sobota 30. června 2012

Léto

... je v plném proudu, dokonce začaly i prázdniny a já si to užívám na plné pecky. Jaké to je?

(1) Divoké vzory, divoké barvy a materiály lehounké jak vánek.

(2) Bílá trička, opálená pokožka a loupající se ramena (protože to kanadské slunce bylo nějaké toxické).

(3) Tyrkysové oční stíny.

(4) Šátky na hlavě aneb divoký vzor na sukni, divoký vzor na hlavě, divoko v hlavě a horko nad hlavou.



A já si sice léto užívám, ale stejně se těším na podzim. A proto jsem v Kanadě koupila:

(5) Zásobu punčocháčů v barvách. (A neptejte se mě, proč v Kanadě prodávají Strumpfhose, vidím za tím asi globalizaci.)

(6) Růžové a fialové rtěnky, k čemu taky nějakou korálovou.

(7) Růžové a dofialova tvářenky, co bych dělala s bronzery, že ano.

(8) BB krém ve světlém odstínu.




A otázka do letního tropického dne naprosto mimo mísu. Těšíte se na podzim?



15 komentářů:

  1. podl amna kazde rocne obdobie ma svoju krasnu..ja mam leto asi najradsej, ale nie s tropickymi teplotami...ak je krasna jesen, take babie leto je uzasne :)
    Baby, súťaž o lak na nechty od Catrice a holografické samolepky s modrým ornamentom. Prihláste sa mojom blogu cez google friend connect a 100-tá vyhrá :) súťaž končí 100-tou členkou, ktrorej pošlem darčeky.

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/giveaway-o-catrice-lak-samolepky-na.html

    Ďakujem ::

    OdpovědětVymazat
  2. na ty revlon rtěnky se teĎ taky chystám:-) jak jsi s nimi spokojená?
    na podzim se vůbec netěším, mámnejradší léto a prázdniny:-)!!

    OdpovědětVymazat
  3. Já se na podzim těším moc! Ale spíš na přechod mezi létem a podzimem - na babí léto - kdy teploty nejsou tak šíleně vysoké, ale pořád člověk může vyběhnout v tričku, těším se na záplavu barevného listí, kdy je příroda celá červeno-žluto-zeleno-hnědo barevná a to ve spoustě odstínů! Na to se těším moc!

    OdpovědětVymazat
  4. já mám asi nejraději podzim. jak babí léto, tak i ten škaredý listopadový podzim, ještě není úplně zima, ale chladno. a tak už snad od dubna se těším, až si zase obleču punčocháče, sukně, teplé šaty, kabátek, svetry, šály a rukavice...

    color beam: já ti nevím, ten revlon asi není nic pro mě. otevřela jsem zatím jeden a vlastně ani nevím, proč jsem čekala něco jiného. možná je to špatně vybranou barvou, která na mně není skoro vidět, takže mám jen monstrózně lesklé rty, což nesnáším...

    OdpovědětVymazat
  5. Podzim a jaro jsou mé nejoblíbenější roční období:). Léto v našich podmínkách nemusím,buď je příliš vedro,až nezdravé,kdy se nedá dělat vůbec nic,jen být po ranema pod vodou,ale v noci se nevyspíš a nebo je zima a deštivo. Léto jedině u moře:)

    OdpovědětVymazat
  6. mám rada suchú jeseň :D akonáhle začne pršať a fúkať divoký vietor, nadávam a chcem späť leto. v lete nadávam na vysoké teploty počas noci, ktoré mi nedávajú spať...
    dúfam, že uvidím recenzie na tie rúže (ak už boli, tak pardón :)), veľmi vydarené odtiene

    OdpovědětVymazat
  7. na podzim se těším také, ale teď jsem ráda, že jsou prázdniny a léto! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na podzim se celkem těším, ale byla bych radši kdyby to léto trvalo o chvilku déle, abysme si ho pořádně užili. Připadá mi, že celý rok je zima, nedočkavě čekám na léto a když přijde, tak rychle uteče : D

    OdpovědětVymazat
  9. Ten zářijový podzim je ještě fajn, na ten se těším hlavně kvůli dovolené, ale jinak mám asi radši léto :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem se jednou spálila naprosto luxusně. Šli ze mě cáry kůže. Od tý doby se nějak nemůžu pořádně opálit. :(

    OdpovědětVymazat
  11. Těším se strašně moc na podzim!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Těším se na podzim a zimu úplně neskutečně, už teď mám léta plný krovky a ještě se ani pořádně nerozjelo:-(

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné nákupy :). Jsem místo šátků četla štětky na vlasy. Už jsem si říkala, co to je za kanadskou módu :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Netěším se na podzim, těším se na červencovou dovolenou v Řecku u moře :-D. A pevně doufám, že podzim nezačne už v srpnu (jako v minulých letech :-D)!

    OdpovědětVymazat
  15. Těšim, a ještě víc na zimu. Vždycky jsem řikala, jak mám léto strašně ráda ale zjistila jsem, že jakmile neležim u vody s příjemnou vrstvou opalovacího krému, tak je mi léto nepříjemné a těším se až se u podzimního deště schoulim do deky a budu se kojit grankem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...