čtvrtek 3. května 2012

Minerální makeup - ptejte se...

Včerejší den jsem strávila flákáním se venku. Stejně hodlám strávit i ten dnešní. Dneska byla na programu recenze makeupu od Everyday Minerals, které se logicky z dříve zmíněných důvodů nedočkáte. (Má to takový trošku rebelský podtón, protože ten makeup jsem dostala zadarmo, takže je to vlastně skoro práce a já se místo práce flákám venku... no to jsem ale zlobivá holka.) Ale to nevadí, alespoň se můžete těšit...

V následujících dnech se tedy těšte na tématické články o minerálním makeupu. Hodně lidí se ptá v komentářích nebo v emailech, na některé dotazy odpovídám průběžně, jiné jsem zatím nechala zapadnout, ale pokusím se na ně odpovědět, články nadcházejích dnů budou:
  • EDM
  • EDM vs. Lily Lolo (to si musím ještě trošku promyslet, protože mi přijdou fakt hodně podobné)
  • minerální makeup obecně a prakticky, výhody a nevýhody jsem už probrala
  • někdy v dohledné době bych ráda dopsala recenze i na ostatní mmu, které mám doma (ale tento slib berte spíše jako eventuální vývoj než závazný slib)
  • kde mmu nakupuji
  • kde koupit vzorky

A pokud máte k minerálnímu makeupu jakýkoliv dotaz, tak právě teď máte jedinečnou možnost se vyjádřit v komentářích. Na každý dotaz se pokusím odpovědět dle svého nejlepšího svědomí a zkušeností v průběhu několika dnů. Spoustu článků jsem o mmu už sepsala, takže možná najdete své odpovědi někde v časoprostoru tohoto blogu. Mějte krásný slunečný den.

19 komentářů:

  1. Těším se na další články, až nám tuhle - mně zatím neznámou - vychytávku pořádně představíš ;-). Přečetla jsem tu dalších 5 recenzí, které mi u tebe unikly a už mám seznámek, co si MUSÍM pořídit -;).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na další články a recenze. :) A dotaz bych měla, netušíš, kde koupit za nějakou lepší cenu laky od Chanelu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otázka je, co je to "lepší cena"?
      Vyplatí se sledovat aukro, občas se tam objeví skvost a za pakatel...ale člověk musí číhat :)
      Snad neva, že jsem odpověděla za Hanku :)

      Vymazat
    2. To určitě nevadí! Díky, Dáši! :)

      Vymazat
  3. no tak to netuším. laky jdou naprosto mimo mě.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé a já už myslela, že si můj koment (EDM vs. Lily Lolo) přehlídla, už se těším, článků o MMU a BB není nikdy dost. :)

    L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nepřehlídla, já jsem jenom nevěděla, co na to říct... ale teď jsem našla konečně ten poslední vzorek, co od lily lolo mám, tak si utřídím názory a uvidíme.

      Vymazat
  5. Já bych měla dotaz - nějakej dobře krycí MM, nejlépe dostupnej ve vzorku a za pakatel....doporučovala jsi mi myslím jednou Lumiere, znáš ještě něco? Nějak po posledních článcích mám choutky nějakej vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  6. jaaaaaaaaaj:) to tu zase budem chodiť trikrát denne kontrolovať, či pribudol blog:D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, na základě tvých recenzí jsem si nakoupila vzorky Willow Tree Minerals a jsem spokojená s makeupem Vanilla Bark a Carnation Concealerem a taky očními stíny- i bez báze krásně držely.a tvářenky jsou úžasné. Navíc byly do týdne doma. To se teda nedá říct o Just Pure Minerals, protože jsem sice zaplatila před týdnem, ale zatím no shipping, i když by tedy podle Etsy měli ojednávku do týdne odeslat, tak nevím jestli se vzorků dočkám a jestli jsou vůbec věrohodní na větší objednávku.Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš wtm makeup jsem nezkoušela. asi bych měla.

      s etsy ještě počkej, mně se třeba i stalo, že objednávka trvala dva týdny, než ji poslali. s just pure minerals mám tedy jenom dobré zkušenosti (objednávala jsem jenom menší objednávku, tak do $20, ale zase se ztratila a oni mi bez problémů poslali novou...) a co si tak pamatuji, tak to doručení docela trvá, možná měsíc.

      Vymazat
  8. Tak se ptám:
    Dá se používat v zimě i v létě - stran péče o pleť, jestli nezatěžuje a tak?
    Může se bez následků pro pleť používat i na suchý typ pleti?
    Asi vždy pod něj dávat hydratační krém.
    A poslouží i jen pro přepudrování tekutého makeupu nebo bb krému?

    Teď v létě, mám pocit, že mě na obličeji hřeje, což je trošku nepříjemé.

    Díky za případné odpovědi :)

    OdpovědětVymazat
  9. aaa ešte otázka:D Aký štetec? videla som, že si odporúčala ten z all natural face, ja som ale už dávnejšie zvažovala kúpu sigma f80m, čo myslíš bol by dobrý aj na minerálny mejkap? dík:)

    OdpovědětVymazat
  10. Se vmísím. K tomu štětci - hlavně musí být hustý a rovně zastřižený.

    Ale jinak, jaký je rozdíl mezi pudrem a MM. Děkuju

    Lily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je rovno strihaný aj (podľa všetkého) hustý:) http://1.bp.blogspot.com/_Mx-b5ohzM50/TES-noggxlI/AAAAAAAABfc/F0-8YRW0TWo/s1600/sigmamakeupf80edm.jpg je to ten v pravo :)
      Ďakujem za radu-poradu:D

      Vymazat
    2. Já myslím, že značka ideál.

      Já mám například takový http://www.marykay.cz/pripravky.php?kat=27&p=452

      Vymazat
  11. Ten Flat Top ale taky nevypadá zle :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já používám od Bare Minerals. Cenově je celkem náročnější než ty co uvádíš Ty. Máš s Bare Minerals zkušenosti? Když,tak mohla by jsi je porovnat s Everyday Minerals?

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ja bych se s dovolenim taky zeptala...:
    MM jsem jeste nikdy nezkousela, stacil drogerkovy make up k nejakemu prijatelnemu vzhledu...ale ted, po vysazeni HAK mam plet proste hnusnou s velkym H, takze uvazuju nad nejakou mensi investici do zakladniho nadobicka a pripravku:
    - Je lepsi mit zvlast stetec na korektor a zvlast na MM?
    - staci pod MM hydratacni krem? Nebo je lepsi baze?
    - Jak v lete? Neutece to z ksichtu vlivem horka nekam do pryc?
    - Je realny limit 1000,- na zakladni, nesuntovou sadou stetec + MM + korektor?

    Dekuju mockrate :)
    Kaci

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...