neděle 1. dubna 2012

Mám to zadarmo mánie

Jakože poslední tématický týden měl úspěch, tak proč to nezopakovat. Sice nejsem blogerka, která se vyloženě těší, až přijde - obhlédne - napíše o Sephora Showing Show Roomu (ano naprosto jsem si tento termín vymyslela, jen abych mohla použít lákavou zkratku aneb veni-vidi-vici SSSR), ale tak občas se poštěstí a nejenže si na mě někdo vzpomene, ale i mně přijde nabídka lákavá, a tak si napíšu sponzorovanou recenzi. Pár takových se už na blogu objevilo, občas mě někdo označí za zkorumpovanou, tak teď má znovu možnost... aneb program následujících dnů a všechny recenzované přípravky jsem získala zdarma:

Brát nebo nebrat?
La Roche-Posay Cicaplast - recenze
Crabtree&Evelyn Rosewater Hand Therapy - recenze
Crabtree&Evelyn krémy na ruce - přehled
Matrix Biolage šampon - recenze
vzorky v parfumériích
vzorky v lékárnách
Sample Store a koncept vzorků zdarma
a možná ještě kousek navíc.

Takže program zhruba na následující dva týdny. Sponzorované a tématické budou i soutěže. Těšíte se? Já se těším...


20 komentářů:

  1. taky se těším :) a nevidím nic špatného na tom s někým spolupracovat, když to člověk přizná a nenechává se tím ovlivnit jak ovce.

    OdpovědětVymazat
  2. Sample store....no tyjo..koukám na to..prosím prosím článek co nejřív

    OdpovědětVymazat
  3. jája, hele jako ten sample store... zas až taková výhra to není. a ten článek tedy bude až tak za dva týdny, ale těšit se můžes, ovšem fakt není o co stát.

    všem ostatním moc děkuji za komentáře. jsem moc ráda, že se těšíte se mnou.

    OdpovědětVymazat
  4. Na recenze se moc těším a upřímně, na sponzorovaných recenzích mi nepřijde nic špatného. A tak nějak mám v tebe důvěru, že zkorumpovaná určitě nejsi :)

    OdpovědětVymazat
  5. podla mna na tom nie je nic zle, ked ti nieco poslu na recenziu, pokial ostanes uprimna. a myslim, ze ty urcite ostanes uprimna a uz sa tesim na recenzie :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. nechápem čo sa tým ľuďom nepáči, pokiaľ tie produkty nechváliš bezdôvodne, čo ty robiť nebudeš, je to super (:

    OdpovědětVymazat
  7. Těšíme se. A je mi úplně jedno, jak se k tobě ty věci dostaly. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Já se těším moc, protože zbožňuju Tvůj ne-áchací přístup k věci. A bude hodně článků, což mě těší ještě víc! Doufám, že ses připatlání, zkoumání a vymýšlení bavila a Tvoje pleť přežila bez újmy!
    andrejiinka

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle bude zajímavých 14 dní... hurá do toho! Myslím, že cokoliv svěřené do tvých rukou ke zrecenzování je dobrá volba, aspoň si čtenář udělá reálný obrázek ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  10. Aspoň bude co číst! Už se těším :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Osobně mi přijde, že nám vždycky řekneš svůj opravdový názor, byť jde o sponzorovanou kosmetiku. Takže já se těším a to hlavně na LRP! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Matric Biolage šampon jsem teď dostala od přítele k narozkám, tak jsem moc zvědavá na tvoji recenzi! :) A jinak já na sponzoringu nevidím nic špatného, pokavaď řekneš svůj názor.. .)

    OdpovědětVymazat
  13. těším se na recenze moc :) a myslím, že z podjatosti tě nikdo nařknout nemůže ;) neděláš totiž takové ty rozjuchané recenze jako spousta blogerek ;)

    OdpovědětVymazat
  14. U tebe se těším na každou recenzi, takže jen do toho... :))

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem moc zvědavá na Cicaplast a ráda si přečtu i vše ostatní ;) Super!

    OdpovědětVymazat
  16. Ty to vždy pěkně a zpříma vystihneš, že ti věřím a nemám žádný obavy, že bys něco dělala jen proto, že to dostaneš...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...