sobota 22. září 2012

Missha: BB Boomer

* ve vzorku

Většina BB krémů se hlásí k tomu, že jsou multifunkční. A většina z této většiny prohlašuje, že zastane roli hydratačního krému, opalovací krému, rozjasňujícího makeupu a báze pod makeup. A proto se ptám... proboha proč? Proč se vyrábí ještě zvláštní báze pod BB krém? Tak nic popojedem.

Missha BB Boomer by měl prodloužit trvanlivost BB krémů, taky zvýšit jejich rozjasňující efekt a přidat pleti ještě další hydrataci. Je to takový bílý krém, který když nanášíte, tak najednou vypadá perleťově růžový, ale rozetře se do neviditelna. Strašně pěkně voní a vůbec ta konzistence je moc příjemná, naštěstí mi nepřišel silikonový jak je zvykem do dobré společnosti uvedených bází pod makeup. BB Boomer tvář opravdu rozjasní a pleť vyhladí, docela se mi to líbilo. Jenomže toho rozjasnění je až moc. Zvláštní je, že se ukáže až při určitém světle, proto jsem vám dneska nafotila dvě fotky. Vidíte, jak ta levá vykazuje určité rysy kultivovanosti a upravenosti, zatímco ta pravá vypadá, jak kdyby se vymáchala někde v oleji? Vidíte napravo to mastné čelo a nos házející zrcátka vesele k publiku? No já to vidím a vím docela určitě, že to je vina toho BB Boomeru... takže si ho určitě nekoupím. Opravdu není mým plánem naboomerovat svou pleť směrem mastná-jak-olejová-skvrna-v-Texaském-zálivu a navíc ta báze zdůrazňuje veškeré nerovnosti pleti a kde nerovnosti nejsou, tam si je vymyslí. Ne, že bych tedy před tím o nákupu vůbec uvažovala. Asi před rokem jsem ze svého života skoro všechny báze vyloučila a zatím je tam nehodlám vracet. Už tak mi lidi vyčítají, že toho používám na obličej hodně...


A jestli vás zajímají BB krémy a chcete vědět, z čeho to je uvařené, tak doporučuji článek Vity, kde se třeba i něco nového dozvíte.

18 komentářů:

  1. ajajaj, moje čelo se takto leskne běžně, bohužel :(

    OdpovědětVymazat
  2. Já báze nijak nemusím, dost mi ucpávají póry

    OdpovědětVymazat
  3. no zial, aj ja som z tych, ze sa viem hentak lesknut aj bez bb boomeru :(

    ale co som chcela povedat, ze ja som mala vzorku toho missha blending primeru a mne sa to teda pacilo. tiez je to take perletove, vyhladzuje to a neni to ta silikonova umelina. ma sa to miesat s bbckom v pomere 1:1 alebo asi ako clovek chce a potrebuje rozjasnit. ja som to zmiesala s tym mishha signature real complete bbckom (myslim, ze ten aj ofiko k tomu odporucaju) a podla mna super! z takeho dost nudneho bb sa stal pekny rozjasnovaci bb. takze vzorku som vyzmykala do poslednej molekuly, z coho mam momentalne zlomene srdce, a som odhodlana objednat si plnu velkost. cim ta vobec na nic nenahovaram :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne vůbec mě nenavádíš... ale já odolám. fakt mě fáze bází pod makeup přešla. teď chci krásu bez kompromisů, chci vzít prostě makeup /bb nezdržovat se nějakými bázemi a mícháním a... vypadat skvěle.

      Vymazat
  4. No vidiš a já mám zvrhlou úchylku v tomhle "umaštěnym" vzhledu. Mě se to prostě líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nooo... normálně lesk taky můžu (zrovna jsem docela vedle jak ta jedle ze stila illuminating tint), ale zrovna tento lesk je fakt peklo. je to takový ten lesk, že je vidět každá nerovnost kůže, všechny hrbolky a tak. takže za mě bb boomer fakt ne.

      Vymazat
  5. Taky vypadám nerada umaštěně, ale zase se mi moc líbí tzv. dewy look. Nikdy se mi to ale na sobě nepodařilo vytvořit. Asi nemám ten správný rozjasňovač. A když se máznu vazelínou, chytají se mi na to vlasy.
    Chtěla jsem se tě zeptat, jestli neznáš tento britský obchod, posílají i k nám (asi 8 liber).
    http://www.cutecosmetics.co.uk/
    Krom jiného mě tam okouzily tyhle sovičky, mám sovy ráda:-))):
    http://www.cutecosmetics.co.uk/gwdihw-balms-46-c.asp?uid=2161316d-576f-4331-a273-818ef0fb7d84
    No a tak drahé laky na nehty bych si nekoupila, ale rozpouštím se nad těmi lahvičkami:
    http://www.cutecosmetics.co.uk/megan-miller-74-c.asp?uid=2161316d-576f-4331-a273-818ef0fb7d84
    A tyhle taky ujdou:
    http://www.cutecosmetics.co.uk/priti-nyc-63-c.asp?uid=2161316d-576f-4331-a273-818ef0fb7d84
    No radši toho nechám, jen kvůli sovičkám nebudu utrácet. To mám z toho, že jsem nachlazená, tak těžko odolávám.:-)
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. znám, nedávno jsem na ně narazila, ale ještě jsem neobjednávala. ovšem taky jsem si říkala, že ty laky jsou boží, ale tolik peněz za lak na nehty nehodlám platit.

      jo ale nejvíc mě na tom obchodě zaujalo to logo, strašně se mi líbí...

      Vymazat
  6. To je mazec, kdybych mela hadat podle fotky, tak bych rekla, ze rasenka, rtenka, tuzka a konec, ale kdyz koukam na ten seznam :D Jinak obdivuju ty, kterym se ten lesk libi, clovek musi mit hodne bezchybnou plet, protoze kdyz koukam na tu fotku vpravo, tak je videt kazda milimetrova nerovnost, zvlast na cele a i to, co je proste jenom kuze, vypada jako pupinek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no víš co no... to je to kouzlo minimálního makeupu.

      a přesně to se mi na tom lesku nelíbilo... že moje pleť (hlavně čelo) vypadala, jak kdybych byla plná pupínků a důlků.

      Vymazat
  7. Včera jsem si zkusmo v drogerii jen tak na zápěstí čmárla z testeru jakýsi nový BB (Maybelline? fakt nevím, nezkoumala jsem, co je to za stojan) a ty třpytky, co mi na ruce byly patrné ještě za kdovíjak dlouho, mě teda vyděsily. Trend rozjasnění nechápu, na to musíte mít fakt sakra bezchybnou pleť, jinak si to ty nerovnosti snad i vymyslí. Mně se ten efekt moc nelíbí ani na první fotce. Připadá mi, že to právě navíc dost zvýrazňuje poměrně silný nános make-upu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na to snad ještě nenašla kladný hodnocení :D Kdykoli se u nás objeví nějaký BB tak mi přijde, že je to nejhorší odvar BB co se zrovna prodávají. Ale tak je to u nás v ČR i s jídlem :(

      Vymazat
    2. tak teď si nejsem jistá, jestli ten silný nános makeupu je myšlené k mým fotkám. asi jo. což moc nechápu, protože já nemám skoro žádný makeup - jen hodně slabou jednu vrstvu bb krému a trošku korektorů. ale pokud to v tobě budí dojem silné vrstvy, tak to asi bude taky důsledek toho bb boomeru... další důvod, proč to nekupovat.

      Vymazat
    3. Tak já jsem ty make-upy ohrabávala z nudy, šla jsem do drogerie coby doprovod, makeu-up je mimo můj kosmetický záběr (a fascinovalo mě, jak narvané to DMko jima bylo, už jsem tam dlouho nebyla), protože na mně všechno je moc tmavý nebo moc oranžový... :-) Třpyt je docela peklo, ještě, když se to s ním (jako v případě toho BB) neumí.

      trb: promiň no, přišlo mi to z fotky jako silná vrstva, ale asi to bude taky důsledek toho nepovedeného lesku jako blesku, pravděpodobně. Všechno se rozjasňuje, blýská, ale dělá to teda začasté víc škody než užitku.

      Vymazat
    4. v pohodě, já to ani ve zlým nevzala, jen mě to zarazilo, že na mně vidíš hodně makeupu, protože já ho fakt hodně neměla... asi za to opravdu může ten boomer. já mám rozjasňující cokoliv sice ráda, ale tohle bylo hodně přes čáru.

      Vymazat
    5. Možná je to můj osobní problém, kdy mi prostě lesklá pleť evokuje pleť mastnou, problematickou, na níž už to po pár hodinách kosmetika vzdala. Přijde mi, že lesk zvýrazní jak nedokonalosti, tak jakoukoli snahu ty nedokonalosti skrýt (aka "haló, tady beďar, na kterým je vrstva korektoru" :-D)... Já prostě tenhle trend nechápu zůstávám věrná dokonale matné pleti. J

      Vymazat
  8. Tak o tomhle jsem ještě fakt neslyšela. Mně přijdou bb krémy rozjasňující samy o sobě, natož si na pleť přidat ještě něco takového :/.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuji za zmínku. :)

    Zcela upřímně hlavní výhodu BB krémů vidím v tom, že během zimy už skutečně není nutné používat opalovací krém (byť v létě bych na ně nespoléhala) a pleť nevysušují. Ale že bych je dle jejich slibů nosila bez hydratačního krému, bez následného přepudrování atd., to ani omylem. Mně se pod BB krém nejvíc osvědčila báze od Shills (Taiwanská značka), která nevypadá mastně ani trochu.

    Jinak ale vždycky přemýšlím, jestli použití báze lehce neztíží prostupnost všech těch pečujících látek kůží. Tedy mi připadá nelogické, že se vyrábí báze pod BB krém, (tedy logické je to jen z hlediska více produktů = více peněz).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...