čtvrtek 23. srpna 2012

9x, co doopravdy používám - srpen

Jsem poněkud znechucena konceptem oblíbenců měsíce. Ne, že by to nebyl pěkný koncept, to zas jako jo, bývaly to moje nejoblíbenější články... ono vlastně znechucena to je možná trošku silnější výraz... jen mi tak v poslední době kmitá hlavou... však je spousta kosmetiky, kterou používám, ale zas tak oblíbená není. Další věcí je to, a nebudu to před vámi tajit, i když bych možná měla, že ty oblíbence píšu tak, aby to bylo zajímavé. Takže tam narvu tři nové tvářenky, které jsem sice každou použila jen pětkrát, ale oblíbené je mám, k tomu přidám právě koupenou tužku na oči, která oblíbená nejspíš brzy bude... a už v tom jedu, však to znáte, nejde ani tak o to něco si oblíbit jako spíše se pořádně pochlubit. Článek je to pak zajímavý, kosmetika je určitě moje oblíbená, ale... ne až tak moc používaná. A tak jsem se rozhodla napsat článek naprosto nudný, nepřekvapivý až trapný... aneb o kosmetice, kterou doopravdy používám.


(1) GingerLuvs Lolita
Použití: minimálně pětkrát denně. Proč: protože to už chci spotřebovat. Smůlou je, že tento balzám ubývá strašně pomalu, takže se bojím, že tady s námi ještě tak minimálně měsíc pobude, jak ovšem vidíte... přelepka to se mnou už nevydržela.




Použití: alespoň pětkrát denně. Proč: protože už před jistým delším časem jsem tento balzám dostala od pureskincare.cz a konečně jsem naznala, že je na čase se k tomu postavit čelem a sepsat nějakou recenzi. Konečně jsem ho tento měsíc rozbalila a sbírám své dojmy. Jinak já mám docela úchylku a když jsem doma, tak si mažu pusu každou hodinu, stejně jako mám vyvinutý reflex záchod - umytí rukou - namazání krémem, tak mám i jídlo, pití - umytí pusy - namazání balzámem. Proto ta velká četnost použití u obou balzámů, jeden mám v koupelně a druhý na skříňce v pokoji a používám je dle libosti.




Použití: hodněkrát denně. Proč: protože mě ten gel neskutečně vytáčí a už ho chci spotřebovat. A asi jsem vadná, ale je mi líto to vyhodit, i když stál jenom čtyřicet a trápí mě. No a tady vidíte tu ironii oblíbené kosmetiky, mám totiž zrovna doma dva krémy na ruce a soutěž o oblíbený krém na ruce by dozajista vyhrál Crabtree&Evelyn, ale já si ho šetřím a používám jen tak jednou týdně a už se těším až Baleu spotřebuji a do pozice číslo jedna nasadím CE... takže bohužel v rubrice nejpoužívanější krém na ruce je tato neschopná Balea.




Použití: 2x denně. Proč: protože něčím si obličej umývat musím. Občas ho alternuji se steam activated kolegou, ale tento je příjemnější. Je sice pravda, že až tak na zadek si z něho nesedám, stejně jsem toužila po té marshmallow verzi, ale nemohla jsem ji v obchodech nikde najít... asi to je jen asian verze? No ve výsledku po té marshmallow verzi toužím stále a přijde mi, že tento je spíš na otravu, protože nic nového si kupovat nebudu, dokud tento nespotřebuji... už aby to bylo.




Použití: 1x denně. Proč: rozhodla jsem se do toho praštit a spotřebovat všechny vzorky makeupů, co mám doma. Minulý měsíc to odnesly BB krémy, tento měsíc minerální makeup. EDM už nemám skoro žádný, teď se asi vrhnu na Joppa Minerals.




Použití: 2x denně (pokaždé když jdu ven). Proč: protože mě už nebaví a chci to spotřebovat. Naštěstí už tam mám jenom na dně. Ten korektor moc nedrží, takže používám jen pro dobrý pocit před tím, než jdu ven.




Použití: 1x denně. Proč: protože jsem zamilovaná. Kde byly tyto linky celý můj život? Zatím se sice jenom seznamujeme, ale den bez lisovaných linek není den, který stojí za to žít.




Použití: 3x denně. Proč: protože něčím si ty nehty mazat chci, tak proč ne tímto. Není to nijak velká láska, spíš takové praktické partnerství.




Použití: 1x denně. Proč: protože s nočními krémy neexperimentuji, a když mi něco vyhovuje, tak to prostě používám.


No nic... doufám, že některé z těchto věcí už další měsíc používat nebudu, protože dojdou... a nové si rozhodně nekoupím... tak tolik asi o oblíbených kosmetických produktech za měsíc srpen.

25 komentářů:

  1. já tedy kupím doma kde co, hromadím zápisky ze všech škol, podklady k diplomkám atd...ale kosmetiku, která mě točí, nevádám vyhodit nebo poslat dál... díky bohu za ty dary :) tak ať je gel brzy vypotřebovaný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to ti závidím... já tak bezstarostně vyhazovat neumím. a když už tak vyhazuji staré oblečení... ale kosmetiku? to ne, to je moje srdcovka a i špatná kosmetika má právo na plnohodnotný život.

      Vymazat
  2. velmi vtipně pojatý článek :-) netradiční

    OdpovědětVymazat
  3. no vidíš, mám tu v šuplíku Banana Split od Crazy Rumors, tak jsem se hned musela namazat :) a taky se snažím spotřebovat jeden krém na ruce a nějak se nedaří... je to děs.

    OdpovědětVymazat
  4. to jsme stejné, taky mě některé věci po čase omrzí a už je nechci a chci zkoušet něco nového :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsme stejně vadné s tím litováním slabších produktů :D Já se vždycky snažím dát neschopným výrobkům další a další šance a pak si řeknu že to přece dopotřebuju, když už jsem si to koupila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, já prostě strašně nerada vyhazuji. to mám po babičce.

      Vymazat
  6. Já momentálně skupuji tolik kosmetiky a jenom se na ní dívám a kochám se jak se mi to hromadí, no blázen no:)
    Kosmetiku, která už mě tolik nebaví nebo nevyhovuje rozdám ženské linii naší rodiny ( už toho mají tolik!!!), dřív jsem se to snažila taky všechno upotřebit, ale tohle je lepší-můžu si pak přece koupit další, když jsem toho tolik rozdala:))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... u nás v rodině jsem jediná, kdo se o kosmetiku zajímá. takže spíš já beru jim, když mají něco, co nepoužívají a používat ani neplánují. asi budu muset počkat, až mi dorostou ty moje breberky, a pak budu kosmetiku dávat jim. není nad to si vychovat vlastní příbuzné aneb je normální, když čtyřleté dítě chce k narozeninám rtěnku?

      Vymazat
    2. Chihi, dneska je:)
      Já předávám ségře, mamce, tchýni, nevlastní tchýni, manželovým ségrám:) Ony snad ani nemusí nic kupovat:)))Hlavně jim dávám tipy na všechno možný co si kde přečtu u Tebe či najiných blozích. Jen to teda pak stejně kupuju já a dávám dál:)

      Vymazat
    3. Teď jsem se docela zamyslela, jak tak vznikne nevlastní tchýně?:-D

      Vymazat
    4. dejnicka: možná tchán pěstuje mnohoženství???

      noogeta: no vidíš, sestru nemám, švagrovou zatím taky ne a nejspíš asi nikdy mít nebudu, bratr je v tomto ohledu naprosto neschopný. nemám ani tchýni. mámu a babičku tyto věci vůbec nezajímají... jsem naprosto osamělá ve své kosmetické mánii - musím si počkat těch deset let na své vlastní děti. já ti tak závidím...

      Vymazat
  7. Tak vidím, že to máme podobné. Taky je mi líto věci vyhazovat a snažím se je upotřebit a to i když je naprosto nesnáším.

    OdpovědětVymazat
  8. SME NA TOM UPLNE ROVNAKO !!! Nastvana chodim po dome, lebo som zistila, ze sa mi nahromadili veci, a takisto si svoje oblubene strazim, ako Ty ten krem CE a vychutnavam si ich, a tak mi je luto nieco rychlo minut, tak mam zo vsetkeho 3 rozne kusy minimalne. Tak som sa nastvala a mam spotrebovaciu fazu vsetkeho a zakazala som si ist do neotvorenych baleni, pokial nespotrebujem to, co mam otvorene, nepouzivam to a ani to nemam rada. Skoda tych minutych penazi - keby to clovek vyhodil, nic by tym neziskal - a predstava vyhodenych penazi do kosa ma irituje kvoli svojej marnivosti. A pritom je este minimalne 1000 veci, co by som chcela ! Byt zenou je take tazke... Pekny den a ZDAR SPOTREBOVANIU NECHCENEJ KOZMETIKY !!! Nech rychlo mizne ! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nechci tady někomu mluvit do duše..., ale já asi po svém "kosmetickém" (jsem sice jen omezená na sprcháče, tělová mléka a laky, pleť mi zběsile pupínkuje snad po čemkoli) roce začínám nesnášet slova SPOTŘEBOVÁVAT a KUPOVAT (a poté co se mi x zbytečného oblečení bez nošení válí v šatní skříni). Taky s těmi činnostmi přestávám.
    Bla bla bla, konzumní společnost, trvale (ne)udržitelný rozvoj, spotřeba energie a odpad, bla bla bla, ekologie, ... Co se takhle opravdu zamyslet nad tím, že se opravdu vyrábí zbytečnosti? Takže se opravdu vynakládá zbytečná energie (fosilní paliva...) a vzniká zbytečný odpad. Zbytečně si drancujeme planetu. A i takovéhle maličkosti jako kosmetika se počítají.
    Snad se tomu dá rozumět. :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj :) dneska jsem narazila na odkaz na beauty box, ktery by se u nas měl prodávat...asi časem http://upoutavka.ladybox.cz/?lrRef=ijwxW... nevíš o tom něco? Jestli to třeba není ten se kterým ti nabízeli spolupráci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no něco málo o tom vím, co by tě zajímalo... není to žádná fáma a opravdu bude. a podle mě to bude stát za to.

      Vymazat
  11. :D :D ja to mam tiez tak, nakupim fajnovky a potom aj tak pouzivam lacnotky, ktore mi az tak nevyhovuju, lebo si fajnovky setrim a vytesujem sa z toho, ake su fajnove :-D. Toto mam inac ako zavazok do dalsich mesiacov - realne aj zacat pouzivat pravidelne VSETKO, co mam, nielen to, coho mi nie je luto :-)

    OdpovědětVymazat
  12. No to by mě asi zajímalo nejvíc, jestli to není nejaky planý poplach a jestli nevíš na co to bude zaměřené...protože od toho luxury jsem chtela vzorky pletové kosmetiky a nakonec tam bylo nekolik vzorků samponů a pena do koupele xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. planý poplach to není. bude to zaměřené luxusně. součástí by měl být vždy jeden plný produkt. a jinak mám takový pocit, že v tomto směru se máme na co těšit.

      Vymazat
  13. nahodou, me by takoveto clanky bavily i pravidelne. taky to tak delam, nic nevyhodim. nejdriv spotrebuji to nudne (stare) a potom za odmenu to zabavne (nove).

    OdpovědětVymazat
  14. Prosím, co jsou zapečené linky a jak se to používá? Díky. Šlo by to u nějakého dalšího článku i s fotkou? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zapečené linky vypadají na první pohled jako stíny. ale na sucho nejdou používat. musí se kápnout trošku vody - pošmrdlit se štetečkem - a vznikne taková barevná voda, hustá podle toho, jak moc vody jsem tam dala. tím se pak linkuje.

      článek mám určitě v plánu, ale já jsem na články docela pomalík, takže možná bude za měsíc, možná za dva...

      Vymazat
  15. Taky neumím vyhazovat věci, taky se trápím s těmi nefunkčními do posledních kapek.
    A koncept oblíbenců měsíce nechápu, nepodporuji a nemám ráda. Oblíbenci (zvlášť v pleťovce) se podle mě nedají poznat za jeden měsíc. Navíc nejsem tak zběsilá nakupovačka a zkoušečka, abych každý měsíc předvedla komplet novou škálu všeho. Co blogerky pak dělají s tím zbytkem - s tím, co bylo oblíbencem měsíc předchozí a teď už jej nahradilo něco jiného? No, výtek bych našla asi mnohem více, zkrátka tuhle rubriku na žádném blogu nechápu (čiže tvoje pojetí oceňuji a líbí se mi). Koncept new-in je už mnohem pochopitelnější a logičtější.

    Zaujaly mě marshmallownové cleansery a už klasicky s sebou cukám při zmínce o cake liners. Hrozně mě fascinují! Hrozně se mi líbí, jak s nimi vizážistky pracují při různých líčeních (třeba Borůvka to umí fantasticky), jenom si pořád ještě neumím představit JAK se s nimi pracuje, aby se dosáhlo kýženého efektu. Kde jsi kupovala tu Lauru Mercier a za kolik, prosím?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně... ono je dost složité vymýšlet devět oblíbenců (hlavně když je někdo tak přelétavý jako já)... a pak těch devět oblíbenců vymýšlet další měsíc nanovo, aby to bylo nové, neokoukané a zajímavé... tak to je dost fuška. stejně jako nechápu více než takových pět oblíbených věcí.

      lauru mercier jsem dostala od reny. zadarmo, jen tak, protože jsem.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...