úterý 24. července 2012

ElishaCoy: Premium Gold Mineral BB

* vzorek

Odstín: světlý. Konzistence: krémová netekutá nehutná. Krytí: slabší. Vůně: zastoupena silně, hezká, taková kytičková. Rozjasnění: na vysokém stupni. Pocit na pokožce: velmi příjemný. Aplikace: bez problémů, naprosto bíbíčková. Vrstvení: příšerné, druhá vrstva se mi na obličeji lehce vysrážela, zmapovitěla a tak jako zestrupovatěla. Výdrž: menší. Všeobecně na závěr: ničím mě tento BB krém nezaujal a nenavnadil na plné balení. Kladně ovšem hodnotím velikost vzorku, sice to bylo jenom v pytlíčku, ale vydrželo to na pět aplikací a ještě kousek.




6 komentářů:

  1. k tym Duty Free... zlate casy su uz davno prec. Mam teraz cerstvu skusenost z jedneho velkeho duty free spred cca mesiaca - ceny astronomicke. Oplatili sa akurat nejake specialne akcie, ktore tam mali. Ale zas musim uznat, ze vyber mali velmi dobry. Nasla som tam veci, ktore su uz prakticky nezohnatelne. Plus mna ako fanaticku do voni potesilo, ze som mohla ovonat vone, ktore sa robia vylucne len pre distribuciu do duty free shopov.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš úplně nádhernou barvu vlasů!!! Ačkoliv nemám ráda modrou na očích, tak tobě tedy opravdu sluší....

    OdpovědětVymazat
  3. tak tie duty free zóny sú kapitola sama o sebe. ceny sú tam ešte vyššie ako v normálnych obchodoch s dph.

    OdpovědětVymazat
  4. mně přijde, že princip duty free jakožto levného shopu je od vstupu do EU mrtvej ;)
    takže jediný, na co se to hodí, jsou různý limitky, příp. věci, které se už běžně sehnat nedají (já třeba takhle jednou objevila menší poklad od Guerlaina)

    OdpovědětVymazat
  5. a o Kanadě bych si ráda přečetla, takže by mě potěšilo, kdybys tomu věnovala spíš samostatný článek/ky i s náloží fotek ;))

    OdpovědětVymazat
  6. černá moora: o kanadě se tady možná ještě něco objeví, to asi jo, ale takový ten klasický cestovatelský článek s fotkami určitě ne, nemám takové články ráda, takže si budeš muset vystačit s těmito čistě subjektivními postřehy a ještě k tomu nesourodě smíchanými s bb krémy.

    ad duty free: jasně s eu asi nějaké extrémní duty free shopingy očekávat nelze, ale i tak jsem si myslela, že při cestě do zámoří to bude jiné. minimálně jsem měla velké očekávání směrem k torontským obchodům duty free... a byla jsem strašně zklamaná, protože ve výsledku jsem na letišti nekoupila nic. (a nebylo to proto, že by mi bylo líto peněz, naopak jsem tam bezradně chodila se stodolarovkou a říkala si: a však tohle jsem snad levněji viděla i v naší sephoře?)

    anonymní: děkuji moc. taky modrou moc nemusím, ale uznávám, že zrovna tato essence tužka je boží.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...