čtvrtek 17. května 2012

Čárymáryfuk...

Vypadá to jako zelená, ale není to zelená.

Vypadá to jako rtěnka, ale není to tak moc rtěnka.

Pocit to má jako bezbarvý balzám, ale pigmentace tomu nechybí.

Vypadá to, že to nevydrží, ale ve skutečnosti to drží docela hodně.

A dostala jsem to od mojesminky.cz

Co je to?





35 komentářů:

  1. Chachá, to je ten zelený BarryM, jsem ho vždycky chtěla zkusit :-) Jsem zvědavá na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Touch of Magic... tak konečně ji vidím na "živo", tahle rtěnka mě docela zaujala, už je kvůli své neobvyklé barvě... asi ji nutně potřebuju, když je tak super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježííííš :D, to je sranda- tu měla moje babička před 15 lety :DDD!! Přesně taková zelená co se zabarvovala na růžovočerveno časem :D, a krásně voněla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, tak něco podobnýho jsem měla kdysi jako malá na hraní, nevím odkud se to tehdy vozilo - jestli z Ruska nebo z Polska. No, moc mě to nebere :D Zelené rtěnky obecně (i když Illamasqua umí tyhle šílenosti výborně!) a pak ani tahle barbie růžová. A drží to fakt fest (aspoň ten tehdejší vynález držel) - teď si představte, jak se s tím namaluje 4-letá holčička (čti: všude jinde, jen ne na puse) a pak to nejde dolů. Nádhera! :-D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dovedu si to živě představit, přesně tak jsem vypadala, když jsem to zkusila poprvé. pořád jsem si říkala: však to vůbec nebarví, dám ještě vrstvu... jo trošku mi to přetahuje, ale však to nebarví, to nevadí... no a po pěti minutách při pohledu do zrcadla jsem se zhrozila. a nešlo to vůbec dolů.

      Vymazat
    2. já to měla taky! dovezla mi to babička z Polska a mělo se to zabarvit podle pigmentu v kůži nebo co... a já jsem pak měla úplně tmavě růžovou pusu :))

      Vymazat
    3. tedy holky, já vám teď tak závidím... já jsem nikdy nic takového jako malá nedostala... a přitom bych fakt chtěla.

      Vymazat
    4. ti nevím - na kosmetiku jsem byla vždycky trochu zatížená už odmala, ale tohle bylo furt pozadu, krčilo se to v koutku a jednou za uherák jsem to vytáhla jen proto, abych se přesvědčila, že ta zelená je furt stejně nechutná :D regulérní brčááál je to! :))

      Vymazat
  5. Jé, tak tohle vidím poprvé! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Konečně ji někdo taky předvedl :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Nevím co to je, ale chci to :D

    OdpovědětVymazat
  8. :D paráda! nikdy som celkom nechápala, na čo je niekomu zelený rúž! teraz už viem :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, přesně takovou rtěnku měla moje teta, to je tak před dvaceti lety. Byla zelená a na rtech se změnila v růžovou, tehdy jsem z ní byla unešená:-)
    Nejspíš byla z Tuzexu nebo to byla Regina...

    OdpovědětVymazat
  10. JJ aj moja babka to mala zalozene medzi vecami davno, takze tiez to poznam - presne takto zelene to bolo na ruzovo to farbilo :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tuhle už vlastním půl roku a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  12. OK, a viete to niekto aj odoborne vysvetlit, ze preco tam vlastne dochadza k tej transformacii? :)
    P.S. lebo ja teda ani nahodou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ti fakt nepovím, jak to funguje, asi chemická reakce? nebo fyzická (jakože tepelná)? proč makeupy oxidují? to bude asi něco podobného nebo ne? ale taky by mě to zajímalo.

      Vymazat
  13. Tohle si pamatuju, to měla máma, strašně se mi líbilo jak se ta barva změní ze zelené na růžovou. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. To je dokonalý! :) To musím zkusit :D

    OdpovědětVymazat
  15. Kdysi dááávno se to běžně prodávalo a tvrdilo se, že to je vyrobené z nějakých housenek. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahaha, tak to by si měli na mojesminky napsat že - čistě přírodní organická výroba - ze zelených housenek.

      Vymazat
  16. Achjo proč to sem píšeš jako? teď si jí samozřejmě musím koupit, žejo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... a přesně proto, to sem píšu. abyste si to všichni koupili.

      Vymazat
  17. Takovou taky měla moje maminka v kosmetickém šuplíčku a oproti jiným věcem, které jsem jí tam bez ostychu kradla a potají zkoušela, jsem z téhle měla respekt, co kdyby na mně po chvíli zase zezelenala, že jo :D Doteď nechápu, jak to funguje. A jsem ve velkém pokušení si ji koupit a nehradit si tak nedostatečné testování v mládí :)

    OdpovědětVymazat
  18. Zvu tě na moji první velkou giveaway! http://fashioncosmetics1.blogspot.com/2012/05/1-velka-giveaway.html

    PS. Tohle jsem nikdy neviděla! Chci to taky! :)

    OdpovědětVymazat
  19. jeeej tuhle mela i moje babicka, v krasnem zlatem obalu...ta rtenka me pritahovala jako magnet. mela brcalovo-bazinovou zelenou nechutnou barvu a pak se z ni stala kriklave ruzova.to byla panecku magie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...