úterý 21. srpna 2012

Raw Gaia: MSM Beauty Spray

* mi byl darován e-shopem mojesminky.cz, děkuji pěkně!



Kapitola první: cena
Raději si to vyjasníme hned na začátku. Jo... ten sprej stojí normálně šest stovek. A jo, je to skoro jenom voda ve spreji. A jo vlastně... vodu ve spreji můžu mít i levněji. No jo, jenomže já tu vodu používám jako noční krém. Protože to v podstatě není voda, ale voda s olejem. Hydratuje to, regeneruje to, voní to, pečuje to... A šest stovek za pleťový krém (technicky správně tedy olej) není moc. Fakt ne... moje limity pro pěstící kosmetiku jsou mnohem vyšší.

Kapitola druhá: složení
Takže hlavní složkou je voda. A pak teprve následují oleje a další zkrášlující složky. Sice ta voda není úplně obyčejná voda, je to destilovaná květinová voda z kadidlovníku a o použití kadidlovníku v kosmetice slyším snad poprvé, ale stejně, vodavoda, kdo by platil šest stovek za vodu. Následují ty oleje... šípkový a arganový, oba většinou vychvalované pro regenerační a protistárnoucí účinky. Pak je tam ten MSM krystal krásy, což moc nechápu, co to je, ale zní to dobře (jo já vím, že to je prý výživná forma síry, ale přiznejme si to, že krystal krásy zní mnohem lépe než síra). A složení je zakončeno zase kadidlem. Jednoduché, organické, srozumitelné (kromě toho syrového krystalu krásy, ale tak každá žena musí mít tajemství, tak proč ne zrovna MSM krystal krásy, že ano). A za krystal krásy já klidně šest stovek zaplatím, protože toužím být krystalicky krásná...



Kapitola třetí: konzistence
... je nejspíš díky tomu krystalu božská. Já vím, dost srandiček, a teď už vážně. Konzistence je skvělá. Je hodně tekutá, ale stále olejová. Díky vysokému podílu kadidlové vody, se oleje okamžitě vstřebávají. Jako jo, jsou mastné, ale minimálně, možná dvě minuty, možná minutu a půl... a pak už se jen můžete těšit z hebkého obličejíčku nebývalé krásy. Krystalické krásy.

Kapitola čtvrtá: před použitím důkladně protřepat
Přiznám se na rovinu, že zapomínám. Snažím se pamatovat, ale tak dvakrát týdně zapomenu protřepat. A když máte v nádobce vodu a olej (a krystal krásy - ale o tom tedy moc nevím, jestli je těžší nebo lehčí než voda?) a necháte to odstát, tak co... dole se shromáždí voda, nahoře si plave olej (někde asi uprostřed? MSM krystal krásy). Ono se až tak moc neděje, překvapivě mi stačí i jen ta voda, která vystříkne (protože konec stříkátka je na dně, tedy tam, kde je za normálních okolností voda) a nemám pocit nedostatečného promazání, kdo by si kdy pomyslel, že kadidlo hydratuje... ale protřepané je to prostě lepší. Krom toho, jak zapomínám třepat, tak ta celková konzistence je stále více olejová. Což vzhledem k tomu, že za chvíli bude podzim a zima a nároky mé pleti se posunou směrem k mastným hranicím, je možná ten nejlepší možný vývoj... i tak ale někde hluboko mé černé netřepací provinilé duše mám pocit, že bez třepání přicházím o ten krystal. A krásu.



Kapitola pátá: ráno poté
Přijde mi, že mě to tak trošku nakoplo. Nebo jako ne mě, ale moji pleť, nakoplo ji to směrem k lepším zítřkům... Neříkám, že to umí zázraky, přeci jenom dvacet mi už není, ale pleť se mi opět začala regenerovat, zatímco před tím lehce stagnovala. Tak pomalounku, polehoučku, viním za to ten šípkový olej. A pleť mám ráno takovou... heboučkou a vitalizovanou, omlazenou a zářící, ozdravenou a krystalicky krásnou... tak jo teď zase vážně, zázraky to samozřejmě neumí, ale ten sprej je fakt fajný.

Kapitola šestá: barva a vůně
Barva je žlutá, až sluníčkově žlutá. Když stříknete na dlaň, je vidět ta olejová emulze se žlutou pěnou. Asi tak nějak, sice popis jak pro debily, ale tak nějak to prostě je. Vůně mi sice nepřijde božská, ale je příjemná. Hodně mi připomíná krémy od Raw Gaia, čistě přírodní, zelená, lesní, vílí esence stoupající z toho malého smrčku pod tou zelenou břízou v tom nejhlubším kapradí za devatero řekami a devatero horami, kam lidská noha nestoupla a v dohledné době ani nestoupne, protože kdo by se hnal do lesa, když to všechno může čichat doma v koupelně. V klidu, teple a na internetu, že ano.



Kapitola sedmá: aplikace
Nutno poznamenat, že mám trošku vadný stříkací mechanismus. Asi. Někdy to totiž příjemně mlhuje, jindy to předčí proudem i zasloužilé hasičské stříkačky. Přivedla mě na to Bára ("jj, neboj, já třepu... občas"), pak jsem dlouho zkoumala a vyzkoumala jsem, že dírku mám trošku ucpanou a ono to pak občas proleze dobře a občas zase ne tak dobře... Každopádně ovšem stříkat si na obličej je moc příjemné (když to stříká dobře, mlha je jemná a heboučká), ovšem brutálně nepraktické a rozmařilé. Pro aplikaci na celý obličej bych potřebovala minimálně tři až čtyři stříknutí. Pokud si stříkám nejdřív do dlaně, tak mi stačí dvě (občas dokonce jen jedna dávka). Vidíte to taky? Dva krát dvě jsou čtyři - poloviční doba užívání? Nehledě na to, že i když si na obličej nastříkám, tak stejně mám pocit, že musím ještě rozmazat... Prostě stříkací aplikátor je dobrý akorát pro efekt a pro image. Když se ale zamyslím, nevím, jaký aplikátor by mi vyhovoval. Pumpička by byla nepraktická a pořád mastná. Kapátka jsou akorát tak na nic. Rovnou z flašky to taky asi nepůjde nalít. Nejlepší by byla kapací lahvička (taková jak se prodávají vzorky od SN - to je naprosto geniální balení pro oleje a séra a cokoliv jiného tekutého), ale to by pak musela být zase z plastu... takže vlastně... balení je docela v pohodě. A navíc se stříkátkem to vypadá setsakra kůl. Aneb schválně, kdo z nás si večer krém na obličej stříká... Správně, jenom já...


15 komentářů:

  1. Kurňa, to vypadá dobře.
    Kurňa, a ono je to teď ve slevě...

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, tiez mam rovnake pocity ohladom striekania na tvar :-D. Stale mam pocit, ze produktom predovsetkym plytvam, lebo vela na tvari ani neskonci... Co si inak myslis - je to vhodne i na mastnu plet? Ja sa tych olejov bojim :'(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že spousta olejů je vhodná na mastnou pleť. jen je třeba se toho nebát a vyzkoušet. a tohle je taky vhodné, vzhledem k tomu, že už to je s vodou, tak je nanášení jednodušší a krom toho to vůbec není mastné, jak olej...

      Vymazat
  3. Jak se stalo, že asi 12.75 minut po tom, co jsem si přečetla tuhle recenzi, je sprej v košíku a já posílám peníze na účet moje šminky...??? To se fakt neumim tak ovládat? Ale budu si pískat až se krystal krásy dotkne mé pleti...určitě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo... nevím, s tím já nemám nic společného.

      Vymazat
    2. trb by si mohla založit sektu :D ovlivňování mas má evidentně v malíčku :)

      Vymazat
  4. Setsakramentsky vtipná recenze! A zdá se, že i já musím mít krystal krásy ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, tak to vypadá vážně zajímavě. Něco takového asi potřebuji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sakra, kdyby to bylo levnější! :/ Ale ten krystal krásy... :D

    OdpovědětVymazat
  7. že by na těch pleťových vodách přeci jen něco bylo?

    OdpovědětVymazat
  8. Super recenze na super věc:) Asi se po ní taky podívám, ať okusím krystalově krásnou sílu:D

    OdpovědětVymazat
  9. A přesně to jsem čekala. Že někdo přijde s něčím takovým, nahlodá mě, donutí rozbít prasátko, vkládat do košíku a... Ne :D už ne prosím!

    OdpovědětVymazat
  10. děkuji všem za komentáře, krystal krásy prostě jede...

    OdpovědětVymazat
  11. Ach jo, jsem taky celkem nahlodaná... Ty snížený ceny už jsou napořád nebo je to akce? Mám trochu zábrany kupovat něco dalšího, když mám doma asi šest krémů v plné velikosti plus nějaký oleje. A další na cestě, zabte mě :-) Ale s nočním pořád tak nějak bojuju, nic není ono (i když se maličko obávám, že dokud mě někdo nejmenovaný nepřestane v noci furt budit, tak ono nebude asi nic, ale i tak...aspoň trochu lepší by to být mohlo). Jo a nejsem žádný chemik, ale v SS je taky síra, tak jestli to není trochu podobný a tady by mohl být těmi ostatními ingrediencemi omezen ten vysušující efekt. A díky za recenzi, mě na to nikdy nenapadlo ani kouknout, protože prostě voda za 600, že ano...Takže jsem nikdy nezjistila, že to vlastně není toner, ale spíš plnohodnotná péče.

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to moc lákavě a jako zábava.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...