pátek 10. srpna 2012

5 důvodů proč mě Revlon ColorBurst Lip Butter zklamal

1 Toto není rtěnka pro mě
Hlavně. A především! Proboha, co jsem si to myslela. Můj postoj ke rtěnkovým záležitostem je jasný. Balzám dodává výživu, rtěnka barvu. Balzám se musí vsáknout rychle a účinně, rtěnka musí zůstat dlouho a barevně. Spojení balzámu a rtěnky v jakýsi patvar balzámo-tónovací-rtěnky není nic pro mě. Já to věděla a přesto si ty Revlony koupila. O čem to svědčí? Jsem asi blbá jak to tágo.

 A všechny moje nové rtěnky teď chudinky osaměle čekají na vyzkoušení, až se přestanu věnovat Revlon Lip Butter - to ode mě není hezké. 


2 Menší pigmentace a malá výdrž
(Což jen tak mimochodem se u rtěnkobalzámů může předpokládat předem.)
Recenze jsou celkem rozporuplné, někdo tvrdí, že to je spíš tónovací rtěnka, někdo naopak, že dosáhne plného krytí prvním tahem. Zvláštní... když jsem to rozbalila a zkusila, vůbec to nekreslilo. Ta fialová nebyla na puse fialová ani omylem a ta růžová nebyla až tak růžová, jak bych si přála. Ale uznávám, že postupem času se nějak rozkreslily. Asi jsem je nakonec přeci jen zahřála u srdíčka. Takže teď už se barva celkem pěkně ukáže už po první vrstvě... ale furt to není to, co bych si přála. Já chci barvu, drama, plné krytí, dokonale vybarvené rty... a to všechno chci dlouho a ještě déle... "ty blbá, tak si nekupuj Lip Butter, k tomu jsou přeci rtěnky". Výdrž je spíše střední. Jo a bohužel je ten balzám strašně maličký, má jenom 2,55g, což je asi tak o dva gramy méně, než má slušně vychovaná rtěnka nebo balzám na rty.



3 Špatně vybrané odstíny
Nakupovala jsem v jedné takové větší křeči, papírek s nákupním velmi nutným listem jsem snad ztratila ještě před tím, než jsem v Kanadě vystoupila z letadla. Vůbec se mi ty odstíny, co jsem nakonec koupila, nelíbí (a proto jsem taky zatím rozbalila jenom dva exempláře a rozmýšlím, co udělám s tím zbytkem). Kdybych si byla bývala pořádně projela a zapamatovala swatche z netu místo toho namátkového momentálně náladového Emotional Brilliance výběru před plným stojanem, tak bych asi byla bývala nakoupila lépe. Sice je bezva, že víčko má odpovídající barvu jako balzám, ale přece jen... na rtech ta barva vypadá trošku jinak než na víčku.



4 Konzistence
Po přečtení velké spousty recenzí jsem čekala hodně. Nebyla jsem zklamaná, ale něco jsem přeci jenom nečekala... silikony. Asi se ze mě stává jakási přecitlivělá megera středního věku a nebo jsem možná už v přechodu nebo permanentním stavu PMS nebo co, ale v poslední době nesnáším silikony. Naprosto iracionálně, protože silikony v kosmetice mi nevadily snad nikdy, vesele jsem si kupovala celé dekády silikonové šampóny, silikonové kondicionéry byly mým oblíbeným strejdou, používala jsem silikonové báze od Dermacolu, takový makeup se správným mixem silikonů mi často dodával tu vytouženou hladkou pleť. Není to tak, že bych cíleně nakupovala a hledala ve složení silikony, spíš napatlám něco na obličej a najednou si říkám, že v tom jsou nejspíš silikony, přišlo to najednou, postupně a nenápadně... nesnáším ten pocit silikonové struktury na pleti. Takový klouzavý, umělohmotný pocit, iracionálně nepřirozený, nepřirozeně vyhlazený, uhlazený, slizký jako úhoř, falešný... naposledy jsem se z toho hroutila v koupelně, když jsem sahala do piksly Gliss Kur masky. U Revlonu ty silikony v konzistenci nejsou tak nápadné jako u masky na vlasy. Je to spíš lehce vnitřní pocit, který jsem získala po prvním natřením... a dlouho jsem se ho nezbavila, až mi to dokonce stálo za to rozlepit ten prťavý popisek s ingredients. No jo a jsou tam...
Jo ale asi neposlouchejte moc moje nářky, já jsem prostě divná, protože jinak ta konzistence je taková příjemná, lehce taje a přilne, rty vyhladí, hydratuje a docela příjemně voní... a já ty Revlony budu samozřejmě dál používat, až si zvyknu možná i s chutí, jen občas mi to bleskově bleskne hlavou ...a zase ty silikony.



5 Revlon vyrábí bezva rtěnky
Tak proboha proč jsem své těžké valuty utrácela za čtyři Lip Butter? Úplně by mi stačil jeden, abych tak jako věděla, o co přicházím. A proč si kupuji tónované balzámy bez barvy, které nosit nebudu, když mám doma tolik tónovacích rtěnkobalzámů, které stejně nenosím? Prostě blbá jak tágo...



No já samozřejmě netvrdím, že Revlon ColorBurst Lip Butter jsou špatné, to vůbec ne. Ale tak nějak prostě nejsou pro mě, vzhledem k velikosti mi i přijdou drahé, normální cena je v Kanadě kolem $10 (a to se nezmiňuji o přepálených cenách na eBay, ale v USA je to zase levnější), velikost je poloviční oproti normální rtěnkové velikosti, takže to je skoro jako čtyři stovky za "plné balení normální rtěnky". Škoda no. Ale jinak Revlon Lip Butter stojí za hřích, veškeré důvody, které jsem tady já vyjmenovala, jsou naprosto extrémně subjektivní... a předpokládám, že většina populace se mnou souhlasit nebude.

16 komentářů:

  1. Opět jsi mě pobavila! Jak já miluju tvoje články!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tedy jen jeden v odstínu Peach Parfait a jsem s ním spokojená. Kreslil hned napoprvé, ale ta výdrž není jako u rtěnky. Mně tedy vyhovuje, nemám naopak ráda rtěnky, co mi stahují rty, což u těch dlouhodržícíh bývá.

    OdpovědětVymazat
  3. Paaani. Pozeram, ze Lip Butters su tvoje nove BB kremy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě baví, jak je to už několikátý článek o těchto Butters :). Jinak klidně se nějakého ujmu, pokud je budeš chtít dávat z domu ;).

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá na recenzi rtěnek Inglot a Ilamasqui, tak šup, rychle vyzkoušet:)Jinak se mi zdá, že Ti odstíny Revlonu seknou.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek! :) Sice je to už několikátý článek, ale stále mě baví :)

    OdpovědětVymazat
  7. Se silikony jsem na tom podobně. Taky je na sobě nesnesu, hlavně teda na pleti, to mám úplně pocit, že cítím jak se mi všechny póry zacpaly. Na vlasy už několik let používám jen přírodní kosmetiku i proto, abych se vyhnula silikonům.
    Jinak mě Lip Butter nijak nelákal a po tvé sérii už vím zcela jistě, že bez něj můžu v klidu žít. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. hmm,na té první fotce je nějaký nový odstín Rimmel rtěnky nebo je to světlem a je to nude 3ka? jinak, já tě chápu, jsem podobně "nalomená" pořídit si Chubby stick...

    OdpovědětVymazat
  9. všem moc děkuji za komentáře.

    M.: ta kate rtěnka je 16, byla to letní nebo jarní kolekce, co se v čr neprodávala. kupovala jsem na asos.co.uk
    noogeta: no pokusím se, ale závratnou rychlost nečekej, já se na ně zatím chodím jenom koukat, protože jsou tak krásné...

    OdpovědětVymazat
  10. :D no ja som taktiez dost alergicka na silikony... akurat pracujem na tom, ze sa tych sraciek zbavim v co najvacsej miere, tiez mi to zacalo nejako casom vadit...hm, cim to bude?
    O zbytocnych kupach sa tusim ani netreba vyjadrovat, pozna to tu asi kazda :-). Ja vlastnim celkom peknu kopku ruzov a pritom ich nikdy (opakujem NIKDY) nenosim... nuz ale stale ma nejaky nalaka a kopka pekne rastie :-). Ach jaj.

    VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat
  11. mě se ty odstíny naopak docela zamlouvají..ale já rtěnky ani balzámy vůbec nepoužívám...takže je mi to stejnak k prdu...alespoň jsem pochválila

    OdpovědětVymazat
  12. Prej silikony jsou slizké jako úhoř :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Co se nakonec stalo s těma dalšíma dvěma?:-D

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to jsem se zase nasmála-moc pěkně píšeš.Oba odstíny vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý den,máte zkušenosti s rtěnkama Relon?Potřebuju s něčím poradit,děkuji
    můj mejl je m.charousova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...