cenu.)
Zas ale ten krém vydrží dlouho.
A možná ještě déle.
Ta tuba je totiž obrovská.
A možná ještě větší až neprakticky velká. 100ml.
A na obranu českého obchodu: ceny se až tak moc od anglického originálu neliší.



No nevadí, jestli jste škrti jako já, sledujte C&E na Facebooku a můžete někdy něco pěkného vyhrát. A nebo sledujte výprodejovou sekci, za polovici se ta cena už dá (jako nemyslím za běžných okolností, ale výjimečně...). Nebo si to přejte k narozeninám. A nebo můžete koupit roztomilý dárkový set několika miniatur po 25g nebo 50g a tím si zkrášlovat příležitostné chvíle (na českých stránkách jsem ho vyfocený nenašla, ale v obchodě ho mají v různých variantách a vypadá tak roztomile, že mu asi v budoucnu neodolám, tedy pokud se mi vůbec někdy podaří tu svoji obrtubu dopotřebovat).


21 komentářů:

  1. Ta cena mě taky štve :(( Jinak už bych doma měla celou řadu Summer Hill!

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem ve vzorku, byla jsem nadšená, než jsem viděla cenu, pak už znatelně méně.

    OdpovědětVymazat
  3. ...a nebo nakupujte CAE na ebay za zlomkove ceny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak koukám, že tohle nám do rozdávačky asi nedáš:-D

    OdpovědětVymazat
  5. lady a day, ta cena je na palici... královská rodina si to ovšem dovolit může.

    lučiak, teď na to koukám, přiznám se, že mě vůbec nenapadlo hledat c&e na ebay. ale pochybuji že z hong kongu mi domů přijde pravý c&e, jako třeba se pletu, ale ty nabídky mi přijdou podezřelé. a to co mi přišlo autentické, zas tak levné nebylo.

    dejnicka, kdo si počká, ten se dočká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a preco z Hong Kongu? Na britskom ebay je zaplava aukcii na CAE od serioznych predavajucich, tato znacka ma v UK tradiciu. Ke dbudes mat cas, presvec sa sama. Ja nemozem povedat, ze by som bola do tejto znacky zamilovana, ale je fajn, takze kusky za par eur rozhodne potesia.

      Vymazat
    2. tak možná jsem jenom já paranoidní. ale zaprvé mi těch aukcí nepřijde tolik. a zadruhé většina z nich má pouze oficiální fotografie, dobře všechny nejsou z hongkongu, ale dost jich je (což pro mě znamená, že padělky se dělají)... ale jak říkám, možná jsem jen paranoidní a neměla bych soudit, dokud něco nenakoupím, že ano. možná o tom popřemýšlím.

      (jo ale tedy prohlídla jsem pouze sekci krémů na ruce, ty by mě jediné zajímaly, možná to je v odboru tělových mlék jinak. a i tk nejlevnější miniatura krému vyjde v akci na šest liber, což mi jako za lidovku nepřijde.)

      Vymazat
    3. treba to sledovat priebezne...najvyhodnejsie su tie sety po 6 ks.

      Vymazat
  6. Vypadá to skvěle, ale s mojí spotřebou bych takovou pálku za krém na ruce nikdy nedala :(

    OdpovědětVymazat
  7. No jako, tyhle krémy bych nakoupila z fleku, souhlasím do puntíčku s každým bodem recenze. Sice mi všechny nevoní, ale je jich dost (tenhle jsem asi při čichání vynechala), no ale ta cena, noo... To prostě nejsem ochotná dát. Dtto krémy L´Occitane (jo, na tyhle odlschool tubičky jsem úchyl).
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezky jsi to napsala, krém bych samozřejmě brala hned, nebýt té ceny. Navíc se mi hrozně líbí obal, na to já skoro vždycky zaberu :)

    OdpovědětVymazat
  9. z ceny to by chtělo tak 80,- Kč off a bylo by to snesitelný (za bodyshop dám taky klidně 250 za 100 ml, ale přes 400 je prostě moc, moje psychologická hranice za krém na ruce je 350,-)

    na ebay jsem se chválně mrkla a krémů tam je pár a ceny hodně přes 300, takže jo, je to levnější, ale zase žádnej extra bargain

    OdpovědětVymazat
  10. No ten vypadá skvěle, až na tu cenu :)
    Moc se mí líbí balení...

    OdpovědětVymazat
  11. To by mě zajímalo, kolik čtenářek si ten krém asi koupí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nevím. ale třeba to někdo vychytá na tom ebayi.

      Vymazat
  12. Tyhle krémy jsou úžasné, je fakt že cena je trošku přestřelená, ale když na to někdo má..já osobně si radši koupím makeup nebo sérum na obličej než krém na ruce....Myslím, že kdyby tyhle krémy v ČR stály mezi 300 - 350kč tak by jejich prodej zřejmě o dost stoupl..já ho dostala jako dárek..:)

    OdpovědětVymazat
  13. Porad jsem premyslela cim se odmenim za me silene pracovni nasazeni a uz to vim. Hned v sobotu rano utikam do obchodu. Doufam, ze to nekde v mem okoli prodavaji, protoze to vazne chci napred ocichat. A kdyz to pouziva i princ Charles :D

    OdpovědětVymazat
  14. Mám pocit, že L Occitane má krémy na ruce stejně drahé ne li dražší a nikdo se nad tím nepozastavuje a dokonce to lidi kupují :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, proč jsem si myslela, že loccitane je levnější. tak jsem si to ověřila teď na stránkách a je dražší. a stejně to každý kupuje a vychvaluje... takže jako já myslím, že nějakou tu cílovou skupinu to má.

      Vymazat
    2. přesně tak
      už jsem C&E studovala a srovnávala právě s L´Oc a už jsem balení se vzorky 6x 25g měla v nákupním košíku, ale ani nevím proč jsem to stornovala. No asi se k tomu vrátím:-)
      Svojí cílovou skupinu to rozhodně má, jako všechno.
      Na ebay bych byla docela opatrná, nevím jestli zrovna tohle je značka, která se tam "běžně" prodává jako originál, na to maj svoje shopy, lidi atd. tohle není úplná masovka, ale třeba se pletu.
      Izi

      Vymazat
  15. Ten vypadá krásně po všech stránkách. Až někdy budu bohatá .. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...