neděle 30. září 2012

Září

Toto září byl divný měsíc. Takže ona i ta celková kosmetická statistika nic moc. Spotřebovala jsem opravdu málo, přitom kapacitu jsem měla mnohem větší. V koupelně mám lahvičky šampónů skoro prázdné, na stolku mám skoro prázdný balzám na pusu, v kabelce nosím zbytky krémů na ruce... a tak nějak se mi vůbec nechce, chtělo by to odhodlat se a za týden je všechno z domu pryč... ale nechce se mi. Zůstaneme tedy u třech plných kusů a nějakých vzorků. Nic moc já vím.


***** Garnier Kids Meruňka a květ bavlníku.
Krásně voní a jemně umývá. A ubývá rychlostí blesku, takže pořád kupujeme nové a nové balení. No to nové už máme samozřejmě doma, tentokrát ve variantě Třešeň a sladké mandle. Pár lidí si mi stěžovalo, že nemůže tyto šampóny v drogérii najít... já s tím problém nemívám, pokud hledám v dětském oddělení. Jo ale naposledy jsem čekala na autobus a z nudy si přečetla složení té třešňové varianty... a myslím, že příště koupím asi nějaký přírodní šampón.

**** Avéne micelární voda
Nejraději bych byla, kdybych už nikdy doma žádnou micelárku neměla. Mohla bych se odličovat normálně olejem nebo nějakým krémem nebo tak podobně. No jo, ale vždycky podlehnu a nějakou tu micelárku koupím sama od sebe nebo vnucenou časopisem nebo tak nějak. A Avéne mám ze všech lékárenských variant prostě nejraději, protože se mi nejvíc líbí balení. Možná odličuje trošku hůře, ale žádná micelárka mě nedokáže odlíčit k mé naprosté spokojenosti, takže jestli jsem nespokojená málo nebo ještě míň... mně je fakt Avéne maximálně sympatický.

*** alverde Cream to Powder Concealer
Ten korektor je docela zvláštní. Málo kryje, což přiznejme si, je pro korektor docela veliký nedostatek. Na obličeji moc nedrží, což taky není vítaná vlastnost. A to balení je strašně rychle spotřebované, já byla na dně za tři čtvrtě roku občasného použití, myslím, že při denním použití by mi vybyl tak na tři až čtyři měsíce. Takže je to korektor dost na prd. Jenomže... on je strašně příjemný na obličeji. Opravdu funguje jako krém a přetvoří se na pudr, pleť je pak tak lehce sametová a hlaďoučká... strašně ráda jsem ten korektor používala, ale nové balení si určitě nekoupím.

**** EDM vzorek minerálního makeupu matte base
Já mám Everyday Minerals opravdu ráda. A docela jsem přišla na chuť i této matující verzi. (recenze)

***** Crushed Botanicals tekutý makeup ve vzorku
Už jsem si koupila nové balení a už jsem ho dokonce začala používat, taky jsem si už stihla zanadávat na to, jaká jsem káča, že jsem si koupila odstín medium (ale mi to v létě fakt přišlo tak akorát... no jo v létě, ty káčo, a co s tím budeš dělat v zimě?) a už jsem si opět řekla, že bych si měla koupit i ten light odstín... no nic, recenzi už mám nafocenou a napsanou, nachystejte si na úterý ráno alespoň hodinku, protože to bude na dýl.

** YSL Touch Eclat vzorek od Levandule, děkuji
... a Levandule měla pravdu, opravdu to za to nestojí. I když bych tento korektor až tak nezavrhovala. Ráno jsme si ho nanesla, koukám na sebe do zrcadla a říkám si: to není špatné, to se mi líbí, to vypadá dobře, jen by to chtělo trošku víc! A tak přidávám a přidávám a furt to spadá do kategorie "chtělo by to ještě trošku"... jak to tak vypadá tento zázrak na mně asi nefunguje. Ovšem je pravda, že já mám kruhy pod očima nemalé.

*** Diorskin Nude vzorek jsem měla také od Levandule, děkuji
Druhý vzorek se mi líbil už víc, mnohem lépe kryl, naštěstí mi nezalézal do vrásek a vlastně byl celkem docela fajn.


Jak je vidět, moje spotřeba tento měsíc nebyla veliká. A vlastně ani ty nákupy nebyly obří - nakoupeno šest kusů a nějaké vzorky. Vlastně nejvíc mě z těch nákupů potěšila asi ta mini lahvička olivového oleje. To bylo totiž tak... Ve městě byly bio-trhy, zašla jsem jen tak na kukačku, koupila medovinu a Pleva krém na ruce, pak jsem chodila kolem stánků a najednou jsem viděla ty minilahvičky s olivovým olejem, fakt super roztomilé. A pomyslela jsem si, že pro odličování na cestách dokonalé. A než jsem se stačila zeptat, tak mi pan prodavač řekl, že to je vzorek zdarma a že si ho mám vzít. Jsem na něj koukala jak čerstvě nasekaná tráva na hrábě u hraběte a pak mi došlo, že to jsou vzorky na vaření. A z takového pidi vzorečku toho asi moc nenavaříte. Ale když ho použiji na odličování, tak tím odlíčím kilometry linky a ještě mi zůstane pidi lahvička. No prostě win-win situation.


A pak jsem taky tento měsíc něco dostala zdarma. Kromě Ladyboxu a Senzaboxu mám ještě Bachovky a Mary Cohr. S těma spoluprácema je to vůbec takové... Na začátku blogování to potěší, najednou si mě někdo všiml a chce mi něco dát, ať o tom píšu. Super. Tak se těším na balíček, testuji svědomitě, píši urgentně. Fáze 1. Pak je to takový... jakože cítím spíš zodpovědnost ke svým čtenářům a raději nic neberu, protože se bojím, že ten dar ovlivní můj úsudek. Fáze 2. Pak spíš cítím, že tyhle recenze nejsou pro mě. Fáze 3. Stále to ovšem velmi řeším. Fáze 4. Docházím k závěrům, že bych recenze na objednávku psát neměla. Stejně mi nikdo nenabízí nic zajímavého. Fáze 5. Jaktože ostatní blogy dostávají pořád něco zajímavého? Fáze 6. Pak se ale něco zajímavého objeví, ale mě to spíš otravuje, protože to znamená, že o tom budu muset psát. Fáze 7. A nakonec už automaticky dávám adresu a k tomu píši poznámku, že recenze bude, až bude, jestli vůbec bude. Však hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere. Fáze 8. Všechny ty rozdané adresy začínají zahlcovat mou poštovní schránku a já potřebuji dva obličeje pro rychlejší průběh testování. Fáze 9. Co bude následovat?


Když budeme počítat jen plná balení a všechno, co jsem dostala v Senza-Lady-Boxech, tak to je celkově + hodně, asi to bude přes dvacet, možná to bude dokonce přes třicet... nějak nemám ani energii dohledávat všechno do posledního kusu, mám bordel v tom, jestli si počítat tvářenky od DGC nebo ne a jestli je Dermalogica 30 ml plné balení? ... raději to necháme otevřené, však říkám, že září byl divný měsíc.

18 komentářů:

  1. Jsem zvedava na Mary Cohr, me ta znacka nikdy neoslovila natolik, abych chtela neco zkusit, ale cetla jsem samy hezky veci, tak se tesim na recenzi. A ty rozporuplny pocity v souvislosti s darovanyma vecma chapu. Ja jsem rada, kdyz moje oblibeny blogerky neco dostanou, ale na druhou stranu bych byla radej, kdyby jim nekdo daval radej penize, aby si vybraly podle sebe :-) Akorat, ze na takovyho mecenase jsem zatim nikde nenarazila, ale az zbohatnu, tak s tim asi zacnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě zase ta mary cohr opravdu potěšila. ale jinak máš pravdu, kvůli těmto recenzím používám něco, co jsem dostala zdarma, i když bych možná raději používala něco, po čem opravdu toužím. ale zrovna po té mary cohr jsem tajně toužila, takže vlastně v pohodě.

      a kdybys chtěla, tak mi klidně nějaké peníze dát můžeš...

      Vymazat
    2. Tak hlavně kvůli sobě doufám, že ta doba brzy nastane... A mě by to teda fakt těšilo, protože zrovna ty a Day se vždycky vytasíte s něčím naprosto super, na co bych sama asi nikdy nenarazila, takže by mi to vlastně i ušetřilo peníze za zkoušení jiných věcí.

      Vymazat
    3. haha. tak jen dej vědět, až budeš potřebovat číslo účtu.

      Vymazat
  2. já po nástupu do školy úplně "peču" na výživu pleti, vlasů a všeho ostatního, takže jsem za září vůbec, ale vůbec nic nespotřebovala...
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje články prostě nemají chybu:). Já naopak micelárku Avene nemůžu už ani cítit, a to jsem měla jen to malé balení. Garnier šampon vypadá "mňamózně", ale cokoliv jsem si od Garnieru koupila, byl to celkem průser. A stránky Plevy jsem sjížděla zrovna minulý týden, moc hezké věci, asi neodolám a budu něco nutně potřebovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé děkuji za komentář. pleva je určitě super, tak dobře vyber. a garnier fakt super voní, jinak na něm není nic zvláštního...

      Vymazat
  4. Pěkný článek. Dětské šampóny mám v oblibě, teď plánuju vyzkoušet od Nobilis Tilia. Já teď dopotřebovávám micelárku NUXE, recenze bude, ale zatím jako nadšená nejsem - ta věc stojí skoro šest stovek, ale nejlepší je na ní možná tak vůně. Ty Bachovy esence těžce závidím.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten medovej krém vypadá moc hezky, mám slabost pro všechno v zajímavym balení. A trochu jsi mě uklidnila, vždycky tu máš hromadu spotřebovaných věcí a já si říkám, co je se mnou špatně,když ty věci spotřebovávám tak pomalu. Díky za tohle divný září, přijdu si o něco líp :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o vidíš, já to mám totiž ve vlnách... jsou měsíce, kdy lahvičky mizí rychlostí blesku, a jindy jako teď to neubývá vůbec.

      Vymazat
  6. Proč já nikdy nenatrefím na bio trhy?

    Každopádně dnešní měsíc je nějaký unavený i u mě!

    OdpovědětVymazat
  7. jeej! začala som uvažovať o Crushed Botanicals a vravím si, že istotne ty o tom budeš niečo vedieť:) a už týždeň sa ťa na to chystám spýtať. už sa teším na utorkovú recenziu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nooo, ale bojím se, že tě zítra trošku zklamu.

      Vymazat
  8. Dior Skin Nude jsem měla také vzorek z nákupu a pár dní jsem ho používala než jsem ho záhadně někam uložila a nemůžu ho do teď nalézt:)
    V plném balení bych rozhodně nekoupila, odstín mi ted padl skvěle, takže ze začátku jsem byla nadšená, ale jeho výdrž byla katastrofa! Po pár odučených hodinách jsem při pohledu do zrcadla v našem kabinetě trochu víc soptila a vytahovala pudr, abych si něco na ten ksichtík nahodila a děti ze mě neměly hrůzu:)Výdrž opravdu mizerná ( teda na mě určitě ano), zlatý Revlon a Clinique, tyhle mi drží až do večera a vypadám pořád jak čerstvě nalíčená.

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za zmínku:-) YSL je pro mě naprosto nepochopitelná věc v pěkném balení a ten korektor od diora jsem vypotřebovala celý, nebyl špatný...Jinak já jsem ještě nic nedostala, teda mohla jsem, ale neměla jsem zájem, zas za každou cenu ne...Ale má mi přijít příští měsíc zdarma Ladybox a na ten se moc těším(kdyby nepřišel zdarma tak bych si ho stejně koupila):-)
    Šampon od Garnieru mám doma taky a vyhovuje mi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tak ysl jsem třeba pochopila... ale asi jen trošku. fakt bůhvíjaká sláva to není.

      Vymazat
  10. Hezky jsem si početla :) A závidím, ale já jsem tak líná, že by se nikdo recenze asi nedočkal... A s časem to taky není bůhvíjaké... A vlastně ani neumím recenzovat, takže nemám nárok!

    OdpovědětVymazat
  11. Tie Garnier šampony mám hrozne rada:)

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓
    Teraz u mňa prebieha moja prvá giveaway, budem rada ak sa zúčastníš:)
    nati

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...