sobota 4. srpna 2012

Červencová bilance

Počítat si spotřebu byla docela sranda. A určitě to bude ještě větší sranda, když si to spočítáme každý měsíc. Pěkně podrobně a do detailů s hodnocením, jestli bych si daný přípravek koupila znovu. Dokonce jsem si pro to sestavila stupnici hodnotící od nejhoršího k nejlepšímu.

Koupila bych si znovu?
0   Určitě ne, lituji i toho prvního nákupu.
*   Ne, ani to první balení mě ničím nenadchlo.
**   Ne, bylo to sice fajn, ale trošku nuda.
***   Nejspíš ne, není to sice úplně špatné, ale chci vyzkoušet něco neokoukaného.
****   Ano někdy, právě teď mám v plánu jiné věci.
*****   Už mám nové balení doma /na cestě.
Je to trošku jiné hodnocení, protože není založené na kvalitách toho daného produktu, ale na tom, zda mě osobně něco zaujalo natolik, abych si to koupila znovu... což znamená jediné: pět hvězdiček hned tak něco nedostane. Čtyři hvězdičky asi taky budou výjimečné, tři hvězdičky je stále slušný výkon. No a cokoliv s méně než dvěma hvězdičkami fakt nekupujte.


Moje spotřeba v červenci nebyla veliká, ale jsem na sebe pyšná, že jsem dokázala spotřebovat tolik vzorků. Vzorky počítat nebudu a dohromady jsem spotřebovala 11 celých produktů.



** Mitia Sensitive skin & body cream. To sice nebyl úplně propadák, ale stejně si vyslouží tak maximálně 2 hvězdičky.

****1/2 Cien Spa Foot Balm Harmony. Tento krém na nohy mám opravdu ráda, za poslední rok jsem nic jiného nepoužívala a nejraději bych mu dala 5, ale zrovna teď vůbec nevím, kde koupit, protože poslední Spa týden v Lidl jsem promeškala. Ale docela určitě si někdy koupím ještě spoustu těchto foot balmů (toto byl můj čtvrtý) a vám radím to samé. (recenze)

*** Essence 24h Hand Protection Balm Raspberry Chocolate Cake. Krémy na ruce od essence jsou prostě fajn. Škoda, že v obchodech se objevují nepravidelně, ale zase je to furt jen krém na ruce...

**** Crabtree & Evelyn vzorky krémů na ruce, citrónový a růžový. Ještě mám doma skoro půlku velkého balení růžového krému, ale chystám se, že někdy si koupím znovu alespoň malé balení India Hicks nebo Summer Islands nebo Iris. (recenze)

***** Ebelin odlakovač. Jiný už si nekupuji, naprosto iracionálně, protože nevidím jediný rozdíl mezi tímto a jinými odlakovači. Ale mám ráda to malé balení, které se vejde všude, a líbí se mi, že se prodávají různé vůně.

****1/2 Morgan Street Cuticle Balm. Hned bych ho koupila znovu, ale není kde. Já jsem tento balzám na nehty docela pomluvila, to je pravda, a pořád si stojím za tím, že to balení v tyčince je nešťastné a na odstřel. Ale v okamžiku, kdy jsem se přenesla přes otravnou aplikaci, jsem zjistila, že dokonalejší balzám na nehty snad neexistuje. Okamžitě se vstřebává, ale kůžičku hydratuje, voní tak nevtíravě jako peprmintová žvýkačka smíchaná se zubní pastou a vůbec není mastný.

** JustPureMinerals Cinnamon Lip Balm. Mám slabost pro skořicové balzámy. Tento byl výrazně skořicový, až na puse pálil, konzistence byla hodně hutná, ale pěkně hydratovala. Nebylo to špatný, ale bůhví jaká extáze to taky nebyla.

* Silk Naturals Argan Cuticle Butter. Strašně mastné, vůbec se nevstřebávalo a stejně to u Silk Naturals nemají ve stále nabídce, není prostě co řešit.



*** Soap&Glory Fab Pore Hot Cloth Cleanser. Možná by tento krémový čistič dosáhl i na čtyři hvězdičky, ale to nepovím, dokud nevyzkouším pořádně i jiné krémové čističe, abych měla srovnání, protože toto byl můj první. (recenze)

** Avene termální voda ve spreji. Proč kupovat něco, co se dává zdarma?

*** The All Natural Face Relaxing Healing Mask. Ta maska sice nemá skoro žádné účinky, ale pro tu zelenou travičkovou barvu a uklidňující vůni heřmánku jsem ji měla moc ráda. (recenze)

0 Yves Rocher Osvěžující limetková maska. Nekupujte to... Fakt ne. Nic to nedělá a je to jen na otravu. (recenze)

* Kosé Seikisho Mask White. Líbila se mi černá barva, pěkně voněla, ovšem moc to na mně nefungovalo, což mě dost mrzí. (recenze)



** Lilyth odličovací mléko, čistící pěna, tonikum. Vlastně na těchto vzorcích nic špatného nebylo, ale kromě vůně, která byla docela pěkná, ničím nezaujaly... sejde z pleti, sejde z mysli.

*** Yves Rocher Pure System Daily Exfoliating Cleanser. Trošku mi vadilo, že to je vlastně peeling a já na ty peelingy moc nejsem, mám raději krémové nebo gelové čističe.

**** Eucerin DermoPurifyer Creme Gel. Já mám tento krém moc ráda, protože na moji pleť funguje. Někdo si stěžuje, že vysušuje, ale já právě uvažuji o tom, že si koupím celé balení a budu ho používat třeba dvakrát týdně pro regulaci nepříznivých projevů pleti...

**** Skin79 BB Cleanser. Čistící účinky jsou podle mě takové standardně normální, to, čím tento čistič ovšem vyniká, je použití. On totiž při smíchání s vodou začne pěnit a tak jako si pění, bublá, až nakyne, nakypí a vyšumí. Zajímavá zkušenost, pokud máte nakoupit pouze jednu věc na základě dnešního článku, tak je to toto.



***** Missha Cho Bo Yang. Prostě plné balení už mám na cestě. Je třeba ještě víc dodávat? (mt)

**** SkinFood Good Afternoon Rose Lemon Tea. A nebo si příště koupím jinou variantu těchto SkinFoodů, každopádně mě to lehce navnadilo. (mt)

*** BRTC - CUSskin - ElishaCoy - Skin79 (3 různé). Prostě jsou na světě širém BB krémy, které mi vyhovují víc.



*** Bioderma Sébium čistící peeling. Fakt nemám ráda peelingy. A moc je nepoužívám. A když už nějaký použiji, tak mám raději chemické...

** Bioderma Sébium AKN. On by ten krém byl docela v pořádku, přišlo mi, že na mojí pleti celkem fungoval, ale... jedno veliké ale... drolí se pod makeupem.

** Bioderma Sébium Pore Refiner. Tento je pod makeup mnohem lepší, ale neskutečně mi nevyhovovala jeho silikonová konzistence. Fajn, tak pěkně to vyhladí pleť a opravdu vzbudí dojem hladké pleti bez pórů, ale ten silikonový klouzavý pocit... no a přesně proto nemám doma Dermacol bázi pod makeup, děti.



A co by to bylo za bilanci, kdybych nespočítala a neshrnula i svoje nákupy. Na fotkách není vše, takže konečné číslo dělá 35 nových přípravků do sbírky převážně dekorativní kosmetiky. Nákupy v červenci můžu rozdělit do čtyř skupin.  


(1) Essence z výprodeje aneb kdo a proč kdy vymyslel, že menstruační vložky a tampóny se budou prodávat ve stejném obchodě. Správně by to mělo být rozdělené, tampóny, jary a prací prášky v jednom obchodě, kam by nikdo nikdy chodil. A dekorativní a pleťová kosmetika v druhém obchodě, kam by měl každý přístup třeba jenom dvakrát za měsíc. No nic... všechno z výprodeje za 30,-. S tužkami jsem celkem spokojená, tvářenky jsem se rozhodla nepoužívat (mám rozbabrané asi čtyři další krémové, tak až pak), laky na nehty fakt nepotřebuji, ale budiž, linky na oči už mám doma od essence ve dvou dalších odstínech a nepoužívám je, takže teď mají alespoň kamarádku třetí do party.

(2) Dárkový balíček, který jsem dostala naprosto neočekávaně, vůbec jsem se o něj nezasloužila, a moc zatím netuším, co si s tím počnu... Třeba takové Lip Butter od Korres fakt není něco, po čem bych toužila (ale znáte to ne, darovanému na zuby nekoukej, takže díky Reni). Na druhou stranu vůbec nevím, jak jsem dokázala se dožít třiceti let bez cake eyelinerů v mém životě. A taky nevím, jak Rena tušila, že zrovna takový odstín tvářenky, jako je ta světlejší od MAC, právě teď nutně potřebuji.... 

(3) Toto je sekce naprosto nezbytných nákupů. Odlakovače na nehty jsou klasika nutná, gel proti puchýřům je v létě vždycky třeba, lak na nehty byl v Elle, micelárku od Bourjois jsem chtěla už dlouho vyzkoušet...

(4) A poslední sekce je sekce naprosto zbytečných a ještě k tomu luxusních a drahých nákupů. A jen tak mimochodem, od kdy já jsem MAC-blogerína? Tři tvářenky této značky v jednom měsíci? A BarryM z moješminky.cz moc překvapil, protože tolik vzorků a ještě nakreslenou kytičku jsem nečekala. Jo... a zbožňuji rtěnky Kate, toto je můj už třetí kousek a určitě ne poslední.



Takže konečná bilance +24.

To číslo je lehce alarmující, protože to znamená, že 24 přebytečných krámů přibylo do mé domácnosti a já je teď musím skladovat a starat se o ně a tak.  ... no, jdu si vyklidit novou poličku ve skříni, kdo potřebuje oblečení, když může skladovat kosmetiku.

33 komentářů:

  1. A já si zas myslím, že Korres lip butter je přesně to, co potřebují dvě malé slečny na hraní a procviceni svých vizazistickych dovedností :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslíš jo? tak já se jich zeptám...

      Vymazat
  2. veľmi peknéeee... akurát ja stále nechápem, prečo v ČR dokážu predávať Essence za 5,- a na SR ich hodia do výpredajovej poličky, nalepia oranžové nálepky a cena ostáva akosi taká istá, ale budia dojem zlacnených produktov. Navyše sú to často testery alebo totálne zoschnuté a zničené veci :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja som sa na to stazovala uz aj u essence a len mi bolo odpisane, ze dohliadnu na znizenie cien, nic ine neriesia ... a to znizenie u nas v PB aj prebehlo vtedy, ale o 20 centov :/

      Vymazat
    2. Teď už to není za 5,- ale za 10,-.. těžko říct proč.. :D ale už ty výprodeje nejsou ani nic moc..limitky se vyprodávají normálně ze poloviční cenu tuším..

      Vymazat
    3. já už tedy dlouho nenarazila na vše za 5,- nebo za 10,-. u nás už jsou jenom výprodeje za 30,-

      Vymazat
  3. Skvělý článek, doufám že bude každý měsíc. přemýšlela jsem, že si budu dělat podobnou statistiku, ale já nemám trpělivost skladovat ty prázdné obaly, byť jen měsíc. Mám vždycky takovou radost, že se něčemu podívám na dno, že to hned letí do koše. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný, jenom ten Eucerin krém je zlo! Ve vzorku vypadal moc hezky, ale když jsem si koupila celé balení, tak to byla naprostá katastrofa. Po ničem jsem se tolik asi ani nevyházela.

    Psala jsem o tom i recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tvoji recenzi jsem četla... ale mně eucerin fakt vyhovuje hodně.

      Vymazat
  5. dobré toto, ale vážne by ťa mal nikto kontrolovať :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek. Tvůj blog mě prostě baví číst. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný přehled....ten Cien na nohy vypadá pěkně, obecně je Cien docela fajn značka.

    Mimochodem jsem nedávno počítala svojí kosmetiku a dostala jsem se na číslo 120 ks (a to bylo po čistce, kdy jsem předtím spoustu věcí povyházela, podarovala a prodala)...a už zase koukám, co bych si mohla pořídit na prázdná místa :D To už jsem případ pro psychiatra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tedy nevím, ale 120 mi nepřijde až tak moc... nebo jo? musela bych si jít spočítat svoje kusy.

      Vymazat
  8. Ahoj, jsem ráda, žes mi připoměla, že jeto Bioderma Akn, co se tak drolí.Předevčírem jsem stále v lékárně a přemýšlela, který krém to byl, jestli B. nebo Effaclar.Avene cleanance K právě používám a nic moc, znovu ji nechci.Vypydá to zatím na effaclar duo, kt. jsem dostala ve vzorku a už po prvním užití vidím efekt.Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Essence krémy já ráda :) Moc povedený článek.
    Zvu Vás všechny k sobě na Giveaway! :)
    www.unusualfashiondream.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Tvářenka Mac je který odstín?
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no a která? mineralize blush je supernova. cremeblend je posey. cream colour base je crushed bougainvillea

      Vymazat
    2. Cituji tě:"ta světlejší od MAC, právě teď nutně potřebuji.... " :-) V sekci 2 posledního obrázku. Dík.
      Rejčka

      Vymazat
    3. tak to je cremeblend posay. teď jsem ji hledala na netu a třeba na mua mají napsané, že to je bright pink, s čímž tedy vůbec nesouhlasím. u macu mají napsané, že to je warm peach, to už asi odpovídá lépe. a podle mě je to taková tmavší tlumená teplá růžová s tmavším-broskvovým nádechem. na mojí pleti vypadá fakt přirozeně, lehce nenápadný efekt to má.

      Vymazat
  12. A copak je pěkného v té Guerlain krabičce? Stíny?:-) Renča je jak úžasný Santa;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, santo to byl dost dobrý, takhle v červenci. v krabičce jsou meteority.

      Vymazat
  13. Sébium AKN sa ti nebude droliť, ak si ho nanesieš v tenkej vrstve. Tak či onak, pod make-up nie je veľmi vhodný. Je to aktívny krém ktorý je lepšie používať na noc.
    www.isabelle.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Ach, jak ti závidím schopnost spořebovat tolik věcí,si připadnám jako ten největší hlemýžď pod sluncem.

    Stejně, není to úžasné jak nám dovedli všem "prodat" termální vodu ve spreji?

    OdpovědětVymazat
  15. Celkom dobrá bilancia. :D A tie nové kúpené veci - som rada, že niekto toho nakúpi viac ako ja :D

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem zvědavá, co řekneš na micelárku od Bourjois. Taky jsem si ji koupila, dokonce ve slevě, ale docela po ní lepím, takže ji musím vždycky umýt... a taky nějak divně pění. Vrátila jsem se k Biodermě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi jo... trošku lepí. ale vyhovuje mi, zatím.

      Vymazat
  17. Já chci mít taky takovou kamarádku jako je Rena :)))
    Jináč teda na mě ten pěnovej čistič od skinu funguje neuvěřitelně dobře...mám nad nosem otevřené pory, které se zanáší a jde to vyčistit jen peelingem..no ale skin to z těch porů vytáhne raz dva..jen mě irituje ten kyslík..ten by se v kosmetice vůbec používat neměl...ale tak, třeba je to jen kec..jak by mohl čistič okysličit buňky?

    OdpovědětVymazat
  18. mám ráda značku yves rocher :)

    OdpovědětVymazat
  19. nieco podobne som si zacala minuly mesiac aj ja...troku si ma inspirovala, trosku to bolo zo zaujmu kolko som toho schopna minut...s tym kremom Cien som tiez maximalne spokojna...Essence kremy na ruky sice momentalne nepouzivam, ale zdalo sa mi, ze som ich videla v nejakom inom obale, akoby beznom, takze mozno ich zaradia do bezneho sortimentu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, já jsem měla před asi pěti lety krém na ruce od essence a ten byl naprosto úžasný. pokaždé když na ně někde narazím, tak doufám, že budou takové jako před těmi pěti lety... a nejsou sice špatné, ale tak naprosto úžasné to není.

      Vymazat
  20. Líbí se mi tvůj styl psaní. Dost mi to stylem (i obsahem :)) připomíná Báječný svět shopaholiků, četla jsi to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nečetla, viděla jsem film a teď si to asi budu muset přečíst...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...