neděle 15. dubna 2012

Sample Store

Sample store je místo, kde můžete zadarmo získat vzorky kosmetiky. Vzhledem k tomu, že Sample store je singapurský vynález, tak ty vzorky jsou značně exotické a upřímně nabídka této stránky v exotičnosti předčí nabídku kdejakého asijského e-shopu zasílajícího worldwide. V Sample store taky můžete najít značky, o kterých ani na eBay ještě neslyšeli.... a k tomu vám ty vzorky dají zdarma. No co víc si přát?

Jenomže, když se říká zdarma, tak to bohužel neznamená až tak moc takové zdarma, jak bychom si představovali. Jako worldwide zákazník platíte vyšší poštovné, není to sice žádná pálka, ale i tak... mě to vyšlo snad na 120 korun. Bohužel nemůžete nahamontit toho co nejvíc. Maximálně jsou povoleny čtyři vzorky na objednávku. A vzorky můžete vybírat pouze na body. Do začátku dostanete šest bodů, jeden vzorek je za body dva... takže jednoduchou matematikou dospějeme k výsledku, že stejně poprvé si můžete vybrat jenom třikrát. No a na další objednávku si musíte body vydělat. Např. tak, že se někdo přihlásí přes váš link (můj link, kdyby někdo chtěl věnovat nějaké ty body mně). Nebo tak, že napíšete recenzi na něco, co jste přes Sample store vyzkoušeli, což jako znamená, že si opět vyděláte těch bodů jenom šest... takže víc než tři vzorky si asi nikdy neobjednáte.



Sample store mimo jiné má i e-shop, kde můžete cokoliv zakoupit i v plné velikosti. Občas se objeví výhodná nabídka, like na Facebooku a dostanete nějaké vzorky naprosto zdarma. Bohužel toto je většinou limitováno pouze na Singapur a okolí. A podle mě je myšlenka naprosto geniální. Zákazník si zadarmo něco vyzkouší, a pak si může se slevou nakoupit. Celé to samozřejmě připomíná beauty boxy, jen s několika rozdíly, vzorky jsou opravdu maličké a navíc si můžete svoje vzorky naprosto svobodně vybrat dle vlastních preferencí. A nabídka je veliká, i když často vybrakovaná.

V mezinárodním měřítku to ovšem pokulhává. Musíte platit poštovné a můžete si objednat jen tři vzorky. Což jako netvrdím, že je to drahé, taky musím brát v úvahu, že ze Singapuru na Vysočinu je cesta dlouhá. Ale je to drahé, prostě sto dvacet korun za čtyři miniaturní pytlíčky... to je třicet korun za kus... no mohla jsem ty peníze výhodněji utratit v místní drogérii a nebo na eBay, kde bych měla vzorků celou hrst. Ale já to prostě zkusit musela... Moje objednávka, jak jste si určitě všimli, nebyla ničím zajímavá, neměla jsem totiž nervy se procházet celým obchodem a hledat, který BB krém není vyprodaný, tak jsem prostě naházela něco do košíku, jen abych si to zkusila.



Jo a jeden singapurský dolar je zhruba 15 korun, za poštu jsem platila skoro 8 singapurských dolarů, teď jsem si ovšem jednu objednávku ještě vyzkoušela a napočítalo mi to poštu jen něco přes 5 dolarů, tak asi zlevnili?... Pošta došla opravdu rychle, snad za týden. Taky tam prodávají nějaké ty Beauty Boxy a kromě asijských značek i spoustu lékárenské a parfumérkové produkce. A pokud nechcete podporovat můj link, tak adresa je samplestore.sg.

9 komentářů:

  1. je vidět, že lidé jsou stále kreativní a vynalézaví, a nepřestává mě udivovat, co ty znáš a využíváš za různé podivuhodnosti...fakt klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat
  2. Můžeme naivně doufat, že se někdy něco podobného zavede i u nás, anebo aspoň v rámci Evropy.
    A kam na to všechno chodíš taky vůbec nechápu :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. kam na to chodím? no na internet... kam jinam.

    veru, já myslím, že kdyby to bylo u nás, tak hned ze začátku to zabijou tím devadesátikorunovým poštovným (jak mají české eshopy ve zvyku), pak tam nabídnou vzorky lorealu, dermacolu, ziajy (když ta je teď děsně in) a aby se neřeklo možná nějaký dior a chanel v minimálním množství, takže bude permanentně vyprodaný... no a pak můžu jen říct, že já tam nakupovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím poštovným jsi to fakt trefila :D.

      Vymazat
  4. v našich končinách to funguje tak, že si k objednávce za xy peněz můžeš milostivě vzorek koupit :D naposled www.uvlasku.cz
    nehorázné!

    OdpovědětVymazat
  5. asi bych za ty tri kousky tech 120 nedala, prijde mi to hodne drahy ... resp. dala leda za neco, co bych fakt STRASNE chtela zkusit a nikde jinde to k sehnani nebylo .. ;)

    jinak myslim, ze jsem na tenhle eshop uz narazila, kdyz jsem si chtela objednat prvni BB a nemohla jsem sehnat Hanskin a BRTC, a tady myslim neco meli, jenomze to bylo zrovna vyprodany, takze vic uz jsem ho pak uz nezkoumala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem hlavně ze začátku čekala, že ty vzorky budou větší a poštovné menší. tak jsem tak vybírala, pak jsem nevěděla kolik je singapurský dolar... a když mi to přišlo domů, tak mi to taky přišlo drahé. tak ale alespoň to teď vím.

      Vymazat
  6. Docela zajímavý :) Především protože tyhle značky u nás člověk fakt nesežene.

    OdpovědětVymazat
  7. Podtrženo sečteno - ve světe je možné vše, u nás... škoda slov...
    Zkusila bych, ale jak sama říkáš, za 120,- mi to přijde jako drahá sranda. Možná, kdyby to byly aspoň 5ml tubičky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...