čtvrtek 21. června 2012

Venku je asi velké horko, když...

... kokosový olej nenabyl svého pevného skupenství už několik dní.

... všechny tvrdé tužky na oči malují jak po másle.

... se lesknu jak měsíček, i když jsem na sebe právě namazala matující krém.

... mám pocit, že bych tu minerální vodu ve spreji měla strčit nejdříve do mrazáku a teprve poté ji na sebe šplíchat v rámci osvěžení.

... na mně BB krém taje okamžitě po nanesení, což ve mně budí dojem, že by to snad bylo lepší bez něj.

... při pohledu do zrcadla uznám, že dneska ten rozjasňovač raději vynechám.

... mám obavy vytáhnout svou oblíbenou krémovou rtěnku.



Tak co? Je vám teplo, děvenky?

33 komentářů:

  1. Je mi ku... vedro! Chci zimu a Vánoce! Ale jsem ráda, že aspoň ty jsi se nám vrátila;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi hozné horko! A make-up si už radši skoro nedávám, protože se mi taky hned rozteče. Termální vody si už radši kupuju do zásoby, protože je mám v tomto vedru hned spotřebované. :)

    OdpovědětVymazat
  3. :D ten rozjasnovac me pobavil, ten ja nosim tak max. o Vanocich. Ale pripomnelas mi tu termalni vodu!

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem tvoř veskrze zimomřivý, takže mi teploty kolem 30 zase tak moc nevadí, i když 25 považuji za ideál....jen to přímé slunce mi nedělá dobře....což mi celý týden nemuselo vadit, bo jsem doma :) ani na obličej sem nemusela nic plácat, k zrcadlu jsem se nepřibližovala a byla jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. jeeee kdopak se nám to tady ozval:-)
    příjemný číst zase pár tvých řádků:-)

    já si od osmi ráno opakuju "je mi zima, jsem svěží, jemi zima, jsme svěží". Efekt se zatim nedostavuje:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt ještě ne? tak si zkus říkat: "je mi hodně velká zima", třeba to bude mít rychlejší účinek.

      Vymazat
    2. nepomohlo, ale dík za tip:-))

      Vymazat
  6. Je mi vedro a narozdíl od ostatních :( mám ve vedru furt hlad a furt bych se ládovala :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neber to zle, ale jsem ráda, že v tom nejsem sama!:-D

      Vymazat
    2. nic si z toho nedělejte, já mám taky hlad pořád a na počasí to vůbec nezáleží... je naopak pěkné mít zdravou chuť k jídlu.

      Vymazat
  7. Juchu, clanok! A super! Teda nie super, ze mame chut kozmetiku vyhadzat, ale tolke pravdy vravis :)

    OdpovědětVymazat
  8. A nam tu chcije a chcije a mame 14 stupnu (pozdrav z anglie!) x

    OdpovědětVymazat
  9. a já se rozjasňovače nevzdám! :) Ale jen pod obočí, jinde už by to nefungovalo...

    OdpovědětVymazat
  10. Je mi šílený vedro, odběhla jsem si k počítači od plotny... Úplně ze mě leje. Já chci taky zimu!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Jo a abych nezapomněla.. krémovou tvářenku jsem dnes vytáhla, protože mi včera přišel balíček z Amériky, no neměla jsem to dělat. Jsem celá rozpitá, budu to muset přelíčit, resp. odlíčit, než se vydám mezi lidi :-(

    OdpovědětVymazat
  12. Jo mile zlate, ja momentalne beriem cokolvek pod 35 stupnov, nakolko som po 10 dnoch prisla z miest, kde bola norma 45/50 :)))
    Tak nefnukajte, moze byt ovela horsie.
    Ale teda fakt, takych 25 by bodlo :(

    OdpovědětVymazat
  13. Odhazuju tekutý make-up a oslavuju koupi pudrového :) No,je to sranda počasí..

    OdpovědětVymazat
  14. No jo, to znám. V takových hicech jsou asi nejefektivnější velké tmavé brýle, co skryjou půlku obličeje:-)

    OdpovědětVymazat
  15. ten kokosový olej ma pobavil:) s BB krémom to mám narovnako, ale našťastie som vo fáze testovania minerálneho makeupu:) inak s tým kokosovým olejom sa mi nedávno stala nepríjemnosť. keď som sa po sprche chcela natrieť a už zvyknutá na tú polotuhú konzistenciu som jemne nahla krabičku a po otvorení sa mi polovica vyliala....potom sa mi krabička vyšmykla a druhou polovicou som si obliala posteľ:D milujem teplo!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tim kokosákem se mi stalo skoro to samý minulej rok. A to byl novej používanej ani ne měsíc a pak najednou víc jak půlka v prčicích. Navíc jsem si nahodila čisté kalhoty. A kdykoliv jsem si opovážila někde postěžovat, tak místo aby mě politovali, tak nikdo nechápal proč otvírám věci nahnutý.

      Vymazat
    2. taky se mi to právě stalo... ten kokosový olej je nějaký zrádný.

      Vymazat
  16. Ahoj, tak s tím kokosákem mám stejnou zkušenost, ještě před měsícem měl v sobě jen polotekutou loužičku, tak teď je tekutý úplně, tak nějak nevím, jak ho nanést a navíc se do mého věčně zpoceného obličeje nechce vpít.jen oslavuji minerální make up(sláva tvému blogu)-na pleti opravdu vydrží o dost dýl než tekutý.Petra

    OdpovědětVymazat
  17. Haha, tak s tim rozjasnovacem jsi me dostala! Naprosto sdilim vsechny body=)

    OdpovědětVymazat
  18. Do lednice s kokosákem! Taky jsem si ho minulý rok vylila a od té doby sídlí v lednici! :)

    Jinak já jedu na MMU, něco tekutého, bych na obličeji nesnesla a to mám spíš sušší pleť, ale pod tekutými se začnu hrozně potit... brr..

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělý, první věc, která mě dneska vážně pobavila :D
    A zvu tě na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Je hnusně. Všichni smrděj, ze zmrzliny se mi zvedá kufr, meloun znásobuje už tak časté návštěvy wc, do přírodního koupaliště nemůžu a chlorovanej bazén v okruhu 20ti km nemám. V autě bliju a do MHD, vlaku nebo busu mě nikdo nedostane. Až tu zase budu machrovat, že budu za chvíli těhotná a budu mít krásnou a bezúdržbovou pleť, tak mě odsud navždy vyhoď.
    Jsem moc ráda, že ses do místního blogovýho rybníčku vrátila!

    andrejiinka

    OdpovědětVymazat
  21. Teplo, dědečku Mrazíčku, teplo...
    I když... s tou klimatizací za zadkem se to dá přežít... se skoro bojím napsat ostatním v diskuzi, že mám na sobě dokonce i mikinu... :-D

    OdpovědětVymazat
  22. Když je zima, stěžujeme si na zimu, když je teplo, stěžujeme si na teplo :D. Já jsem zatím za to teplo ráda :) Ale článek super a za pár dní budu nenávidět teplo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem za teplo taky celkem ráda, ale ve čtvrtek jsem se tedy zapotila brutálně, než jsem dokončila ranní úpravy. i když stejně se těším na podzim.

      Vymazat
  23. Pozoruji ty samé příznaky :D. A další bod je, že nesnesu rozpuštěné vlasy :).

    OdpovědětVymazat
  24. Dnes je mi opravdu teplo, ufff ;) Kokosového oleje jsem se raději neptala...mám strach, že by vzteky něco zabublal!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...