středa 8. srpna 2012

5 důvodů proč jsem si Revlon ColorBurst Lip Butter nakonec koupila

1 Je to v trendu
Tyto balzámo-tónovací-rtěnky jsou všude.
Od Diora, přes Clinique až k Maybelline...
...lehce tónovací hodně výživné rtěnky prostě frčí.



2 Je to všude a má to každý
Přijde mi, že nejde snad ani otevřít nějaký blog...
...dříve nebo později se všude minimálně zmínka o Lip Butter objeví.



3 A kdo to nemá, ten po tom touží
Přiznejte se... do které skupiny patříte?
Už ho máte?
Nebo teprve toužíte?



4 Byla jsem v Kanadě a v Kanadě je Revlon normálně dostupný v každé drogérii
A teď jako co... Nechtěla jsem vlastnit ani jediný.
Ale ta mediální masáž, na každém blogu... 
v každém YouTube videu... 
v každém druhém wishlistu...
... a najednou to bylo vedle mě, přímo na dosah ruky. 
Stačilo jen vytáhnout u pokladny peněženku.



5 Jsem jen slabá žena
... copak jsem se domů mohla vrátit bez Revlon ColorBurst Lip Butter?
No nemohla, to dá rozum.


26 komentářů:

  1. Tento příspěvek mě tak strašně rozesmál a zároveň potěšil.. :)Však jo! Dobře jsi udělala!

    OdpovědětVymazat
  2. no tak já tě úplně chápu a těším se na recenzi, protože po nich na ebay už hodnou chvilku pokukuju :D, jenže já mám tolik rtěnek, že se stydím....ovšem na balzámortěnky jsem ulítlá, ted jsem si třeba objednala Loreal Caresse v odstínu Violet Chiffon, tak se strašně těším, no a Revlon bych chtěla taky, no :D.....

    OdpovědětVymazat
  3. Prvně jsem chtěla napsat tssssss já ne, ale jo, přiznám se! Moc po něm toužím! :) Zatím asi počkám, za kolik je bude mít Plum v eshopu, pokud za nějakou rozumnou cenu, objednám tam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky tě chápu a u článku jsem se zasmála. Mám odstín Peach Parfait a podle mě to je to jedna z nejlepších tonujících věcí na rty, co jsem zatím měla. :)

    OdpovědětVymazat
  5. nemám to:) ale pekne napísaný článok:)

    OdpovědětVymazat
  6. ... pobavila jsi mě! :) Já po něm zatím netoužím, ale uvidíme, jak dlouho budu ještě odolávat ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych neodolala a vykoupila krám:) Revlon mám moc ráda, hlavně makeup Colorstay, od té doby co jsem ho vyzkoušela se můžou jít všechny makeupy zahrabat!

    OdpovědětVymazat
  8. :D Hezký článek, myslím, že bych taky neodolala...a rozhodně bych si nekoupila jenom jeden.

    OdpovědětVymazat
  9. rozosmiala si ma :D presne pretoto tvoj blog čítam (: inak kde sa dajú revlony zohnať na slovensku? nikde?

    OdpovědětVymazat
  10. Do včerejška jsem toužila, ale pak jsem to po článku u Sofastars už nevydržela a mám na cestě PP. Když bude dobrej, tak mám ještě vyčíhlý další dva odstíny;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nemám, nechci, netoužím...ty všudypřítomné masáže mě spíš odrazujou. A jak jsem za to ráda! N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně. Když jsu něčím zavalena ze všech stran (ať už formou reklamy nebo recenze), tak mě to spíš ten produkt znechutí.

      Vymazat
  12. Tak to jsem zvědavá na recenzi...Jelikož jsem tak trochu rtěnkový maniak, tak tohle bych za hřích nepovažovala (přece to rtěnka není :-)A balzám se vždycky hodí...Ještě mě lákal Chubby Stick od Clinique, ale Revlon mi všeobecně vyhovuje, takže...achjo hledám jenom důvody proč si ho koupit, že bych byla taky jen slabá žena ? :-)
    EvaB

    OdpovědětVymazat
  13. Nemám, ale láka mě :D A těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  14. heh :)
    Ja som nasla inu, lacnejsiu alternativu a staci mi to ku stastiu.

    OdpovědětVymazat
  15. nemám a netoužím a vlastně jsem ho zaznamenala pořádně až tady u tebe (a pořád ho nechci)
    nevím, Revlon je značka, co mě nějak dvakrát netankuje ...

    OdpovědětVymazat
  16. hm... já jsem si nějaké mánie na blogu ani nevšimla... A nijak mě to neláká. Revlon jako značka jo,ale zrovna tohle ne, balzámů mám dost

    OdpovědětVymazat
  17. :-) po minulém článku opravdu dobrý vtip :-) Nicméně ten "alibismus" se mi moc nelíbí :-P
    Já nepatřím ani do skupiny vlastnící, ani do toužící, kruci :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem asi moc nepochopila, v čem spočívá ten můj alibismus.
      (asi to bude tím, že blog píši tak, aby byl zábavný, a přitom zapomínám na politickou korektnost?)

      Vymazat
  18. hehe :-) Ja by som si ho kupila urcite tiez, ved sa prida, nie? :-D Revlon ma u mna navyse zelenu, nakolko je to jedna z mala mainstreamovych znaciek, ktora netestuje na zvieratach - u mna teda jednoznacna podpora! :-)

    VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat
  19. ahoj :)
    mame skoro rovnaky nos :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já ho teda nemám a neláká mě to :D. Ale je to vtipně napsaný!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...