středa 4. dubna 2012

Dárkomat: Cicaplast UKONČENO

* cenu do soutěže věnoval e-shop La Roche-Posay

Na dnešním příkladě si ukážeme, jak se moc se vyplatí plánovat. Když mě oslovily e-shopy s lékárenskou kosmetikou, tak jsem byla ráda. Ano je to ta všemi propíraná spolupráce, kdy byly osloveny snad všechny blogerky v okruhu dvou kilometrů. Což jsem tedy ze začátku nevěděla. A byla jsem ráda, protože jsem toužila po Cicaplast. Dokonce už jsem hledala, kde to koupit nejlevněji. Takže nabídka zdarma mi sedla dokonale. A že jsem dobrotivá, vzala jsem to hned dvakrát, aby se i jedna z mých čtenářek mohla potěšit zázračnými vlastnostmi tohoto krému. A pak přišla jedna ráda za druhou. Nejdřív Plum udělala soutěž o ten samý krém. Z toho samého zdroje. A pokud si na něčem zakládám, tak na vlastní originalitě. Pak všechny ostatní blogerky začaly psát články na danou spolupráci. No a zase jsme na štíru s tou originalitou. A pak jsem ten zatracený Cicaplast vyzkoušela a stálo to za starou bačkoru. Což jako moc neštimuje se záměrem, že soutěž bude za odměnu... tohle je spíš za trest.

Pokud jsem vás včera naprosto totálně neodradila, tak máte jedinečnou možnost ten skvělý Cicaplast vyhrát  a ověřit si, jak moc jsem v recenzi kecala. A co já vím, je dost vysoká pravděpodobnost, že Cicaplast budete milovat stejně jako Plum Foolery. Pravidla:
  • zanechte komentář pod tímto článkem
  • a napište mi, jaký je váš nejnejnej regenerační krém
  • a to je vše.

Soutěž je otevřená přesně 36 hodin, tedy do 5.4.2012 20:00, vítěz bude vyhlášen zde na blogu. Losovat bude pan Random.



64 komentářů:

  1. J8 bych tento krém chtěla moc, abych s na něj mohla udělat vlastní názor :-) Četla jsem oslavné recenze, i tvou "nenadšenou" :-) A o to víc mě to zajímá a chtěla bych to vyzkoušet :-)
    Můj nej nej regenerační krém? Stará dobrá indulona, protože ta "spraví" snad všechno :-) A když už mám nějaká místa (ruce, tváře, cokoliv) moc suché, tak mi zatím vždycky skvěle posloužila kosmetická vazelína :-)

    Hezký den,

    Evelin

    evelinsbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :). Tento krém bych velice ráda vyzkoušela právě kvůli těm účinkům na pupínky. Zajímá mě jestli je to teda hojí nebo ne :D. Ale nechce se mi kvůli tomu kupovat :/.
    Regenerační krém jsem zatím bohužel nehledala, takže vůbec nevím :(.
    kejtymail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Môj naj regeneračný krém je od značky Just : Natural cream - tea tree and manuca rosalina
    a email nepotrebujes ? :) keby ano tu je môj : uharcekovav@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že nebudeš konsternovaná, ale po operaci se mi nejlépe osvědčilo doma škvařené sádlo.
    Cicaplast používáme doma na hydrataci spálenin z vaření.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám zatím nejoblíbenější Avene Cicalfate, ale chci zkusit Cicaplast i Vitamin creme B12...tak třeba se mi poštěstí :). nuf.nuf@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. já se přiznám, že nevím, co musí krém splňovat, aby byl regenerační, což je šílená ostuda a musím si doplnit vzdělání, to chápu a kaju se. ale když není xicht v kondici, tak mám ráda konopnou mast od salusu a nebo taky krém solnea od atoku. ale fakt nedám ruku do ohně za to, že je to regenerační :D
    jinak se mi líbí tvoje pravidla, bo jako fouver mám jiný jméno než toto a nevím, jak to změnit, navíc mám mail na jméno a ncehce se mi ho roztrubovat do světa, tak se jiných soutěží raději neúčastním. a nebudu si přece dělat zvláštní mail na soutěže, ne? to by bylo ujeté, to si rači na všechno vydělám sama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten fouver byl překlep :D dost šílenej :D

      Vymazat
  7. Regenerační krém nepoužívám, ale mamka má ráda od Garnieru ty s kofeinem :) Občas jí ukradnu ten určený na oční okolí :)

    Držím si palce, protože bych hrozně chtěla vyzkoušet něco od LRP :)

    L-LV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Protože nemám žádnej regenerační krém, musím vyzkoušet tenhle :))

    OdpovědětVymazat
  9. já teda žádný regenerační krém nemám, ale tenhle bych ráda otestovala =)

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj neviem či krém ktorý používam je regeneračný, ale mám z neho krásnu pleť...a je to z oriflamu taký rúžový granátový Pure Nature Organic Açai & Pomegranate Antioxidant Day Cream :) ale skôr ho milujem kôli tomu ako vonia..:)
    alamahapalamlaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, ja pouzivam Biodermu Riche a k tomu jojobovy olej a teda...je to sakra kombo:D tak krasnou plet jsem snad jeste nemela!
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. jůů, já bych chtěla vyhrát a taky o tom napsat recenzi :D. Ne, ale vážně. Poslední dobou se o tom na blogách tolik píše, že bych to chtěla taky vyzkoušet...

    Jinak regenerační krém nepoužívám žádný... (jo, jsem ostuda a nejsem správná bloggerka, ach jo)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, tak asi se budeš divit ale já bych ho chtěla taky vyzkoušet:-). Jako jeden z nejnešikovnějších lidí na světě mám neustále velký počet odřenin, popálenin, řezných ran a samozřejmě nejsnadnější cesta jak se zbavit pupínku je pro mě strhnou ho a rozrýpat spolu s dalšími pěti cm kůže okolo:-)Zatím na toto používám jojobový olej, který bych ti doporučila i když to není krém.Ovšem používám ho už pár let a zdá se mi, že si na něho pleť zvykla a už to není ono. Tak hledám dál. Achjo ten život je těžkej.
    free.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. ja by som ho chcela vyskusat uz len preto, ze ked sa mi nieco nepaci tiez to rada poviem nahlas, takze mozno by k tvojej recenzii pribudla dalsia, ktora by cicaplastu zrovna netlieskala :D inak pouzivam zatial len obycajny krem urceny pre mladu pokozku, aj ked uz aj ja sa blizim veku, kde bude treba zacat pouzivat nieco kvalitnejsie.

    mishellaway@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tak já asi vyloženě regenerační krém nevlastním. Ale na noc používám krém s růží a pelargonií od Mineral flowers a strašně mě mrzí, že už tuhle značku v Sephoře neprodávají, protože jsem s ním spokojená a hlavně nádherně voní. Ten Cicaplast by mě zajímal hlavně kvůli hojení pupínků.
    Hezký den všem,
    Katka.

    OdpovědětVymazat
  16. ale tak ... hemagelu už moc nezbývá, tak jestli vážně funguje jako on, tak zadarmo samozřejmě ráda porovnám ;)

    nejoblíbenější regenerační Cicalfate, jak jinak u mě ;))

    OdpovědětVymazat
  17. nejoblíbenější regenerační krém je sudocrem...je to jakási upgradovaná zinková mast..na rychlejší hojení je super..ale jak říkám, hledám nějaký unikrém pod makeup pro celkové zlepšení pleti..cicaplast ráda vyzkouším :))))
    novakova.janis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. priznám sa, že nepoužívam žiaden regeneračný krém (alebo indulona? :D)... skôr sa zameriavam na zmatňujúce a neviemaké "zázraky" na mastnú a zmiešanú pleť. a aj keď som sa nechcela zapojiť do dárkomatu (ako inak, včerajšej recenzii), zvedavosť ma premohla a chcem vyskúšať ten "svätý grál na pupínky"

    OdpovědětVymazat
  19. Najviac sa mi zatiaľ osvedčila obyčajná kalciová masť z lekárne :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ráda bych ho vyzkoušela i přes to že ti nesedl....
    No a můj nejoblíbeněnjší regenerační krém je jasný jako facka, je to 8Hour skin protectant cream od Elizabeth Arden, vyhovuje mi a nevím co to je šupinka na pleti, ikdyž mám pleť suchou, skvěle regeneruje poranění(mimochodem, v sobotu jsem se řízla nožem,jsem prostě šikula, a krém mi v regeneraci opět a zase pomohl), a jako chápu že nesedne všem, takový výrobek ani neexistuje, každý je jiný a blablabla...:-D

    OdpovědětVymazat
  21. No, po tvé recenzi mi nedá to aspoň neskusit a porovnat svůj názor... :)
    Můj nejoblíbenější regenerační krém je balzám bio karité atopikdem od saloosu... ( http://www.saloos-shop.cz/zbozi/352/bio-karite-balzam-atopikderm-50ml/ ) On to sice není ani tak krém, ale dá se používat všemožně a aspoň u mě funguje na spoustu věcí... A občas ho používám i jako noční krém, zejména když mám na obličeji opravdu hodně suchou kůži.
    Jo, a krásně voní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem si minule po tmě namazala obličej místo balzámem konopným balzámem devatero kvítí a bolavá záda :D a super

      Vymazat
  22. ahoj :) tak můj nejoblíbenější regenerační krém je Cicalfate od Avéne, je fakt super. Ale kdoví, třeba budu mít štěstí a budu moci vyzkoušet tenhle. Třeba mi nebud připadat tak hrozný :D

    OdpovědětVymazat
  23. Oblíbený regenerační krém nemám, ani nevím, jestli jsem někdy nějaký měla, ale co se týče hydratačního - nedávno jsem si zamilovala noční krém Ziaja s kozím mlékem. Je úžasný!!

    OdpovědětVymazat
  24. Sice jsi mě odradila, ale ne zas tak abych to nechtěla vyzkoušet, když bych to dostala zadarmo:-D
    Blbý je, že tak nějak nevím co přesně do kategorie regenerační krém zařadit, ale jestli jen ty co používám na celý obličej, tak Avene Cicalfate, pokud by se počítaly i lokální péče, tak ten Infadolan co už jsem zmiňovala pod minulým článkem.

    OdpovědětVymazat
  25. ja to teda vubec neznam, takze bych byla naprosto nestranny pozorovatel :)

    jinak se pridavam do zastupu Ziaja fanynek, jejich kakaovy denni krem je tezce navykovy a za dvackou z Rossmanna k nezaplaceni :))

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, pokud potřebuju něco "regenerovat" tak používám hojivý krém s měsíčkem od Isoldy a jsem spokojená. Na to, že stojí asi 20,- je moc fajn :)

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Na noc střídám zinkovou mast s Avéne Cicalfate, zatím ověřená kombinace :-)
    hanka.bee@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. ahoj,
    mě osobně nejvíc pomáhá gel z aloe vera. Krásně mi to zklidnilo kůži po hnisavém akné. Vážně doporučuji, moc mi to pomohlo.
    zakova.vl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  30. Regenerační krém používám hlavně na večer. Právě teď je to Nivea Visage a musím říct, že je docela fajn. Hlavně v zimě kdy pleť dostávala docela zabrat. :)

    OdpovědětVymazat
  31. pouzivam Vichy Esentielles a som spokojna :-). Neviem ci sa to rata ako regeneracny krem, ale pouzivam ten :-).

    imperfect.wonderland@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Můj nejnejnej regenerační krém zatím neexistuje, pořád jsem nenašla toho vysněnýho krasavce, který by dokázal zázraky :)

    A cicaplast se tváří jako fajn, tak třeba se na mě usměje štěstí... :)

    OdpovědětVymazat
  33. Protože žádný regenerační krém nevlastním ani jsem zatím žádný nevyzkoušela, ráda bych vyhrála ;)
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. zatím jsem žádný nejlepší nenašla a nemám, tak snad se mi poštěstí teď:)

    aleachim15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. zatiaľ som nemala tú česť vyskúšať žiadny regeneračný krém, tento ma zaujal už dávnejšie :)

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj. Moc ráda bych Cicaplast vyzkoušela, proto se zapojuju. =) Zatím jsem žádný regenerační krém nevyzkoušela, zatím jen nějaké hydratační. Co se týče kosmetiky, tak jsem nováček..

    ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Nenech se odradit, ze nejsi prvni a originalni, my budeme stejne hltat kazdej tvuj clanek s radosti :)
    Ja pouzivam Avéne Cicalfate, ale jestli je nejoblibenejsi nevim, nemam srovnani. Je fajn, je prijemny, ale zas tak casto ho nepouzivam, protoze jsem zjistila, ze ani on neumi zazraky... (a ja chci zazraky! :))
    ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. ahoj, používám mnoho krémů na obličej a ostatní části, a nějak nemám ten nejoblíbenější... ale napříkad ráda používám krém na ruce a nehty od Dermacolu (Aroma time), ten mám moc ráda. A tento bych chtěla vyzkoušet, jestli je takový jak píšeš... :)
    vecra.malk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Zatím jsem žádný regenerační krém nepoužila, takže bych ráda zkusila tenhle..
    teleska.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Pro mě zatím jedničkou VITAL Just od Justu. Je spíše na předcházení vráskám, ale co se krémů týče, zas tak náročná nejsem - a tenhle moc dobře hydratuje. Navíc v protivráskových krémech nemůže být nic pleti škodlivého (snad), takže vesele a ráda používám. A střídám s Garnier Sensitive Zklidňukící hydratační péče, ten je taky moc fajn. ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj,
    tak mě se nejvíce na regeneraci kůže osvedčily:
    Sudokrem - superman v zinkových krémech, které všechny strčí do kapsy. Z lékárny za pár korun. Výborný na jakoukoli vyřážku, podrážděnou kůži nebo po holení - nedělají se po něm v tříslech žádné pupínky! Lokálně na obličej je skvělý na pupínky - přes noc zmizí nebo se alespoň významě redukují. Vhodný spíš na noc, protože zanechává bílý povlak.
    Neoderm od Syncare- velmi urychluje hojení kůže i různých vyrážek a pod. Mě nejvíce pomohl na perorální dermatitidu, kterou vyléčil takřka přes víkend. Na rozdíl od Sudokremu více hydratuje, roztírá se do ztracena a nemastí, takže lze použít i na den. Dá se koupit ve vzorečcích a 5Kč! Akorát mi jeho vůně připomíná sádlo :-(
    Krém Biologique Recherche Placenta - dlouhodobě regeneruje a vitalizuje pleť, dá se použít jako denní i noční krém
    Vitaminové Kapsle Monoderma, především Vit. C - urychluje hojení, tonizuje a rozjasňuje pleť.
    Toď mé prověřené a oblíbené výrobky. V případě vylosování se ovšem Cicaplastu bránit nebudu :-) vyeryblackgirl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Já jsem si teď pořídila přírodní MuLondon měsíčkový. Nevím, jestli má označení přímo regenerační, ale já musím říct, že na moji pleť funguje bezvadně a mám pocit (doufám, že to není klam), že jizvičky po akné mi krásně hojí a celkově je po něm pleť skvělá. Používám ho tedy týden a doufám, že nadšení vydrží dlouho. No, tento ani vlastně vyhrát nepotřebuju. Jde v podstatě jen o to, zkusit štěstí :D.
    Evucha

    OdpovědětVymazat
  43. Když jsem četla Tvou recenzi na Cicaplast, tak jsem o tom slyšela poprvé a celkem mě to zaujalo.
    Žádný regenerační krém jsem snad v životě nezkusila nebo o tom nevím :) Momentálně používám krémy od Lush a s nima jsem celkem spokojená.

    Hezký den, Zuzka

    OdpovědětVymazat
  44. tak regenerační krém nepoužívám, ale mezi mé oblíbence patří klasická nivea,která skvěělě hydratuje

    OdpovědětVymazat
  45. Já nemám žádný oblíbený regenerační krém jakože na celý obličej. Regeneruju pouze lokálně a to nejčastěji různé bolístky na rukou a k tomu mi nejvíc vyhovuje starý dobrý Framykoin.

    OdpovědětVymazat
  46. Používala jsem krém od Eucerinu a nebyl špatný, pak jsem přešla na přírodní oleje od Saloosu, s kterými jsem docela spokojená. Ale plánuju, že je na chvilku vysadím a poohlédnu se po nějakém krému at mám změnu
    Eva
    eleonen@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Regenerační krém jsem zatím zkoušela jenom jeden, a sice Lipobase Repair z lékárny a ten je celkem dobrý, i když ho použiju jen párkrát do roka.
    A Cicaplast mě docela láká, ráda bych si na něj utvořila vlastní názor, protože to bude úplně něco jiného, než můj Lipobase Repair. A zalíbilo se mi, že funguje jako "náplat" v krému :)

    OdpovědětVymazat
  48. Nemám regenerační krém!:( Používám niveu nebo niveu soft, asi jsem klasik:D Ale to neznamená, že není čas vyzkoušet něco nového..:D
    hubnerova.kaca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Nemam zadny regeneracni krem, kdyz potrebuju neco zhojit, tak pouzivam kalciovou mast a jsem s ni naprosto spokojena :) Ale nebranim se vyzkouset nejakou novinku.

    ala.kasparkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Používám Infadolan na suchou kůži na rukou, je dost mastný takže si ho dávám spíš na noc, a pomáhá to:) Alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. nejnejnej regenerační krém na ruce je od neutrogeny, dala mi dohromady popraskanou kůži. Na pupínky zas funguje zinková mast.


    navstevnice@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ahojky,
    žádný regenerační krém jsem ještě nevlastnila, tak bych chtěla vědět, co s tím všichni máte:) tenhle mi připadá jako dost dobrý začátek v mojí spolupráci s regeneračními krémy všeobecně. Doteď jsem nechávala pleť, ať se s problémy vypořádá sama, ale chci jí začít pomáhat.
    Jinak mám strašně ráda Tvůj blog, moc mě baví články a teď ty poslední o věcech zadarmo pro některé blogerky jsou výborně napsané.
    Těším se na další články.

    Přeji hezký den !

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj,
    docela jsem se vlastně teď tím článkem o Cicaplast vyděsila, že nemám regenerační krém:-D ale Cicaplast nechci...
    rozmýšlím o pořízení Bioderma Cicabio nebo jsem dnes narazila v lékárně na krémy od Vitelly, má vitamínovou mast se zinkem, která by měla být regenerační tak jak já si regeneraci krémem představuji. Zaujal mě i Vitella Ictamo, která se používá spíš lokálně na kožní neduhy. Klasickou Vitamínovou mast od Vitelli používám na ekzem (doporučení od dr.) a maximální spokojenost.
    Izi

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj, nejsem si vědoma, že bych si někdy pořídila vyloženě regenerační krém ale typický Nivea krém v modrém plechovém obalu zaručeně regeneruje :)
    Hezké Velikonoce! G.

    OdpovědětVymazat
  55. A ja to poviem takto - NECHCEM TENTO KREM A PACI SA MI, ZE VIES POVEDAT SVOJ NAZOR !!! A som nahnevana aj za Teba, ze take nieco tie firmy cloveku urobia !!!

    OdpovědětVymazat
  56. Můj nej krémik je taky od La Rosche - Hydraphase UV a ano, je opravdu dobrý, pleť se srovnala a nedělají se mi tolik pigmentové skvrny.
    A před 14 dni jsem si pořídila od Astrid regenerační krém proti vráskám a uvidím, co se stane :)
    anna.na.s@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Ja regeneraciu potrebujem len v zime, kedy sa moja zmiesana plet tvari ako sucha a to jej doprajem male mnozstvo hojiveho zazraku od oriflame, ja to jednoducho pouzivam na vsetko :D a najnovsie som si kupila Loocitane krem s bambuckym maslom a som spokojna, aj ked vona ma neocarila, skor naopak, sklamala, ale co uz, hlavne, ze je ucinny :)

    OdpovědětVymazat
  58. Jsou věci, který chci vyzkoušet, i kdybych si na ně třeba přečetla x recenzí, že stojí za starou belu, když najdu jednu pozitivní reakci :) A tenhle mezi ně patří. A já já já prosím chci vyhrááááát :) Regenerační krém právě ani tak moc nemám a nějakej chci....

    Mám infadolan na paty, ale za mě nic moc....a pro rychlejší regeneraci kůže po již vyléčeným pupínku se mi vcelku osvědčilo místo namazat balzámem na rty s přírodníma složkama (momentálně je mažu Yankee candle)...divný, ale zabírá to, hojí se to rychlejš :)

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj, Cicaplast bych ráda vyzkoušela, i když po tvých zkušenostech mám obavy do něj investovat. Kosmetiku LRP používám celkem dlouho, ale řadu na akné Effaclar- ten je docela dobrý, a make up Toleriane kompaktní- výborně kryje.
    Regenarační krémy moc neznám- nejlepší na pleť je podle mě Babylove dětský krém z DM- děti tím už nemažu, ale sobě ho dávám na noc a ráno je pleť krásná, pak mi zbyly pupalkové kapsle, které jsem měla užívat před porodem( a nějak jsem na to zapoměla), a tak jejich olejíček používám na pleť( poradila mi to kosmetička)a ráno je efekt znát. Ještě používám na akné řebříčkový gel a zdá se mi , že funguje. Petra

    OdpovědětVymazat
  60. jééé, tak to je paráda, hrozně jsem ho chtěla po té tvé recenzi vyzkoušet, jestli je opravdu tak hrozný :D tak třeba se na mě usměje štěstí. Jinak jsem do teď používala ty levnější krémy drogérkové, např. od essence a dermacolu. Ale rozhodla jsem se vyzkoušet něco dražšího a zainvestovat si, ale teď je možnost v této soutěži, tak uvidíme, pěkný večer Věra
    HOLKA.24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Sem nezamestnana a jsem z toho nestastna a krem by se mi hodil :-), muj oblibeny physiogel - protoze je perfektni na suchou pokozku! ada.ozanova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...