čtvrtek 26. července 2012

CUSkin: Whitening & Wrinkle Repair BB Cream

* vzorek

Ve vzorku je toho krému strašně malinko. Jinak ale nemám co vytknout, vlastně spíš naopak, z tohoto BBčka jsem úžasem zkameněla před zrcadlem a zkoumala se, jak bezvadně vypadám. A už jsem přemýšlela, kde by to mohli prodávat. Krém jemně voní jako květinové bonbóny (což asi neexistuje, je to taková květinová, ale hodně sladká vůně). Konzistence je hutná a krémová, BB solidně kryje, odstín není žlutý ani šedivý, spíš jde tak pěkně do růžové. Rozjasňuje taky pěkně, nenápadně, neleskle, spíš jen odleskle, má docela dobrou výdrž. Jeho největší nevýhodou je nejspíš to, ze vůbec netuším, kde sehnat plné balení. Nebo tuším, na Sample Store ho mají, ale ta cena... takže asi největší nevýhodou je cenová kategorie. A vzhledem k tomu, že jsem během testování těch vzorků narazila na ještě větší BB klenot, tak CUSkin naštěstí nakonec kupovat nemusím.




Ilustračně je tady opět fotka mojí nedokonalé pleti a trošku aktuálně si veřejně zareaguji na včerejší komentář. Opravdu NIKDY a NIKOMU za ŽÁDNÝCH okolností neříkejte, že má zlou pleť. Víte, jak takový nevinný komentář dokáže snížit sebevědomí, zvláště v případě, kdy to je pravda? (Což už tedy naštěstí dlouho není můj případ, sice nemám tu nejkrásnější pleť v širokém okolí, ale tak nejhůř na tom taky nejsem.) Vlastně ani nechápu moc motivaci toho, kdo takovou hlášku vypustí z úst /klávesnice. Chce někomu po pravdě říct, jak to s ním je? A víte, že když někdo má špatnou pleť, tak o tom většinou ví? Nebo ta hláška má prostě ukázat, jak jste všímaví a pozorní a že vás žádný makeup neobalamutí? Nebo prostě si jen honíte sebevědomí, protože konečně máte pocit, že někdo má pleť horší než vy? Fakt motivace nechápu.

A přitom, když jsem byla mladší, tak mi to lidé říkali dost často. Říkala mi to moje matka a říká mi to často i v dnešní době, ale tak to je taková klasika, ony ty matky mají většinou pocit, že vědí, co jejich dítě zažívá... že ano... a jen se to nějak snaží verbálně ventilovat... asi nejspíš. Říkala mi to moje babička, u ní mi to přišlo ovšem dost od věci, protože babička by snad měla nekriticky milovat veškerá svá vnoučata a nehledět na takové drobnosti, jako je kvalita pleti. Říkal mi to pravidelně můj strýc, viděla jsem ho možná jednou za půl roku a to, že mám špatnou pleť, mi nezapomněl pokaždé připomenout během prvních deseti minut naší konverzace. Říkala mi to moje teta, i když v jejím případě jsem to tolerovala, protože její pleť taky nebyla právě v ťipťop stavu (no jo genetika), takže věta "taky máš na čele beďara?" se docela dala snést. Občas mi to řekl i nějaký ten přítel, on to sice většinou myslel spíš laškovně, ale já z toho v laškovné náladě nebyla. A nedávno moje kosmetička prohlásila, že mám strašně krásnou pleť, jen ty vyrážky... ty vypadají, jakoby ke mě nepatřily. Chtěla bych tedy vidět někoho, kdo vypadá, jakoby k němu akné a beďary patřily...

Taky moc nechápu, když už to říkáte, co tou informací chcete dosáhnout. Dobře, někdo má špatnou pleť, tak mu to vpálíte do očí, asi aby se nad sebou zamyslel a zítra přišel s hezčí pletí? Že by to bylo tak jednoduché, jenom my poďobané jsme na to zatím nepřišly? Nebo aby s tou svou pletí začal něco dělat,  takže to vlastně myslíte dobře a z prosté lidské lásky na to svého drahého bližního upozorňujete. No jo, ale když má někdo zlou pleť, tak s tím většinou něco dělá, až na to, že s tím většinou taky nic moc nenadělá. Pochybuji o tom, že někdo touží mít zlou pleť. A ještě víc pochybuji o tom, že někdo má zlou pleť a vůbec se o ni nestará. Krom toho ono stejně... kvalita pleti je daná především geneticky, dále pak stylem života, a pak možná v řádu několika procent záleží na té kosmetické péči a na tom, jak se o pleť staráme. Někdo se tak o pleť starat vůbec nemusí a přitom ji má pořád krásnou, zatímco někdo jiný chodí pravidelně jednou za měsíc na kosmetiku, každý den se opečovává v koupelně a pořád vypadá jako magor.

Prostě NIKDY NIKOMU NEŘÍKEJTE, ŽE MÁ ZLOU PLEŤ. Maminka vás doma asi zásadní slušnosti nenaučila, tak vám to musím říct já. Vím, že teď nejspíš zním jak blbá edukativní kráva, která se pravděpodobně nedokáže vyrovnat se svou škaredou pletí a navíc jí chybí sebereflexe. Ale fakt to neříkejte... Je to prostě neslušné a nezdvořilé, nic tou větou nedosáhnete, zlá pleť se opravdu nespraví přes noc, jen raníte člověka, kterému to říkáte. Což je nejspíš vaše motivace... ale i tak, prostě to neříkejte. Je to zlomyslné a zlé. A raději to neříkejte s dobrými úmysly ani svým dcerám, vnučkám nebo neteřím... sice to asi myslíte dobře, ale stejně to bolí.

30 komentářů:

  1. Naprosto s tebou souhlasím. Nerozumím důvodům, proč tohle někdo napíše. Tvoje pleť zdaleka není škaredá. Nenech se podobnými výlevy znechutit a otrávit. Tvoje recenze a články jsou skvělé a já už se nemůžu dočkat toho favorita mezi BBíčkama ;).

    OdpovědětVymazat
  2. No tak ja som rozhodne už videla aj horšiu pleť ako je tvoja. Naopak na dnešnú fotku som sa s obľubou pozerala, že ako ti to pristane a ako moc sa ti farba tejto rtenky hodí k pleti.
    Vo včerajších komentároch si mala hlášku, že k beauty blogerke sa nedokonalá pleť nehodí. To je samozrejme blbosť a ja ako čitateľ mám väčšiu dôveru k tebe, ked občas priznáš, že máš pupák na brade ako k bárbí, čo už na sebe nemá čo vylepšovať. Proste to prispieva k tomu, že tvojim recenziám doverujem.
    Nad hlúpymi komentármi je občas ťažko sa nepozastaviť, zvlášť keď sú očividne pichľavé a rýpavé. A udrú na citlivé miesto. A nie je možnosť moc sa brániť, lebo čo už navysvetľuješ anonymovi? Veď sa bojí povedať to sám za seba a podľa mňa je nasmiech.
    Drž sa a kašli na to. Teším sa na ten objav v bbkrémoch, vázne si ma navnadila :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Lépe bych to nevyjádřila, mě to včera totiž tak nasralo, že bych se zmohla tak leda na to anonyma praštit přes palici prvním krámem, kterej by byl zrovna po ruce, na slova bych se vůbec nezmohla. Já nevím, možná, že to lidé jen nechápou, že to dotyčného bolí, mě to vždy píchlo tak hluboko v hrudi, že se mi na pár sekund zastavil dech a asi i srdce...a protoze sebevedomí mnoho nebylo a neni, nechtela sem pak dobrovolne vylezat mezi lidi... casem je clovek uz nad veci,neresi to tak jako v 16ti, ale stejne na kecy tohoto druhu jsem neuveritelne citliva a to at smeruji ke komukoli, vzdy se mi vybaví ten pocit úzkostný z mladých let....
    takze se taky primlouvám, aby nikdo nevypoustel z ust nic nerikajici kraviny

    OdpovědětVymazat
  4. Nikto nie je dokonalý, takisto mám problémovú pleť aj keď vekom sa to stále zlepšuje. Chcem si teda prečítať názory od ľudí, čo majú podobný problém ako ja; vedia povedať, či im to aspoň trochu pomáha. Články od niekoho kto má od pána boha dokonalú pleť mi nepomôžu, pretože ten si môže dať na tvár hocičo. Preto mi príde občas veľmi vtipné ak takýto človek robí recenziu na dajme tomu kozmetiku proti akné.
    Mám veľmi rada tvoj blog, obdivujem ťa za to, že ideš ako sa hovorí s kožou na trh a si úprimná. Občas mám na konkrétnu vec iný názor, to ale neznamená, že sem prestanem chodiť. Prajem veľa elánu do blogovania a čo najmenej nedospelých komentárov.

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mně je to rubrika VT - vlasy týdne, protože na každé fotce je máš krásnější a krásnější a vlasy, to je moje :-)

    Jinak máš 100% pravdu a naprosto s tebou souhlasím!
    Já jsem měla plet tak špatnou, tak silné akné, že jsem kvůli tomu byla i hospitalizována v nemocnici a rok jsem brala Roaccutane.
    A neuvěřitelně dokáže ublížit, když někdo řekne, nějakou narážku na aknózní plet, ideálně někdo, kdo měl v životě jeden pupínek!!!

    Mně to mamka taky říkala, ale o ní vím, že to myslela naprosto v dobrém a říkala to fakt taktně, jen aby mně dotáhla ke kožní, ke které jsem se (nepochopitelně) bála jít. A ten skřet co to tu včera, samozřejmě anonymně poznamenal, by ti to v životě do očí neřekl, jednak proto, že by byla sraba jednak proto, že máš plet naprosto krásnou a to myslím opravdu upřímně!!! P.

    OdpovědětVymazat
  6. Šmarjá panno, trb, ser na nějaký anonymy...tohle oni chtějí..vyprovokovat tě...a jeden anonym přitahuje další anonymy. Já jsem tohle vyřešila po svém. A nemám od té doby jediný úrážlivý komentář..to, že se mnou někdo někdy nesouhlasí je normální..ale nikdo už neuráží...
    Třeba u mě ty anonymy chápu...co si myslím, to píšu a pod svojí přezdívkou (asi bych s tim měla přestat a taky se schovat za anonym) ale ty takový nekonfliktní člověk...prostě pizda jedna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéjda, však v pohodě, začínám mít anonymy docela v paži. já totiž nejsem vyprovokovaná, ale inspirovaná. vím, že lidi s pěknou pletí (třeba moje máma) si vůbec neuvědomují, jak takovou nevinnou poznámkou ublíží, tak jsem jim to tady chtěla říct. jako teď už to většinou beru s nadhledem svých let, pleť mám, jakou mám, zase mám třeba hezké vlasy, prostě se svou genetickou výbavou nic moc nenadělám, ale dříve jsem z toho byla fakt nešťastná...

      Vymazat
  7. všem moc děkuji za komentáře, mě zrovna tato věta "máš zlou pleť" fakt přijde tak strašně neslušná, nevychovaná a netaktní... tak jsem ráda, že v tom nejsem sama.

    OdpovědětVymazat
  8. úplně jsem se vrátila do mých let ne střední, když mi nějaká dobrá spolužačka chtěla pomoci a třeba při tělocviku mi řekla, jestli si nechci ten beďar vymáčknout, že má strach, že na ní praskne...Ohleduplné, že? No nic, naštěstí je již několik let střední za mnou a dneska by mě už takovéto hloupé narážky nechaly v klidu. A nebo ne? Možná ne, možná by to bolelo jako kdysi...takže úplně chápu, jak ti bylo. Vím, že se mi lehce řekně, nic si z toho nedělej, ale je to tak!!! člověk, který je sám ze sebou spokojený, nemá tendenci tyhle urážky ventilovat...


    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten kdo tohle píše, má prostě problém...Mně k jedné fotce dost hnusným stylem napsal (jak jinak než anonym) že mám odrosty tak co kážu o kráse:-D(stejný případ, já věděla že ty odrosty mám, ale zrovna to nebyl článek o vlasech a o kráse už vůbec ne)...Takoví byli, jsou a budou a nejlepší je se nad to povznést...a připomínky rodinných příslušníku znám taky velmi dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha odrosty, to mám taky... třeba mě na to časem taky někdo upozorní.

      Vymazat
  10. Ahoj, chtěla bych mít tak hezkou pleť jako ty.Je mi 36, od 13 mám akné a už nedoufám v zázraky, vystřídala jsem asi 6 kožařů, snad všechy přípravky, co je jich na trhu, kromě Roacutanu,a jediné, co jsem se naučila je, že nic nepomůže, jenom si pálím pleť a vyhazuji penízeDlouhé roky jsem chodila pravidelně na kosmetiku a tak nějak se to drželo na uzdě, ale rozhodně jsem nikdy nevypadala tak dobře jako ty.Jediná doba, kdy jsem měla pleť bez problému a krásnou, byla v těhotenství(2x)- krásná ,ale trpící ukrutnýma nevolnostma, hned po porodu, zas jak puberťák, takže je to o hormonech.
    Taky bych chtěla řešit, jestli mi nálepky vytáhnou všech 5 černých teček na nose,a jestli se mi podaří zamalovat celkově 1 pupínek v tváři, ale bohužel no.P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo těhotenská pleť... to byla krása. občas taky řeším, jak zamaskovat ten jeden dva pupínky na tváři, pak si ale vzpomenu, jak jsem vypadala před pěti lety a najednou mi je tak nějak lehčeji.

      hlavně ti přeji hodně štěstí. a děkuji za komentář.

      Vymazat
    2. Roaccutane jsem brala rok a po několika letech, kdy jsem opravdu s akné bojovala vším možným mi to konečně pomohlo!
      A není to takovej "sajrajt" jak se píše na diskusích! Je to prostě lék, jasný, chemie, zdravý to není, ale vyléčí, opravdu zevnitř vyléčí akné, takže doporučuji! + HA...To by se mohlo říct, že stejnej sajrajt je i Ibalgin :-) Prostě tě to opravdu vyléčí!!!
      Takže to zkus, protože pokud se tím trápíš tak ti nic jiného nepomůže!

      Vymazat
    3. Někoho ani ty hormony moc nespasí, pokud je pleť geneticky nic moc. To udělá nejvíc, až taková ta berlička hodně vzadu je péče. Paradoxně, člověk, který má nic moc pleť ji opečovává, jak může a ten, kdo má holt od přírody dáno do vínku nemusí hnout prstem. Ale za zkoušku to stojí. Já beru HA taky, pleť se mi vyčistila. Tak hlavně na internetové diskuse přispívají laikové (zopakovat, že něco je zlé a špatné umím taky, ale umím to rozebrat, proč je to zlé a špatné, rozumím danému problému?) a pokud to někomu nezabralo/měl nějaké nepříjemné vedlejší účinky, trpí touhou to jo rozmazat a informovat svět, co je to za sajrajt. (V duchu téhle logiky by se mohlo začít hlásat, zakažme auta, protože podívejte se na zprávy, co umírá denně na silnici lidí. Promiňte mi morbidní příklad, ale chápejte, dá se o událostech informovat poměrně účelově a negativita táhne lidi jak vosy na med. Ti, komu to pomohlo, se tak moc nemají potřebu rozhorlovat v diskusích a bít se za to, co jim zabralo.) Sajrajt opravdu je i kterýkoli volně prodejný lék, co vypadá zdánlivě neškodně, když si ho můžu jen tak koupit.

      Vymazat
  11. Takový věci si můžu myslet (svatá nejsem, občas se pro sebe škodolibě uchechtnu, když to někdo nevychytá a šaty mu udělají velký zadek), k tomu se klidně přiznám, kdos bez viny, hoď kamenem, ale v žádným případě nikdy neříkat. Pokud nejsem naprosto asociální hyena, tak tohle se z pusy nevypouští. (Diplomaticky naznačit kamarádce, když si v obchodě vybírá sukni, že támhleta by jí seděla víc, to nepočítám. Nebo když se přítele zeptám a on mi přizná, že se mu ty boty, co jsem si koupila, prostě nelíbí... To je ok, s nesouhlasným názorem řečeným slušně se smířím.) Nehledě na to, že šaty si doma prostě dotyčná převleče a vypadá ok. Pleť nesundáte, nepřevlečete, nejde s ní nic udělat do pěti minut, zázraky na počkání se nekonají. Ten dotyčný to ví, radost z toho nemá a pravděpodobně už vyzkoušel doslova psí kusy. Kdo to někdy zažil, tak tuší, že takováhle věta je rána pod pás. O kráse máme každý jiný mínění, někdo má mindráky z pih, někdo si myslí, že má velký nos a jinému tyhle "vady" přijdou na dotyčném roztomilý. Akné nic roztomilého asi není, nikdo z nás to nechce a "hrdý" majitel není slepý. V patnácti jsem měla fakt měla ukrutnou radost z vět jako: "Razí se ti na čele puberta" (babička). Jsem fakt byla nadšená, akorát jsem si víc sčesávala ofinu do čela. Naštěstí nikdo jiný si netroufl a moje maminka trpělivě snášela moje nářky, jak vypadám hrozně, když jsem každé ráno koukla do zrcadla. Dneska už problémy s pletí nemám a o to víc mě ta včerejší poznámka zvedla. Celou pubertu jsem měla kvůli akné sebevědomí dole, ale asi jsem naštěstí byla ještě ve věku, kdy se to tak nějak bralo, že k pubertě to asi patří a obešlo se to bez blbých poznámek okolí. (Krom rádobyvtipných poznámek babičky, ale dejme tomu, nějak se přes to přenesu, že to nemyslela zle... Nedávno mi zrovna řekla, že mám pleť krásnou, oproti tomu, jak jsem vypadala. No, tak myslela to jako neohrabanou lichotku, dobrý.) Kdyby mě na to ještě někdy někdo "jemně" upozornil, tak nevylézám pro jistotu ani z bytu. Babičky, maminky a jiné příbuzné nevyměníte, přítele bych vyměnila briskně, kdyby mi tohle řekl. To je taky slušně drzé a taky bych to od svého chlapa nečekala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, líp bych to asi nenapsala. ono je pravda, že většina těchto upřímných komentářů (máš v tom velký zadek, vypadáš tlustá, co ta celulitida, dneska vypadáš nějak divně...) moc nepotěší, ale upozornění na zlou pleť je snad nejhorší (hlavně od někoho s naprosto dokonalou pletí, kdo měl dva pupínky za celý život), protože nemůžu přijít domů a pleť ze dne na den vyměnit.

      Vymazat
    2. Ono se to dá říct i citlivě, to se mi nelíbí, myslím si, že ti to nesluší. Pokud dotyčný odpoví, že on se v tom cítí dobře a je tak spokojený, tak konec diskuse, pokud zauvažuje, že možná to není tak zcela to ono, tak taky fajn. Zase kolem sebe nemusíme chodit po špičkách a sluníčkovatět na sebe. (Ostatně, jak mě ten rýpanec zdvihl a dotyčné jsem napsala, co si o ním myslím, stejně tak jsem tobě k líčení napsala, že modrou bych příště na očích osobně vynechala. Ale nemám ti do toho co kecat, že jo. To je můj vkus. Doufám, že to bereš jako názor. Na spoustě fotek se mi zase líbíš. :-) Ale tohle se prostě nedělá. Líčení se dá sundat, oblečení se dá převlíct, ledasjaký nedostatek (a že jich každá určitě máme svých dost) se dá na postavě zakrýt správně zvoleným oblečením (i když napsat někomu, že má křivé nohy a laskavě by to neměl vystavovat v ultra krátké sukni taky není úplně košer), ale pleť se neschová. To je slabé místečko a moje to bývalo hodně let. Jestli si tady někdo chtěl zvednout sebevědomí, že vypadá líp, než někdo jiný, hrubě se mu (respektive jí) to nepovedlo.

      Vymazat
    3. no však jasně, komentář o líčení mě už fakt ani neznervózní, prostě někomu se líbí, někomu ne... není co řešit.

      Vymazat
  12. nemas vobec zlu plet, mas normalnu plet, aku ma mozno 80%, ak nie viac zien v dospelom veku- raz je to super, potom, hlavne pred periodou horsie. takze kasli na to, viem, ze to zaboli, na vzhlad sme citlive, ale tak problem ma dotycny-a, nie ty.

    PS 1 vo mne napr. mierne hrklo, ked niekto napisal, ze nenavidi slovenky.
    PS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo jo, to bol tiez komentar za vsetky drobne :)))

      Vymazat
    2. jo tak ten komentář o slovence byl taky na odstřel, vůbec nechápu, jak někdo dokáže toto vypotit.

      Vymazat
  13. napísala si to perfektne. podľa mňa máš pleť super. minimum je tých, čo nemajú žiaden pupienok, žiaden fliačik na tváry. ja mám pleť skvelú (ako mi vždy povie kozmetička a pekne mi to pohladí ego), ale tiež sa mi občas vyhodí pupienok a to nie najmenší. o to viac mi to vadí. nie som na to zvyknutá a odrazu mám na tváry horu. o pleť sa starám, mám ju citlivú a keby ma niekto upozornil čo i len na ten jeden pupienok, neviem či by som sa nerozplakala.. taký ľudia, čo to hovoria chcú len uraziť. a ešte keď nie je schopný ukázať svoj vlastný xicht (: súhlasím s tým, že skôr uverím blogerke na ktorej vidím, že nemá dokonalú pleť a má sa jej čo zlepšovať, ako babe pri ktorej mám pocit, že strávila pri zrkadle a photoshope viac času ako vonku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podľa mňa si to vôbec nepochopila. Ja by som práveže nakopala do zadkov všetky kamarátky, čo nikdy nemali akné a majú dokonalú pleť bez pórov a sťažujú sa mi na jednu vyrážku, čo sa im vyhodí.. a že preto im to vadí, lebo je IBA JEDNA a inak majú super pleť. To je na smiech. Nikomu sa nemá želať nič zlé, viem, ale ja všetkým týmto ľudom normálne bez hanby želám, do r*ti s dákou karmou, zažiť riadne akné. Pretože mať akné, moja zlatá, to je iná káva. To je podľa mňa ah iný život a podľa mňa to tu každý, kto si prešiel týmto peklom pochopí. Posmechy, urážky, nízke sebavedomia, plač, tá hrozná nechuť pozrieť sa na seba do zrkadla, sklamanie, že nič nepomáha, že je to stále horšie, pozeranie sa na ksicht ľudí, čo nemajú takýto problém, čo majú 1000krat vďaka tomu kvalitnejší život. No, vrátiť by som to nevrátila, teraz beriem HAK a budem ju brať dokedy sa bude dať, lebo toto už zažiť nechcem. A môžem povedať, že roky 12-16 rokov boli najhoršie z môjho života, vždy sa mi vybavia len urážky, moja strašná tvár a slovo "špatná", čo si o mne každý myslel, lebo som mala akné. Takže prepáč, ale tvoj jeden pupienok, bodaj ako hora, by som brala všetkými desiatimi.

      Vymazat
    2. Podľa mňa si to vôbec nepochopila. Ja by som práveže nakopala do zadkov všetky kamarátky, čo nikdy nemali akné a majú dokonalú pleť bez pórov a sťažujú sa mi na jednu vyrážku, čo sa im vyhodí.. a že preto im to vadí, lebo je IBA JEDNA a inak majú super pleť. To je na smiech. Nikomu sa nemá želať nič zlé, viem, ale ja všetkým týmto ľudom normálne bez hanby želám, do r*ti s dákou karmou, zažiť riadne akné. Pretože mať akné, moja zlatá, to je iná káva. To je podľa mňa ah iný život a podľa mňa to tu každý, kto si prešiel týmto peklom pochopí. Posmechy, urážky, nízke sebavedomia, plač, tá hrozná nechuť pozrieť sa na seba do zrkadla, sklamanie, že nič nepomáha, že je to stále horšie, pozeranie sa na ksicht ľudí, čo nemajú takýto problém, čo majú 1000krat vďaka tomu kvalitnejší život. No, vrátiť by som to nevrátila, teraz beriem HAK a budem ju brať dokedy sa bude dať, lebo toto už zažiť nechcem. A môžem povedať, že roky 12-16 rokov boli najhoršie z môjho života, vždy sa mi vybavia len urážky, moja strašná tvár a slovo "špatná", čo si o mne každý myslel, lebo som mala akné. Takže prepáč, ale tvoj jeden pupienok, bodaj ako hora, by som brala všetkými desiatimi.

      Vymazat
  14. Trb, podla mna ti, co podobne splechy pisu, velmi dobre vedia, ze je to ad1 neslusne a ad2 to adresata zaboli. Ja mam dojem, ze presne toto je cielom :) To len k tej tvojej edukativnej snahe.
    Ber to prosim s nadhladom, ziaden blog sa podobnym veciam nevyhne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele víš co jasně, ten komentující to řekl, proč to řekl a čestné důvody to nebyly. a dost zvláštní je, že pod tímto článkem se už neozval.

      ale je i spousta lidí, kteří to říkají z dobré vůle a vlastně nevědomky ubližují... tak jsem tak jako doufala, že si to alespoň někdo takový přečetl.

      Vymazat
  15. Dakujeme za podporu z Tvojej strany :) !!!!

    OdpovědětVymazat
  16. "A vzhledem k tomu, že jsem během testování těch vzorků narazila na ještě větší BB klenot, tak CUSkin naštěstí nakonec kupovat nemusím." Prosím, prosím, jaký je ten klenot?:P :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. missha cho bo yang... článek o pár dnů dále.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...