středa 15. srpna 2012

Revlon ColorBurst Lip Butter 025 Peach Parfait

Nejspíš právě procházím nějakou vnitřní katarzí, protože všechno kolem mě neskutečně vytáčí, jsem otrávená a život mi přijde jako jedna velká nicota bez cíle. O to víc jsem se zasmála nad některými komentáři, protože to bylo fakt vtipné. Všem moc děkuji za účast v bleskové soutěži, nejraději bych dala něco každému, ale to nejde... Nebo vlastně šlo by, ale finančně bych to asi neustála. A tak po dlouhém přemýšlení jsem rozhodla, že vyhraje jen jedna: In your face!, protože projevila zájem vlastně dvakrát. (A jen tak mimochodem by mě zajímalo, jak dokázala zvednout dvě ruce, dvě nohy, psa a ještě napsat ten komentář...)




Gratuluji! A prosím vítězku, ať mi na denjekrasny.blog@gmail.com zamailuje svou doručovací adresu.

10 komentářů:

  1. gratuluju, myslela jsem si to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluju :), a z toho plyne, že musím pohnout svým zadkem a místo pouhého čtení, víc komentovat :D... ale neklesejme na duchu, trb má přece ještě tři další :D huh?

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, mám radost! Děkuju trb za dárek i gratulantům za gratulace :). Není to těžký, psa jsem hodila na rameno, tam se mi zatnul drápama, takže mi z toho vstaly vlasy, a pak už jen stačilo zvednout ruce a nohy :))).

    OdpovědětVymazat
  4. Asi by sis měla dát na blogu pauzu, protože je poznat, že už tě pěkných pár článků ten blog (nebo obecně všechno, do toho je mi prd), hrozně s... :-) Promiň, ale nemám ráda konstantně nas*ané jedince, kteří dělají něco, co nemusejí, ale tváří se, jak kdyby je někdo do toho nutil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mohla by si být konkrétní, protože moc tu narážku nechápu. zrovna články o revlonu mě bavily a pokud by mě blog sral (a máš pravdu, do toho ostatního ti nic není), tak jak naznačuješ, tak bych ani nepsala... ale opravdu se nehodlám stylizovat do sluníčkového jako většina blogů v širém okolí.

      Vymazat
    2. Chtěla jsem tím říct, že pokud máš nějaký osobní problém nebo pokud tě nebaví kosmetika, tak ze sebe fakt nemusíš tlačit články. Z těch Revlonů jsem neměla pocit, že tě to baví. Věčně sluníčková být nemusíš. Neříkám, že máš buď být pozitivní nebo držet pusu. To jsem nemyslela. Ale není nutný za každou cenu se tlačit do psaní, natož do psaní na určitý téma. Jako čtenářka mám dojem, že máš vlastně vztek na mě, že sem vůbec chodím, protože čekám přece ty články o kosmetice, které ty psát nechceš, ale teda, když už sem všichni lezeme, tak nám je patřičně otrávená předhodíš.

      Vymazat
    3. furt moc nechápu, ke kterému článku se toto vztahuje. asi k tomuto... a je pravda, že jsem zrovna tento konkrétní článek ze sebe trošku vytlačila, protože soutěže mě prostě nebaví. ale pořád je lepší se jednoho revlonu zbavit v soutěži než ho po dvou letech zkažený vyhazovat. a když už jsem udělala soutěž, tak taky musím vyhlásit vítěze.

      říkáš, že čekáš články o kosmetice... ani už si nepamatuji, kdy jsem psala jiný než kosmetický článek (jo jeden byl v červnu). a fakt si tedy neuvědomuji, kdy jsem předhodila otrávený článek. ani na tebe nemám vztek, proč taky... naopak ti děkuji za diskuzi, za zpětnou vazbu jsem vděčná.

      a k článkům o revlonech: ano mohla bych napsat normální úhlednou recenzi, ale mě to nebavilo, tak jsem to napsala způsobem, který mě osobně bavil. sice mi to dalo asi tak dvojnásobnou práci, ale alespoň nebyla nuda. (jo jen tak mimochodem, takovou práci bych si dala buďto s něčím, za co dostanu zaplaceno, nebo s něčím, co mě baví... za blogování mi bohužel zatím nikdo neplatí, takže proč to asi tak dělám, že ano.)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...