úterý 26. června 2012

Soap&Glory: The Fab Pore Hot Cloth Cleanser

* vyswapované s Terezkou

Jak to tak vypadá, mohla bych to tady zrušit a založit si zbrusu nový neokoukaný blog cistici-gelymydlakremy-na-oblicej-ktere-v-cr-jen-tak-nesezenete-za-rozumnou-cenu.com. Protože Bioré se hodně špatně shání, St.Ives se kupuje tady ve střední Evropě ne právě lehce a Soap&Glory... tak to je kapitola sama pro sebe, spousta britských e-shopů to nabízí, ale snad žádný to nezasílá do Česka, diskriminace jedna. Asi si to soudruzi v Soap&Glory šetří na moment překvapení, až se konečně rozhodnou vstoupit i na český trh... Takže co? Takže jsem moc ráda, že mi to Terezka poslala. Je sice pravda, že kdybych si hlídala eBay, tak asi koupím, po čem mé srdce touží, ovšem problém je také v tom, že je to běžná drogérková produkce, takže levná. A pokud si k tomu prodávající připočte poštovné (klidně ve výši 50% nebo i více), tak mi ta cena přijde většinou nepřiměřená. Taky byste tady chtěli mít Boots a jejich akce 2+1?



Asi bych vám to neměla říkat, abych to nezakřikla, ale přijde mi, že v poslední době se mi lepší pleť. A je možné, že za to může tento hluboce čistící krém. Není v tom samozřejmě namočený samotný, s nějakou péčí o pleť jsem skončila, jinou novou lepší nasadila a nejspíš celá ta kombinace mi nějak prospívá. Póry se mi nezanáší nebo vlastně zanáší se, ale v takové normální míře, a co je hlavní, přestaly se mi dělat černé tečky na čele, což se mi normálně nestává, ale ještě před několika měsíci to byla nemilá záležitost. Jako fakt si nejsem jistá, jestli je to díky čistícímu gelu ráno, nebo dennímu krému, nebo toniku, nebo tomuto čistícímu krému, takže to nechám víceméně otevřené. Si to musíte vyzkoušet sami, jestli vás to vyčistí nebo co vůbec (já vím, taková věta v recenzi... to je asi na facku).

Soap&Glory krém je hodně hutný, je to fakt hustý bílý krém, ani ne tak krém jako prostě hmota, trošku modelovací hmota, jestli si rádi hrajete při večerní hygieně, není problém z té hmoty uhňácat třeba kuličku. Hmota se velmi dobře roztírá po obličeji, je krémová a obsahuje nějaké ty esenciální oleje, takže tak i voní, já tam i ten lavender cítím a je to i poznat na pleti, trošku to jakoby štípe. Štípe? To je asi špatný výraz, mi to spíš přijde takový ten pocit, že opravdu na pleti něco mám a to něco funguje, proniká hluboko do pórů, otevírá je a čistí. Něco jako tea tree oil, takový štiplavý pocit, ale trošku jiný, rozumíte ne (aneb další věta asi taky na facku).



Tento krém je ta nová kategorie, že prý hot cloth face cleanser, s tím nejznámějším přišla snad nejspíš Liz Earle s Cleanse&Polish... asi víte všichni o co jde, ne? Napatláte to na obličej, necháte působit, setřete ubrouskem, umyjete vodou. Mělo by to odličovat, umývat a hloubkově čistit, díky teplu a nějakému tomu složení, ten teplý ubrousek tomu pak už jen přidá. Upřímně... jsem na to líná. Takže jsou dny, kdy ubrousek nepoužiji. A to je taky důvod, proč si nejspíš Liz Earle v dohledné době nekoupím, protože právě teď už se jen těším na to, až budu mít čistič, který nepotřebuje stírat ubrouskem. A je pravda, že třeba tento Soap&Glory jde používat i bez té žínky, ale s ní... s ní je to prostě lepší, obličej je na omak čistější, přeci jen když nepoužiji žínku, tak mi na pokožce zůstanou nějaké ty esenciální oleje nebo co. To s Etude House jsem měla pocit naprosto čistý a žádný trapný v horké vodě namočený hadřík jsem nepotřebovala.



Kvůli potřebě žínky můžu Soap&Glory používat jenom večer, ráno na to fakt nemám nervy. Mělo by to odličovat všechno včetně vodoodolné řasenky, tak asi jo... ale na oči jsem neměla odvahu to vyzkoušet, klidně mi říkejte zbabělec, klidně mi za to dejte tu facku, ale fakt ne... i když mám ten příjemný intenzivní pocit čistících se pórů ráda, vůbec nestojím o intenzivní pocit čistících se očních důlků. Takže co... na oči jsem to ani nezkoušela. Ovšem na obličeji se mi ten pocit líbí. A pokud použiji ubrousek /žínku, tak mám i pocit dokonalé čistoty a bezpečí. Jo a nevysušuje. Líbí se mi taky obal, sice ty retro Soap&Glory obaly jsou občas dost na hraně kýče, ale přiznám se vám, že raději toto, než nudný černý plast.

Abych to shrnula, tak pokud se k tomu někde dostanete za normální cenu nebo dokonce se slevou, tak vyzkoušejte, podle mě to nezklame a čistící výkony jsou nadstandardní, jestli po tom toužíte právě teď, tak eBay to jistí, ovšem myslím si, že existuje spousta jiných a levnějších variant.

14 komentářů:

  1. po něm už též nějaký čas toužím (slyšela jsem pět chválu na vůni všech jejich výrobků), Liz Earle jsem vyzkoušela a byl dobrý. Také jsem ho jeden čas čekovala na ebayi, ale zjistila jsem, že tuto značku mají v Douglase v Rakousku, za pár dnů jedu do Vídně, tak ji mám ve wishlistu - chci vyzkoušet i jejich pověstný sprcháč a krém na ruce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, to jsem ani nevěděla, že to mají v rakousku. a to mám vídeň skoro za rohem (ale vůbec tam nejezdím).

      Vymazat
  2. ahoj, tak mi doporuč jinou, levnější a snaze dostupnou alternativu. :)
    Dík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pokud máš na mysli nějakou hot cloth variantu, tak ti moc neporadím, toto je můj první a asi i poslední, protože mě ten hot cloth spíš otravuje.

      pokud máš na mysli jakoukoliv čistící variantu, tak určitě doporučuji ten etude house (odkaz na recenzi v článku) nebo případně one hand washes the other black magic soap (recenze tu http://denjekrasny.blogspot.cz/2011/07/ohwto-black-magic-soap.html)

      Vymazat
  3. Soap and Glory zbožňuji a modlím se, aby přišla k nám. Miluji hlavně jejich krém na ruce, kosmetiku na obličej jsem ještě nevyzkoušela. Jen doufám, že až k nám přijde, nezavedou ji jako v USA jen do Sephory, ale udělají jí právě tak dostupnou jako je v UK v Boots

    OdpovědětVymazat
  4. Uprimne? Po nicem jinem nez aspon jeden Boots v Praze netouzim :D. S tema jejich cenama :). Si myslim, ze nechat britske ceny a prijit do CR, tak tu zpusobi revoluci :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Jee tak to sem rada ze se ti to osvedcilo:-) Ja ho nikdy nezkousela pac sem verna Liz Earle a tu si davam hlavne na oci:-D nic neodlici ten muj ksicht tak jako ona, i s hadrem. bez hadru to je naprd. ale sem zvedava kdy hot cloth prijde do CR, tipuju ziaja nebo dermacol by se mohly jednou vysvihnout;-) xx

    OdpovědětVymazat
  6. Ha ha, pěkně jsem se pobavila nad kafíčkem :D Přiznám se, že čištění pleti omezuju na nejnutnější minimum, takže po čistícím krému, co se stírá hadříčkem, se asi pídit nebudu. Ale zase jsem si tímhle článkem rozšířila obzory. A je fakt že v současnosti bych potřebovala asi deset takových krémů s hadříčkem, abych se dala do kupy... ale věřím, že se to se začátkem prázdnin srovná samo. Doufám.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  7. A taky dražších, nepřišla s hot cloth jako první přišla Eve Lom? Ovšem její clenser je skutečně high end, takže není divu, že know how zkopírovala řada značek.
    Teď testuji Pai variantu, která se má používat také s hadérkem, tak schválně kdy přijde s něčím podobným třeba Loreal, nebo Garnier.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, tak to fakt nevím, kdo s tím přišel opravdu první, je možný, že to byl nějaký totální high end. mě hlavně tato móda odličovacích hadříků vůbec neláká, takže bych to nejspíš ani nikdy nezkoušela, kdyby mi to tereza neposlala. fakt mi přijde, že ten hadřík je akorát na tu facku a bez něho to moc nefunguje, takže vlastně co... takže nic. a proto mě ani nějaká drogérková napodobenina, kterých se určitě vyrojí brzy hodně, moc zajímat nebude.

      Vymazat
    2. Láká mě si nějaký pořídit, ale vždy to ztroskotá na mé liknavosti.

      Utkvěl mi v paměti oslavný článek z Lidovek, pár let zpátky, protože Eve Lom je češka (a její bývalý manžel je Herbert Lom, pro pamětníkdy první šéf inpektora Coussoua z Růžového pantera, ten co si místo doutníku ufikne prsty, takové blbosti já si prosím pěkně pamatuju).

      A je to sakra high end, 100 ml je za pouhchých 55 GBP, hadřík je pořád stejný.

      Vymazat
    3. mě už naštěstí teď neláká už žádný, prostě vím, že když to potřebuje hadřík není to nic pro mě... alespoň ušetřím, protože high end za 55gbp... tak pěkný no.

      ale moc pěkně si to pamatuješ, jen co je pravda. já si taky pamatují blbostí...

      Vymazat
  8. Achjo...já si chci taky s někým swapnout :((((

    OdpovědětVymazat
  9. Stále tu máš nejakú super kozmetiku! Ak sa dostanem do anglicka aj ja nakúpim dobra inšpirácia!

    Navštív aj môj blog, budem rada, ak by si nás sledovala:

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...