neděle 8. dubna 2012

Matrix Biolage Smooth Therapie vyhlazující šampon

* přípravek poskytnutý k testování e-shopem HairStore

Než to tady dneska roztočíme, drahouškové, měli byste vědět, že toto byl můj první profesionální šampón, který jsem kdy zkusila. Však to víte, já ty vlasy moc neřeším. Matrix jsem si vybrala, protože Matrix má moje kadeřnice a já jsem tam vždycky byla spokojená. Biolage jsem si vybrala, protože já přírodní (i když jen inspirovanou) kosmetiku můžu. Smooth Therapie jsem si vybrala, protože kdybyste mě někdy viděli ráno, tak byste pochopili, krom toho moje vlasy toho až tak moc nepotřebují, takže tato řada mi přišla asi tak nejtrefnější.



No a jako každý začátečník jsem měla o profesionální vlasové kosmetice zkreslené představy, protože profesionální šampóny prý

(1) neobsahují silikony
Asi to záleží, ale zrovna tento šampón je silikony napěchovaný. Stejně si myslím, že hysterie kolem silikonů je trošku přehnaná a když hledáte, tak šampón bez silikonu najdete v každé drogerce.

(2) víc pění
No a Matrix Biolage Smooth Therapie moc tedy nepění.

(3) efektivněji myjí
To mi taky nepřišlo, obyčejný Dove mydlil a čistil mnohem lépe.

(4) málo ubývají
Tak buď mi někdo ten šampón chodil do koupelny upíjet nebo ubývá setsakra rychle.

(5) profesionální šampony prostě na vlasech poznáte
Nepoznala jsem, nepřišlo mi, že mi nějak extrémně uhlazoval nebo nadměrně hydratoval.

(6) a vůbec jsou prostě lepší než obyčejná drogérková produkce.
A zase jsem divná, protože za všech okolností vždy upřednostním obyčejný alverde před tímto zázrakem.

A to je pro dnešek vše, však co bych asi tak psala o šampónu?

Vlastně to není vše. Víte o tom, že toto je moje stá recenze napsaná s láskou a pečlivostí pro tento blog? Když se nad tím zamyslím, chtělo by to oslavit nějakým grafomansky megalomansky pojatým textem... no a já vyplodila jen šest bodů o sedmi větách. Ostuda. Tak čestně slibuji, že svou tisícou recenzi (to už budu asi v důchodu nebo spíš ne... díky vládním politikám budu stále v předdůchodovém věku... ale zase dost možná už budu v blogovacím důchodu, však kdo by taky moje recenze tak dlouho četl) napíši s větší úctou k psanému slovu (pokud si to tedy budu v tom předdůchodovém věku vůbec pamatovat).

21 komentářů:

  1. Oni lidi toho o profi šamponech dost nakecaj :-))) Jelikož mi tak před 15 lety vypadala asi půlka vlasů a od té doby se zoufale snažím najít něco, co moje vlasy dostane aspoň trochu do bývalé kondice, tak jsem zkoušela snad veškerou profi vlasovou kosmetiku na trhu. Když to zkrátím, tak můžu říct, že výrazně lepší než drogérková produkce jsou profi stylingové přípravky - daleko větší výběr a většinou i fakt lepší výkon. U šamponu jsem si nikdy žádného rozdílu nevšimla. Jedinou výjimkou je Philip Martins, což je hrozně drahá čistě přírodní kosmetika. Měla jsem vzorek a měla jsem po něm fakt krásný vlasy, mít zbytečný litr, fakt si pořídím celou řadu. Momentálně mám nějaké ajurvédské mýdlo (zvykla jsem si na šampuky, ta forma mi vyhovuje, ale lush mi začal strašně vysušovat pokožku hlavy) a jsem maximálně spokojená. Občas to prostřídám se shikakai a hezčí vlasy jsem nikdy neměla. No a teda hennu, bez té už si tak nějak neumím život představit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vtipný článek :-)

    evelinsbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně, já mezi šampony taky nevidím nějak velké rozdíly a všechno profi, co jsem zkusila, bylo mnohem horší než Elséve, který je moje jednička. Proto když mi z Biosilku nabídli na testování šampon, "doporučila" jsem jim, ať mi pošlou něco jiného, pokud chtějí zvýšit šanci, že bude recenze kladná :-)

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem si teda dost zvykla na šampony Loreal profesional, rozdíl mezi nimi a drogerkovejma šamponama vidím. Třeba šaumu nebo Dove nemůžu na hlavu vůbec dát, to je pro mě děs běs, vlasy mastný už večer tak, že by se dal ten tuk stáčet a prodávat po vědrech....bléééééé
    Před X lety jsem v Elle vyhrála soutěž - bezplatné barvení a střih v Loreal salonu, od té doby jsem jim byla věrná a ty jejich šampony jsem si zamilovala.

    OdpovědětVymazat
  5. Matrix/Biolage sampny jsou pro me des a bes. Strasne rychle ubyvaji, zlaty Elseve. Joico mi vydrzi az 6 mesicu a Matrix mi vydrzi 1 mesic. Ja mam rada jeste Redken, neco od L'Oreal Prof. i Kerastase...ale nez Boilage/Matrix, to radis koprivovy, aspon by me tak nevysusil a nestoji tolik :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem asi divná, ale Elséve na vlasy vůbec nemůžu dát, to je hnus co pak na tý hlavě po něm mám :D Jedu v Lushi a The Body Shopu. Ale četla jsem recenzi na kondicionér Matrix Biolage z hydratační řady u Černé Moory a ta mě zaujala, takže už se kondicionér připravuje na cestu ke mně :) Ale zas je to kondicionér, třeba něco zmůže. Na profi šampony obvykle taky moc nedám...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezky jsi to napsala. Já nikdy žádný profesionální šampon neměla, zatím jsem si vždycky vystačila s těma drogérkovýma. Teď mám teda šampon z lékárny, protože mi hodně začaly padat vlasy a výsledek se dostavil.

    OdpovědětVymazat
  8. Takze mytologia o profi samponoch dostala vazne trhliny :)
    Podla mna existuju len dobre a zle sampony. V tom zmysle, ze sampon ti bud bude vyhovovat alebo nebude. Taky moze bzt profi aj obycajny drogerkovy sampon. Ja som si nasla svojich favoritov v roznych cenovych relaciach - je vela skvelych profesionalnych samponov a poznam aj par velmi slusnych drogerkovych.

    OdpovědětVymazat
  9. Povětšinou mi stačí šampony z drogérky, občas to prostřídám něčím z lékárny a nestěžuju si :)

    OdpovědětVymazat
  10. :D No to jsi mě moc nepotěšila.. :D Matrix Biolage mám teď doma na vyzkoušení taky i s kondicionérem.. :D :) tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  11. u mě vede alpecin c1 z lékárny...splňuje všechny moje požadavky..hezky umyje vlasy, pěkně voní, dostatečně pění, podporuje růst vlasů a zastavuje padání vlasů
    z drogérky mi nejvíc sedne pantene

    OdpovědětVymazat
  12. všem moc děkuji za komentáře. jako já chápu, že profesionální vlasová kosmetika má zastánce, ale já vám nevím... mým vlasům je to prostě jedno. a prostě mi přijde, že ta profivlasová kosmetika se tak jako přeceňuje. ale zase každému sedne něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  13. Já nad Matrixem poměrně dlouho přemýšlela, ale docela jsi mě odradila:)
    Nejvíc jsem spokojená s šampony od Tigi.

    OdpovědětVymazat
  14. já tedy musím říct, že ani jeden z těch bodů, co jsi vypsala, tak jsem nikdy od profi šamponů nečekala ;) (a ani jsem o tom takhle nikde nečetla) - a nejmíň z toho asi ty silikony, i profi jsou jimi napěchované

    co jsem naopak čekala, že vlasy budou tak super, jako když člověk po barvení použije takový ten přidaný šamponek v pytlíčku :D zatím se nepodařilo

    takže šampony používám bio s certifikátem bez silikonů (já je na pokožce hlavy naprosto nenávidím) a kondicionér mám pořád Biolage, ubývá fakt málo (a je pořád stejně super)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi silikony nijak výrazně nevadí a v životu neomezují. ale fakt všechna tato "fakta" jsem někde určitě vyčetla... haha

      Vymazat
  15. taky jsem vždycky všude četla jak jsou profesionální šampony lepší a blá blá.. ale nevím no, jestli tomu mám věřit. kolikrát jsem chtěla vyzkoušet Redken nebo Kerastese, ale ta cena mě odradila, a to taky proto, že mám hodně vlasů (ke všemu ještě dlouhé) a šampony mi mizí ani nevím jak..

    aspoň ale vím, že tenhle si kupovat nemám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám vlasů pár a taky to mizí, takže buhvíčím to nakonec bude:DD

      Vymazat
  16. momentálně taky testuji a jsem teda zvědavá, co to se mnou udělá:DD

    OdpovědětVymazat
  17. no ked som este chodila do skoly a rozne firmy nam robili skolenia o ich vyrobkoch tak tu pasaz o samponoch ktore dodaju 120% objem (nieze 100 ale 120:D) a rozne ine hogofogo zalezitosti som nikdy nebrala moc vazne pretoze podla mna to ako clovek vide odomna nieje o tom ci som pouzila "profesionalny" alebo "obycajny" bazovy sampon ktory umyje a pripravy vlasy na dalsi postup 100x lepsie (jednorazove pouzitie ucinnych samponov so zinkom a pod.nema ucinok) ale o tom ze pouzijem aj ine pripravky ktore bezna zena doma nema no a hlavne viem tie vlasy vyfukat povedala by som lepsie ako niekto sam rano v kupelni,cize to dlhsie,lepsie drzi a vsetko,vlasy sa lesknu a vyzeraju na isty cas zdravsie a viac wow...ja pouzivam timotej na normalne vlasy (aj ked mam rychlejsie sa mastiace a som ok

    OdpovědětVymazat
  18. Mám dlouhé husté vlasy a po melírkách jsem je měla dost vysušené a vypadaly jako chemlon, pak mi kadeřnice doporučila ať vyzkouším Biolage, sestřenka je v té době taky začínala používat a říkala mi, že ať ho tady vyzkouším, že je super. Tak jsem si teda koupila balíček Šampon + kondicionér Forte therapie. Kondicionér jsem si fakt zamilovala na ten nedám dopustit, ale šampon nevim nevim pořád mu dávám šanci, ale když si s ním myji vlasy tak je mam po opláchnutí strašně suché a drsné, ale jakmile si dám kondicionér tak se to úplně změní. Chtěla bych vyzkoušet jiný šampon, ale nechci moc kombinovat značky šamponu a kondicioneru. Vlasy mi vydrží v celkem dobrém stavu i 3 dny.... normálně jsem byla zvyklá si vlasy umývat každý druhý den, pokud jsem šla mezi lidi.

    OdpovědětVymazat
  19. J8 mám Matrix šampon a balzám na blond vlasy a je to to nejlepší, co jsem měla na vlasech! Tak dlouhý háro, jak mi teď narostlo jsem ještě neměla. Nejím žádné vitamíny na podporu růstu vlasů a řadu používám v kuse asi 2 měsíce, takže je to rozhodně tím. Doporučila mi to kamarádka, které se krásně zlepšily vlasy. Naopak po drogérkových "shitech" mám pocit, jako bych měla na hlavě 3 chlupy, který jsou hned večer umaštěný. Navíc Matrix je ve finále levnější. Já řadu kupovala za 250 (500ml šampon, 250 ml balzám), takže je to oproti drogérkovým hnusům fakticky za hubičku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...