pátek 29. června 2012

Kolik toho tedy bylo?


Tak rozuzlení je takové:
42 dohromady
13 kanadských značek (málo já vím)
55,1 g tvářenek

Naprosto správně si netipnul nikdo.
I když některé tipy se hodně blížily.
Logaritmus na určení tipu, který se blížil nejvíc, jsem nevymyslela.
A po slosování u random.orgu vyhrála:


Gratuluji moc!

13 komentářů:

  1. gratuluju výherkyni :-)
    "logaritmus" mě pobavil :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Mně logaritmus nepobavil, jsi blbá, že neumíš počítat, kdo byl nejblíž?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem, nemohla bys mi to prosím vysvětlit?

      Vymazat
    2. tak jej to vyrátaj ty (; určite nemá čas na nič iné

      Vymazat
    3. Nathalie: má rovnou napsat, že je líná jako prase pročíst těch cca 50 odpovědí. Nic moc k počítání tam není.

      Vymazat
    4. máš pravdu, líná jak prase jsem, ovšem pokusila jsem se a narazila jsem na minimálně dvě odpovědi, které byly velmi hezky blízko (aneb je lepší ta, která odhadla dobře váhu, protože to byla nejtěžší otázka, ale přitom si nedokázala spočítat kanadské značky, takže ve čtvrté otázce se ustřelila o docela velký kus? nebo je lepší ta, která si pořádně prohlédla obrázek, odhadla kusy přesně a s váhou se sekla jen o kousek? možná by si mi s tímto dilematem mohla pomoct). a vzhledem k tomu, že jsem ani neslíbila, že budu porovnávat nejbližší odpověď, ale rovnou do pravidel jsem napsala, že pokud nebude žádná stoprocentně správná odpověď, tak losuje random (to protože jsem líná jak to prase), tak teď fakt nevím, kde máš ten problém??? asi s tou mojí rádobyvtipnou formulací o logaritmu, o kterém stejně vím velké kulové, tak co tady tak jako machruji ve slovíčkách?

      a asi jsem fakt blbá, protože nechápu sama sebe, že se tady smolím s komentářem, který je delší než celý článek, jen proto, abych důstojně odpověděla anonymnímu komentujícímu.

      Vymazat
    5. anonyme, trhni si klepetem

      Vymazat
  3. No to jsou zas komentáře zakomplexovaných ubožáků... Jinak TRB závidím cestu i kosmetiku i to, jak vtipně vedeš blog, jak si pěkně hraješ se slovíčky, super..... :)

    Silvie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji a jsem ráda, že alespoň někomu přijdu vtipná.

      Vymazat
  4. Ach bože, vážně obdivuju, že máš nadále chuť psát na svůj blog, když sem píšou takový neurvalý a neomalený hovádka. Respekt a respektující chování k druhým pokládám za nezbytnost u každého člověka, jenž není blbem :-).
    Trb, nedivím se, že sis dala pauzu, ani tomu, jestli máš někdy chuť s tím seknout. A jsem moc ráda, žes to zatím neudělala, já na blogy nechodím, ale sem moc ráda :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pravda, že tyto komentáře jsou hodně demotivující, ale snad dobrý. děkuji moc za návštěvy a třeba zase někdy...

      Vymazat
    2. Nevím, proč demotivující? Když VÍŠ, že to nikdo nemůže trefit přesně, tak moc neotravuj, udělej random a naval stíny.

      Vymazat
    3. však jsem random udělala... teď to asi fakt nechápu, kde je problém.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...