středa 30. května 2012

Proč minerální makeup na obličeji hřeje?


A já fakt nevím. Je to zvláštní jev, za ty roky, co mmu používám, jsem se s tímto setkala párkrát. K jevu podle mě došlo naprosto náhodně, vždy s jiným podkladovým krémem, jiným mmu, občas to bylo s bází, jindy bez, v jinou denní dobu, za jiného počasí, jeden den mě to hřálo, druhý den to bylo zase všechno pěkně za studena. Je to trošku zvláštní pocit, nanáším minerálním makeup jako normálně a najednou mám pocit, že se potím v obličeji, že je mi nějaké teplo a pokud si na obličej něco přiložím, tak se to na ten pot přilepí a můj perfektní vzhled je v pr... deli. A co teď... teď si dáme Deli. Ale pot jako takový na obličeji žádný nemám, to jen aby bylo jasno.

Abych se na rovinu přiznala, tak právě teď je večer a já mám asi tak milión jiných věcí na práci... a místo toho zadávám do googlu různé fráze, třeba jako "why mineral makeup warms up on the skin" nebo "mineral makeup heat skin" nebo podobné kombinace a Google mi vrací jen ty zaručené návody na "flawless application" a vyjmenovává mi benefity použití minerálního makeupu. Případně ještě vypotí takové fráze jako "why mineral makeup looks so gorgeous on my skin"... asi nemám dostatečné schopnosti podávat Googlu ty správné otázky.

Tak jsem se alespoň zamyslela... co měly ty případy hřání na obličeji společného?
Vždy jsem použila ten samý štětec. Třeba to je nějaké štětcové pravidlo, na padesát normálních aplikací připadá jedna hřející... jako bonus.
Nikdy se to nestalo v zimě. A přitom zrovna v zimě by se to hodilo.
Vždy se to stane pouze při nanášení a po, dejme tomu, deseti minutách se teplota pleti a makeupu vrací do normálu. Jinak já samozřejmě vím, že mmu se na pleti zahřívá, tím se jakoby aktivuje, k pleti přilne a teprve poté lze považovat misi za splněnou... ale toto je něco jiného. Přeci!!!
Když už se to stalo, tak to fakt hřálo všechno. Makeup, tvářenka, fixační pudr. Asi za to může stav pleti v daném okamžiku? Nějaké to tělesné pH nebo co? Plodné dny a ovulace? Erupce na slunci? Změna okluzní fronty? Asi si začnu poctivě vést menstruační a minerálně-makeupově-aplikační kalendář.

A tak se čtenářce omlouvám, ale opravdu na tuto otázku neznám odpověď. Možná nám záhadu tajemné aplikace osvětlí někdo v komentářích, ale já netuším. Prostě občas se mi stane, že mě minerální makeup na obličeje hřeje, nestává se to často, třeba tak pětkrát za rok, ale stává se to... Tím bych to asi tak uzavřela a teď mě omluvte... mám na práci i jiné záležitosti.



Vlastně... ještě by mě zajímalo (naprosto mimo mísu), jestli se některá z mých čtenářek chystá letos na přijímačky na VŠE. Dneska jsem si to nanečisto vyzkoušela a tedy jako vám povídám... já bych to asi neudělala. Pomineme to, že jsem dostala test z francouzštiny a francouzsky umím tak na úrovni dvouletého dítěte, ale skutečnost, že jsem z matematiky nedokázala jen tak na pohled odhadnout první tři příklady, mě zarazila a následující test z angličtiny, kde jsem dosáhla pouhých 775 bodů, mi dočista vzal iluze, že já na to mám. Asi věkem blbnu nebo co...

19 komentářů:

  1. Tak s tím ohříváním se mi to nikdy nestalo, tak nevím.
    Ale jestli tě to potěší, tak já občas zkusím ty příjmačky na nečisto, co vychází v novinách a nejspíš bych se už nedostala ani na střední. A jelikož jsem starší jak ty, tak na té teorii s věkem možná něco bude... VŠE jsem teda nezkoušela nikdy (i když kdysi dávno jsem s tou myšlenkou trošku koketovala), ale myslím, že jen na základě dobré testu z francouzštiny (což by bylo tak jediný, co bych z těch příjmaček zvládla) by mě asi nevzali...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přijímačky na střední jsem raději ještě nezkoušela. hele a myslíš, že fakt jsme už tak staré? s degenerovaným mozkem, který ani kvadratickou rovnici nedá?

      Vymazat
    2. Jsme, s tím nic nenaděláš, já už bych zvládla leda tak derivovat, protože to mě nejvíc bavilo, ale bafni na mě s limitama a uteču:-D

      Vymazat
    3. derivovat bych možná taky zvládla, ale včera v první rovnici se ukázal přirozený logaritmus a hned za tím limitka, tak jsem byla v háji...

      Vymazat
    4. No to chápu, bych byla taky. Já vlastně vůbec nechápu, jak jsem mohla vystudovat:-D

      Vymazat
    5. Fuj, limity daleko ode mne, to jsem nikdy nepochopila :D :D
      Kde sis dělala ty testy? Na jakej level studia to byly přijímačky?
      No, vždy když vyjde v novinách nějakej ten "zkušební testík", tak je pravda, že si říkám, že nechápu, jak sem se dostala na vůbec na gympl :) (o vysoký ani nemluvě :)

      Vymazat
    6. jo tak to si taky říkám.

      dělala jsem si testy na obyčejného bakaláře, v testovacím isisu ve škole. a hlavně jsem zjistila, že třeba kamarádka vedle mě, si to natipovala a skoro ty přijímačky udělala. (já jsem byla líná i tipovat, takže jsem tu francouzštinu prostě zavřela nevyplněnou, ona ale dostala ruštinu, natipovala si áčka béčka a měla to na 45%)

      Vymazat
    7. Mně se taky skoro všechno hlavně z matiky, fyziky a chemie vykouřilo z hlavy a přijímačky bych už dnes bez důkladné přípravy nedala ani náhodou :-D Ale tehdy to člověk zvádl asi proto, že to do něj tolik hodin týdně ve škole neustále cpali a musel se průběžně připravovat na písemky apod. Jakmile zmizel dril, zmizely i mé těžce nabyté vědomosti v těchto oborech :-)

      Vymazat
    8. Na mě minulý týden muž zaútočil s úkolem, abych mu vydělila z hlavy na papíře 456 789/1,76. Můžu vám říct, že jsem to nedala :) A ani jsem už nevěděla, jak se s tou desetinnou čárkou dělí! Normální luft v hlavě...

      Vymazat
  2. Ahoj, nic si z toho nedělej, minulý týden jsem na zmiňované VŠE dělal zkoušku z matiky (naštěstí úspěšně) - od algebry, přes limita, derivace, integrály, funkce dvou proměnných po diferenciální rovnice a dnes se mě přítel, který se na tu zkoušku chystá ptal na derivování a kde nic tu nic... :-D To je ta krásná vlastnost našeho mozku všechno nepotřebné (naneštěstí občas i potřebné) vypustit. :-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. a ja som po precitani nadpisu bola zvedava, cim to teda je:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ono nic, viď? tak třeba příště...

      Vymazat
  4. Tvl matiku jsem chápala do kvadratické rovnice a pak pusto prázdno. Nechápu, jak jsem dokázala celej gympl udělat matiku na vízo na jedničku-dvojku :))) teď na medině potřebujeme ve druháku integrály, tak to budu hodně brečet:))) občas kouknu na přímačky na střední a zjišťuji, že už neumim ani česky

    OdpovědětVymazat
  5. Hehe, holky, já si před měsícem zkoušela testy na 8leté gymnázium, tudíž konec 5. třídy a hádejte :-). Přišlo mi, že největší potíž jsem měla s tím, pořádně se soustředit a číst s porozuměním ;-). Dodělávám si k UK teď diplomový kurz, ale jestli bych uspěla tak, jako ostatní páťáci.., pochybuju... :-) Jinak na tom budu věkově i rozením podobně, jako asi ty, trb :-).
    Ano, název zněl skoro jak nadpis detektivky, já zatím jen testuju, k prohřátí jsem se ještě nedopracovala ;-).
    K.

    OdpovědětVymazat
  6. joooj, to ja som z matiky uplne tela, mozno este viem rovnicu s jednou neznamou vypocitat, ale tie ostatne nazvy co davate, to je science fiction :(
    mne sa este nestalo, ze by mi min. make up hrial na tvari, ale tolko som ich zas nevyskusala. sranda, tiez by som chcela vediet, cim to je :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně tohle dělal jeden štětec. 9 použití nic a při desátém pálení, svědění a červené fleky po celém obličeji. Bez ohledu na to, jak čerstvě byl vypraný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, tak to je tady dobrá záhada. možná platí ta teorie, že každé x-té použití štětce je bonusové...

      Vymazat
  8. A tímto postem jsi mě naprosto dostala, protože TOHLE je důvod, proč jsem po čase vždycky s mmu přestala. Jak mi jinak celkově vyhovovaly, tak tohle mě otravovalo. Ale divné je, že mi to došlo, až když jsem si přečetla tvoje slova, dřív jsem si to neuvědomila.
    Prostě mírně upocený a upachtěný pocit.
    Mě přijde, že to složení prostě pleť malinko zamatle a hlavně v létě, když ta pleť potřebuje trochu víc dýchat a vydává víc vody a póry jsou otevřenější, to asi takhle cítíme. To je ovšem pouze moje teorie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentář. a hlavně za tu teorii, protože mě by to fakt zajímalo, proč k tomu dochází. jako určitě to souvisí s létem nebo spíš vyššími teplotami. ale je trošku zvláštní, že na teplotě až tak nezáleží. nebo záleží, ale spíš jako "jev se vyskytuje pouze, když je víc než 15C". a pak u mě vůbec neplatí "čím větší teplo, tím víc a častěji to hřeje" což mě trošku mate, protože to potom jako s tím teplem až tak nesouvisí... tak nějak mi stejně přijde, že nejčastěji k tomu dochází na jaře a na podzim, což mě pak mate ještě víc, protože když už, tak bych to čekala v létě a tropických vedrech. asi jsem to zamotala, jsem z toho teď sama lehce zmatená.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...