pondělí 17. prosince 2012

Jaké rtěnky se bojíte?

Jasně, nemám na mysli rtěnku, ale její odstín. Je nějaký, před kterým máte respekt?

Mám respekt před oranžovou. Ať už se to tváří, že to je vlastně červená, jakmile je v tom jen kousínek oranžové, zbystřím. Což je dost otázka pro psychoanalytika, proč jsem si vlastně tuto rtěnku kupovala.


Vypálila mi oční rohovky hned po rozbalení.

Ještě jsem ji nezkusila a v dohledné době to neplánuji.


Rimmel Kate 110.

50 komentářů:

  1. A přitom je to takový krásný odstín:)
    Já mám respekt z temně fialových, a jakýchkoliv hnědých, ty nejsou moje krevní skupina.

    OdpovědětVymazat
  2. ta je nádherná.. já se bojím odstínl do fialova a jakýchkoli světlejších barev, než mám své rty.. ty nejsou nic pro mě, připadám si pak mrtvolně
    www.kosmetickykufrik.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. jasně, že máte pravdu... ta rtěnka je úplně nádherně krásná. ale já se jí bojím!

    fialových se nebojím, ty jsou super. hnědé ignoruji, protože to je fakt divná barva pro rtěnku. a mrtvolné... beru na milost, čas od času přijde doba, kdy je nosím ráda. ale oranžová? té se prostě bojím.

    OdpovědětVymazat
  4. So pretty! I know we have Rimmel over here, but I haven't seen these Kate lipsticks. We miss out on lots of good stuff!

    Couldn't help but to look at your wishlist, there are quite a few things on there that is sold here. LMK if you ever need help getting them!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. thanks for the offer. maybe one day...

      they sell these kate lipstick here but only the regular line. this one i had to by on asos.co.uk.

      Vymazat
  5. vim, ze se mi asi budes smat, ale ja se bojim jakekoliv rtenky... vubec je nepouzivam -maximalne nejaky tonovany balzam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně, že se smát nebudu. já se třeba zase bojím výrazných černých kouřových očí. (to už raději megatlustou a megadlouhou černou linku a umělé řasy). což asi taky někomu může připadat dost divné.

      Vymazat
    2. Já taky rtěnky moc nepoužívám, ale je to spíš mojí neschopností koupit si konturku. A bez konturky by se mi rozpila až za ušima. U světlejších odstínů se to ještě dá, s tmavším bych si to ale neriskla. Navíc jsem lenochod a nikdy se mi v průběhu dne nechce rtěnku opravovat :D
      Wambi

      Vymazat
    3. no ono záleží, třeba tyto katky se nerozpíjejí (tedy nemůžu mluvit za tento jeden konkrétní odstín)

      Vymazat
  6. Jé, ta je hezká! Kupovala si ji v české drogerii? Já mám respekt asi před tmavě hnědými, tmavě fialovými a bronzovými.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kupovala jsem na asos.co.uk s 30% slevy

      Vymazat
  7. Tak já určitě před jasně červenou a asi i temnou vínovou, o hnědé nemluvě, ta mi přijde divná. Oranžová je na léto super, když jsem tmavý typ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně červená mi nevadí... ale musí být spíš do modra, tahle je fakt tak oranžově zářivá!

      Vymazat
  8. ja zas podvedome vyhľadávam teplú červenú s podtónom oranžovej. keď som si kupovala rúž korres, na nete som si vyhľadala červený odtieň s rúžovým nádychom, napriek tomu som domov odišla s orange brown, aj keď viem, že moje zuby pôsobia žltšie, môj vnútorný hlas sa nedal odbiť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem taky bílá, ale na mě ty teplé oranžově červené... fakt ne!

      Vymazat
  9. Ta je nádherná! kde jsi jí sehnala? :) mě oranžové rtěnky sluší, páč mám zelené oči, ale spolu s červenou se jich dost bojím. jsou na mě moc dravé :)

    OdpovědětVymazat
  10. já se vyhýbám bledé fialové:)takové té mrtvolné:)

    OdpovědětVymazat
  11. z kolekce rimmel by Kate vlastním rtěnku v odstínu 01 - hodně rudá :) bála jsem se, ale je to jen o tom prvním použití... Ale osobně bych si na rty v žádném případě nedala třeba odtíny tmavší fialové, oranžové, hnědé....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nad jedničkou jsem taky přemýšlela, ale takovou podobnou už mám doma. teď mám naopak zálusk na pětku a šestku... no jo, chtěla bych vlastnit všechny růžové.

      Vymazat
  12. Tu bych brala HNED! jen jí vyzkoušej a nafoť prosím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem asi slepá, ale oranžovou nevidím... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt ne? a já se tak snažila!

      ani tu červenou nevidíš jakoby teple do oranžova? njn jsem špatná blogerka!

      Vymazat
  14. Tak oranžová mi teda taky vůbec nesedí :D. Tak to tě bude teďkom ta rtěnka doma děsit, ale na fotce vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale ne, já si dám frťana bachovek na uklidnění a někdy ji nahodím. přece se nebudu bát rtěnky!

      Vymazat
  15. Mě teda hodně přitahuje a děsí zároveň klasická rudá Russian Red od MAC. Hrozně bych ji někdy chtěla vyzkoušet, i když tuším, že na moji pleť s růžovým podtónem to asi nebude to pravé ořechové. Prune

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je něco podobného jako s touto. já jsem si taky myslela podle swatchů, že asi nic, ale stejně jsem si objednala.

      Vymazat
  16. já se bojím tmavě hnědých odstínů, jsem hodně světlý typ a žiju v přesvědčení, že tyhle barvy jsou vhodnější pro snědé krásky.. vyhledávám spíš růžové a červené rtěnky :) každopádně jsem pro to, abys jí zkusila dát šanci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem taky spíš na ty růžové. hlavně oranžovou mám spojenou spíš s létem a opálenou pletí. ale vyzkouším.

      Vymazat
  17. Já si myslím, že ta rtěnka by ti slušela:). Je to vhodný typ pro tebe...já se hrozně bojím právě rtěnek se žlutým podtónem. A proč? Protože se mi zdá, že mi to vytáhne(z mých celkem bílých zubů) žlutou barvu a vypadá to hrozně. Proto miluju růžovou nebo fialovou. NO fialová u mě vede víc. Je to hrozně taková tajemná barva, která zaujme...často možná i urazí, ale to neni můj problém. A jinak já mám spíš jiný problém...a to jsou suché rty. Dokážeš si snad představit suché rty+rtěnka=?? Nevypadá to moc hezky:/. Bohužel to mám asi tím, že málo piju a tím, že ty rty jsou prostě mimo. Vůbec nechtěj být hydratovaný a vláčný...fakt mě to mrzí. Rtěnky jsou úžasné:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naštěstí tyto katky mi nepřijdou bůhvíjak vysušující, takže se rty problém nemám. ale slibuji, že ji tedy zkusím vyzkoušet... a uvidí se.

      Vymazat
  18. ja by som sinetrufla na oranzovu a fialovu,inak rimmel kate ruze zboznujemkrasne vonaju a su super hydratacne

    OdpovědětVymazat
  19. ...ale takhle na fotce vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to jo, ona vypadá i na asosu moc pěkně.

      Vymazat
  20. V rtšnkách jsem dost odvážná a dokážu na sebe plácnout kdejaký vodvaz, takže rtěnek se nebojím, ale na druhou stranu neumím, fakt neumím nosit oční stíny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oční stíny mi taky jdou jenom decentně. takže neváhám a tuto rtěnku zítra zkouším!

      Vymazat
  21. Tak ta farba je krásna, ja nie že by som sa bala ale skor mam rešpekt pred presne takymito kriklavymi červenymi odtienmi, pretože keby som si to dala tak sa všetci na mna pozeraju ako na blazna a na..no poviem to slušne, lacnu ženu..takže skor preto nedavam na bežne nosenie taketo typi ružov, ale na nejaku slavnost kludne :o)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak zrovna tahle je přesně moje barva.Kdysi jsem měla (na svou dobu hodně drahou)rtěnku Loreal v celozlatém obalu, nádherně lesklou,červenooranžovou a byl to tuším odstín 110.Mnoho lidí mi ji chválilo, já ji milovala a byla to moje jediná rtěnka, kterou jsem vypotřebovala.Pak už bohužel nešla sehnat, přestali ji vyrábět a já hledala její dupe a nenašla.Ale malinko se jí blíží od GS arancio dolce- taky podobně prozáří obličej. Dokonce i NYC rose gold je taková oranžovka s třpytkami.Co mi vyloženě nesedí jsou všechy nude barvy(vypadám v nich jako pacientka se souchotinami)a růžové barvy, to i mažel říká, že to jako asi néééé.Petra

    OdpovědětVymazat
  23. Velký respekt mám z tmavě hnědých, nekoupila bych si ji možná proto, že mám tak nějak vsugerované že mi nebude slušet, ale i rudou volím jen na speciální příležitosti :)

    OdpovědětVymazat
  24. Na fotce je strašně krásná, ale asi bych se jí taky bála. Též mám respekt před oranžovou.

    OdpovědětVymazat
  25. Je krásná, řekla bych, že Ti bude slušet.
    Jinak já mám strach z tmavých rtěnek. Vypadám v nich starší a dost přísně.

    OdpovědětVymazat
  26. Křiklavost nevadí, ale oranžová mi obecně vůbec nesluší, nesnesu ani lak na nehty.

    OdpovědětVymazat
  27. Já už se nebojím asi žádné. Ne že bych byla ochotná si vzít jakoukoliv barvu v jakoukoliv roční dobu a k libovolnému oblečení, ale tak nějak už jsem se naučila věci adekvátně sladit a navíc se to nebojím nosit. Zatím mi vychází strategie "cítím se v tom dobře, sluší mi to", což udělá hrozně moc. Tak jsem zvědavá, kdy a od koho dostanu první ledovou sprchu jakože "Verčo, to fakt ne, vypadáš v tom jak *****" :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  28. děkuji za komentáře. a dala jsem si předsevzetí, že zítra ji tedy vyzkouším. protože ona je fakt krásná.

    OdpovědětVymazat
  29. a to já mám zase jen dvě rtěnky a obě jsou do oranžova (jedna je dokonce přímo oranžová) :D nikdy jsem rtěnky nenosila, ale jednou jsem si z rozmaru v drogerii napatlala právě nějaký podobný odstín jak máš tady ty a pak šla přes město a to jste měly vidět! připadala jsem si jak královna! chlapi málem zakopávali a padali k zemi (ano, přeháním) ;) ale je pravda, že na každodenní nošení se ještě bojím ... musím mít buď náladu nebo nějakou příležitost (akci, ples, večírek)

    OdpovědětVymazat
  30. Já bych na sebe nedala čistou tmavě fialovou a černou. Nevím proč, ale NIKDY:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...