neděle 8. dubna 2012

Krémy na ruce vyhrály...

Včerejší otázka byla celkem jasná a moje odpověď na ni je dost lakomá. Protože jako věřte mi, že v současné době bych si na vlastní triko Crabtree&Evelyn jen tak nekoupila. Krém na ruce právě teď považuji za čistě rychloobrátkové spotřební zboží. Mažu se pokaždé, když si umyji ruce. A vzhledem k okolnostem se mi dost často tak nějak stává, že si ruce mažu každých deset minut. Ono je pak dost jedno, čím se vlastně mažu, kompenzuji to četností mazání. Takže moje psychologická hranice pro nákup krému na ruce je asi tak padesát korun. Vlastně pro mě jsou drahé i ty různé Neutrogeny a Dermacoly a Nivei. Kupuji si Baleu, essence, Ziaju... co mi tak přijde pod ruku.

No jo, ale pak jsem si pročítala včera odpovědi a zjistila jsem, že si taky dost lžu do své vlastní peněženky. Protože ano:
  • už jsem doma měla krém od Lushe (vícekrát a všechny druhy)
  • měla jsem i L´Occitane
  • vyzkoušela jsem Burt´s Bees
  • a docela určitě ještě nějaké jiné, které mi včera v komentářích nikdo nepřipomněl
  • všechny ty krémy jsem měla ráda, nejspíše je někdy koupím znovu
  • a opravdu seriózně mám v plánu si někdy koupit miniatury i od C&E.

Takže co... ona hranice je v mém případě asi značně pohyblivá. A taková pěkná miniatura drahého krému se hezky vyjímá v kabelce, že ano. A krom toho v případě takových drahých krémů na to pohlížím jinak... to už není kosmetika, ale zájmová činnost.

Random org, vybral následovně a vyhrává:
Komentář 49. který napsala Léa.
Komentář 18, který napsala xxx.

Výherkyním gratuluji, prosím ozvěte se mi na denjekrasny.blog@gmail.com s adresou pro doručení. A strašně moc mě mrzí, že jste nemohli vyhrát všichni... Všem děkuji za rekordní účast a přeji krásný den. 

7 komentářů:

  1. vítězkám opět gratuluji!
    jinak jsi mě milá TRB svojí recenzí na ty krémy tak navnadila, že jsem si včera objednala hned 2 kousky+cestovní set čehosi.... a ač jsem jedinec lakomý, ani mě to neštve :D

    OdpovědětVymazat
  2. tak doufám, že se bude líbit. a taky, že ti to bude vonět...

    OdpovědětVymazat
  3. "...už to není kosmetika, ale zájmová činnost" :D palec nahoru! Máš pravdu.

    OdpovědětVymazat
  4. No tak zas nic no.. Tak si jdu aspoň přečíst nový článek, ten název zní hodně nadějně:-)

    OdpovědětVymazat
  5. gratuluji výherkyním;-)
    trb mluvíš mi z duše:-D doma mám tuny různých krémů v cenové relaci 30-60Kč, ale do kabelky bych si nějakou tu pěknou miniaturu ráda šoupla:-D
    asi mě ten set od C&E zkrátka nemine:-))
    Izi

    OdpovědětVymazat
  6. Dakujem moc moc :) uz som aj pisala mail :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...