pátek 20. dubna 2012

UNT: Ex White

* Koupené přímo od UNT a kupovala jsem v rámci akce 2+1 na séra, přičemž jsem vůbec netušila, které sérum chci jako +1, tak jsem vzala toto, i když ho vlastně vůbec nepotřebuji. Nakonec jsem vybrala Ex White, protože jsem se kdesi dočetla, že eliminuje jizvy po akné... a to zase občas nějaké mám, takže se hodí, ne. Ale přiznávám, že bělit až tak nepotřebuji, takže tuto recenzi berte s rezervou.



S tímto sérem to bylo složité. A rozporuplné. A náročné.

Fáze 1 - používám sérum ráno-večer.
A věřte si mi nebo ne... výsledky jsou vidět. Tedy nesleduji nějaké vybělení pih nebo pigmentových skvrn, které nemám, ale jizvy po akné (tedy říkejme jim raději esteticky dočasné jizvičky po vymáčknutém pupínku) mizí. Pleť se mi hojí rychleji, skoro jako za mlada.

Fáze 2 - používám sérum ráno-večer.
A nějak jsem to přehnala. Moje pleť začíná reagovat podrážděně. Je červená, na dotek jakoby oslabená, spálená a tenká. Zanáší se mi abnormálně hodně póry. Dělá se mi akné. 

Fáze 3 - sérum nepoužívám.
Tak nějak se vše vrací zase k normálu. Póry se mi zanáší normálně. Pleť se regeneruje normální velmi pomalou rychlostí.

Fáze 4 - sérum používám ráno.
Jakési hojící a regenerační účinky pozoruji. Sice to není megarychlost (chtěla jsem tomu pomoct Cicaplastem, ale to moc nepomáhalo), ale dá se. Akné se mi ovšem dělá.  Tak tímto dočista dočista vyvracím svou soukromou teorii, že bělící produkty působí i proti akné.

Fáze 5 - sérum používám ráno.
A jsem podle všech známek na dně séra. Protože vím, že každého zajímá, jestli to opravdu bělí, tak jsem se dneska pozorně prohlédla v zrcadle. Mívám totiž na nose roztomilé pihy, je sice pravda, že v zimě jich je o dost méně než v létě, ale bývají tam. A dneska jsem jich moc nenašla... Vlastně jsem nenašla ani jednu. Tak nevím, buďto to sérum opravdu funguje nebo byla letos tuhá zima.



A teď jako co. Bělí to? Nebělí to? Asi opatrně vám řeknu, že to bělí. Ono stejně většina bělících prostředků spíš nefunguje, než funguje, takže toto za zkoušku stojí. Sice to není úplně za hubičku, ale stojí to vlastně podobně jako Bioderma White Objective nebo jakýkoliv další bělící krém z lékárny nebo parfumérie. Ano dají se najít i levnější, ale také mnohem dražší. Pokud už se rozhodnete bělit, nezapomeňte na důslednou SPF ochranu. A nejspíš budete potřebovat i výživný krém, který pokožku promastí. To sérum totiž trošku stahuje a moc nehydratuje. V zimě jsem si ho musela přimazávat, teď jsem to už nepotřebovala. Taky sérum není vhodné jako podklad pod makeup, přijde mi, že vyhlazuje a stahuje pleť a cokoliv nanesené na to, pak dostatečně nepřilne.

Takže pokud po něčem vybělujícím toužíte, vyzkoušejte třeba Ex White. A zrovna jsem si všimla, že na UNT stránkách mají ještě pár dní akci a k tomuto séru dostanete při nákupu zdarma i čistící gel, který sice nemám vyzkoušený, ale obyčejný Nettoyant je docela fajn. A ještě všeobecná poznámka, pokud u UNT nakupujete, něco chcete, ale až tak moc to nespěchá, vyplatí se počkat na nějakou akci vhodného dárku k nákupu nebo 2+1 nebo 30% sleva a podobně. Já už tam jinak nenakupuji.

8 komentářů:

  1. škoda, že dělá to akné...protože něco bělícího vážně potřebuji :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono je dost dobře možné, že za to akné primárně může moje vlastní kůže... ovšem rozhodně nedoporučuji používat to sérum intenzivně dvakrát denně, na moji pleť to bylo opravdu moc a to mám pleť celkově docela odolnou.

      Vymazat
    2. Taky mám toto sérum a u mě to žádné akné nevyvolává, což je zázrak. Takže za mě spokojenost :-). Petra

      Vymazat
  2. díky za tipy k výhodnějšímu nákupu. O tomhle séru uvažuji, ale asi to není tak úplně nutné teď hned, takže počkám na nějakou zajímavou prodejní akci.
    Po akné mi zůstávají nezvhledné tmavé skvrny a ne a ne zmizet:-((
    Izi

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty nevzhledný tmavý skvrny znám taky. Ony mizí samy, ale trvá to, děsně. Ještě poměrně nedávno mě trápily občasný pupínky a tyhlety nádhery mě zdobily taky. :-/ Vypadá to šíleně, nechce se to hnout, ale naštěstí jsem vyrostla ze samoléčících pokusů čímkoli a radši to nechávám přirozeně odhojit. Znám se, nadělala bych si na pleti větší paseku, než to původně bylo. Povolenou zbraní je jen korektor. :-) Možná to spíš udělá lepší službu někomu, kdo trpí tak na sem tam pupínek před menstruací a stačí mu si na obličej tohle tak jednou ťupnout. Bohužel, akné je vytrvalý soupeř.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá zajímavě, nejspíš vyzkouším lokálně na jizvičky na ramenách a lýtkách. Jen by mě zajímalo odkud to posílají z USA nebo někde z EU? Ta cena už je příliš vysoká na to aby to prošlo bez připočtení DPH a spol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je trošku problém. ono sice jsem zaslechla, že unt celní deklarace vyplňují na nižší částky, ale nedá se na to spoléhat. posílá se to snad z taiwanu. vím, že je i nějaký český e-shop, co unt vede, ale co si tak pamatuji... je tradičně velmi předražený. proto se vyplatí počkat si na slevu 30%, to se pak většinou jedno sérum vejde pod limit. nebo fakt nakoupit velké zásoby, naštěstí všechna séra mají dlouhou trvanlivost (poslední jsem kupovala před vánoci a má až do 2013, možná dokonce 2014) a neotevřené v chladném a tmavém místě to podle mě přečká bez následků.

      Vymazat
  5. mam ex white 2, pouzivam len vecer , lebo rano mi to nesedi ako podklad pod make up. myslim, ze to celkom pekne vybieluje aj ked necakajte nejake extra zazraky, treba pouzivat dlhsie a pravidelne a byt trpezlivy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...