sobota 7. dubna 2012

Dárkomat: Crabtree&Evelyn UKONČENO

* cena do soutěže věnována českým obchodem C&E

Vyhrát můžete jedno pidi mini balení 25 gramů nejnovějšího krému na ruce od Crabtree&Evelyn. Balení jsou dvě, stejně tak budou i dva vítězové. Balení je úplně nové, mnou neotevřené, jen je ta tuba trošku pomačkaná, protože to pořád tahám s sebou jak kočka koťata (neptejte se proč, prostě už mám tuto úchylku). Pravidla jsou jasná jako facka:

  • nechejte komentář pod tímto článkem
  • a napište mi, jaký je váš horní finanční limit při nákupu krémů na ruce.




To je vše. Soutěž je to blesková a bude ukončena zítra 8.4.2012 v 8:00, losovat bude pan Random.

107 komentářů:

  1. Můj limit byl celkem nízký, a tak pokud nevyhraju krém u tebe, asi ho zvýším na 270Kč a půjdu si ho koupit sama :D

    OdpovědětVymazat
  2. dobré ránko, já ani nevím, jaký mám finanční limit, můj nejdražší krém na ruce byl od l´occitane, ale koupila jsem si jen malý balení za 150, protože 600 bych prostě nedala! Koupila jsem si verbenový a přiznávám, že byl úžasný. jinak kupuju drogerkové krémy na ruce nebo objednávám od kamarádky z oriflame, ale ty spíš pěkně voní, než by o ruce opravdu pečovaly...

    OdpovědětVymazat
  3. tento krém bych ráda vyzkoušela,ale do krému na ruce zatím moc neivestuji(cca 100,-),spíš do krému na pleť..třeba se ted na mě usměje štěstí a budu ho moci vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Můj finanční limit je také nízký, nejvíce tak 100,-. Spíše investuji do své mastné pleti. Ale kdo ví, třeba si jednou koupím i takovýto krémík :)Doufám.

    OdpovědětVymazat
  5. Můj limit pro koupi krému na ruce je opravdu velmi nízký - jsem zvyklá kupovat krémy na ruce v drogerii anebo katalogové - od Avonu. Většinou se cena krémů, které si koupím pohybuje koel 50kč, více než 150kč bych asi nedala a to bych všude hledala recenze, jestli je ten krém na ruce opravdu dobrý. Přiznávám bez mučení, že do krému na ruce prostě moc neinvestuju, to raději do pleťového krému. Možná je to i tím, že miluju všechny ty barevné tuby s nespočetným druhem vůní, které tahám z kabelky :-) A mazat ruce x krát denně je můj denní rituál :-)


    evelinsbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. U krému na ruce je limit tak do 200 Kč, protože přeci jen bývá obvykle menší balení. Ačkoliv pokud beru v úvahu tělový krém = velké balení /který také používám na ruce/, tak je ten limit podstatně vyšší asi 600 Kč.
    Ale obvykle se vystačím s Logonou, nebo rakytníkovou indulonou.

    OdpovědětVymazat
  7. můj limit je hodně nízký, do krému na ruce jsem ochotná investovat tak 50kč :D. připadá mi, že u krému na ruce je to fuk, radši si koupím kvalitní krém na obličej, kvalitní make-up, odličovač...

    OdpovědětVymazat
  8. Moj limit, povedala by som, je dost nizky. Kupujem si kremy z drogerky od Essence, krasne vonaju a za tu cenu ucel splnia. Rovnako ako napisala Medunka, moj najdrahsi krem je od Loccitane, ktory som si kupila pred par dnami na odporucania mnohych blogeriek, ale ten mensi za 7 eur aj nieco, 21 eur by som tiez zanho nedala. Takze zhrniem to asi tak, ze pri kremoch na ruky prilis stedra nie som :D

    OdpovědětVymazat
  9. Limit mám nejvíc do 100kč. Jednou jsem riskla dražší a vůbec se mi to nevyplatilo ale Protože jsem na krémy šílenej maniak chtěla bych zkusit i tento který je mimo můj limit. ;)
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo, tak ten bych fakt chtěla :-) Už asi dva měsíce se chystám koupit něco s granátovým jablkem :-) Já mám limit podle situace. Když mi vyrazí ekzém, tak tak 200-300 (ale to jdu do osvědčených, o kterých vím, že pomůžou, třeba konopný od body shopu). Když nemám doma fakt nic, tak tak 100, když mám doma cokoliv jiného, co jde na ruce namazat (oleje, tělová máslo, bambucké máslo...), tak tak přibližně 30 :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Horní limit záleží i na tom, jak moc mě krém zaujme. Do těch 400,- maximálně. Ale to už by musela být asi spešl vyjímka :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Limit mám tak do 100. Ale většinou si vystačím na noc s klasickou indulonou a přes den s Baleou. Jsem hrozná škrta, já vím :D
    Proto bych i ráda zkusila tento. Za normálních okolností bych si ho totiž asi nemohla dovolit :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. zajímalo by mě, jestli by byl tenhle krém lepší než můj milovaný od L´Occitane :) horní hranice je proto cena 18 eur za můj milovaný krém v mega balení :)

    OdpovědětVymazat
  14. Musím se přiznat, že krémy na ruce docela zanedbávám. Mám drogérkové i jeden superpečující s aloe vera, ale ani jeden mi nijak extra nevoní (nebo mají jiné chybky), a tudíž mi vydrží dlouho.. Nejsem schopná se mazat pravidelně. Kdybych našla opravdu krém snů, byla bych za něj ochotná dát i 600,-

    OdpovědětVymazat
  15. Ja si na krémy veľmi nepotrpím,stačí mi nejaký od Oriflame či z Avonu,no niekedy skúsim Essence.Tento vyzerá dobre,už len ten obal je krásny :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Tak samozřejmě záleží na náladě, velikosti krému atd., ale viděla bych to tak okolo 100 Kč.
    Katka.

    OdpovědětVymazat
  17. Můj limit je 400. Je to dáno tím, že mám hodně suché ruce až se sklonem k ekzému a pokud je krém kvalitní, ty peníze za něj dám.

    OdpovědětVymazat
  18. Nikdy som na ruky nekládla veľký dôraz,že veď ruky,hocijaký krém stačí....už viem že aj o ne sa treba riadne starať :)..som spokojná s mojim Essence (cca do 3 eur),ale chcem vyskúšať aj drahší :)

    OdpovědětVymazat
  19. ooch ten obal je úplne úžasný.. limit nejak neriešim, mám jeden svoj obľúbený a ten stojí 3 eurá (nejak okolo 70kč?), takže si kupujem len ten... ale je pravda že nejak veľmi veľa by som za takú vec nedala :)

    domculienka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Můj nejoblíbenější krém na ruce, který používám už několik let, je červený Garnier na popraskanou pokožku, který stojí kolem 70Kč, ale jak se znám, kdybych někdy narazila na nějaký fakt "zázračný" krémík, asi bych za něj dala víc...nebo bych si ho nechala dát k narozkám/Vánocům nebo tak :D

    OdpovědětVymazat
  21. Musím přiznat, že mazání na ruce vůbec neřeším *červená se*. Přítel dostává krémy na ruce v práci, ty úúúplně nejobyčejnější jako je nějaká indulona nebo londena :D Takže já mu je úspěšně kradu :D :D Vlastně si ani nepamatuju kdy jsem si naposled nějaký krém na ruce koupila. Za tohle se mi moje ruce "odvděčí" a nejspíš brzo upadnou :/

    http://www.wambisworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. ja teda osobne by som za krém na ruky nedala viac ako 1,5 €

    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Můj limit je 150-250Kč :)

    Gurecka1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Nekupuju si nijak drahé krémy na ruce (essence, balea). Ale nějaký lepší si plánuju pořídit už delší dobu, takže snad se na mě usměje štěstí a vyhraju. :))

    OdpovědětVymazat
  25. tak sa aj ja zapojim...
    ja teda vobec netusim, kolko mam strop na krem na ruky, kedze kremy si kupujem po viac kusov, aby som mala na vsetkych miestach, kde sa pohybujem, aspon jeden - takze za jeden to tipujem zhruba na 5 euro(120Kc?) asi tak nejak

    OdpovědětVymazat
  26. Psychologická hranice tak 100 Kč. =) Teď hrozně dlouho spotřebovávám nějaký od Balea s ureou, ne a ne dojít, abych si mohla pořídit jiný.

    OdpovědětVymazat
  27. Na kremy z drogerie je to okolo 100, kdyz jsou na tom moje ruce hodne spatne nebo si chci udelat radost, tak okolo 400, coz se tak moc casto nestava :D

    OdpovědětVymazat
  28. Tak už pár minut dumám nad tím mým finančním limitem pro krémy na ruce. Asi tak těch 150,-... taky záleží na množství, že :-). Do krémů na ruce jsem nikdy nějak extra neinvestovala. Třeba změním názor, až vyzkouším Crabtree&Evelyn :-P Hezké Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  29. Záleží na velikosti balení, ale ani tak není ten limit nijak vysoký, cca 100Kč za průměrnou velikost, která je tuším 75ml. Můj asi nejdražší je Orly, který stál necelé tři stovky, ale je ho 240ml, takže to tak odpovídá.

    OdpovědětVymazat
  30. Krémy na ruce moc nepoužívám, občas si nějaký vyberu jen kvůli vůni.
    Takže jsem za krém na ruce nejvíce utratila 25,- kč :D (jahodový se smetanou!).
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Reálně jsem nejvíc za krém utratila asi 90 Kč, a to za Neutrogenu. Ovšem jednou jsem byla rozhodnutá koupit si krém v tubě od L'Occitane, měl to být ten 30 ml za 200 Kč, ale pak jsem na eBay objevila 75mililitrový a vyšel i s poštou asi na 350 Kč, tak to jsem se odhodlávala, že dám. Nakonec nedala, aukce mi utekla. Ale chtěla jsem!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  32. Limit na krémy na ruce je u mně asi tak 50,- Kč :D Doteď lituji, že jsem si nekoupila více krému od Essence z Cupcake kolekce, nebo co to bylo. Jinak tajně chodím na krémy do koupelny, nebo si je přeji na narozky apod.

    OdpovědětVymazat
  33. Tento krém bych moc chtěla :) A za krém max.180Kč :D Lbdkv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. U mě je limit nízký, sama si koupím krém max do 50,- =D

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. No ja tiež nie som ochotná obetovať neviem aké čiastky, jeden z najdrahších krémov, ktoré som mala, boli tie mini 30ml krémiky od L´Occitane, za tie som tuším dala niečo cez 7€/ks(cca 175Kč). Ale nebola to podľa mňa žiadna sláva, takže si teraz vystačím aj s glycerínovým krémom od AVONu a hydratuje ešte lepšie. :D Alebo používam aj našľahané bambucké maslo, ktoré si kupujem na sashe.sk, to je už síce drahšie, ale tak je handmade a prírodné, tak prečo si nepriplatiť. :)Čiže vyslovene strop nemám, ak je niečo kvalitné, som ochotná za to pár EUR navyše zaplatiť..
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  36. Za krém na ruce okolo 60, ale pokud bych věděla, že je opravdu dobrý, tak i více.

    aleachim15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. tak za krém na ruce dávám max. tak 150,-
    holka.24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. tyhle krémy jsou mi velice sympatické, mají roztomilý obal a byť jsem se na ně ještě v prodejně podívat nebyla, tuším, že budou nádherně vonět. můj finanční limit při koupi krému na ruce? doposud byl mým nejdražším krémem L´Occitane, který stojí 190 a je ho tam 30ml. to si myslím, není vůbec nízká cena, leč oblíbila jsem si je natolik, že jsem odhodlaná si jednoho dně pořídit to větší balení za nějakých 450! ale zase mi vydrží dlouho. pokud mám pečovat o své tělo, mnohdy na sobě nešetřím. zaplatím si ráda za kvalitu - nikoliv však pouze za značku.

    OdpovědětVymazat
  39. Na krémoch si potrpím, no aj tak viac ako 10€ by som určite nedala :)
    Najradšej kupujem od Oriflame, Avon, Nivea :) A tento vyzerá naozaj skvelé!;)
    timulqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. za kvalitný krém na ruky som ochotná dať aj 10 € :)

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Na kremech na ruce si zrovna moc nepotrpim, ale tyhle me zaujaly. Kazdopadne tech 270 bych za nej asi nedala. To uz je moc. 100 je na me asi maximum:)
    Preju pekne Velikonoce!
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. horní hranice.. maximálně 250 korun, ale to by ten krém musel být něco extra :)

    natalje@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Moja horna hranica je 10eur, obcas si kupujem male kremiky z Occitane, alebo popripade Marka a Spencera :)
    (badbejby@azet.sk)

    OdpovědětVymazat
  44. V běžný drogerce asi tak 70 Kč. :) Ale dost mě láká C&E Summer Hill, tak vůně je B O Ž S K Á!

    lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Och, to je osud - po tvém včerejším článku, mém následném zkoumání stránek Crabtree & Evelyn a zjišťování, co všechno potřebuju, jsem byla zrovinka rozhodnutá zkusit z krémů na ruce alespoň Iris a Pomegranate :)
    Můj limit je l'occitanovský, tedy 195 Kč za 30 g.
    A prosím, to "balení dvaceti pětiti gramů" mě tahá za uši/oči. Opravování je zase moje úchylka :)

    OdpovědětVymazat
  46. Za krém v běžné velikosti dám max. kolem stovky.
    Nemám ruce náchylné k ekzémům a popraskání (většinou) tudíž stačí, když se mažu hodně - a je tak trochu jedno, čím.
    kyky99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Kupuji si většinou levnější krémy z drogerií, nejvíce dám tak 150 Kč. Vyhovují mi, s pokožkou na rukou nemám problémy.
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. vau, tie sú krásne už na pohľad!
    inak neviem, nemám nejaký limit, alebo o ňom aspoň zatiaľ neviem, lebo vždy uchmatnem essence krémy a tie stoja 1,55€ (40kč??) takže nie extra veľa :D ale myslím, že by som dala tak 5€ maximálne, ak by to bolo niečo naozaj dobré, trebárs z lekárne

    OdpovědětVymazat
  49. Nejsem zrovna ten typ člověka, který investuje do krémů na ruce, spíše investuji do péče o pleť :) Takže okolo 100Kč

    L-LV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Já moc krému na ruce nevlastním. Vždycky jsem si kupovala za 39kč od essence :D
    novakova.janis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Tento bych chtěla vyzkoušet.. :) Já jsem šetřílek, takže do krému vrazím tak 100Kč.. a kdybych nějakej super dražší chtěla joo vyzkoušet, tak maximálně tak 200Kč.. ale to už je fakt hranice.. :D
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. moj vrchný limit je maximálne 8-10 €
    katusicek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Maximálne 5€ / cca 150 Sk. I keď uvažujem nad tým, že začnem investovať viac keďže moje ruky si vyžadujú čím ďalej tým viac starostlivosti :)

    OdpovědětVymazat
  54. Jelikož mám doma asi miliondvěstapadesáttisíc Indulon tak nemám šanci kupovat si v drogeriích jiné krémy, ale už mě to dost nebaví tak se chystám pořídit něco ´lepšího´ do 150 kč
    Eva
    eleonen@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Při pohledu na svoje ruce si říkám, že bych svůj zhruba stokorunovej limit měla zvýšit na částku, po který nebudu vypadat jako sušená treska... Anebo aspoň konečně pbjevit levnej zázrak :D

    OdpovědětVymazat
  56. myslím, že asi tak 100 kč. Ale třeba bych změnila názor, kdybych potkala nějaký, ze kterého by se mi zatočila hlava, a já věděla, že ho musím mít :)

    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Asi kolem 200, ale pomalu to stoupá s tím, jak mi praská kůže na rukou. :)

    OdpovědětVymazat
  58. Jsem vysazená na krémy na ruce, co pěkně a intenzivně voní, takže když narazím na svůj voňavý ideál, cenu neřeším :). Ale to bude taky asi tím, že si kupuji takové ty mini cestovní balení, abych mohla vyzkoušet co nejvíce vůní :D.

    OdpovědětVymazat
  59. Kdyz nad tim tak uvazuji, tak asi 600 Kc, protoze presne tolik (bez par drobnych) stala velka tuba L'Occitanu. Zase ale plati, ze cim drazsi, tim dele vydrzi...nebo je to spis tak, ze ho neplacam jako ty levnejsi kremy=)

    OdpovědětVymazat
  60. Já jsem teda jeden z antikrémofilů, takže si mažu ruce jednou za den, někdy ani ne, většinou na to spíš zapomenu :D Takže můj limit je cca 100,- Sama od sebe bych si třeba "snobskej" :D krém od Crabtree&Evelyn nekoupila..

    heligrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Můj finanční limit se pohybuje okolo 100-300 korun za tubičku krému na ruce.Víc bych za ní určitě nedala,protože raději investuji do pleťové kosmetiky,což mi přijde,že se vyplatí:)Ale rozhodně bych neopovrhla tímto krémem,který používá má babička,ale na mě je moc drahý.Tak třeba budu mít trochu štěstí a získám ho bezplatně :D...
    ikona456@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. můj limit je tak 80 kč

    aga.hauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. moj limit je tak okolo 3€ :D som lakoma no, radsej investujem do dobreho make-upu :D
    mishellaway@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. môj finančný limit je cca 2-5eur podľa toho aké veľké balenie kupujem. milujem krém atrix aj keď nevyzerá pravé lákavo je vynikajúco hydratačný, rýchlo sa vstrebe a nesmrdí! navyše je lacný (; ale tento by som veľmi rada vyskúšala (:
    nathculakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. krémy na ruce moc nepoužívám.jen tak 1x za týden když ho uvidím stát v koupelce na poličce, takže můj limit je okolo 200,-:)
    SromovaKaterina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Krásný obal. Velmi se mi zamlouvá mini balení, které by se mi hodilo do kabelky. :)
    Můj limit za krém na ruce je cca 100kč. Vím, že cena tohoto krému je skoro dvojnásobná. Pokud bych měla to štěstí, stala se majitelkou krému a byla s ním spokojená, tak je velká pravděpodobnost, že bych svůj limit zvýšila. :)
    anetasmidova0@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. jelikož krém na ruce používám sem tam,tak by byla asi škoda hodně investovat,takže můj limit je tak cca 100Kč:))

    OdpovědětVymazat
  68. asi 5 €

    beautybybellatrix@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Fíííha tady je zájemců... Tak tuhle značku jsem chtěla kdysi dávno tolik vyzkoušet! Jenže než k tomu došlo, vyházela jsem všechny silikonové krémy do popelnice. Složení na stránkách neuvádí, tak nevím, ale třeba za ta léta prošli nějakou inovací. Momentálně je pro mě lákadlem to granátové jablko, moc mi voní (mám gr. balzám od saloosu, vím o čem mluvím). Takže rozhodne pan random nebo ty, anonymové se tuším mažou.

    Jinak limit zatím nemám, protože hledám ten nej a pak se teprve uvidí. Nejdražší byl l'occitane 30g za 200, ale smrděl mi. Teď používám laveru nebo bamb. máslo na nohy :D od alverde, vzácně mulondon, protože ten mám cíleně na obličej, je dražší, tak s ním musím šetřit :)

    Hezký víkend všem, tatanka

    OdpovědětVymazat
  70. Pro mě je limit jasný a to přesně cena kabelkového balení krému na ruce od L'Occitane (ve slevách jsem si nakoupila tři s tím kakaovým květem (vážně :D), ale asi hlavně kvůli nádhernému balení, jinak mám nejradši klasický s bambuckým máslem. Jiné krémy na ruce už ani nepoužívám, ovšem Crabtree&Evelyn bych také moc ráda vyzkoušela, jejich hype v blogosféře je vážně lákavý..

    joannie.la@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Tak můj limit byl vždy tak do 70Káčé, ale krém mi vydržel max 14 dní. Přes den si hodně myju ruce a krémuju jako o život, protože pracuju v klimatizovaném prostředí, tak mám pořád suché ruce.
    Pak jsem ovšem na základě recenzí koupila L ´occitane za 550!!! (upozorňuji, že můj nejdřažší krém na obličej nepřekročil hranici 250...)
    Už ho mám 6 měsíců a ještě v něm něco málo zbývá a krém je kvalitou opravdu z jiného světa. Když to spočítám, tak mě vlastně vyšel levněji (cca o 300 Kč)
    Takže nakonec jsem ještě ušetřila:-D

    stein.misa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Tak můj finanční limit je dost pohyblivej. Původně byl cca 60-100Kč. Ale nedávno se zvedl na 200 (kvůli Burt's bees krému) a jak všude čtu o crab tree, tak ho asi ještě zvednu - minimálně jednou na narozeniny.
    petra-bur@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Můj limit je do 100 Kč. Na něco dražšího nemám odvahu, představa že mi to za ty peníze nepříjde až tak super mě odrazuje. M.

    OdpovědětVymazat
  74. Já jsem tedy zatím takhle úžasný krém na ruce neměla :). Nejčastěji je kupuji z drogérie. Mám limit 200 Kč.

    kejtymail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Nemám hranici, potřebuju funkční krém, mě ruce živí a bohužel se mi dost vysušují, v zimě praskají do krve, občas vyrazí ekzem. Vyzkoušela jsem snad už celý drogerkový sortiment, Avon, Oriflame, ale všechno šlo po využití sotva polovičky balení z domu. Chvíli pomáhají na střídačku krémy od kožní co míchají přímo v lékárně, nebo mazadla od Biodermy. Ale stále nemám svého favorita, který by mě uspokojil:-D takže když mi bude fungovat krém za 300Kč tak klidně, ale hlavně aby už konečně fungoval:-)))
    Izi

    OdpovědětVymazat
  76. Můj limit je tak 150 Kč, a to už musí být něco speciálního. Musím mít krém všude, doma, v práci, u přítele, v kabelce, ale asi je to jen proto abych mohla nakupovat pořád další a další :D Takže tento bych určitě ráda vyzkoušela, třeba bych pak změnila názor a měla jen jeden pořádný :)

    b8ra1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Můj limit se pohybuje podle momentálního stavu účtu. Takže někdy bych za něj nedala ani 50 Kč a někdy i 300 Kč. O vyšší částce bych musela hodně uvažovat.

    m.mlcakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Můj limit je hodně nízký a to 100Kč. Raději utrácím víc za péči o pleť :)
    andrea.valna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Já mám nějaké 400,-, to byl Orly, ale veliké balení, které mi ovšem vydrželo asi 3/4 roku a navíc byl velmi účinný!

    OdpovědětVymazat
  80. tak do 50 Kč

    anetamizerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Tak dve kila max, ale musi to byt super prirodni bio eko, abych mela pocit ze platim za neco rozumnyho. Jinak do stovky.

    underjoyed@post.cz

    OdpovědětVymazat
  82. tak maximálne 3 €.... drahší som asi nekúpila si nikdy...:)
    alamahapalamlaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Na krémy na ruce moc nehledím, prostě co je doma, to tam plácnu. Obyčejně indulona, někdy Marks&Spencer, občas essence. Ale za krém bych nedala více než 300, to by už musel být fakt nějaký super profi a musela by ho používat Miranda Kerr :D

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj, tak můj limit je asi 100,- a právě proto bych ráda vyzkoušela něco dražšího ;) když to může být zadarmo :D

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Maximálně tak stovka :-) michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Asi se shodnu s většinou, více než 100 kč bych nedala, leda kdyby to byl fatk nějaký hoodně "zázračný" krém ;-) Alka

    OdpovědětVymazat
  87. Tá značka sa mi páči. A môj horný limit na krém na ruky? Ťažko povedať, pretože väčšinou ich doma máme strašne veľa, mama ich dostáva často do daru a ja si nejak extra v tomto ohľade nepotrpím. To skôr zainvestujem do pleti na tvári, s ktorou mám problémy. Takže asi najvyššia suma, ktorú by som dala za takýto výrobok, sú 3-4 eurá. Aj tak mi väčšinou najviac pomôže stará dobrá Indulona :)

    OdpovědětVymazat
  88. Muj limit je asi tak 10 liber. Ale po Tve recenzi na tyto kremy jsem byla pripravena si ho koupit i za tech £14 nebo £16. Jenze pak jsem zjistila, ze je u nas ve meste proste neprodavaji. A nejak nemam odvahu si je bez ocuchani za tu cenu objednat.
    Ale diky tomu, ze jsi na nas takova hodna a porad neco rozdavas, tak se mi ho treba postesti vyhrat :)
    ala.kasparkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Jábych asi nedala víc, jak 150-200 Kč, záleží podle vůně a krabičky a jestli je dobrej :)
    i.audrey.p.i@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Dobrý den, tak tento krém jsem chtěl koupit přítelkyni k narozeninám a najednou jsem od ní zaslechl, že je možno ho vyhrát na tomto blogu, tak co řekl jsem si, že zkusím štěsí, a když to nedopadne, koupím jí ho stejně :) jinak já krémy na ruce moc nepoužívám, ale přítelkyně ano a myslím, že horní hranici má plus mínus 100 Kč
    přejí pěkný den Tomáš
    Tomas.Mrstny@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Ahoj, můj nejdražší krém byl, myslím, z Lushe Smitten, to mohlo být asi kolem 250 Kč. Ale zase mi tak super nepřijde a už bych si ho nekoupila. Klasicky si jinak beru krémy z Oriflamu a to hlavně kvůli vůni. Já totiž nemám moc problémy s vysušenýma rukama a když jo, tak stačí i nějaký obyčejnější krém:-). A nějaké to moje maximum by mohlo být těch 250-300 Kč, ale to bych si musela být jistá, že to bude fakt něco:-)).

    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  92. A co ja viem... Nejak investujem do inych kozmetickych oblasti. Ale asi najviac to bolo okolo 4€ za krem Dr.Scheller Calendula na ruky, nvm, presne sa nepamatam. Nejak som si na to nikdy nepotrpela, kym sa mi nezacali tuto ladovu zimu ruky prilis vysusovat, na co som nebola zvyknuta, takze odteraz stale v kabelke ten krem je. No nic, vdaka clankom som uz zurku dnes mala, a idem sa dalej venovat REPO obchodom... Peknu Bielu sobotu !!!! :) gabriela.drobnakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Já bohužel za krémy na ruce moc ochotná utrácet nejsem, protože moje spotřeba není nejmenší, takže bych brzo přišla na mizinu. Takže do lepšího krému na ruce jsem ochotná investovat tak 200 Kaček, když teda zrovna nemám záchvaty spořivosti :D Jinak si běžně vystačím s olivovou indulonou za 50 Kaček :)

    OdpovědětVymazat
  94. Pokud se jedná o nějaký krém co nedělá zázraky tak okolo 50Kč, ráda mám třeba astrid, ale když krém je fakt dobrý a vidím oproti obyčejným rozdíl tak dám i třeba 200Kč
    Emily.QuelDorei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. To balení je roztomilé a to pomačkání vypadá jako že to tak má být :-D limit na krémy na ruce? Koukám kolem sebe a vidím jeden za 160, tak řekněme zhruba ty dvě stovky :D

    OdpovědětVymazat
  96. Limit většinou kolem stovky v drogérce, pouze jednou jsem si koupila ten malý z l´occitane za ty dvě stovky, takže asi tak.
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. No to snad ne, já si to přála, neřikej mi, že to prošvihnu!:-D
    Zatím byla moje hranice asi 450 nebo 500 za 3 male Loccitane, ale tak hranice se čas od času mění, zvlásť, když m´ člověk pocit, že to za to stojí, což mě L. zrovna nepřesvědčilo:-(
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Limit mám tak do stovky, jedinou vyjimku delam zatim jenom u Lushe:)

    OdpovědětVymazat
  99. Zá nákup kosmetiky La Rosche Posay jsem dostala i krém na ruce byl můj oblíbený, ale nevím, kolik normálně stojí. Pak mi Ježíšek donesl jeden od Avene a podle mě zbytečně drahá investice, i když jako dárek pro mě.
    Můj litim je do 100,- V supermarketu jsem si pořídila Dove za 40,- a když jsem ho pak viděla v DMku za 80,- spadla mi brada.

    Pipa

    OdpovědětVymazat
  100. Tak maximum by asi bolo tých 100Kč, viac by som asi za krém na ruky nebola ochotná dať.

    OdpovědětVymazat
  101. Já moc krémy na ruce nekupuji i když bych asi měla začít :)) Maximálně bych investovala 100Kč :)

    xPlanetax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Krémy na ruce mám moc ráda, večer bez namazání rukou bych asi neusla a tento mě zaujal. Moje hranice se pohybuje kolem 150 Kč, ale mám to tak nějak různě :)

    OdpovědětVymazat
  103. tak zrovna do krému nejsem moc ochotná investovat nějaký závratný částky. To si radši koupím něco jiného. Maximálně tak 150 asi no :)

    OdpovědětVymazat
  104. Limit nemám, koupím co se mi líbí,hodí a co mě zaujme.

    mestonadseinou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Můj limit je cena modré indulony:) Martina

    OdpovědětVymazat
  106. jak už jsem psala no, 350,-
    (mail mám v profilu)

    OdpovědětVymazat
  107. Můj limit rozhodně nepřekračuje 250 kč. Jednak krémy na ruce miluji a vlastním jich spousty. Takže drahé krémy by zrychlily můj bankrot.
    Tak samotný stres z toho, že bych někde mohla nechat krém za 700 Kč je pro me - studentku nepředstavitelný. Radeji si koupim vice různých vůních a používám dle nálady.

    l.layla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...