úterý 17. dubna 2012

Stýská se vám po Everyday Minerals?

Mně se stýskalo. Když tenkrát někdy před rokem, rokem a půl nebo tak nějak zrušili zasílání do České republiky (a fakt by mě zajímal důvod proč), zlomili mi mé slabé srdce. Ale to už vůbec nevadí, protože jsem našla lék... aneb máme teď českého distributora. Ani vám nebudu popisovat, jak mi srdíčko pookřálo, když mi e-shop Pure SkinCare nabídl spolupráci. Protože abyste věděli, tak EDM byla moje první minerální kosmetika, kterou jsem vyzkoušela. Jejich vzorkové balíčky byly úžasné. Pak jsem se trošku nechala svést z cesty, protože minerálních makeupů je všude dvě hromady... a když jsem se k EDM vrátila, tak nezasílali do Čech. No rána jak hrom. A o to víc jsem ráda za tuto spolupráci, protože Everyday Minerals prostě byly moji první... a nostalgické vzpomínky zůstávají.



Pro úvod si můžete přečíst můj dávný zastaralý článek o EDM, pořádná recenze je na programu brzy.

Mimo Everyday Minerals (včetně štětců) PureSkinCare.cz nabízí i kosmetiku Pai (která je hodně vychvalovaná na anglických blozích a kterou jsem také dostala na ozkoušení), kosmetiku Organic Surge (kterou tedy vůbec neznám) a balzámy na rty Crazy Rumors (které snad doporučuje každá třetí světa znalá blogerka, ale já doma zatím žádný nemám). A já teď tak nějak nevím, co na sebe namazat jako první...


34 komentářů:

  1. Jůůůůůůůůůůůůůůůůůůů :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je super. Myslím hlavně, že ti poslali Pai. Já na ně narazila před pár týdny (taky jsem měla EDM hodně ráda a jejich korektor je pro mě pořád ten nej) a ta nabídka mě potěšila, ale přece jen to nestojí pár korun, tak budu moc ráda za recenze od někoho, koho znám. A doufám, že se bude e-shopu dařit, sice jsem nenakupovala, ale nabídkou a cenovou politikou mi přišli jako někdo, koho to spíš asi baví a zajímá než že by chtěl rychle zbohatnout (jako některé eshopy s BB krémy například....)

    OdpovědětVymazat
  3. nooooo, tak to je ovsem pecka!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je super zpráva. Značku EDM mám moc ráda, protože je to kvalitní kosmetika, takže už se samozřejmě těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  5. EDM mam rada, aj dnes mam na sebe ich makeup a puder naneseny ich stetcami :) akurat ma mrzi, ze zrusili kelimky na vzorky a posielaju to v "pytlickoch". pride mi to trochu neohrabane...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako s pytlíčky od edm zatím nemám zkušenosti, ale uvidíme. mně vlastně pytlíčky vzorků nevadí, protože mi to tak přijde praktičtější (u makeupu, u tvářenek jsou asi kelímky lepší). třeba ta vzorková balení makeupu edm mají naprosto prťavé dírky a nic z nich nesype... a stejně si to musím vysypat na papírek, protože ten minikelímek je na zapracování makeupu do štětce prostě mini. takže za mě je změna k pytlíkům vlastně pomalu změnou k lepšímu... i když to pak asi nevypadá tak roztomile.

      Vymazat
  6. O tom české e-shopu jsem se nedávno taky kdesi dočetla. Co tak od EDM nich vyzkoušet? Na make-upy mě neužije na žádné, pudry taky žádná sláva. S minerálními stíny taky neumím. Tak co - tvářenky? Štětce? Mazátka na pusu?
    A každopádně se těším na příspěvky i o těch ostatních značkách :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak určitě štětce, tvářenky taky za to stojí. jestli pudruješ, tak nějaký finishing powder, ty mají taky výborné... no a určitě crazy rumors.

      Vymazat
    2. Joo, ty tvářenky mě hodně lákají, jenže jsou sypací, to nevím zda se mi vyplatí, když je během prvních třech použití stopro celé vysypu :D A ze štětců taky časem určitě něco pořídím. Na balzámky sice taky moc nejsem, no ale těch příchutí a ta směšná cena - jako tomu se asi fakt nedá odolat!

      Vymazat
    3. Té tvářenky stačí málo, navíc má uzavíratelné víčko, toho bych se nebála :-)

      Vymazat
    4. Heh, tak na víčko bych si vsadila každopádně, ale i tak, já jsem levá, i s pudrem často zápolím, mám radši všechno pevné/slisované/kompaktní/popř.krémové, tady to vidím bledě. A určitě je to zdlouhavější. Chmm. Ale znám se, určitě mi to časem nedá, achjoo...

      Vymazat
  7. Zní to zajímavě.. o těchto značkách jsem ještě nic neslyšela, tak možná čas napravit.. :D :) ty minerální make-upy zní vážně suprově!

    OdpovědětVymazat
  8. Těším se na recenze! EDM mi jako makeup moc nevyhovoval kromě nějakého jednoho rozjasnujiciho tuším pudru, ale štětce používám dodnes a jsou jako novy! Pai ani crazy rumors neznám, tak jsem zvědavá...

    OdpovědětVymazat
  9. Makeupy EDM jsou moje nejoblíbenější dodnes, o štětcích ani nemluvě! Taky to byla moje první zkušenost s minerální dekorativkou a miluju tuhle značku pořád. Taky jsem ráda, ač jsem před tím objednávala z UK, takže tenhle eshop jsem zatím nevyužila.

    Mmch ptala jsem se na EDM, když přestali posílat do ČR, a prý to bylo proto, že se hodně balíčků ztrácelo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslela jsem si to. to je i důvod, proč několik mých oblíbených prodejců z ebay přestalo zasílat do čech. ale nechápu to, protože slovensko vždycky v nabídce zůstane... opravdu je česká pošta o tolik horší, že se balíčky ztrácí? nebo ze slovenska nikdo nikdy neobjednává, takže se nic neztrácí? fakt jako toto je pro mě záhada.

      z toho uk shopu jsem nikdy neobjednala a teď už ani nemusím, protože se mi tam nechtělo platit poštovné a vzorky tam nemají.

      Vymazat
    2. S tou poštou je to fakt zabitý. Dokud tady bude mít monopol, podobně jako mívaly ČD, tak to bude stát za... no za nic.

      Vymazat
    3. no jo, jenomže já z mých osobních zkušeností si na českou poštu nemůžu stěžovat. když něco posílám, tak do dojde většinou hned druhý den. a ke mně chodí balíčky spolehlivě. jako za tu dobu co maniakálně objednávám na netu (tak tři poslední roky ve velkém množství minimálně jeden balíček týdně) se mi ztratil balíček dvakrát... jednou z číny a jednou z usa, tak bůhví, kdo za to vlastně mohl. takže já moc nechápu to nadávání na českou poštu, protože já si fakt stěžovat nepotřebuji.

      Vymazat
    4. já tedy s českou poštou nemám jediný problém.... posílám i dostávám v průměru týdně i pět balíčků a fakt se mi NIKDY nic neztratilo, ani v rámci Čech ani z ciziny (USA, UK, Singapur, China a ještě nějaký východ co si nevzpomenu)
      možná, ale to je teď fakt jenom moje úvaha, není to třeba tak, že česká vychytralá hlavička po nákupu na ebay, kde se jede hlavně na kladná hodnocení, prostě po měsíci napíše, "sorry, ale balíček nedorazil, pošleš mi to znovu?" no a co udělá obchodník v zájmu "dobrých vztahů"? pošle ho znovu, pač jak to posílají vlastně obyč, nikdo nikdy už nedohledá jestli balík dotyčnému opravdu dorazil nebo ne. Teď bych tímto nerada dávala vlastně návod, ale spíš tím možná bráním tu poštu...
      Izi

      Vymazat
    5. já si teda taky stěžovat nemohu, ale už jsem několikrát od holek četla, že přijde balíček a pošťák ani nevyplní papírek pro vyzvednutí a na poště to pak zapřou..tak si myslím, že než o české poště jako celku je to o pošťácích v té konkrétní oblasti...

      Vymazat
    6. Jájo, to si ale dost dobře nedovedu představit, protože když bych šla do důsledku, tak doporučená zásilka se musí potvrdit, tudíž bych po poště chtěla vidět potvrzení, které je podepsané tím, kdo zásilku převzal, navíc se tam píše číslo občanky. Úplně stačí dnešní systém sledování zásilek (už i dopisy) na ceskaposta.cz, kde je vidět každý pohyb vč. převzetí či vrácení odesílateli. Přijde mi to neprůstřelný a nějaký zapření zásilky pošťačkou mi přijde dost prokazatelný.
      ale to je na jinou debatu...
      Izi

      Vymazat
    7. To si můžete gratulovat, že máte tak supr zkušenosti. Z velmi blízkých osobních zdrojů vím, jak to na té poště chodí, a kolik balíčků se denně vykrádá. Nedávno za to jednoho hajzla-rozvažeče drapli, ale co je jedna taková ryba v tom moři? A ne, nepřeháním. Sama sice až tak tragické zkušenosti nemám, ale jednu za všechny: šel mi balíček z USA, šel obyčejně, aby to nebylo drahé (ani obsah nebyl drahý, ale na tom nesejde), došlo to na mou adresu doma v ČB, ale nestihla jsem se k tomu dostat včas a mamka tehdy ještě neměla tu průkazku, aby to vyzvedla za mě (ač to byla obyč zásilka, ale u nás na přepážkách jsou paní důsledné), tak mi to nechala přeposlat do Prahy - a co myslíte? Jasně, balíček nedošel! Takže celé ty tisíce km ze zámoří až k nám v poho a pak se to ztratí tady?? No big deal, tohle je běžná praxe. A vůbec se nedivím, že spousta prodejců a e-shopů k nám nechce zasílat. Doufám, že se jednou nedopracujeme na Itálii... :-/

      Vymazat
    8. Izi: ty jsi to nepochopila..já mluvím o tom, že pošťák zaklepe na dveře, nikdo neotevírá..jde pryč aniž by vyplnil lístek, že balík se má vyzvednout...

      Vymazat
    9. aha, promiň, teď už mi to seplo:-) I.

      Vymazat
  10. Co mi to děláš:-))) jako super, ale to je akorát zas útok na peněženku:-D
    O Crazy Rumors už jsem taky četla, ale nijak jsem po balzámech nepátrala, no tak teď ho rovnou vyzkouším, momentálně to je největší zásek, potřebuju vyzkoušet všechny balzámmy na pusu světa:-)
    Izi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, taky jsem měl před nějakou dobou pocit, že musím vyzkoušet všechny balzámy na pusu, které existují. teď už mě to naštěstí přešlo... ale stále mám z té doby doma pořádné zásoby.

      Vymazat
  11. Od EDM mám několik štětců a doporučuji. Nádherně hebké.
    Od Crazy rumours jsem měla 2 balzámy na rty a koupím zase!!

    OdpovědětVymazat
  12. EDM je prostě na minerální makeupy a korektory nejlepší, vo tom žádná! A taky jsem byla zklamaná a taky jsem teď šťastná:-D

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to zajímavě, těším se na recenzi. Jen by mě zajímalo nabízí pureskincare vzorečky? Jsem se přeběžně dívala a nic jsem nenašla a naslepo kupuji nerada,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vzorky jsou u makeupů. musíš rozkliknout ten, který makeup chceš, pak tam je rozklikávací políčko "volba druhu a balení" a vybereš si. ale nejsou vzorky úplně ke všemu automaticky, musíš hledat.

      Vymazat
    2. Tak děkuji, ale zrovna makeupy mě momentálně moc neberou. Spíš jsem doufala ve vzorky tvářenek a pečující kosmetiky.

      Vymazat
    3. tak víc vzorků by se mělo objevit brzy. vzorky pečující kosmetiky už jsou v nabídce.

      Vymazat
  14. Tak to gratuluji a jdu omrknout ty stránky,už jsem si nic nějak dlouho nikde nekoupila:)
    A těším se na recenze, obzvlášť mě bude zajímat Tvůj názor na Crazy rumors.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, super, že už se prodává i u nás, vždycky jsem ho chtěla vyzkoušet. Mohla bys mi prosím napsat, jaký vidíš rozdíl v tomto make-upu a od Lily Lolo? Který je lepší atd...

    Díky :)
    L

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...