pátek 27. července 2012

Skin Food: Good Afternoon Rose Lemon Tea BB Cream


Nejsem si úplně jistá... je možné, že ten vzorek byl starší a tak jako vyschnutý (ale není, v jiných recenzích to vypadá stejně jako u mě doma). Tento BB má totiž naprosto odlišnou konzistenci od jakéhokoliv jiného BB krému, který jsem kdy zkusila. On je jakoby lehce našlehaný, vůbec není krémový, spíše suchý, konzistence se hodně blíží např. pěnovému makeupu od Maybelline, tedy pokud by byl vytlačovaný z tuby. Tak se to alespoň jeví při prvním doteku, ovšem jakmile jsem makeup začala nanášet na obličej, byla jsem jednoduše ohromena. Neskutečně lehce se roztírá, na pleti jakoby taje, naprosto okamžitě s ní splyne a rozjasní jak dotekem kouzelné hůlky. Vůbec jsem na pleti neviděla, že bych něco mazala. BB je hodně lehký, není na obličeji cítit a všechno vypadá jen jak vlastní dokonalost. Krytí je takové střední a není úplně rozjasněné, spíše polorozjasněné, výdrž bohužel standardní, tak půl dne. Každopádně tento BB je můj kandidát číslo dvě na plnou velikost, hlavně kvůli té neobvyklé konzistenci a neskutečně příjemného pocitu při nanášení...




Nemám moc volného času, ale pokud třeba volný čas máte, tak tady pár tipů, které mě prostě baví:
  • hra Grow a konkrétně především varianta s kostkou (Grow Cube), já už to sice kdysi dávno hrála, ale panáčci jsou pořád roztomilí a správné řešení si stejně většinou nepamatuji déle než den, takže ta hra je docela vděčná
  • letní slevy, už mám nakoupeno všude možně, Asos, NewLook, MojeŠminky, Amazon, Etsy... naštěstí se do civilizace dostanu až koncem srpna, to už nejspíš slevy v kamenných obchodech nebudou žádné, takže jsem se mohla rozšoupnout on-line
... a co v poslední době baví vás?


11 komentářů:

  1. Tieto tvoje vzorkové články ma opäť raz navnadili na nákup vzoriek a pocit, že potrebujem iný BB krém... idem prehrabávať ebay, čo tam majú pekné.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten BB mě zaujal, asi si jdu rovnou koupit vzorek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem dle svého zvyku koupila rovnou plné balení, je to cenově výhodnější. Těším se na něj!

      Vymazat
  3. tak holky, teď jste mě fakt rozesmály. já zrovna vstala a hned jsem šla na ebay, protože mám potřebu si koupit další BB. takže chcete říct, že v těch aukcích se potkáme?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja som si preventívne skontrolovala účet a keďže po dovolenke je totálne vybielený, budem musieť počkať na výplatu... ale narodeniny sa blížia a bude si treba urobiť aspoň trochu radosť :D

      Vymazat
  4. Naprosto krásná barva na očích! :-) A musím ty pochválit to obočí! Hezky tě to zjemnilo....
    No, já teda tu Farmu nemůžu vystát! To je nehorázná ptákovina :-D Mně ted zase baví Sex a město...jo a taky mně baví jíst, ale to celeosročne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D * celoročně

      Vymazat
    2. mě právě farma nehorázně baví. sleduji to poslední dva týdny pravidelně... nejvíc mě vždycky dostane někdo, kdo stojí s rukama v kapsách a přitom má monolog, jak je hodně práce a on z toho má hlad, případně jak pomlouvají navzájem, že nikdo nic nedělá... a na to ty rekapy od bazingy... prostě větší sranda nebyla už nepamatuji.
      (a taky mě samozřejmě baví jíst celoročně)

      jo a děkuji za komentář.

      Vymazat
  5. jsem ráda, že máš na toto BB podobný názor jako já, já jsem byla tou konzistencí vyloženě zaskočená, nejdřív jsem myslela, že poslali něco žluklého :) ale super a spokojenost je dlouhodobého charakteru :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento BB vypadá moc pěkně. Možná do něj i půjdu...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...