neděle 19. srpna 2012

Minerální makeup: Everyday Minerals vs. Lily Lolo

aka BBF (=Big Blogerína Fail)

Tak nevím, jestli ztrácím nějaký ten drajf nebo jsou si ty makeupy opravdu tak strašně podobné, protože žádné výrazné rozdíly nepozoruji. Nějaké jsem nakonec vymyslela... ale berme to spíše s rezervou... je dost dobře možné, že jsem si to vlastně všechno jen vymyslela:



EDM má mnohem kvalitnější obaly, lépe na nich drží přelepky. U většiny LilyLolo vzorků, které mám doma, mi postupem času popisky a nálepky odpluly po proudu času (ale možná je to u plných balení jiné).

Ovšem balení se mi asi víc líbí u LilyLolo. O kousínek.

LilyLolo je spíš matný, než rozjasňující. Není tak matný jako EDM Intensive nebo EDM Matte, ale pořád je méně rozjasňující než EDM Semi-matte.

LilyLolo kryje méně než jakákoliv forma EDM, s krytím je to vlastně skoro to samé jako EDM Semi-matte, ale přijde mi, že LilyLolo kryje přece jen o fousek míň. Ale tak zase vypadá přirozeněji (taky o fousek).

LilyLolo je při nanášení víc uprášená.

EDM má na mně větší výdrž, ale je to fakt jen o malinko (takže rozdíl dejme tomu 12 hodin vs. 10 hodin).

EDM nabízí více odstínů, ať už u makeupu (LilyLolo rozšiřuje řady odstínů celkem pomalu) nebo i u tvářenek a očních stínů.

EDM nabízí více forem makeupu a je jen na vás, jestli si vyberete rozjasňující nebo matující.

EDM je taková klasika, je to minerální makeup, který byl pro spoustu lidí ten první.

Zatímco LilyLolo má lepší pověst a lepší zákaznický servis. (No jasně tady jen narážím na tu sto let starou historku se změnou složení a naprosto nezvládnutého PR u Everyday Minerals.)

Ale zase anglický LilyLolo eshop nebýval moc bezpečný a před pár lety mu byly ukradené údaje o kreditních kartách. (Jasně taky stará záležitost, teď už to asi nic neznamená.)

Osobně kdybych se měla rozhodnout, který si koupím právě teď ... ehm ... fakt nevím. LilyLolo mi přijde tak podobný EDM Semi-matte (moje nejoblíbenější forma u EDM), že bych se asi rozhodovala podle ceny a koupila ten levnější. No tak nejenže jsem tento článek slíbila napsat už před několika měsíci, ještě navíc jsem nedospěla ani k žádnému zásadnímu objevu nebo poznatku... Prostě zase jednou článek o ničem.

A abych ten BBF dokonala, tak jsem ani nenafotila srovnání odstínů. Jsem zapomněla. Prostě stane se... občas...

EDM koupíte tady. Recenze na EDM tady.
LilyLolo koupíte všude možně. Recenze na LilyLolo tady.

5 komentářů:

  1. Jsem ráda, že ti přijdou skoro stejné. Já jsem spokojená s Lily Lolo, takže jsem vlastně ráda, že mi článek nenasadil brouka do hlavy o potřebě vyzkoušet i EDM ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám Lily lolo a jsem velmi spokojená, EDM jsem ještě nezkoušela. Lily má skvělé balení, odsypávací část se dá zavřít a tak snadno přenášet. Měla jsem jako první minerální make-up VICHY, ale ten byl neúměrně k ceně malinký, neměl moc odstínů na výběr a hlavně neměl zavírání na odsyp a tím se z něj stával dost nepraktický kousek :-(.

    OdpovědětVymazat
  3. No tak ja sa teda vyjadrim aspon k tym obalom - Lily Lolo sa mne osobne paci teda o dost viac, neviem preco ale obal EDM ma strasne irituje, nieco mi to pripomina, co som nemala rada, ale ani za pana si neviem spomenut, ze co :-)). Sakra ja na to pridem... :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Sice jsi tenhle článek možná napsala o pár měsíců později, no mně se hodí právě teď :). Koupila jsem si tenhle týden minerální makeup od Sephory a protože mě tolik nenadchnul, dneska objednám ještě vzorečky EDM :).

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za článek. Zrovna jsem řešila který pudr vybrat. Začínám s minerálnimi pudry a tvoje články jsou dokonalé a vtipné!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...