středa 26. září 2012

Chcete vědět, co bylo v mém Ladyboxu?

Jestli ano, tak se koukněte. A když ne, tak se raději nekoukejte a nečtěte dál.





Garnier BB krém, plné balení - Nobilis Tilia Elizabeth, plné balení - Pure Fiji tělové máslo Mučenka, vzorek 15 ml - Sebamed Mycí emulze s olivovým olejem, vzorek 20 ml - Sebamed balzám na ruce a nehty, vzorek 10 ml - Color Club Almost Famous, mini velikost - Iswari Snídaňová směs nepražené kakao a lucuma, vzorek.

Nevypadá to zle, zabalené to bylo taky pěkně. Jste rádi, že beauty boxy přišly i do Česka? Už máte doma ten svůj? Těšíte se na další vydání? Nebo jste dostaly Senzabox? Nebo si myslíte, že začalo být překrabičkováno a přestalo vás to zajímat?

A všichni vykutálení anonymové by měli vědět, že jsem Ladybox dostala ZDARMA.

68 komentářů:

  1. No, mna by z toho najviac potesila asi ta ranajkova zmes :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. víš co? mě taky. dneska bude ke snídani.

      Vymazat
  2. Ne nemám doma svůj ladybox, protože "na mě nevyšlo" neboť jsem jim nedělala reklamu.. tobě to za zlé nemám, jen mi to přišlo trochu nesympatické od nich.. Ale produkty vypadají dost dobře, tak snad tahle kvalita vydrží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba na tebe vyjde příště...

      Vymazat
    2. Já si nemyslím, že je to úplně důvod... Já jim reklamu taky nedělala (strašně mě to zlobilo, jak to bylo na všech blozích), a nakonec na mě vyšlo - sice v druhé "dodatkové" vlně, ale vyšlo

      Vymazat
    3. na me taky nezbyl no :(

      Vymazat
    4. Taky jsem nedělala reklamu. Dostalo se na mně až při druhé kole, když se posílaly nevyužité kódy. A nemyslím si, že by někoho zvýhodňovali, prostě byla větší poptávka než nabídka. Ono u nás je to celkem nove, takže nakoupit tuny vzorků a pak to nemít kde prodat by byla blbost :-)

      Vymazat
  3. Vypadá to skvěle, tolik věcí, plno vzorečků, které můžeš vyzkoušet :) Jen by mě zajímala cena..

    OdpovědětVymazat
  4. já na svůj stále čekám,ale těším se, kdesi jsem viděla ještě jinou fotku Ladyboxu a od Nobilisu tam byl jiný výrobek,tuším, že něco proti stárnutí :) já ten krém Elizabeth fakt miluju, takze bych za nej byla dost ráda, kdyby mi přišel. I na tu snídaňovou směs se těším, protože poslední dobou už nemám na nic chuť a nevím, co bych do tý pusy strčila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a senzabox na me bohuzel tento mesic nezbyl, tak snad priste :)

      Vymazat
    2. Vypadá dobře a taky jsem viděla už i jiný :-)

      Vymazat
  5. Tak z BB creamu od Garnieru bych radost nemèla, protože jej už všechny máme/jsme měly..

    Ale zbytek vypadá zajímavě, budu se těšit na svůj říjnový :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se na něj těším, stále ještě jsem se neodhodlala jít pro něj do drogerky, vzhledem k rozporuplným recenzím, tak snad konečně vyzkouším.

      Vymazat
  6. ja som si prvy kupila sama tak ho ocakavam a druhy dostanem tiez tak ako ty.... ale aj keby som ho nedostala tak by som si ho kupila, takže sa tiež tešim na komentare typu že robila som reklamu a podobne lebo ja som mu reklamu nerobila haha :DDDD inak zaujimavy obsah som zvedava ci budem mat rovnaky :o)

    OdpovědětVymazat
  7. ten Garnier mě doslova vyděsil. vždyť je to věc, co už všichni vyzkoušeli a půlce to nesedlo. to je docela odvaha, dám tam něco takového. Zatím jsem ráda, že pro září jsem se rozhodla pro SenzaBox a v příštích měsících se uvidí.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak na mě taky nezbylo,ale houby zle,protože,když ho máš Ty jako bych ho měla já.Určitě napíšeš spoustu bezva recenzí a já si pak vyberu,co by se mi hodilo.No nemám já za ušima?Díky za nakouknutí do tajemného balíčku.Myslím,že je tam toho požehnaně a vypadá to docela dobře.Už se těším na ty recenze...Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentář... teď budu muset začít psát recenze.

      Vymazat
  9. Ho, tak to vypadá dobře, docela dost výrobků! Mně taky dnes dorazí (a taky zdarma, chacha!), tak se těším!

    OdpovědětVymazat
  10. Do háje, co budu dělat s dalším BB krémem od Garnier?? Byla jsem ráda, že jsem se zbavila toho prvního, co jsem dostala k recenzi :-D Asi jsem nevděčná, ale teda za mě nic moc, těším se jen na lak a Nobilis Tilia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sem na tom úplně stejně, jen Garnier mi furt trčí doma a Almost Famous už doma mám... Jsem ale zvedavá, moc moc moc, někde jsem četla, že obsahy se mírně liší, tak bych brala jiné odstíny, nebo druhy. Necháme se překvapit, díky za fotodokumentaci, trb. ;)

      Vymazat
    2. no tak zrovna s tím garnierem si taky nejsem jistá, co udělám. co nejsem jistá, vůbec netuším. ještě pořád mám doma ty dva, co jsem dostala od lorealu... asi ten nový někomu věnuji.

      mně třeba ani ten lak nějak nenadchnul, ale pure fiji máslo je dokonalé a ta snídaňová směs je fakt dobrá.

      Vymazat
    3. Pravda, tím máslem se tu teď vesele mažu, ta vůně je absolutně dokonalá, já mám ale Bílý zázvor. <3
      Fakt? Lákavě ta směs teda nevypadá, ale už se těším, až ji koštnu. :D Dávalas ji do mléka/vody, nebo do jogurtu?

      Vymazat
    4. téda ty musíš vonět, já bych si tě chtěla oňuchat. bílý zázvor musí být boží.
      směs jsem jedla nejdříve jenom s jogurtem (nebo já si to dala do zakysané smetany - ale to je skoro to samé jako jogurt), pak mi přišlo, že to bylo nějaké řídké, tak jsem přisypala trošku muesli. fakt dobré to bylo.

      Vymazat
  11. Vypadá to, že z Ladyboxu bude stejnej mor jako z Benefitu..obsah teda nic moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš, něčím se blogerky bavit musí.

      Vymazat
    2. To nebylo myšleno nijak proti tobě, není třeba být hned nepříjemná :)

      Vymazat
    3. já jsem to taky nemyslela proti tobě, tak se na mě nezlob. prostě jsem konstatovala fakt. alespoň já jsem se ráno s ladyboxem pobavila.

      Vymazat
  12. Proč jsou ty fotky tak nekvalitní a zamlžené?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo... tak to by mě taky zajímalo. fotila jsem to dvakrát a pokaždé se stejným výsledkem.

      Vymazat
  13. Mn, teď nevím jestli se bát nebo těšit.. BB nevyužiju stoprocentně, žlutej lak by mě kleplo..doufám, že dostanu ten do růžova co jsem zahlédla na jiném blogu.. a asi blbej dotaz, ale to kakao se pije/dělá jako normální kakao jenom je to nějaký zdravější, když je to nepražený nebo co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne, to je spíš na způsob muesli. já si to dneska nasypala do jogurtu a fakt to je strašně dobré... asi si koupím plné balení. jo a opravdu to chutná trošku jako čokoláda.

      Vymazat
    2. Aha, tak to je pro mě novinka a na to se teda těším:-)

      Vymazat
  14. Jupí, už abych ho měla ve schránce. Jak tak koukám na některé komenty i na FB, přijde mi, že spousta slečen nepochopila, jak tyhle boxíky fungují. A komenty typu "tohle mám přeci doma, tak proč mi to posílaj" mě docela baví... oni totiž v LB určitě mají křišťálovou kouli, podle které poznají, co má která slečna doma v koupělně, že :-) Je jasné, že občas vám přijde i něco, co znáte, nebo značka, kterou nepreferujete, pokud chcete tohle tohle a tamto a nic jiného, běžte si to prostě koupit.

    OdpovědětVymazat
  15. Tento box vypadá velice dobře:) Já jsem se teprve dnes zaregistrovala, tak se nechám překvapit, jestli mi přijde říjnové vydání:)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak po tvojom prispevku som rada, ze som si ho neobjednala... takyto obsah by ma asi sklamanim rozreval. Aj ked s Nobilisom by som si teda dala povedat ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. já jen čekám, až se začnou objevovat na blozích komentáře, že všechny blogerky jsou prodejný krávy a čtenáři jim ty boxy vlastně platí...jo už jsem si tohle o blogerkách taky přečetla.. :))))

    jinak teda mě by krabička potěšila...docela zajímavé věci..hlavně to kakao :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě to kakao fakt taky potěšilo. a navíc mi opravdu chutnalo...

      Vymazat
    2. No vždyť jistě:-D Ale třeba tobě a trb ho zaplatím fakt ráda:-D

      Vymazat
    3. hele, ale ladybox už mám... nechtěla by si mi raději koupit nové boty?

      Vymazat
    4. já bych potřebovala zaplatit ten můj vysněnej soleil tan de chanel bronzer...tak co dejni...domluvíme se? :DDDD

      Vymazat
    5. Me treba vubec nenapadlo si napsat o to, aby mi ho poslali zdarma, byla jsem registrovana jen tak, protoze jsem to chtela zkusit a kdyz jsem minuly tyden videla, jak si uplne kazdy snad napise o to, zda by ho nedostal k recenzi zdarma, tak sem si rekla, ze proc bych to nemohla zkusit jeste napsat take. Neprijde mi na tom nic spatneho, clovek nekrade, aby si mohl koupit uplne vsechno co chce, jeste kdyz mam tak rozdilne zajmy jako je kosmetika a chovatelstvi. Oboji stoji i tak az dost, jen kachnu mi asi nikdy nikdo zdarma k recenzi neda :D

      Vymazat
    6. hele, tak si řekni dejnicce, když už bude kupovat ty boty a chanel, tak k tomu vezme i kachnu a bude...

      Vymazat
    7. tvl..dneska z vás teda padaj perly :D :D :D :D

      Vymazat
    8. trb: velký lajk za poslední komentář :DDD

      Dejni, já bych taky něco potřebovala, počkej - co to jen bylo? jo aha, už vím - potřebovala bych všechny exluzivky od Guerlaina (ideálně ve včeličkových flakonech) a od Chanelu, abych se s nima mohla polívat a psát smysluplné recenze... tak co, domluvíme se? ;-) :D

      Jo a kdyby někdo fakt nevěděl, co s tím BBčkem, tak já ho ráda přijmu. Rozhodopádně ho využiju, už se na něj chystám dlouho, ale furt jsem se v tý drogerce nerozhoupala. A ne, neni mi blbý si takhle škemrat :D

      Verunka

      Vymazat
    9. tak vypadá, že jsme domluvený... jen bychom si to mohly začít psát do seznamu. tak to máme: boty, dvakrát chanel, kachnu, guerlain a nějaký včely nebo co. ještě někdo něco?

      veru: já už na svůj bb adepta mám, ale kdyby ho nechtěla, tak můžeš mít ten můj.

      Vymazat
    10. no tak jako já ten bb taky chci..a teda mě to bylo jako blbý se ptát..tak kdo mi věnuje dobrovolně bbčko.. toho věřejně pochválím na blogu

      Vymazat
    11. Holky jako seznam dobrej, ale zatim nekradu. Ale mohla bych začít a pak se uvidí:-D

      Vymazat
    12. jako ani tu kachnu ne?

      Vymazat
    13. No hele, dívala jsem se na lookfantastic i feelunique, ale asi sou vyprodaný!

      Vymazat
    14. teda teď si to fakt zazdila. a zkoušela jsi ebay?

      Vymazat
    15. No jasan, ale prej kachny nesměj posílat letecky a než by to pŕeplavaly, tak by mi vypršela možná lhůta na dispute.

      Vymazat
    16. aha... no já vůbec netuším, jak se kupují kachny.

      Vymazat
    17. A já asi jo:-D Ale myslím, že v jednom článku to Goldie nějak popisovala, že kupovala vejce ze zahraničí, možná fakt přes ten ebay...

      Vymazat
    18. Já z vás fakt nemůžu :DDDDD Četla jsem si tuhle rozpravu cestou na Strahov a smála se na celý kolo a lidi se na mě koukali, jestli jsem v pořádku:D
      Takže kachny a eBay... mno, myslím, že se mám dost co učit:DD
      Verunka

      Vymazat
    19. Kočenky a kačenky, pokud i mně dorazí boxík, tak budu mít volný BB. Mám totiž tušení, že bude na Bajtu moc tmavý :( Jako zkusit jsem ho chtěla, ale pro Day je taky tmavý a my jsme tak příbuzně bílé :D Napište mi maila nebo SZ na FB a první zájemkyně vyhrává! :o)

      Dejni, nedělej tady krávu, kup ty včely, kachny a mně přiber nějaké šminky!

      Vymazat
    20. veru: to jsem ráda, že jsme tě pobavily. já už jsem tuhle dadaistickou diskuzi chtěla nechat, ale borůvka to zase nakopla. takže jako dejni, když už budeš kupovat ty včely, kachny, krávu, šminky... tak hlavně nezapomeň na ty moje boty!

      boruvko, myslím, že bude na tebe tmavý, na mě je taky tmavý (jako dá se, ale nic moc - lepší v létě než v zimě).

      Vymazat
  18. LB nemám. Nevypadá věru zle, ale nemrzí mě to, neb se mi podařil kup měsíce a možná roku (více u mě na blogu). A doufám, že se trb na mě nebude zlobit, že si tu přihřívám polívčičku. Líbí se mi Nobilis Tilia a Pure Fiji, navíc v plném balení.

    OdpovědětVymazat
  19. BB od Garnier? Tomu říkám odvážný krok :) To nevím, co s ním udělám. Dát ho do giveaway by byl asi ještě odvážnější krok :D Uvidím :) Mně měl LB přijít dneska, ale pošta mi teď napsala, že mají nějaký problém. Těším se na Nobilis Tilia Elizabeth, snad ho tam budu mít taky.

    OdpovědětVymazat
  20. Kromě toho BB krému se mi to docela líbí:-) Myslím, že jako startovní krabička je to moc pěkné:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Hani,
    jakmile jsem u Tebe na blogu objevila, že tu bude Ladybox, tak jsem se hned registrovala, ale bohužel, stejně na mě řada nepřišla a docela mě to namíchlo...
    Tak uvidím, jestli se dočkám v budoucnu, ale hořkost ve mě přetrvává:(

    OdpovědětVymazat
  22. Měl mi dojít tenhle týden, pořád čekám a nic tak snad dorazí zítra :) Kromě Garnieru neznám žádnou značku, takže jsem zvědavá.. BB cream od Garnieru jsem po tolika šílených recenzích neměla odvahu zkoušet, ale asi mu dám šanci pokud ho budu mít v balíčku :D

    OdpovědětVymazat
  23. Docela zajimavy videt i ceskej beauty box!:) Tady je slibovanej guest post, doufam ze to je prelozeny verne:) http://www.cityscape-bliss.com/2012/09/how-to-spot-beauty-blogger.html a jeste jednou diky xxx

    OdpovědětVymazat
  24. Milé překvapení, snad jim to vydrží :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  25. Jéé, já se tak na Ladybox těším, snad mi zítra už přijde :)

    OdpovědětVymazat
  26. ja na ten svoj cakam a som zvedava kedy sa dockam, lebo lez to pride na slovensko uz to bdue otrepane a trapne o tom vobec pisat :D ale obsah ma celkom milo prekvapil :)...ja mam dostat zdarma LB na buduci mesiac :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já myslím, že buďme rády, že to v Česku někdo zkouší. A zatím to vypadá, že by to mohlo mít i úspěch. A vlastně jsi mě zachránila, protože jsem byla takový - kousek od objednání, ale nic ze zářijového balíčku mě ani trochu neláká (mno, možná ta směs, asi mám hlad). Takže já zůstanu zatím bez boxu, teda když nepočítám mužův xbox, ale ten není moc pro krásu.

    OdpovědětVymazat
  28. Jen taková malá připomínka, to máslo od Pure Fiji není vzorek, ale mini balení co stojí 65 Kč :D Pod označením vzorek si přestavuju něco co dostaneš zdarma :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...