sobota 29. září 2012

Dneska večer...

... jsem zalovila v šuplíčku s nezkoušenou kosmetikou, vylovila, otevřela, namočila se, hluboký nádech a výdech a...



... a umyla jsem si vlasy.

6 komentářů:

  1. to vypadá jako shnilá makrela :D

    což tipuju neni, takže - co je to? :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je urcite ten sampon z fleru,jaks psala,ne? :-) Ale mam ted cistic na oblicej,ktery vypada docela podobne a jde i na vlasy (Alva rhassoul).

    OdpovědětVymazat
  3. černá moora, no já si sice normálně myji vlasy shnilou makrelou, ale toto je šampón s hennou nebo z henny nebo tak nějak.

    reni, jasně hennový šampón z fleru. a musím uznat, že vypadá fakt divně, ale vlasy jsem měla docela boží...

    OdpovědětVymazat
  4. Slušné blátíčko :D. I když makrelová verze je mnohem vtipnější :D.

    OdpovědětVymazat
  5. podle mě to vypadá jak čokoládový krém, já bych to snědla, mnam

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...