neděle 22. dubna 2012

Jak si namalovat hezkou pleť - ranní edice

Teď už to vím, ale opravdu bych si přála, aby mi to někdo řekl už před patnácti lety... jakoukoliv nepěknou pleť je možné úspěšně zamaskovat makeupem a korektorem. Takže pokud právě procházíte pubertou, ať už vám je náct nebo cet, vemte do ruky korektor a čarujte. Na YouTube je už delší dobu video o tom, co všechno dokáže makeup, takže... všechno je možné. Moje současná pleť není v žádném případě tak špatná, takže si vystačím s mnohem jednodušším postupem.

Pro běžné denní maskování mám nejraději minerální makeup, vyberu nějaký s vyšší maskovací schopností a mám vystaráno. Hlavně! Minerální makeup na mně drží, jakože fakt fest drží. A co ráno v sedm namaluji, večer v deset odmaluji, ani jediná molekula minerálu nechybí (nedávno jsem to počítala). Začnu bází, pokračuji korektorem, ten až tak moc pečlivě neroztírám, protože na to stejně ještě přijde minerální makeup. A když je potřeba, tak prosvítající nedokonalosti maskuji buď makeupem nanášeným bodově štětcem nebo minerálním korektorem. A to je asi tak celé moje tajemství maskování špatné pleti. Pak už jen následuje běžná úprava rozjasňovačem a tvářenkou.


Abyste věděli, tak už pět dní umírám na smrtelnou chorobu na sedm. Rýmička. Začalo to tím, že mi bylo špatně. Já se toho nelekla a druhý den mi bylo ještě hůř. Další den jsem ráno málem nevstala, ale musela jsem, protože jsem šla do školy. Večer mi pak bylo na umření. Další dva dny byly už vyplněné jen agónií bolesti a utrpení... Přitom mám fakt jenom tu rýmu, že bych se měnila v chlapa?





24 komentářů:

  1. třeba nemáš rýmu,ale zánět dutin, já na něj dost trpím, měla jsem jej půl života chronický a bylo to peklo na zemi. A právě touto dobou se mi rok co rok opakuje, takže se děsím :)

    Tvoje pleť se mi líbí, nevěřím, že nejsi tak pěkná od přirody ;)
    Minerální makeup jsem ještě neměla, ani nevím proč, asi se bojím, že bych to s ním neuměla.

    OdpovědětVymazat
  2. S tou první větou článku souhlasím na stopro:)

    OdpovědětVymazat
  3. Na to video jsem koukala nedávno, fakt neuvěřitelné. Jenže u té holčiny je to už na pomoc od doktorů, na takhle těžkou formu asi už jen kosmetická patlátka nezaberou. Nechtěla bych být v její kůži - takový den na koupališti je pro ní asi tabu. A jejím přítelem bych taky být nechtěla, abych se vždycky ráno lekla...
    Přeju brzké uzdravení! Však víš co se říká - rýma trvá bez doktora sedm dní a s doktorem týden... takže to máš už za pár ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochybuju, že se ta dívčina nezkouší s tímhle léčit a jen by to patlala mejkapem. Slečna je jinak moc hezká a upřímně doufám, že se nestydí ukázat se na koupališti. Proč by se měl přítel leknout? To mi připadá jako pitomost. No tak má akné, no a co. Není to sice nic, o co by člověk stál, ale neumírá se na to a je jinak sympatická.

      Vymazat
    2. Tuto holku sleduji již déle a je fakt moc sympatická. Navíc pracuje jako modelka, takže se jí lidé asi nelekají :D. Mně přijde naopak hodně krásná a odvážná, že se nebojí dát na internet svůj stav pleti.

      Vymazat
    3. já tu slečnu tedy taky nesmírně obdivuji za tu odvahu, že ukázala, co na tváři má.

      ale myslím, že to veru až tak nemyslela, jako mě to taky napadlo, že žít s takovou pletí nic moc. a hlavně toho času, co musí ráno strávit s makeupem.

      Vymazat
    4. No napsat o někom, že po odlíčení bych se ho lekla mi teda nepřipadá jako vrchol slušnosti. (Eufemisticky řečeno.) Krom toho, že na kosmetickým blogu, kde jsou všechny na jedné lodi a snaží se zamaskovat všechny nedostatky (čili by se to dalo obrátit proti všem zúčastněným, mě nevyjímaje, podotýkám), mi to vyznělo jako "cha cha, ještěže takhle blbě nevypadám já a s takhle šílenou pletí nemusím žít".
      A proč by měla být odvážná, že tohle ukazuje na internetu? Vypadá normálně, proboha. Nemá tři hlavy, má "jenom" akné. Pro toho, kdo ho má, je to spolehlivý ničitel jakékoli mizivé stopy sebevědomí sám o sobě. A já teda v pubertě vědět, že někdo, kdo mě vidí, o mně smýšlí stylem "no chudák holka, ta vypadá", tak nejenom, že mám malé sebevědomí, ale zakopu se pro jistotu až do dospělosti tři metry pod zem.

      Vymazat
    5. a já to tedy za odvahu považuji. taky jsem měla takové akné... a z té doby neexistuje jediná moje fotka nebo video, tři roky mě nikdo neviděl bez makeupu.

      Vymazat
    6. Ano, to já taky. Byla jsem vlastníkem parádního akné. Taky jsem se malovala, taky jsem se nechtěla fotit bez mejkapu. Bylo to moje umanutý rozhodnutí, kterému se dneska usmívám. Škoda, že jsem neměla víc sebevědomí. Měla jsem mít. Myslím, že okolí to nijak neřešilo a nemělo by ani řešit. Tak má někdo pupínky... Možná by taky lidi mohli mít lepší starosti než řešit cizí akné.

      Vymazat
    7. Né, fakt jsem to nemyslela nijak urážlivě. A pokud to chcete vědět, tak ano - já jsem se jí lekla, když jsem ji spatřila odlíčenou, protože její akné není jen akné, ale hodně těžká forma akné. Což ale neznamená, že ji nějak shazuju. Naopak, fakt jí obdivuju, že se s tím tak parádně pere. Sama bych s takovýmhle problémem na veřejné koupaliště nešla, na to jsem moc malá odvaha. A pokud má přítele, tak s ní taky je nejspíš kvůli jiným věcem/vlastnostem než kvůli její pleti. Rozhodně jsem se nikomu nevysmívala. Ale myslím si, že kdyby to léčila, tak to takhle hrozně vypadat nemůže.
      A ano, jsem ráda, že takovou pleť nemám. Ačkoliv nejsem z těch, co mají tvářičku dokonalou. Taky jsem si lecčím v pubertě prošla (i když se zmíněnou blogerkou jsem se "srovnávat" nemohla), a ani dnes to není dokonalé. Zároveň se ale nutně nepovažuju za "s ostatními na stejné lodi", pokud si chodím číst kosmetický blog - k tomu můžu mít deset jiných důvodů. Tak se, milé dámy anonymky, laskavě uklidněte a nekárejte mne tady, kor když se ani neumíte přiznat ke své identitě.

      Vymazat
    8. Mně se prostě nelíbí hojení si sebevědomí na druhých. Akné je docela normální věc, ze který netřeba dělat drama, ničeho se lekat a někomu vyslovovat za něco odvahu. Cizí pupínky jsou JENOM pupínky. Jestli ty jsi ráda, že nemusíš žít s takovýmhle obličejem, tak já jsem ráda, že nemusím žít s tvými problémy. Fajn, tak já se třeba podepíšu jako "Máňa z Horní Dolní", udělá ti ta vymyšlená blbovina větší radost, než "Anonymní"? :-) Dojdou-li argumenty, začneme si napadat identity a hned vzápětí pravopis? No, tak to už raději mlčím, neb nemám dále co říci.

      Vymazat
    9. já tedy nemám pocit, že by si tady někdo honil sebevědomí na jiných. ano cizí pupínky jsou jenom pupínky. ovšem moje vlastní pupínky pro mě nebyly JENOM pupínky, takže z vlastní zkušenosti obdivuji sebevědomí té slečny, já bych tu odvahu před deseti lety neměla. a není to tak, že většinou obdivujeme něco, na co nemáme vlastní odvahu?

      Vymazat
  4. Přeju, ať se brzo uzdravíš. Já rýmu uplně nesnáším. Hrozně mě to otravuje. A pak doma prohlašuju věty typu: "Dnešní noc bude kritická" , "Umírám" a podbně. :-) Naštěstí mě to za 3 dny přejde.

    OdpovědětVymazat
  5. zaujímavý post! :))
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsem tu slečnu viděla pak nenamalovanou, upřímně, docela jsem se lekla a bylo mi jí moc líto. Opravdu doufám, že je v péči dermatologů.
    A já jsem se dneska rozčilovala za maličký pupínek na bradě...
    Mám minerální pudrový make-up od mary kay a vlastně nevím, jak ho mám používat.
    Jestli se může nanášet bez jakéhokoli podkladu, jen na denní krém, nebo naopak jako obyč pudr na tekutý make-up? Jak se může používat v létě, v zimě. Mám normální až sušší pleť. Vnímám ho spíš jako pudr než jako make-up. Takže za vysvětlení a rady budu vděčná.
    A rýmičku ti opravdu nezávidím, ale teď na jaře řádí jak černá ruka. Já sama jsem ležela 4 týdny se zánětem dutin... :/
    Přeju brzké uzdravení ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě než jsem si přečetla nadpis, tak jsem si říkala, že ti to na téhle fotce nesmírně sluší :) a máš tam pěknou pleť.
    Já taky marodím, už třetí den mě strašně bolí v krku, polykat nemůžu, ještě k tomu mám horečku. Nebývám skoro nemocná a samozřejmě nemoc přijde, když se to nehodí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bezva, tak se přidal kašel a rýma :D. Doufám, že tobě se to nezhoršilo a brzo budeš zdravá :).

      Vymazat
  8. všem moc děkuji za komentáře.

    a koho zajímá minerální makeup, tak ať si počká, protože o minerálním makeupu se toho chystá... zatím si může přečíst menší přípravu: http://denjekrasny.blogspot.com/search/label/minerální%20makeup

    OdpovědětVymazat
  9. Teď jsem dodatečně koukla na to video..a teda skrýt to uměla bezvadně. Pak jsem si našla další co točila po roce a tam už má pleť celkem dobrou.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc Ti to sluší;-) Přeji ať rýmička brzy ustoupí, je to pěknej vopruz:-D
    a na čtení o minerálním makeupu se těším, chtěla bych ho vyzkoušet, už tu mám i pár vzorků, ale asi s tím neumím pracovat.
    Izi

    OdpovědětVymazat
  11. Ty videa jsou skvělé... už jsem jich proklikala několik a klobouk dolů, před slečnama!
    A rýmička je zlo... ZLO! V momentě, kdy se rychlost spotřebovaných kapesníků násobí dvěma oproti uběhnutým minutám... tak už pomůže snad jen panák slivovice s medem :-)

    OdpovědětVymazat
  12. ú, také akné mať:( ale patrí to k životu no...mohla by si mi vysvetliť tieto obrázky? ja im celkom nechápem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. které obrázky? to taky nechápu...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...