čtvrtek 2. srpna 2012

BB krémy: Skin79 - Missha - SkinFood - BRTC - ElishaCoy

Pokud to ještě někoho zajímá, tady je srovnání jednotlivých odstínů (srovnání předchozích zkoušených odstínů najdete tady a tady). Můžete odstíny taky porovnat s odstínem Lovely ME:EX Pucca od Face Shopu, což je odstín přesně mojí pleti. V zimě odpovídá naprosto, v létě je možná trošku světlejší, ale to není příklad tohoto léta, protože, co jsem opálila v Kanadě, to za ten měsíc zase pěkně zesvětlalo. A navíc nosím výhradně BB krémy, takže ta vysoká ochrana SPF se na světlosti mé kůže docela podepsala.

Pokud bych měla jednotlivé BB krémy z posledních dní seřadit podle oblíbenosti, tak by to šlo asi následovně.
BRTC Whitening & Wrinkle Repair - CUSkin Whitening & Wrinkle Repair - oba se mi jeví velmi podobné, jen CUSkin je dražší
Skin79BB - všechny najednou, protože z těch vzorků jsem fakt nepoznala rozdíl

K odstínům snad jen dodám toto: všechny odstíny moje extrémně světlá pleť adoptovala téměř za vlastní, žádný z odstínů nebyl extrémně iritující (jako třeba žlutý, oranžový nebo tmavý) a všechny vypadaly přirozeně. Když jsem fotila tuto skupinovou fotku, docela mě překvapil ten oranžový odstín SkinFood, protože na obličeji to vůbec nebylo vidět. A jinak je ta fotka dost nudná, protože ty odstíny jsou si opravdu hodně podobné a vyniká jedině ten oranžový SkinFood.



Možná doma ještě stále žádný BB krém nemáte a váháte s nákupem, nevíte, který a proč, tak na závěr pár tipů přímo ode mě:
  • Jestli potřebujete jen lehce sjednotit pleť, vyzkoušejte Skin79, jsou běžně dostupné dokonce i u nás. Vyzkoušet můžete i nějakou tu Misshu (MisshaBB mi svými vlastnosti přijdou hodně podobné na Skin79BB).
  • Jestli hledáte něco pro začátek levnějšího, tak vyzkoušejte jen poloviční balení, třeba od Misshy nebo Skin79, pravděpodobně je seženete na eBay za méně než deset dolarů (poštovné zdarma). Velmi levné jsou taky SkinFood Good Afternoon řada. A nebo zkuste nějakou aukci na vzorky, s trochou štěstí a pohotovosti se možná vejdete do třiceti korun i s poštovným.
  • Pokud se bojíte té pastovité a hutné BB krémové konzistence, pořiďte si SkinFood Good Afternoon Rose Lemon Tea nebo Etude House Precious Mineral nebo Etude House BB Magic Cream, hlavně Magic Cream je naprosto lehký krém, který na pleti taje a rozpouští se v lehkou mlhu halící jen náznakově nedokonalosti, ale poskytující luxus hydratace.
  • Pokud potřebujete veliké krytí, tak z mých zkušeností většina BB krémů toto nezvládne, ale doporučuji Missha Cho Bo Yang, BRTC Whitening & Wrinkle Repair, CUSkin Whitening & Wrinkle Repair, případně Lioele Triple The Solution (doporučený v komentářích, nemám osobně zatím vyzkoušené, ale každopádně to plánuji). Missha Perfect Cover, i když to podle názvu slibuje, tak opravdu není perfektně krycí.
  • Pokud potřebujete makeup, který vydrží celý den, ze svých zkušeností doporučuji Missha Cho Bo Yang, The Face Shop Lovely ME:EX, BRTC Whitening & Wrinkle Repair.

A to je asi tak vše na téma BB krémů (prozatím). Jen poznámka na závěr: pokud chcete vybírat BB podle mého doporučení, tak jen povím, že nemám suchou pleť a u BB krému nehledám hydrataci, naopak hledám náhražku klasického makeupu, která bude vypadat na mé pleti především přirozeně. Jo a taky jsem docela světlá...

8 komentářů:

  1. Missha Perfect Cover sice nekryje perfektně, ale střední krytí tam je už v jedné vrstvě. Zatím je to nejlepší, co jsem zkusila :).
    Tu Misshu Cho Bo atd.. musím vyzkoušet. Vypadá fakt slibně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ti nevím, dneska jsem se na sebe ráno dávala perfect cover a fakt mě to krytí moc neuspokojilo. ale už mám na cestě cho bo... tak se těším.

      Vymazat
    2. dobrý krytí má prý i.myss trouble cover..teda na bb creamy

      Vymazat
  2. tak mne tie vzorky na tejto fotke prídu každý úplne inej farby, ale keď si ich mala na tváry doslova splynuli (:
    mám v pláne vyskúšať jeden Skin79-ten ružový, inde som čítala veľmi pozitívne reakcie a vyzerá byť vhodný pre moju pleť tak uvidíme. na ebayi som videla vzorku za 30centov

    OdpovědětVymazat
  3. Tak sem z toho jelen...podle fotky mi přijdou, že bych tam sehnala minimálně 2 barvičky pro mě....a všude píšou, jak jsou bb světlý. Ty jsi jak moc světlá? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem hodně světlá. a teď mě vůbec nenapadá, ke kterému makeupu se mám přirovnat. většinou jsem prostě ten první odstín v řadě a občas je i ten na mě tmavý...

      jo a některé ty bb mají i tmavší odstín. u skinu si tedy nejsem jistá, ale missha určitě má ještě dvojku. a myslím, že i skinfood má jiný odstín. no jo, ale zase jak moc jsi ty tmavá?

      Vymazat
  4. Ahoj, dnes jsem narazila na novou stránku (http://cosmetic-love.com/category/face-makeup-make-up-korean-cosmeticlove/bb-blemish-balm-cream-make-up-cosmeticlove/) kde jsem se asi poprve začala zajímat o BB creamy, mohla by jsi mi poradit jaký by byl vhodný pro suchou, světlou pleť bez problémů, pouze na zakrytí pih :))?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takovou pleť nemám, takže to budou jen dohady: nejvíc hydratující, co jsem kdy zkusila, mi přišel etude house bb magic cream, ale ten zase není moc krycí, takže nevím, jestli to zvládne pihy. hodně hydratující mi přišly i bb od skin food (přišly mi hodně podobné, tak asi vyber podle preference ovoce). ale ani s misshou nebo skin79 podle mě nešlápneš úplně vedle.

      mně se takto dost těžko radí, protože nemám suchou pleť... jedinou stoprocentně platnou radou je: kup si vzorečky a vyzkoušej.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...