středa 20. června 2012

Giveaway?

Tak jo. Vrátila jsem se. Ještě to tak úplně asi neznamená zvýšenou aktivitu na tomto blogu, ale já už to nemůžu vydržet... to blogovací prázdno. A aby se neřeklo, mám pro vás suvenýr z cest. Dneska tedy ještě ne, ale soutěž bude brzy... Možná bude blesková, tak se na to připravte a sledujte zdejší vody. A zatím si jen tak promyslete, kdeže jsem to vlastně byla. A jakou kosmetiku jsem si to asi koupila.



A já zatím připravím tu soutěž. Jen tak nějak nevím, jak na to... Na rovinu vám povím, že nejraději bych pravidla nedávala žádná. Prostě to chceš, tak se ozvi, počkej si na slosování a třeba vyhraješ. No jo, jenže pak mě napadne, že vlastně takto to může vyhrát fakt opravdu každý. Jakože každý... včetně toho anonyma, co mě poslal do háje, nebo toho, co si o mně myslí, že jsem nána.

Takže jsem na tom vlastně tak, že vůbec netuším, jak soutěže organizovat. Asi se na to vyprdnu a ty oční stíny si nechám. Protože ta běžně užívaná pravidla jsou taková nijaká:
  • pravidlo běžné: sleduj mě přes GFC - je moc krásné, jenže... není moc efektivní, není totiž žádný problém si vytvořit třeba deset účtů, sledovat, zvýšit si šanci a po skončení soutěže odhlásit (vyzkoušeno na kůži vlastního blogu) nebo rovnou zapomenout heslo, krom toho, existuje mnoho anonymních čitatelů, kteří si nechtějí zřizovat GFC nebo jakýkoliv jiný účet, prostě vůbec neznamená, že čitatel GFC = pravidelný uživatel.
  • pravidlo méně běžné: sleduj mě přes Bloglovin - no jo, ale víte o tom, že Bloglovin je tak anonymní, že se nikde nedohledáte, kdo vás to vlastně sleduje, a navíc viz předchozí možnost, existuje spousta uživatelů internetu, kteří si jednoduše jen pamatují adresu www.blablabla.blogspot.com/cz/de/bla... a je opravdu spravedlivé takové vyřazovat ze soutěží?
  • pravidlo běžné velmi: sleduj mě, lajkni mě na Facebooku - pomineme to, že nemám Facebook a nekamarádím se s ním, a raději vyjádřím ten názor, že nemám Facebook ráda, nikdy jsem mu na chuť nepřišla... a tak nelajkuji a nekamarádím se, nebudu to přeci pokrytecky požadovat po jiných.
  • pravidlo ještě běžnější: obloguj mě, zabloguj o mně, tweetni mě, nasdílej mě a podobně - no jo... ale opět, co všichni ti chudáci, co netweetují, neblogují a prostě jen tak pasivně na internetu fungují?
  • pravidlo celkem nové: účastnit se můžou ti, kteří v dohledné době minulé nechali komentář na tomto blogu - no vzhledem k tomu, že komentuje málokdo, tak by mi pak zase bylo líto těch chudáků, co sice jenom čtou, ale o to raději.
  • pravidlo na první pohled spravedlivé ke stávajícím čtenářům: právě jsem si opsala seznam svých GFC a jenom ti se můžou zúčastnit - pracné a opět nespravedlivé ke stávajícím anonymním čtenářům.
  • určitě existují ještě další pravidla, která si nepamatuji, protože mě ničím nezaujala.

Jak to tak vypadá, tak jsem si pravidlo pro svou nastávající rozdávačku asi nevybrala. Nejraději bych, aby výherce splňoval tyto podmínky:
  • pravidelný čtenář tohoto blogu
  • který má rád kosmetiku
  • líbí se mu blog, který píšu
  • naprosto nejraději nakupuje podle mých doporučení
  • a s velkou pravděpodobností výhru ocení.

Což jsou pravidla dost abstraktní a neověřitelná, takže se na to asi vykašlu. Jen tedy poprosím ty, kteří uvedené podmínky nesplňují, ať si jdou sledovat, tweetovat, facebookovat a soutěžit laskavě někam jinam. A soutěž? No bude... sejdeme se tady v pondělí ráno, se na to připravte, písklata.

41 komentářů:

  1. Zdravím,
    opravdu tady bude asi spousta anonymních čtenářů (stejně jako já), kteří jsou
    - pravidelný čtenář tohoto blogu (několik měsíců)
    - který má rád kosmetiku
    - líbí se mu blog, který píšu (už nějakou dobu čekám na nějaké info o ČR beauty box :-))
    - naprosto nejraději nakupuje podle mých doporučení - tak tady to pravidlo zase moc nesplňuji
    - a s velkou pravděpodobností výhru ocení (asi ano, jen se obávám nějaké alergie - jsem na to smolař)
    Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to vůbec nevadí, že podle mě nenakupuješ, hlavně že jsi čtenář.

      o beauty boxu moc nevím, už dvakrát jsem psala kontaktní osobě a zatím žádná odpověď, začínám si myslet, že to byl jenom nějaký hloupý apríl.

      Vymazat
  2. Nemuzu si pomoct, prijde mi to jako Chicago, ale nemuzu ty mrakodrapy nikde najit...

    OdpovědětVymazat
  3. jééééé, já jsem tak ráda, že jsem si mohla zase přečíst něco od trb :) že až mi z toho teplota nadšením klesne :D i když by měla asi stoupat :D ale já teď potřebuju aby klesala!
    doufám, že sis pěkně odpočinula. Já teď odpočívám doma na neschopence a je to tak senzační nemuset se nechat pérovat v práci, že už bych se tam nejrači nevracela...

    OdpovědětVymazat
  4. Uplne ta chapem :-). Ja napr. vsetky blogy sledujem cez Google Reader, co je tiez vysostne anonymne, ale pre mna najlepsie... mam vsetko pokope, nielen blogy, ale aj ine neblogove stranky, vsetky sledujem naraz. Ak bolo treba sa zaregistrovat na GFC kvoli Givaway, tak som to urobila, ale fakt len nasilu, lebo tento tool nepouzivam a blog som tak ci tak uz nejaky cas citala a ani po GFC ho nebudem citat cez neho...:-).

    VeVe
    imperfectwonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Toronto...jsem zvědavá na kosmetické úlovky. Hezký den, Katka.

    OdpovědětVymazat
  6. kasli na giveaway! :D aj ked samozrejme potesila by, ale lepsie ze si spat ty! :) konecne budu nove recenzieeee, tesim sa :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak Bratislava ani Kosice to nie su :o))

    OdpovědětVymazat
  8. Hmmmmmm, asi to vypadá na Torronto, jsem ráda, že se vracíš, neb se nemůžu dočkat další tipů! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Řekla bych, že jsi určitě přeletěla Atlantik, ale konkrétněji tipovat radši nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  10. Už se na tu tvou rozdávačku těšínkuju:-D

    OdpovědětVymazat
  11. To jsem tedy zvědavá, kde jsi byla... a co nám budeš rozdávat. :)

    OdpovědětVymazat
  12. splňuju všechny tvoje pravidla ;) jo, když se dá pravidlo GFC tak mi to taky přijde nefér vůči anonymům, kteří mě čtou.. těším se na pondělí :)

    Naty

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Konečně :)


    pravidelný čtenář tohoto blogu - ano, ano!
    který má rád kosmetiku - ano
    líbí se mu blog, který píšu - amo, ano, ano!
    naprosto nejraději nakupuje podle mých doporučení - ano
    a s velkou pravděpodobností výhru ocení. - vůbec ne :)

    Na stíny, cokoliv kašlu, hlavní je, že jsi zpět :)

    OdpovědětVymazat
  15. děkuji všem moc za komentáře. a ty tipy, kde jsem byla, si zatím nechejte pro sebe... v pondělí se vám budou hodit.

    OdpovědětVymazat
  16. Hurááá, trb je zpátky!
    Né že bych toho teď moc četla, ale náhodně si každý den vzpomenu na dva-tři blogy, které sleduju a kouknu na ně. A další den zase na jiné. A tak dále. A dost často jsem si vzpomněla i na blog, kde je každý den krásný, a chtěla ho jít čeknout - a pak mi smutně došlo, že je to zbytečné, anžto se tam nic neděje. Takže jsem ráda, že jsi zpět. Doufám, že sis cestu užila, a ještě mám kontrolní otázku na závěr: jak to vypadá s tvou chutí dále psát blog? Pomohla pauza? Načerpala jsi novou sílu a inspiraci?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ti nevím, to asi ukáže čas. ale třeba kosmetiky jsem nakoupila dost a hodně. ovšem zrovna před chvilkou jsem narazila na nejnovější blogovací kauzu... a teď bych se ráda distancovala od všeho blogovacího a dál si psala do blogoprázdna. takže asi tak.

      (jo a taky všem závidím, že byly pozvané na bioderma víkend a já nic.)

      Vymazat
    2. no,je fakt, fotky z biodermy vypadaly luxusně, též bych si to nechala líbit, ale ber to tak, že pro biodermu jsme moc své :) tedy mimo střední proud! já si to tak vysvětluju.....vůbec za tím nebude to,že můj blog nikdo nezná :D

      Vymazat
    3. no vidíš, jsem moc svá, taky důvod.

      já to tedy sebejistě beru tak, že mě nikdo nepozval, protože stejně jsem měla na blogu vyvěšené, že tady nebudu... takže jako je logické, že tentokrát mě nepozvali, ale příště... příště mě to nemine.

      Vymazat
    4. Na to se můžem zvysoka vykašlat. Hele, já z těch pozvaných blogerek znám asi jen dvě, možná tři (o té třetí jsem občas jenom zaslechla), zbytek vůbec netuším, proč byl vybrán. Ale nechme to koňovi a Biodermě, zřejmě tuší, co dělají a jejich strategie je pro mě těžce neprůhledná 8-) Ten víkend na zámečku bych si samo taky nechala líbit, kdo by taky ne. Ale, si tak říkám, že je celkem dobře, že do toho výběru nepatřím, protože za a) nevím kdo by se naučil za mě na zkoušku, za b) bych si takový víkend chtěla užít spíš se svým milým, a za c) ty výrobky k ozkoušení by byla spíš těžká pruda, anžto mám pleť mladou a bez zákroků a žádné Matricium nepotřebuju, takže fakt nevím co bych o tom pak psala :D :D Haha. Tož, budu si psát o čem chci, to je aspoň sichrovka, že mě to bude bavit!

      A ty piš taky! Nákupy v zahraničí jsou vděčné téma, tak šup sem s tím! A na bouřky v blogosvětě se můžem vybodnout ;)

      Meduňko, na tvůj blog kouknu, koukala jsem ti před časem do profilu, protože mi přišlo, že máš zajímavé komentáře, ale blog jsem tam neviděla, tak to jsem ale musela koukat už před pěknou řádkou měsíců! Musím to napravit, jen doufám, že to ten vypůjčený notebooček schroustá ;-)

      Verunka

      Vymazat
    5. Verunko, to se klidně podívej, pokochej, bude mi ctí :D no, co se komentářů týče, to já mám jen blbé kecy a skutek utek...

      Vymazat
    6. všeho moc škodí20. června 2012 18:39

      Uf. Aspoň, že tě nepozvali. Teda ne, že bych ti to nepřála, ale ještě někde uvidím Biodermu a pozvracím se.

      Vymazat
    7. verunko, týjo asi máš pravdu, vůbec netuším, co bych si s dvacetiletými blogerkami povídala... nehledě na to, že bych s sebou beztak musela mít děti, protože hlídání jsem teď vyplýtvala na tu cestu, a k tomu všemu jsem vysoce asociální a s cizími lidmi se nebavím (přesně jak mi to říkala maminka), takže by mě pak všechny jen pomluvily, že jsem nafoukaná... no dobře, že na mě bioderma zapomněla.

      všeho moc škodí, no jo, ale já jsem si tedy tak jako myslela, že jeden článeček o biodermě bych si dala... ale teda krátký... udržíš žaludek na tři minuty?

      Vymazat
    8. Tak jako, jestli do toho mohu zsáhnout, tak ne! Když Biodermu, tak později :(, to je taaaaaaaaaak otravné. Otevřeš konzervu a vyskočí Bioderma.

      Super, že jsi zpět a vydařený článek. Já mám třeba problém poznat, co je vtip, a co už ne :D, ale to je můj problém o kterém vím :)

      Vymazat
  17. Ja by som povedala, ze si bola v Torronte :-)

    Hm, ja som tiez nikam nikde nebola poznavana, nedostavam darceky k propagacii a ani nic podobne a predsa som tu a dufam, ze aj ty.

    Castokrat skor ako fotky kozmetiky si najprv dokladne precitam tvoje texty a az potom idem obkukat fotky.

    OdpovědětVymazat
  18. mě se stejnak nejvíc líběji soutěže, kde vyhrává nejkreativnější odpověď...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já zase takové soutěže ráda dělám... ale víš, co je práce s tím vybrat tu nej odpověď? i když jo, práce se ještě dá, tak mi to zabere tři hoďky, no a co, stejně v televizi většinou nic nedávají... jenomže prostě vybrat tu nejlepší odpověď někdy ani nejde, protože všechny odpovědi jsou prostě boží.

      Vymazat
    2. tak třeba z těch nej nej nej losuj..jo je to trochu krkolomné, ale bude to stát zato
      pak sama uvidíš, kdo si kvůli tobě namáhá hlavinku a kdo se chce jen zúčastnit

      Vymazat
    3. to už jsem si taky říkala. třeba příště... tentokrát to sice kreativně nebude, ale zadarmo to taky nebude...

      Vymazat
  19. Já bych řekla, že splňuju celkem to, že nakupuju podle tvých doporučení- díky tobě jsem vyzkoušela kosmetiku UNT nebo Super serum(který mi ale bohužel moc nepomohlo) bb krémy nebo minerální make upy.
    Tvůj blog mám ráda a četla jsem ho ještě v době, kdy jsem ani svůj blog neměla.

    OdpovědětVymazat
  20. Pravidla splnuji a teoreticka/akademicka ekonomie je vzdy spojena s Chicagem=) Mam pravdu?

    OdpovědětVymazat
  21. ty si bola v Toronte? no závidím! a ako ťa poznám, nakúpila si všetku kozmetiku a hlavne tú, čo tu bežne nedostať (: a ja spĺňam asi všetko, okrem toho nakupovania, keďže na to nemám financie.. ale už mám v pláne kúpiť si bb krém (: a chcem vyhrať ! :D ale v piatok odchádzam do bruselu takže neviem či to v pondelok stihnem:(

    OdpovědětVymazat
  22. Ha, tak článek je mi dosti sympatický :-) Taky nemám účet na Facebooku, Twitteru a jiných soc. sítích. Jsem ráda, že to má někdo taky podobně. Jinak "tvá" pravidla splňuju, za tvůj blog jsem hrozně ráda - hlavně za osvětu co se týče BB, MMU a takových těch méně známých značek pečující kosmetiky :-))

    OdpovědětVymazat
  23. to je toronto, že?:) ale nemám ani poňatia čo tam:D inak s tými pravidlami máš pravdu, ja napríklad väčšinu ani nesledujem cez gfc lebo ich mám v obľúbených záložkách:) a nekomentujem často..

    OdpovědětVymazat
  24. Konečně jsi zpět :) Doufám, že jsi cestu užila :)
    Nevím proč, ale napadlo mě Melbourne, Chicago či snad Torronto :D
    No a Tvé podmínky splňuji, protože vlastně díky tobě jsem objevila blogový svět. Tudíž jsem pravidelná čtenářka, která hltá tvé články ( i když komentuji minimálně)
    Kosmetiku miluji, blog se mi líbí, podle Tvých doporučení se snažím nakupovat, bohužel k tomu mám ale těžký přístup ( vše si, ale zapisuji do deníku s kosmetikou, kterou si prostě musím koupit! :D)
    A výhru ocením i kdyby to byli jen obyč stíny od essence :D

    OdpovědětVymazat
  25. Už se těším zase na super články, strašně moc mi zvedneš hned ráno náladu, mám ráda tvůj styl jak píšeš :). Kosmetiku určitě ráda mám :) a tvoje recenze jsou hodně přínosné! :)

    OdpovědětVymazat
  26. konečně jsi zpátky :) taky mě vždycky štvou různý pravidla typu, dej like tady, sleduj mě přes tohle a tamto, dej můj odkaz tam a tam, to těm lidem nestačí, že čtu jejich blog a ráda se tam vracím celá natěšená, co tam je nového?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já navíc ani nevím, co všechny ty lajky a gfc znamenají :)

      Vymazat
  27. Ahoj, jsem ráda, že jsi zpátky a doufám, že sis výlet užila a jsem hrozně zvědavá, co jsi se tam dozvěděla:-D Tipuju Chicago nebo Toronto, asi jako všichni.

    OdpovědětVymazat
  28. No je to možné totok? Sem chodím sockovat co chvíla... a nic. A když si teda řeknu, že to zkusím pozdějc, tak prošvihnu nové články. Že mňa haňba nefackuje... :-)
    Vítej zpátky mezi živýma, trb ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...