úterý 1. května 2012

10 důvodů proč je minerální makeup lepší než BB krémy

(1) Je přírodní, což je vlastnost, o které velká část BB krémů ani neslyšela.

(2) Má širokou nabídku odstínů. U MMU si opravdu vyberete. Tmavé - světlé - nejsvětlejší. Růžové - žluté - béžové. Studené - teplé - neutrální. Stačí si říct a ono už se něco najde.

(3) Má dlouhou trvanlivost, sypká forma vydrží věky, pokud máte balení řádně uzavřené a nedostane se do něj voda.

(4) Navíc v takovém suchém sypkém skupenství se nemnoží bakterie.

(5) MMU je vhodný pro všechny typy pleti a hlavně si báječně rozumí s pletí mastnou, protože velmi dobře matuje a drží mastnotu na uzdě.

(6) MMU na pleti drží. Samozřejmě jsou i horší případy, ale i nejméně držící MMU, který jsem kdy zkusila, na mně držel mnohem déle, než je průměrná výdrž BB krémů.

(7) MMU už nemusíte přepudrovávat.

(8) Většina MMU je více krycí než BB krémy.

(9) MMU se mnohem snadněji nakupuje. (I když pravda, už se to mění.)

(10) MMU se nepadělá. Nebo možná padělá, ale ne v takové míře jako BB krémy a není problém nakoupit autentický MMU přímo od výrobce z Ameriky, poštovné je většinou velmi rozumné.

19 komentářů:

  1. prosím ťa, odkiaľ nakupuješ MMU ty? poraď prosím :) ..a v drogérii asi žiadny nenájdem, či áno?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pod štítkem minerální makeup najdeš recenze na mmu, které jsem psala, a myslím, že u každé je i odkaz, kde jsem nakupovala. u včerejšího článku taky byly odkazy (pureskincare.cz, lilylolo.cz) na české e-shopy. v drogérii najdeš rimmel, loreal nebo maybelline, ale tyhle drogérkové mmu jsou spíš jen sypké pudry bez krycích vlastností...

      Vymazat
    2. je vhodný na všechny typy pleti? I na suchou? Mám z toho trochu obavu...
      D.

      Vymazat
    3. no se suchou pletí je trošku oříšek, asi budeš muset zkoušet, který ti sedne. jako nemám suchou pleť, takže moc neporadím. občas to jde vychytat správným podkladem...

      Vymazat
  2. Od MMU mě odradil ten od Rimmelu, takže se nákupu dalšího už celkem bojím

    OdpovědětVymazat
  3. a já zase můžu říct, že mi BB cream sedí daleko lépe, jak kterákoliv minerální věc - od make-upu až po pudr.

    OdpovědětVymazat
  4. Nechápu, jak někdo může říct že ho odradil MMU od Rimmelu, když to ani v podstatě není MMU...OMG :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto souhlasím, i přesto ale nadále preferuji BB. Možná se to změní až bude vedro déle a všechny BB mi stečou během půl hodiny...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak u mne minerální makeup propadák, měla jsem EDM, cca 8 vzorků a l velké balení, vyzkoušela jsem matte a semi-matte. Výdrž nedlouhá,lesk po 2 hodinách, pory byly vidět, prostě pro mou mastnou pleť to nebylo. Možná byla chyba v bázi,nanášení, ale dávala jsem mu šance 2 měsíce a různě experimentovala s podkladem apod.
    Závidím každé ženě, co jí MM sedne a nezatěžuje tak pleť chemií.

    OdpovědětVymazat
  7. s příchodem jara se k minerálnímu make-upu, anebo alespoň pudru, vracím. mám ho ráda a mám po něm lepší pleť.

    OdpovědětVymazat
  8. Můžu se zeptat, kde sháníš vzorky minerálních make-upů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přímo na stránkách daných značek. projdi si štítek minerální makeup a u každého článku, mám napsané, kde jsem nakupovala.

      nebo taky etsy je na minerální makeup super.

      Vymazat
  9. silne si ma naviedla:) len som bojím príliš "púdrovitého" efektu. ktorý by si odporúčala na začiatok ?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klidně můžeš začít edm, podle mě je to velmi dobrý mmu.

      Vymazat
    2. no, edm som pozerala, ale u teba o ňom veľa nie je a potom už len na prirodni kosmetika, kde túto značku úplne odsúdili... plánuješ ešte nejaké články o mmu?

      Vymazat
    3. katko, ano článků o mmu tady ještě několik bude... takže si počkej a pak si vyber. o edm tady moc nemám, protože nezasílali do čech. o té aféře vím (měnili složení, nedali o tom vědět, zákazníci se z toho osypali a edm dále jela tu svou, že se nic neměnilo a jsou to jen individuální problémy), jako jo, není to pěkné takové chování k zákazníkům, ale já jsem edm našla, až po této aféře... a to nové složení mi vyhovuje. krom toho, já jsem s jejich zákaznickým servisem problém neměla, ale je pravda, že spousta lidí si na stěžovalo. a myslím, že když teď máme českého distributora, tak tyto problémy se nás až tak moc netýkají...

      Vymazat
    4. Já si myslím, že i před tím to nebylo nějaké žhavé, spousta těchto věcí ohledně EDM bylo, že jedna paní povídala, tak nevím :-) Já s nimi neměla nikdy problém.

      Vymazat
  10. Mám raději MMU, považuju je i za velice pohodlné. BB krémy mě moc neberou, takže za mě parádní post :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...