sobota 14. dubna 2012

Vzorky kosmetiky v lékárnách

Tak... probrali jsme vzorky v parfumériích... a víte, že i lékárenská kosmetika vzorky nabízí? Jako to, že je v lékárnách dost často nemají a nemají zájem na tom něco někomu jen tak dát, nic nemění na tom, že vzorky jsou. Kdysi dávno jsem pracovala pro distributora léků a jiných do lékáren a kdybyste viděli, kolik palet minibalení Avéne prošlo mou kontrolou... Druhá věc je to, že málokoho to napadne se v lékárně zeptat. Vzorky jsou většinou podpultová záležitost... ale zase pak když už dostanete, tak velikosti jsou luxusní. Abych se přiznala, fází lékárenské kosmetiky jsem prošla už kdysi dávno a teď už to není mým šálkem čaje, ale tak na zkoušku jsem zavítala do tří lékáren a požádala o vzorky kosmetiky. Specifikovala jsem problém pleti a značku... a toto jsem dostala. Jednou jsem šla i do lékárny s konkrétním cílem a i když vzorky neměli, tak mi paní lékárnice odmáčkla do kelímku (nebylo to tedy úplně zdarma, kelímek snad stojí tři koruny, ale lepší než drátem do oka). Takže i v tomto případě platí, že stačí otevřít pusu a dostanete.



A je mi jasné, že článek tohoto ražení je nejspíš naprosto zbytečný pro tak zdatné kosmetické maničky, které čtou můj blog. Tak přidám ještě bezvýznamnou radu. Vím, že mám nějaké čtenáře z Třebíče, takže těm vřele doporučuji lékárnu na poliklinice. Za prvé je to snad nejlevnější lékárna ve městě a za druhé vzorků kosmetiky tam pokaždé dostanu dvě hrsti. Ono tak všeobecně platí, že lékárny v nemocnicích a velkých zdravotnických zařízeních jsou mnohem lépe zásobeny a jsou levnější než lékárny v centru města. Samozřejmě nevím to úplně jistě, všechny lékárny obšacované nemám, ale vzhledem k tomu, že nemocniční lékárny objednávají všechno možné pro celou nemocnici, tak mají i mnohem zajímavější marže u dodavatelů. To jen tak na okraj, až budete něco v lékárně potřebovat.

38 komentářů:

  1. bydlím nedaleko od tebe a u nás se tedy v lékárnách se vzorky šetří šíleně, někdy mám pocit, že dělají, jako by to dávaly ze svého.... naštěstí jsem našla jednu štědrou lékárnu.... v jedné mi to pan lékárník dokonce cpak po hrstech a říkal berte berte, to budete mít super na cesty :D

    OdpovědětVymazat
  2. Se vzorky z lékárny mám spíše dobré zkušenosti, jenom jednou mě paní odmítla, že prý nemají vůbec nic, ale tvářila se u toho tak blbě přezíravě, že jsem jí to prostě nebaštila. Ale nevadí, dali jinde. A dali rádi. A nejen k nákupu. A souhlasím, že 5 ml vzorky jsou fajn, to už se zvládne i docela ozkoušet.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. Tu polikliniku někdy prubnu. Já mám nejlepší zkušenost s lékárnou v Moravských Budějovicích, chtěla jsem vzoreček od La Roche Effaclar Mat, ale nebyl, tak jsem dostala 3 jiné vzorky v tubičkách. Paní byla moc ochotná, naopak lékárny v Brně nic moc (vzorků mají strašně moc, viděla jsem to, ale nic jen tak nedají - hlavně Vaňkovka).

    OdpovědětVymazat
  4. niekde boli asi veľmi chamtiví, keď nechceli dať vzorku. ja z praxe viem, že tých vzoriek tam majú neúrekom, nikde ich nemajú vystavené, takže ľudia si ich nemôžu brať, nevidia ich, zadarmo ich k ničomu nedávajú, takže si ich treba fakt opýtať. oni tam SÚ!!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. jó přijde mi, že se vzorky se šetří všude. vím, že dostávají vzorky i větší, jak 5ml, ale tak jasně že si to radši nechají pro sebe, než aby to dali zákazníkovi :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já chtěla v zimě vyzkoušet make-up od LRP, šla jsem k nám do lékárny v Centru Chodov. Paní byla milá, ale řekla mi, že žádné vzorky nemají, neměli a nikdy mít nebudou a že mi make-up může ukázat jedině tam, nic na zkoušku mi dát nemůže. Psala jsem na mail na ofiko stránkách LRP, kde mi bylo řečeno, že vzorky má každá partnerská lékárna. Podle seznamu jsem si vybrala tu nejblíž - Arkády Pankrác a k mému překvapení mi slečna v lékárně rovněž tvrdila, že žádné vzorky nemají, neměli a mít nebudou. A že prý mžu přijít nenalíčená a nalíčit se tam s tím :D Super, co? Tím jsem vzorky v lékárnách vzdala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo, tak to je dost divný, ani ti nenabídli, že ti odlejí z testeru? protože jako to snad mají i za povinnost, jen si musíš donést nebo koupit kelímek... proto já raději do nákupních center do lékáren už ani nechodím, jsou předražené a vzorky "nevedou". fakt jsou na tohle mnohem lepší nemocniční lékárny. a nejraději někde na menším městě, praha mi přijde ve výběru dobrých lékáren dost nedostačující.

      Vymazat
    2. Jestli do toho můžu vložit, tak milí na mě byli v lékárně na Budějovické, jak v DBK, tak i přímo v poliklinice (ale nechodit do lékárny vedle Rossmanna!! jsou tam protivní a ještě nic nemají) a v obou jsem vzorečky dostala, jaké jsem potřebovala. Ale byla se mnou i známá a ta chtěla zkusit právě make-up od LRP a v té poliklinice jí rovněž řekli, že nemají. Možná by stálo za úvahu tyhle všechny "partnerské" lékárny napráskat přímo do LRP, protože takhle jim akorát dělají blbou reklamu, a to si snad žádná firma nenechá líbit.
      Verunka

      Vymazat
    3. a přitom testery makeupů la roche-posay určitě má (důkaz tady: http://denjekrasny.blogspot.com/2011/02/plyn-uz-syci-z-karmy-ven-aneb-jak-jsem.html), jen u nás to třeba měli jen v jednom odstínu (beztak nejspíš trojka), který je na mě moc tmavý.

      Vymazat
  7. Nějaký tip na lékárnu v Praze, kde dávají vzorky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemám moc obejité lékárny v praze. určitě bych ani nezkoušela lékárny v nákupních centrech... dobrou zkušenost mám s lékárnou ve vodičkově, hned u zastávky tramvaje, lékárna je nahoře, musíš jít dolů do derma-centra (dole je i vchod rovnou z metra), tam jsem posledně dostala. ale s výhradami, protože jsem musela jasně specifikovat, co chci (a třeba u nás na poliklinice dostanu vždycky ještě navíc, co jsem nechtěla a ani nevěděla, že existuje).

      Vymazat
    2. Píšu o kousek výše, v obou byli moc ochotní. Ochotná se zdála být i paní v lékárně na Albertově vedle Lidlu, ale to, co jsem chtěla zkusit, to neměla vůbec, natožpak ve vzorečku.

      Vymazat
    3. Díky za rady...vypadá to, že začnu po lékárnách somrovat :D

      Vymazat
  8. Tak ty vzorky Biodermy ano, požádala, dostala, 2 za 100 korun. Super ne? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale tak jako tohle je snad ještě horší, než kdyby prostě nedali. protože jako vzorky mají lékárny fakt zadarmo...

      Vymazat
  9. Já mám takovou zkušenost, že mi ty vzorečky (ač jsou super:) za ty povýšený xichty a s výrazem řvoucím "nesockuj, kupuj!" spíš nestojí. Asi holt při tom žebrání vypadám politováníhodně :D Ale ráda bych to změnila a narazila v Pze konečně na lékárnu, kde vzorky dají aspoň zdánlivě rádi...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak toto mě pobavilo, já si koupila ten balíček Bioderma s hydratační řadou, byly to tři vzorky velikosti co ty jsi dostala zdarma (jestli jsou na fotkách vzorky, co jsi dostala) a stál 99 Kč, k tomu jsem si vzala opalovací krém za 400 Kč nebo kolik a bylo mi nabídnuto vybrat si buď vzorek micelární vody nebo krém(?) Senzibio, protože jsem si koupila dvě věci. Aneb ať žije lékárna v Avionu Brno, teď zkrachovali, patří jim to- opalovák měl expiraci 04/12 a převzal to jiný majitel.
    Ty se v tom musíš doma koupat jako Strýček Skrblík v té kosmetice.:-D
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem v lékárně o vzorky žádat nebyla, a ani nepůjdu. Mám totiž takové tušení, že bych dopadla tak, jako Markvitka:).

    OdpovědětVymazat
  12. NEVERIM !!! Neverim tomu, ze toto vsetko Ti dali skoro zadarmo... Je mi do placu, chodim do lekarni sa pytat na vzorky, ked sa potrebujem rozhodnut a nekupim predsa macku vo vreci za viac ako 15 e bez oskusania... Je to sila, nikdy nic nemaju, prip. mi daju malilinku vzorku, a to povazujem za vyhru. Ale musim sa priznat, ze ked uz nieco kupujem od Vichy, tak to stale dostanem nieco navyse, minule som ku mejkapu dostala celu kozmeticku tasticku s asi 5 vzorkami, malym balenim micelarnej vody a termalnu vodu v spreji. Bola som velmi prekvapena. Obe su velmi kvalitne. Je vzdy fajn oskusat nieco, o com ste nevedeli predtym, ze to existuje.

    OdpovědětVymazat
  13. Já bydlím ve městěčku cca 8 000 obyvatel a je u nás lékárna. Jednou jsem tam sháněla Biodermu a paní se omlouvala, že nemají (potřebovala sem micelárku)..No za týden tam jdu zase a Biodermu zavedli, prý sem nebyla první, kdo se ptal... No a když už předtím neměli Biodermu, tak jsem alespoň zkusila něco od Eucerinu, nechala sem tam cca 500,- a dostala sem asi 25 pytlíčkových vzorků :).

    OdpovědětVymazat
  14. ano všechno, co je na fotce jsem dostala jako vzorek. a teď mi přijde, že v tomto je prostě menší město asi lepší než praha, protože k nám na polikliniku chodím už asi pět let pro vzorky, kosmetiku tam taky nakupuji za ceny pomalu jak z internetu a ještě jsem se fakt nesetkala s tím, že by mi lékárnice nevyhověla. naopak mi vždycky přijde, že když se zeptám po vzorku, tak oni ho složitě hledají po celé lékárně, že se až divím, že mě nepošlou někam. pak mi donesou plné hrsti, protože jsou rády, že konečně našly...

    jo a u nás v nemocnici mají stojan se vzorky volně přístupný na pultu, zase tam ale mají jenom vichy a to moje pleť nemá moc ráda...

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím, že aukce typu "50x vzoreček 1,5ml" na aukru celkem výmluvně ukazují, kde končí ty vzorečky z lékáren, které "nikdy neměly, nemají a mít nebudou" :-) Ale tak ať se s tím třeba udáví, já jim to přeji.

    OdpovědětVymazat
  16. To aukro mě taky napadlo- co je člověk schopnej udělat pro pár drobných:-/

    OdpovědětVymazat
  17. hehe tak ty poslední věty na první pohled jsou logické ale v praxi je to blbost...a to u nás ve Zlíně je lékárna na poliklinice nejdražší lékárna ve městě a nikdy bych tam nic nekoupila leda že by to nikde neměli;) a v nemocnici?Taktéž škoda mluvit:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha. tak ale u nás to platí. do nemocnice moc nechodím, takže tam si nejsem jistá, ale na poliklinice je fakt nejlevnější lékárna z celého okolí.

      Vymazat
  18. No teda! Normálně být vámi, napíšu to těch lékárnických firem, kde všude vám nevyhověli a jejich doslovné odpovědi - a za peníze?! To je sprostota! mysteryshoppery na ně! Otázka je, co si můžou firmy dovolit, když si lékárna rozezlí, budou je pak prodávat v 10 lékárnách v republice? prostě nevím, jak moc si můžou "vyskakovat", jestli na pani lékárnice mají nějaké páky...

    OdpovědětVymazat
  19. Su sice z Brna, ale do Třebíče se občas taky dostanu, takže určitě vyzkouším. Ale v tom Brně... nevím, nevím. Zkusím to ve své oblíbené lékárně na Šilingráku. Nikdy jsem nezkoušela říkat si o vzorečky, ani jsem nevěděla, že je mají a občas dávají, díky za článek, je inspirující ;)
    Nemáte z Brna nějaké tipy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já v brně do lékáren nechodím už ze zásady, mám hodně špatné zkušenosti... předražené všechno a naprosto neochotný personál. a určitě nechoď do lékárny ve vaňkovce...

      Vymazat
    2. Jsem zvědavá, až budu mít nějaký dobrý den, kdy mi to bude slušet a budu sršet charizmatem, tak tam naklušu, na tom Šilingráku mi ty prodavačky nepříjdu jako úplné čarodějnice, tak snad mě nezklamou. Chtěla bych zkusit od Vichi Idealii a Normadem a od LRP make-up.

      Vymazat
  20. Já se těm lékárnám ani parfumerkám nedivím. Nemáte vůbec představu, kolik sběraček vzorků jim tam chodí. Některé opakovaně a kosmetiku si nikdy nekoupí. Je na šikovnosti prodavačky, aby správně vytipovala zákaznici, která má skutečně zájem a nezásobovala kapsy sběraček. U luxusnějších značek dostávají vzorky na objednávku a dodávky se kontrolují, ono to totiž, kupodivu, není zadarmo a z nebe to nepadá :-D Jsem pro, aby se malé vzorečky prodávali za nějakou úplatu, protože kdo má o danou kosmetiku opravdu zájem, tak si malé balení koupí, vyzkouší a třeba nakoupí velká balení. Zdarma vzoreček bych dávala kupujícím zákaznicím, aby si vyzkoušeli něco nového a měli motivaci k dalšímu nákupu...Ale chodit a žebrat po lékárnách, abych si měla co plácat na ksicht, mi příjde trapné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ti nevím, že by někoho bavilo chodit každé dva týdny do lékárny pro svou dávku vzorkové kosmetiky... tak to by mě tedy bavilo možná tak dvakrát. nehledě na to, že u nás je dost omezený počet lékáren, takže by mě stejně brzy prodavačky poznaly a já bych si pak připadala tím víc jako socka somrovací největší.

      a vzorky za úplatu? no nevím, ale víc než třeba dvě koruny bych za pytlíček vzorku nedala. a za tubičky 5ml tak maximálně deset. když si představím, kolik by s tímto měly lékárny práce navíc... musely by vést inventář vzorků a vystavovat na to doklady. pak to ještě k tomu daně a evidence, tak mi to přijde spíš nápad na nic.

      jo a jen tak mimochodem mi přijde naprosto normální přijít a říct si o vzorek... asi jsem tedy trapná.

      Vymazat
  21. Tak ja si vzorky nechodím pýtať, pretože keď vidím tie zduté predavačky, idem radšej hneď preč. Vážne ma udivuje ako im nedochádza, že takto si zákazníkov len odrádzajú od nákupu. Ja keď nájdem obchod s ochotnými predavačkami, vraciam sa tam stále. :) Lekáreň takú ešte nemám, zato mám vytipované tie, kam už nevstúpim. Ale i tak si radšej celkovo kupujem veci z internetovej lekárne, kde je to o niečo lacnejšie.

    OdpovědětVymazat
  22. Marnost, řekli jsme si o vzorek po nákupu za 900,- a nedali nám nic.

    Jinak se dost divím tomu, že bereš tu Biodermu, plná silikonů, parabenů - já proti tomu NIC nemám, naopak, ale bloggerky jsou v tomhle pošahaný.

    OdpovědětVymazat
  23. Tak ja som sa inšpirovala touto tvojou skúsenosťou a našla som si na internete partnerské lekárne pre Biodermu a La Roche Posay v mojom meste. Vopred som si do niekoľkých zavolala aby som nešla zbytočne. Už z rozhovoru mi bolo jasné kde to ako chodí. V jednej lekárni na mňa pani zazerala v štýle "Čo si to radšej nekúpiš" a keď vytiahla dva takmer plné sáčky vzoriek Bioderma z ktorých mi vybrala iba dva malé vzorky a sáčky hneď odložila z dohľadu kohokoľvek, vedela som, že tuto veľmi nepochodím. Obehla som ešte dve ďalšie lekárne a v jednej ma pani skutočne milo prekvapila. Venovala sa mi asi 10 minút, bola veľmi zlatá a do taštičky mi nahádzala asi 20 vzoriek. Biodermu veľmi nemala ale sama sa mi ponúkla že mi odloží, až najbližšie príde distribútor. Prekvapivo dobre som pochodila aj v tretej lekárni kde si špeciálne pre mňa po telefonickom rozhovore odložila rôzne vzorky na zmiešanú pleť. Takže skutočne záleží od lekárnikov a možno aj od toho, ako im padnete do oka. Takže budem skúšať a skúšať :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ešte by ma zaujímalo, kde si prosím zohnala vzorku Avene? V nejakej špecializovanej lekárni? Ja som hľadala niečo od tejto značky ale nepochodila som

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, normálně u nás v lékárně na poliklinice...

      Vymazat
  25. a nevíte někdo v jakých lékárnách konkrétně se dají sehnat vzorky té biodermy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mělo by to jít ve všech lékárnách, kde biodermu prodávají.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...