pondělí 17. září 2012

#1 Lakovat si nehty v autobuse

Některé věci si zaslouží akorát tak nahejtovat

Nevím tedy, kdo to vymyslel, ale vím, kdo to nasadil do hlavy mně. No a od té doby pořád přemýšlím nad tím, že to musím vyzkoušet, až konečně na to došlo. Tak nějak jsem nestíhala, trošku jsem zapomněla, málem mi ujel autobus do Prahy, kde mě čekala docela důležitá schůzka. A znáte to: upravené nehty s manikúrou jsou vizitkou dámy. No nic, nehty jsem si stihla ostříhat na zastávce za tři minuty, dopilovala jsem během cesty na Jihlavu... a furt mi to zvonilo v hlavě, že není takový rozdíl mezi autobusem a tramvají. Ale raději jsem si já frajerka počkala na zastávku v Jihlavě, abych během řezání zatáček na Vysočině nenaplácala omylem lakem frajerku na sedadle přede mnou.

A asi jsem patla já, naprosto neschopná základních dovedností správné blogeríny... měla bych přestat si říkat blogerína... nedopadlo to dobře. A to jsem na to šla chytře. Že prý... Si říkám, první vrstvu dám v Jihlavě. Lidi na mě sice koukali divně, ale alespoň si ke mě nikdo nesedl, taky výsledek, že ano. Druhou vrstvu dám v Humpolci, ono to mezitím trošku uschne a bude to jednodušší. Třetí opravnou vrstvu jsem u motorestu už nedala, protože mi bylo jasné, že ten bordel na nehtech neopraví ani svěcená voda...

Jsem perfekcionistka. Přežít takto nalakované nehty tu hodinu po dálnici směr Praha, kde mě nikdo neviděl, bylo peklo prvního stupně. Přežít cestu k první drogérii a koupit odlakovač, bylo peklo druhého stupně. Zaplatit a koukat na prodavačku, jestli náhodou nekouká na moje nehty, bylo peklo třetího stupně. Odlakovat si nehty v metru... tak to už byla prostě jen rajská úleva.

No co no, však nehty na přírodno jsou taky pěkné...

32 komentářů:

  1. to bych nebyla ráda, kdyby mi někdo smrděl lakem v autobuse :)

    OdpovědětVymazat
  2. Po ránu jsi mi fakt zvedla náladu :-D Btw. neumím si to ani představit :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímně by mě ani nenapadlo si lakovat nehty v autobuse :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě by to taky nenapadlo... ale když to dělá rendy, tak já můžu taky... nebo raději po zkušenosti ne!

      Vymazat
  4. Jezisi :)) bych te chtela v tom autobuse zazit :) ja vzdy obdivuju segru, jak si sedne, pritahne si nohu (ruce jsou pohodicka, ty ma behem par sekund) a udela ani ne 10x pohybu steteckem a za minutu, max dve je hotova. Ja s tim vzdy stravim o hodne dyl :(.
    Ja bych se v autobuse neodvazila, ale zas na druhou stranu, tramvaj umi taky pekne cuknout :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejezdíš náhodou Tredosem nebo JH Busem? Já totiž jezdím do Prahy z toho Motorestu v Lokti u Čechtic :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasně tredosem nebo trebusem. jo tak kvůli tobě zajíždíme k motorestu a do humpolce. já ještě pamatuji, kdy to jelo praha - jihlava nonstop.

      vidíš, třeba se někdy potkáme v autobuse.

      Vymazat
    2. jj to spešl kvůli mě :D ...já bydlím kousek v jedné vesnici
      jako tajně sním o tom, že se s tebou někdy setkám a pokecáme o šminkách...bych tě poprosila o podpis :)))

      Vymazat
    3. tý jo, jako neděs mě, já teď budu v autobusech paranoidně pozorovat okolí, jestli se ke mě náhodou nežene někdo s tužkou...

      abych si kvůli tobě raději začala trénovat pěkný podpis.

      Vymazat
    4. :)))
      ta nervoznější bych byla určo já

      Vymazat
  6. Ja som sa jeden cas zvykla malovat v buse... myslela som, ze aka som nenapadna, ale ked mi par ludi neskor povedalo, ze si ma stale spajaju len s tou jednou aktivitou, rozhodla som sa, ze sa na to vykaslem a... zacala som jazdit autom :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Fuj, potkat Tě já, tak jsem pěkně naštvaná... Smrdět lakem mezi lidmi je ošklivé! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak neboj, já už to víckrát dělat nebudu.

      Vymazat
  8. Připojuju se k názorům, že mi přijde dost bezohledné lakovat si v autobuse nehty. Některým lidem není z toho smradu moc dobře a možná jsi jim připravila příjemný den. (bez smajlíka) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. žádný ze zúčastněných nebyl nikterak zdravotně zasažen a veškerá podobnost je čistě náhodná. lak byl otevřen pod kontrolovaným dozorem po dobu 2x 3min a už nikdy nebudu podobné pokusy opakovat. tak přísahám. naprosto bez smajlíka, postranních úmyslů a pohrdavého tónu v hlase...

      Vymazat
    2. Ten odlakovač mi přijde mnohem horší :D.

      Vymazat
    3. Mě teda přijde, že lak musí cítit maximálně ten co sedí vedle tebe a po dobu 3 minut max. mi to opravdu nepřijde tak hrozné. Daleko víc mi smrdí lidi a případně jejich svačiny, zlatý laky!

      Vymazat
  9. Tak to je výborný :D Na mě lidi v Brně koukaj divně jen když si v trolejbuse nebo v tramvaji češu vlasy nebo se přepudrovávám :D Nevím co by řekli kdybych si lakovala nehty :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mne príde dosť bezohľadné nepoužívať antiperspirant, neprať si oblečenie zakaždým, čo sa prepotí a cestovať v autobuse. Niektorým ľuďom z toho smradu nie je moc dobre a stopercentne ostatným pripravia príjemný deň. So smajlíkom, N.

    OdpovědětVymazat
  11. no ja ta praveze vobec neodcudzujem, parkrat som tuto bezohladnu aktivitu musela absolvovat aj ja, predsa upravene nechty su dolezite (uznavam trochu ironie), snazila som sa o co najrychlejsie nalakovanie aby som nikoho v autobuse neobtazovala, no keby som cestovala s takymi dudrosmi, ktori ti to tu komentuju, neviem neviem ci by som sa zdrzala. mat ich problemy a prezidentsky plat... so smajlikom - :) A.

    OdpovědětVymazat
  12. :D nejlepší, hejt ze života... :D

    Já takhle zase jednou lakovala v parku se psem (po cestě jsem si koupila nový lak v drogerii :D) a hned ho vyzkoušet..... no taky to dobře nedopadlo (aportování a čistě nalakovaný nehty k sobě nejdou :D), takže jsem cestou zpět u ťamanců kupovala odlakovač :D

    OdpovědětVymazat
  13. :-D dík za pěkný článek na dobrou noc, Trb :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Teda... jako pochopení mám, ale sama bych se asi do takové husařiny nepustila - jednak kvůli tomu, jak by to dopadlo (jak předpokládám), jednak právě kvůli dalším cestujícím, asi bych ty nakvašené obličeje nesnesla.
    Ale pobavila jsem se u článku velice, hned pěkně po ránu, to se hodí :D Díky!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  15. :D tak to já lakovala nehty v metru a povedly se :) ale lidi na mě koukali dost podivně :) na druhou stranu, jak to metro jede rychle a je-li otevřené okno, tak ten lak pěkně rychle schne :P

    OdpovědětVymazat
  16. To keby som ja videla lakujúcu spolucestujúcu, určite by som sa riadne pobavila, možno aj prihovorila, a určite všade vyprávala ako zábavnú historku
    :D Tiež sa prikláňam k názoru, že smradlavá pazucha stojaca nadomnou, by mi zdvíhala žalúdok určite viac ako aceton...

    OdpovědětVymazat
  17. Mě třeba lak na nehty moc nevadí, asi bych tě pobaveně pozorovala, jak ti to jde (nejde :-D).

    Spíš mi strašně vadí sprejový deodoranty. Jsem na ně až alergická a vždycky mám pocit, že se dusím. A vždycky rostu, když se slečny v šatně stříkají jak divý sprejem před tím, než jdou cvičit (mám dokonce pocit, že to není před cvičením úplně zdravé...?). Naštěstí to docela rychle vyprchá. A když jsme byli v létě na výletě v Brně, tak se jedna slečna tím deodorantem stříkala dokonce v tramvaji. Což mi přijde fakt ujetý, protože ať mi nikdo neříká, že se nestihne stříknout doma před odchodem. To je hlavní věc, kterou dělám, než odejdu domů - použiju deodorant!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...