sobota 1. září 2012

Srpen bilance

Jestli vás to minulý měsíc nebavilo, tak dneska máte pohov... aneb opět jsem si to za měsíc spočítala. Narychlo připomenu hodnocení a jdeme na to. Otázka odvěká zní: Koupila bych si danou kosmetiku znovu?
0 Určitě ne, lituji i toho prvního nákupu.
* Ne, ani to první balení mě ničím nenadchlo.
** Ne, bylo to sice fajn, ale trošku nuda.
*** Nejspíš ne, není to sice úplně špatné, ale chci vyzkoušet něco neokoukaného.
**** Ano někdy, právě teď mám v plánu jiné věci.
***** Už mám nové balení doma /na cestě.
Hodnocení není založené na kvalitách toho daného produktu, ale na tom, zda mě osobně něco zaujalo natolik, abych si to koupila znovu... což znamená jediné: pět hvězdiček hned tak něco nedostane. Čtyři hvězdičky asi taky budou výjimečné, tři hvězdičky je stále slušný výkon. No a cokoliv s méně než dvěma hvězdičkami fakt nekupujte.

Tak to máme za srpen spotřebováno 10 plných balení a nějaké ty vzorky. Vlastně na této straně bilance bylo 12 plných balení (10 spotřebováno + 1 vyhozeno + 1 darováno v soutěži).


*** Skin Food Peach Sake Toner
Toner mi došel před asi dvěma týdny. A fakt mi ho micelární voda nenahradí, může mi kdesicosikdokoli slibovat horydolymézlatéparohykdesepasou, ale Bioderma toner nenahradí. Po dvou týdnech mám tak roztomile osypané čelo... když já jsem se nedokázala rozhodnout, který toner si koupím. Přemýšlela jsem, že zase Skin Food, ale dala jsem si limit dvou stovek... a zatím jsem to prostě nerozhodla. Myslím, že je ovšem dost pravděpodobné, že v budoucnu opustím limit dvou stovek a nějaké to tonikum od Skin Food opět vyzkouším, už jenom kvůli tomu obalu. (recenze)

* Yves Rocher Revitalizační odličovací voda
Ještě stále procházím lehce fází, že chci zjistit, co je na těch micelárkách tak zázračného. Zatím jsem zjistila už před několika lety, že to je jednoduché a praktické. Ale oleje jsou zase efektivnější. A tak pořád zkouším nové micelární vody a hledám tu praktickou a jednoduchou, která zkombinuje své dobré vlastnosti s efektivitou oleje... tak tato to rozhodně není. Spíš naopak, odličuje docela ztuha (není efektivní) a občas mě podráždila v očích (není praktická a musí se kombinovat s očním odličovačem).

* Bulgarska Rosa Rose Water
Všeobecně považuji květinové vody za nadbytečné, tato není výjimkou. A navíc mi strašně smrdí. Ani se neprodává normálně v obchodech, takže není co řešit, myslím, že pravděpodobnost opakovaného nákupu je nulová. (recenze)


*** OHWTO Lip Butter Blueberry
Mazlavý balzám, rychle ubýval a nově otevřený Crazy Rumors je možná o chlup lepší. Ale jo, někdy bych ráda zkusila jiné přívůně OHWTO. Tento voní jako borůvky, přesněji jako borůvky v koláči nebo v jogurtu. Sladce, šťavnatě, chutně... omluvte mě, musím se jít něčeho najíst. (nákupní článek)

* Maybelline One by One Satin Black
Nikdy si nekupuji stejnou řasenku. Nemám žádnou oblíbenou ani neoblíbenou. OneByOne je lehce mínusově neutrální, nelíbí se mi veliký kartáček, taky docela opadávala z očí a je peklo ji rychle odlíčit, strašně moc šmouluje.

** Missha Perfect Cover BB Cream 21
Takový nudný BB krém. Kdo má perfektně krycí Misshu rád promine, ale znám mnohem zábavnější a lepší BB krémy. (recenze)


*** Princezna kouzelná víla šampón 2v1
Občas používám dětský šampón. I když nejsem tedy ta, která je v drogériích vybírá. Těžko princeznovský šampón hodnotit, každopádně není to naše první a nejspíš ani poslední lahvička, ta princezna na obalu je nějaká chytlavá. 

***** The All Natural Face Dark Ash Blonde Henna
V balení jsou dva balíčky, takže závěrečné hodnocení si nechám až na druhé barvení. Každopádně TANF henna mě ohromila... je to jediná henna, kterou jsem kdy vyzkoušela, která mi slíbila světlou barvu a ve výsledku nebyla oranžová, spíš tak popelavě hnědá.


***** ebelin odličovač
Jo, ten samý, co jsem spotřebovala minulý měsíc. Není to tak, že mám jeden miniodlakovač na měsíc, spíš je to tak, že mám otevřeno spoustu těchto miniodlakovačů na různých místech.

**** vzorek Crabtree&Evelyn
Byl to můj poslední zbyteček India Hicks Island Living Hand Therapy, aaach, jsem si ho škudlila dlouho pro tu vůni. Ale všechno jednou skončí. Každopádně zrovna tato C&E varianta je u mě silným kandidátem na další plnou verzi... aneb až budu mít peníze, nebudu mít předlouhý seznam, co chci, budu toužit po luxusním krému na ruce a zrovna v tu chvíli budu procházet kolem obchodu.... tak asi nejspíš neodolám. No je dost dobře možné, že s mou zálibou v nákupech na internetu a neustále rostoucím seznamem přání se tohoto stavu nedočkáme nikdy. (recenze)


*** EDM minerální makeup
Tento mmu je klasika, která funguje. A je zvláštní, že při spotřebovávání vzorků jsem postupně přicházela na chuť matující verzi. Stále ji sice nedokážu nanést tak, aby vypadala přirozeně a dokonale jako semi-matte verze, ale krycí výsledky mě dost přesvědčily o tom, že to vůbec není marné. (recenze)

*** LilyLolo minerální makeup
Fakt jsem nad tím dlouho přemýšlela, kdybych si právě teď měla vybrat mezi LilyLolo a EDM... tak nevím který.

* Rouge Bunny Rouge Sea of Tranquility
Vím minimálně o jednom člověku, který můj názor označí za rouhačský, ale prostě... RBR rozjasňovač za to nestojí. Jo byl to jenom vzorek ze Zunety, ale opravdu nemám v úmyslu utrácet ty hříšné peníze za plnou velikost. Zklamala mě barva (není vidět), zklamala mě výdrž (rozpadá se do minitřpyteček), zklamalo mě rozjasnění (mohlo by být lepší)... ale jsem ráda, alespoň ušetřím.

***** Crushed Botanicals Liquid Foundation
Plné balení už došlo ve včerejší poště. Co říct víc? Zatím nic, nechám si to pro recenzi.


*** Bioderma Hydrabio Légere
Na hydratující séra mě moc neužije, ale objektivně uznávám, že Bioderma je lepší než O'Slee.

** O'Slee Hydra Medi Intensive Hydrating Serum Hyaluronic Acid
Vzorek jsem dostala k nákupu na cosme-de. Vzorku je 5 ml a může mi někdo vysvětlit, jaktože plná velikost jakéhokoliv séra je 30 ml a vydrží mi déle než půl roku, zatímco vzorková velikost je 5 ml a vydrží mi dva týdny? To na pleťová séra neplatí jednoduchá trojčlenka? Nebo co teda. Jinak mě sérum zaujalo jedinou vlastností... ono po aplikaci trošku lepí. Nic dalšího zajímavého se nekonalo.

* Lush Dark Angel (nenafocený vzorek)
Temný uhlíkový peeling snad vymysleli v Lushi za trest. Je tak drsný, že to vypeelingovalo i můj smysl pro humor a sarkastické hejtovací recenze, takže víc vám k tomu dneska neřeknu.


A mínus jednu hvězdičku získává... tamtadadada... alverde transparentní makeup, který jsem rozhodla, že pro jistotu vyhodím, protože to stejně k ničemu neslouží. A už mi to neslouží asi dva roky, takže je na čase se rozloučit.


Nakoupila jsem 20 kusů (štětce nepočítám, to není kosmetika, ale investice) (vzorky taky nepočítám, kusy zdarma počítám) (počítám i s tím, že právě teď mě velká část z vás pokládá za až moc velkou počtářku a asi ne úplně normální počtářku):

jak už to tak bývá, na nekvalitní fotce toho asi moc neuvidíte, tak vězte, že tam je...

(1) něco normální kosmetiky

(2) něco asijské kosmetiky

(3) něco štětců (podlehla jsem dojmu, že ke skvělým zapečeným linkám potřebuji nový skvělý štěteček na linky... zatím jsem ho nenašla, ale hledám)

(4) něco víc z ručně vyráběné přírodní kosmetiky.

A kde jsem nakupovala? DM, Yves Rocher, eBay, Amazon, Illamasqua, UNT, The All Natural Face, Beija-Flor Naturals, Etsy, Fler, iHerb. Trošku se zastavím u iHerb, protože to vypadá, že je teď na českém internetu v trendu, tak ať jsem taky trošku v trendu, ne... Já tam nakupovala kdysi docela hodně a je pravda, že pošta chodí opravdu pomalu (někdy i měsíc a půl), ale vždycky se mi zatím našla. I když poslední balíček přišel do týdne, taky vám přijde, že toto léto všechny balíčky chodí nějak rychle? Každopádně, jsem na iHerb zavítala a zjistila jsem, že se mi nějakým zvláštním způsobem za rok, co jsem tam nebyla, nastřádala asi $10 odměna a u ní varování, že po roce se odměna maže... takže jsem byla vlastně nucená nakoupit, jinak bych přišla o dva dolary. Tímto chci poděkovat všem, co nakoupily s mým kódem TUS968. Jo to je takový ten kód, co udáte u první objednávky a dostanete $5 nebo $10 dolarů slevu a já pak dostanu nějaké to procento z vašeho nákupu. Teď na kódech pofrčí asi všichni, tak si taky trošku přihřeji polívčičku... TUS968 a pěkně mě podpořte a já si za rok zase něco koupím tentokrát možná za $20. Nebo nakupujte s jiným kódem, svoboda nakupování přeci... a nezapomeňte si  přidat do košíku nějaký ten vzorek zdarma.

Celková bilance je +8 kusů.

Furt to není ideální, ale je to lepší než posledně.

14 komentářů:

  1. Už poněkolikáté jsi mne navnadila na značku Crabtree&Evelyn, že bych tentokrát opravdu nakoupila?
    Co se týče iHerb, letos mi došel balík po 3!!! měsících /objednávala jsem v březnu/, už jsem zásilku odepsala a ejhle,na konci června balík přišel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jako tři měsíce? to už je... minule jsem taky čekala skoro dva měsíce a už jsem ten balíček odepsala. pak jsem se dívala na razítka a balíček šel strašně divně do brna na letiště - do prahy - pak zpátky do brna, takže si myslím, že to měsíc tady kolovalo po poštách... ale tentokrát fakt rychlovka, objednala jsem v neděli a za týden v úterý jsem měla výzvu ve schránce.

      Vymazat
  2. Už sa teším na tú prírodnú kozmetiku na všetky recenzie. Pretože rada nakupujem prírodnú kozmetiku. Niekedy sa seknem asi ako ty (alverde) ale niekedy nájdem aj nejaký pokladík.

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo ta přírodní kosmetika je tentokrát dost hard core, jsem na to zvědavá. koupila jsem šampón z fleru a ten má takovou konzistenci a vůni, že asi budu pár týdnu ještě sbírat odvahu, než si to naplácám na hlavu.

      Vymazat
  3. Ja som strasne namotana na tie Skin Food-y, viem, ze tri hviezdicky nie su nic extra, ale skusim tomu dat sancu, niekto na to prisaha :-). A tie obaly! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já jsem se rozhodovala mezi 3 a 4, pak jsem si ale řekla, že s mým přístupe k nakupovaní je přeci jenom pravděpodobnější, že si už si skin food toner nikdy nekoupím... ale ten obal je fakt boží.

      Vymazat
  4. sranda ta YR micelarka, mne dost vyhovuje, pretoze mi vobec nedrazdi oci, celkom mi pride aj ucinna, proste taka, ze jej vlastnosti su mi uz dost dobre na to, aby sa mi nechcelo zhanat po niecom novom ;)

    ozaj, EDM vzorky toho noveho jojoba mmu si neskusala?
    a tesim sa na recenziu mmu crushed botanicals

    a este som ti chcela, ze konecne doslo na to, aby som si kupila ten etude house cajovy cistic na tvar a je to fakt blaho!!! diky za recenziu a skvely tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta yr podle mě na normální nalíčení stačí, já si stejně pak ještě umývám obličej vodou a gelem... ale odlíčit s tou yr pořádně nějak výrazněji a trvanlivěji nalíčené oči tak to je prostě opruz. a podle mě je jakákoliv micelárka (včetně biodermy) v takovém případě prostě opruz. a proto naprosto logicky pořád zkouším nové a nové micelárky...

      edm jojoba jsem nezkoušela. na crushed botanicals se těš. ještě pořád vnitřně řeším, jak se k tomu postavím, protože ten samotný makeup je naprosto boží, všechno okolo je naprosto příšerné.

      Vymazat
  5. Dostala jsem asi před rokem tu Micerálku od Yves Rocher k nějakýmu nákupu nebo k narozkám (ty jejich akce)... Přijde mi, že zezačátku to bylo v pohodě, ale posledních pár měsíců jsem na ní začla bejt asi přecitlivělá. Štípe mě do očí (krom toho stoprocentně teda neodlíčí), divně jakoby škrábe (ne, neni to tampónkama, vyzkoušela jsem několikery) a prostě au... a vůbec nechce ubejvat! Už aby byla z domu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mi štípal do očí. a přišlo mi, že trošku dře... ještěže jsem se toho už zbavila.

      Vymazat
  6. Princezna kouzelná víla mě taky vždycky naláká :D Já teď používám sprchový gel a jsem z něj naprosto unešená :)
    Kdo by aspoň chvíli nechtěl být princeznou, že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta princezna je fakt boží, mně to i docela voní... teď ovšem máme garnier kids a ten voní tak skvěle, že na to tajně chodím taky.

      Vymazat
  7. Ta tonika od Skin foodu mě hrozně lákají. Ale je to tak drahý a je toho tak málo :( Kdyby to bylo aspoń 250 ml, tak za to ty tři stovky klidně i dám, ale takhle ne, to si radši koupím jiný zbytečnosti :)

    Jinak ráda bych tě pozvala na svou čerstvou giveaway, snad zaujme (pokud nezaujme, směle schvaluji mě ignorovat :)

    http://kocicizivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně... tři stovky za deci je docela přehnané.

      soutěž asi přenechám jiným, mě na to moc neužije.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...