úterý 4. září 2012

Professional by Fama: Energizing Shampoo

* věnován k recenzi e-shopem, mým čtenářkám taky nabízí 20% slevu, když se odkáží na můj krásný blog



Ve vlasové péči se moc nevyžívám. Sice občas mi trošku cvokne, a pak koupím něco, co pravidelně nepoužívám... ale to se nepočítá, k běžnému provozu svých vlasů potřebuji jedině šampón. Vlastně jakýkoliv šampón, jediný můj požadavek je, aby to mylo... Nějaké ty objemové, super-hydratační nebo podobné hlášky mě ke koupi nenalákají. Jsou jen dvě deklarované vlastnosti, které mě přimějí koupit šampón, i když zrovna žádný nepotřebuji:
  1. šampón je vysoce čistící, víte takový ten clarifying, před barvením hennou se vždycky hodí (a proto asi zrovna teď doma žádný nemám, že ano)
  2. šampón podporuje růst vlasů, protože vlasů není nikdy dost... a já jsem sice líná a lakomá používat nějaký ten Biosil, Bioaquanol a tak vůbec, ale šampón na růst vlasů... to mě dostane vždycky.
Přitom já nemám zrovna problém s počtem vlasů. Mám vlasů docela dost a jsem celkem v tomto směru spokojená. Co mě ale vytáčí do maximálních otáček, je počet spadaných vlasů, které se nachází všude... v koupelně, v kuchyni, na gauči, v posteli, na stole, na vidličce, ve spodním prádle, na gumičce, ve skříni, v knížkách a časopisech... prostě u nás doma to vypadá, že tady právě vyplešatěla gorila velmi dlouhé srsti, co gorila... celé stádo goril. A to jsem přitom jenom já... a čím delší vlasy mám, tím víc jich všude je. Asi se snad nechám ostříhat....



A nebo budu používat šampóny pro podporu vlasových kořínků. Jako tento. Musím uznat, že funguje, při pravidelném používání mi vlasy padají tak o polovinu méně (měřeno počtem vyčesaných vlasů, počtem vlasů na různých místech a počtem vypadlých vlasů při mytí). Problémem je, že jakmile ten šampón přestanu používat, tak vlasy začnou zase padat. Ani nefunguje střídání šampónů, jednou tento, pak zas jiný. Pro nejvyšší možný účinek prostě musím používat jen tento šampón. Trošku nuda, ale dokážu s tím žít.



Šampón je takové lehce zakalené jakoby mléčné, ale dožluta barvy. Dobře pění, dobře umývá, většinou nepoužívám kondicionér a přijde mi, že po tomto šampónu se mi vlasy tak pěkně uhladí a lépe se češou než u jiných šampónů. Vlasy mi vydrží standardně nemyté tři dny, což je normální. Moc se mi líbí i lahvička, která mimochodem je ve velkém balení, které nějakou tu dobu vydrží... a jen jako bonus mi nepadají tolik vlasy. Co víc si od šampónu přát...



12 komentářů:

  1. Mně taky padají vlasy šíleně. Všichni si ze mně dělaj srandu, že kam přijdu, tam to kolonizuju vlasama. Ale nenapadlo mě, že to může šampón nějak ovlivnit.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten popis padání vlasů mě opravdu pobavil:)). Jsem na tom bohužel stejně, ale mám hodně husté vlasy a připadá mi to celkem normální, tak se zatím na šampony proti padání nechystám.

    OdpovědětVymazat
  3. Padání vlasů znám sama moc dobře. Používala jsem Plantur39 a vůbec mi nepomohl, pak taky Revalid, účinky žádné. Pomohla až změna v mém životě, která mi ubrala notnou dávku stresu, tož tak:-)

    OdpovědětVymazat
  4. in your face a summertime: měla jsem kdysi spolubydlící a ta pelichala asi tak dvakrát víc než já. ale vůbec to na jejích vlasech nebylo znát. každé ráno při žehlení a česání jí vypadaly asi tři hrsti vlasů... takže nejsme v tom samy.

    levandule: hele a já myslím, že já to mám prostě normální. mám hodně vlasů, tak mi hodně padají. mně vlastně ani nevadí to, že mi padají vlasy, mně vadí ty spadlé vlasy všude nacházet... a čím delší, tím víc jsou ty vlasy vidět a všude se pletou.

    OdpovědětVymazat
  5. Čím víc vlasů - tím lépe.

    OdpovědětVymazat
  6. No jo, ty máš hodně vlasů a padají ti... Já mám pět chlupů devíti řadama (jak říkávala prababička) a stejně mi padají v množství, které není ani náhodou hezké...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě...kdybych měla hodně vlasů...ale těch mých pět chlupů a ještě v době kdy mi celé trsy zůstávaly v dlaních, to bylo na psychiatra:-(

      Vymazat
    2. to naštěstí řešit nemusím... ale věřím, že to opravdu musí být na palici.

      Vymazat
  7. podle recenze vypadá šampon super :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, s tím padáním to mám podobně. Je to dost nepříjemné, když člověk všude sbírá a obírá vlasy……To, že ti šampon funguje na padání jen po dobu, co jej užíváš, je naprosto normální. Tento problém jsem konzultovala s dermatologem a ten mi narovinu řekl, že žádný šampon padání nezabrání. On ho může jen omezit na dobu, kdy jej používáš, ale samotnou příčinu padání vůbec neřeší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasně, já s tím až tak moc nepočítala. i když třeba yves rocher phytum actif fungoval dlouhodobě (ale už se neprodává, takže tato informace není moc podstatná)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...