pondělí 25. června 2012

Soutěž z cest UKONČENO

* výhru jsem nakoupila vlastnopeněžně

Takže já jsem samozřejmě myslela a myslela a nakonec jsem pro vás vymyslela jeden krásný dárkomat. Pravidla jsou následující:
  • Zúčastnit se může každý, soutěž je hádací a první správný tip vyhrává.
  • Pořadí určím podle času zde na blogu (vůbec netuším, proč jsem měla potřebu tuto větu do pravidel připsat, však je to přece jasný ne).
  • Každý může hádat dvakrát, ovšem každý komentář musí obsahovat všech pět odpovědí (nestačí tedy jen jakoby doplnit druhým tipem svůj první komentář). 
  • Každá odpověď musí být podepsaná emailem a především samozřejmě ty anonymní (to abych to mohla zkontrolovat, že nikdo si nehádá pětkrát... i když jako samozřejmě vím, že mít jen jeden email je v dnešní době out, tak já vám věřím, že nikdo podvádět nebude). 
  • Každý má právo pouze na dva komentáře, i smazaný komentář se počítá.
  • Soutěžních otázek je pět.
  • V průběhu dnešního dne se na tomto blogu objeví v tomto článku čtyři fotografie neboli nápovědy. 
  • Tipovat můžete hned teď nebo si klidně počkejte na ty nápovědy, je to naprosto na vás, jen připomínám, že vyhrává první správná odpověď.
  • Pokud během dnešního ani zítřejšího dne nikdo správně neodpoví (poslední platný komentář je možný 26.6.2012 ve 23:59), všechny komentáře budou "vhozeny" do random.org a bude vylosován jeden vítěz.


Nejdřív vám ukážu výhru. Můžete vyhrát Cargo paletku čtyř očních stínů ve variantě Londýn a k tomu tři bonusy. Melounový Lipsmacker, protože jsem si koupila tři a tolik ji určitě nepotřebuji a krom toho... melounové každý rád. Odlitek Marcelle BB krému, protože BB krém se vždycky hodí. A modrý lak neznámé značky, ten jsem si koupila jen proto, že mě fascinovala podobnost s lahvičkou OPI, doma jsem ovšem zjistila, že mám ještě další dva naprosto stejné odstíny. Vzhledem k tomu, že moje sbírka laků má zhruba 30 kusů, přijde mi nadbytečné vlastnit tři stejné modré. Lak je nepoužitý, jen jsem ho otevřela, abych se ujistila, že smrdí úplně stejně jako ředidlo a další tři noname laky pravděpodobně čínské výroby, které jsem taky koupila. Pokud vám tato libá vůně bude vadit stejně jako mně, nestyďte se a svou výhru si do smetí vyhoďte doma sami. Paletka, Lipsmacker a lak jsou nové, BB krém hygienicky odpumpovaný z naprosto nového balení. Na paletce je v rohu místo ulepené od cenovky, kterou jsem chtěla odstranit a moc se nevedlo, chtěla jsem to i umýt, pak mi ale napadlo, že voda nateče dovnitř a tak... tak to raději necháme na vítězi, ať si to dořeší.

A teď otázky. Měla jsem vymyšlených pět velmi nápaditých otázek, pak jsem si ale uvědomila, že by to bylo možná moc lehké, z obrázkových nápověd byste to zjistili hned a soutěž by před obědem nejpozději skončila. Takže jsem raději vymyslela otázky tipovací, tak bude ve hře i nějaká ta náhoda a šanci budou mít i odpolední soutěžící.

Otázka (1): Ve kterém městě jsem byla? To už stejně dávno víte, takže pohoda klídek.


silueta města za špatného počasí, vyhlídková věž bývala svého času nejvyšší budovou světa


Otázka (2): Kterou turistickou atrakci jsem navštívila? To je snad ještě lehčí.


nejnavštěvovanější přírodní úkaz v okolí, už jsem ho jednou viděla, jen tentokrát je to z té prý hezčí strany


Otázka (3): Kolik kusů kosmetiky jsem si koupila? Upozorňuji, že vícekusová balení jsem počítala po kusech (takže např. balení tří Lipsmackerů zatavených do jednoho kusu, jsem počítala jako 3, protože logicky to jsou tři balzámy na rty) a do celkového součtu se počítají i kusy koupené do soutěže.


tak aby se vám to lépe tipovalo, vyfocené je vše, stačí si to jenom spočítat (mininákup jsem udělala i v Mnichově + počítají se i miniaturky, prostě všechno dokupy)


Otázka (4): Kolik kusů z toho je místní /tamní kosmetika?


viz předchozí foto, vyfocené je vše, stačí jen vědět a spočítat (tedy jeden kousek je velmi záludně schovaný pod Maybelline tvářenkou).



Otázka (5): Kolik gramů tvářenek jsem si koupila? S přesností na desetinu gramu.


tvářenek jsem koupila osm, některé jsou veliké, jiné menší, některé úplně nejmenší a dvě jsou krémové (no a dvě jsou podle názvu ne-tvářenky, jedno je bronzer, druhý prý bronzující rozjasňující transparentní pudr, ale na bronzery já si nehraji, takže to počítám všechno jako tvářenku).



(Otázka k zamyšlení: Je vůbec možné tolik tvářenek spotřebovat za běžnou smrtelníkem dosažitelnou dobu?)

50 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tazke otazky tie tipovacie, ale kto nehra, nevyhra :)
    1. Toronto
    2. Niagarske vodopady
    3. 78
    4. 18
    5. 65
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Toronto, Niagarske vodopady
    3. 34
    4. 17
    5. 54, 6

    to jsou super otazky, ale asi budu mimo :D

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Toronto
    2. Niagarské vodopády
    3. 43 ks
    4. 31 ks
    5. 35,6 g
    ewah@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Toronto
    2. Niagarské vodopády
    3. 42 ks
    4. 28 ks
    5. 61,4 g
    ewah@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Toronto
    2. Niagarské vodopády
    3. 43 ks
    4. 12 ks
    5. 23 g
    tapeta2007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Totonto
    2. Teskně hučíííí, niagaaaaara - Niagarské vodopády
    3. 50
    4. 45? Prd na té fotce vidím, tak odhadem
    5. 61 Přičemž předpokládám, že je to glow booster a pokládáš ho za tvářenku a odpověď na tvou otázku je ano, když se budeš permanentně namalovaná a budeš malovat dítka i vechny osoby v okolí

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, já ráda tipovačky :-) Takže jdu na to:
    1) Toronto
    2) Niagarské vodopády
    3) 43 ks
    4) 43 ks
    5) 56,2 g

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Toronto
    Niagarské vodopády
    44ks
    20ks
    35,4g
    nathculakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Toronto
    2. Niagarské vodopády
    3. 42 ks
    4. 25 ks
    5. 38,5 g

    whisper@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  13. 1.Toronto
    2.Niagarské vodopády
    3.42
    4.22
    5.56,6g
    terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. 1) Toronto
    2) Niagarské vodopády
    3) 43 ks
    4) 27 ks
    5) 62 g
    pahanusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Toronto
    Niagarské vodopády
    42
    14
    38.8g
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Toronto
    Niagarské vodopády
    42
    14
    40.8g
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Toronto
    Niagarské vodopády
    43
    35
    52g
    belockae(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Toronto
    Niagarské vodopády
    42
    12
    65g
    belockae(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Tak se také připojím :)
    1. Toronto
    2. Niagárské vodopády
    3. 43
    4. 20
    5. 75,4 g

    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. 1) Toronto
    2) Niagárské vodopády
    3) 42 kusů
    4) 16
    5) 67,8

    zejzen@gmail.com
    uf

    OdpovědětVymazat
  21. 1. Toronto
    2. Niagárské vodopády
    3. 42ks
    4. 19ks
    5. 7 g

    i.cibikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tak zkusím otipovat ještě ten druhý pokus.

    1) Toronto
    2) Niagarské vodopády
    3) 43 ks
    4) 35 ks
    5) 66,2 g

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. 1. Toronto
    2. Niagarské vodopády
    3. 42 ks
    4. 30 ks
    5. 58 g

    whisper@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  24. 1.Toronto
    2.Niagarské vodopády
    3.42
    4.14
    5.56,6g
    terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. 1. Toronto
    2. Niagarské vodopády
    3. 43 ks
    4. 27 ks
    5. 60 g

    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Tak, Haničko, jsme si kvit, já ti zase mega závidím srdíčkové Physicians Formula, Cargo, čtyři!!! Revlon balzámky, Bioré... a všechno prostě!

    OdpovědětVymazat
  27. 1) Toronto
    2) Niagarské vodopády
    3) 43
    4) 14
    5) 62,34g

    Yanictta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. 1.Toronto
    2.Niagarské vodopády
    3.42ks
    4.27ks
    5.56g
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. 1.Toronto
    2.Niagarské vodopády
    3.43
    4.14
    5.56,6g
    filei@seznam.cz
    Naďa :)

    OdpovědětVymazat
  30. 1.Toronto
    2.Niagarské vodopády
    3.42ks
    4.14ks
    5.40.8g
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. 1.Torronto
    2.Niagarské vodopády
    3.43
    4.33
    5.65g
    prasatkopepa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. 1.Torronto
    2.Niagarské vodopády
    3.42
    4.26
    5.6ég
    prasatkopepa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. 1. Toronto
    2. Niagárské vodopády
    3. 43
    4. 19
    5. 52,6

    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. 1) Toronto
    2) Niagarské vodopády
    3) 42 ks
    4)17 ks
    5) 57,8 g

    Pokud budeš k tvářenkám přistupovat jako Marfuša z Mrazíka, tak budeš muset tvářenky ještě dokupovat.

    petra-bur@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Toronto
    Niagara Falls
    42
    12
    56.6g
    mishellaway@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. typ druhý
    1.Toronto
    2.Niagarské vodopády
    3.42
    4.16
    5.58,6g
    filei@seznam.cz
    Naďa :)

    OdpovědětVymazat
  37. 1. Toronto
    2. Niagárské vodopády
    3. 43 Ks
    4. 22 Ks
    5.49,1g
    Alina9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ještě jeden teda :)
    1. Toronto
    2. Niagarské vodopády
    3. 42 ks
    4. 23 ks
    5. 58 g

    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. 1. Toronto
    2. Niagarské vodopády
    3. 42 ks
    4. 22 ks
    5. 55 g

    vesperl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. 1. Toronto
    2. Niagarské vodopády
    3. 42 ks
    4. 32 ks
    5. 65 g

    vesperl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Pokus č. 2

    1) Toronto
    2) Niagarské vodopády
    3) 42 ks
    4)38 ks
    5) 59,6 g

    petra-bur@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. toronto
    niagarské vodopády
    43ks
    25ks
    48,3g
    nathculakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. 1 - Toronto
    2 - Niagarské vodopády
    3 - 42ks
    4 - 38ks
    5 - 54.4g

    mariannamasz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. 1) Toronto
    2) Niagarské vodopády
    3) 42 ks
    4) 35 ks
    5) 64 g
    lovegood.luna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  45. 1) Toronto
    2) Niagarské vodopády
    3) 42 ks
    4) 22 ks
    5) 61 g
    lovegood.luna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. a dostanu nějaký dárek, když odpovím správně? bod číslo tři je velmi logický, to oceňuji

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...