sobota 23. června 2012

Uzlíkový drdol - letní upgrade.

Možná to mohlo vypadat minule, jakože si stěžuji, ale vůbec ne, léto je prostě super... A není nad to si trošku obarvit účes, že ano. Sponky jsou strašně levně z eBay, vlasy jsou moje, účes je uzlíkový. Sponky jsem na eBay našla teď od několika různých prodejců v aukcích (první - druhá - třetí), podle obrázku vypadají jak ty moje, ale já je mám od jiného prodejce.



A teď tady sedím u počítače a snažím se namalovat, jak přesně udělat ten uzlík. Vůbec mi to nejde, lhát vám nebudu. Raději jsem tedy vzala to první, co bylo po ruce, a vyfotila to. Takže jak udělat uzlík na kabelu od foťáku vidíte na obrázcích... 



(1) Přeložte volný konec přes kabel, udělejte smyčku.

(2) Volný konec provlečte smyčkou.

(3) Zasponkujte.

(4) A je to hotové.

(5) Místo kabelu si představte pramen vlasů, který sponkujete k hlavě.


Je to jasný, svišti?

19 komentářů:

  1. Jasný to je, ale to se v tom chodí mezi lidi jako i s těma sponkama? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem si teď řikala, že dál jak na zahradu u domu bych s tím nešla :D

      Vymazat
    2. jasně že v tom chodím mezi lidi, na hřišti s dětmi tak pěkně zapadnu... a to ještě nevidíte, co mi moje dvě "kadeřnice" s těmi sponkami vytvořily vepředu. a stylově si každá taky nacvakala tři sponky za každé ucho, alespoň nám to tak ladilo.

      pro konzervativní běžně použitelný vzhled ovšem doporučuji pérka diskrétně skrytá za vlasy.

      Vymazat
    3. Prosím, prosííííím fotku zpředu! :-)

      Vymazat
    4. nemám, takže nedám.

      Vymazat
  2. Jo! Já si myslela, že to takhle nějak bude, jenom mi to z předchozího návodu nebylo moc jasný. Teď už mi to jasný je - úplně! :D A na delších vlasech prostě uděláš dva uzlíky za sebou, že?
    Určitě to zkusím, jenom budu potřebovat nějaké pevnější sponečky, tyhle plastové moje ultra-hladké klouzající vlasy prostě neudrží.

    A oceňuju názornou ilustraci, bezvadný nápad! ;-)

    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj na delších vlasech jsem dělala dva uzlíky. teď jak to mám prostříhané a sestříhané mi stačil uzlík jeden, proto to taky ve výsledku vypadá trošku jinak než posledně.

      Vymazat
  3. Názorná ukázka s kabelem mě pobavila :)

    OdpovědětVymazat
  4. a co s dlouhýma vlasama?

    sponky pěkný, ale na mě je to moc barevné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viz výše. na dlouhých vlasech jsem si dělala dva uzlíky za sebou.

      Vymazat
    2. To jsou takový řeči - prý "moc barevné" :D Jasně, tak budem všichni chodit v černým a šedivým, aby se nám z těch barev náhodou nezamotala hlava, ne?
      Vždyť co je jednoduššího, než vzít sponky ve dvou-třech barvách, co mi budou ladit k oblečení, a použít je? Předpokládá to ovšem dostatek sponek ve vybraných barvách. ;-)

      Vymazat
  5. je to super, já bych tak chodila hned, ale myslím, že můj konzervativní "manžel" by mě nenechal....on mě nenechá ani komentovat lidi na ulici a v ochodě a v resturaci...je to pruda :)
    fakt je to moc pěkný, zkusím to umotat, ale myslím, že to nedám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenecha komentovat lidi?? Tak to jsem vyrvala :DDDD Me by muj nechal, bohuzel je nevsimavej a nevi, koho jsem zrovna pomluvila. Na tohle mam maminku, s tou se v tom vyzivame - staci mrknout a vime, ze za chvili bude humor :)

      Vymazat
    2. no dyt, tak to ma byt :D ja nevim, on je silene ohleduplny.....

      Vymazat
  6. Pro blazny dobry :D

    OdpovědětVymazat
  7. Si zabila s káblom :) V dobrom. Páči sa mi to.

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se to líbí, chci taky zasponkovat vlasy, vlastně chci ty úžasné sponky! Jen je mám krátké vlasy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...