sobota 16. února 2013

DIY maska na dvě použití

Trošku mi tady dochází čeština, protože výraz platýnková maska, a nejsem si jistá, jestli to náhodou nemá být spíš plátýnková maska, tak ten výraz se mi nelíbí ani v jedné variantě. Ale víte co, však víte, prostě sheet mask...takové ty asijské masky na jedno použití... jo tak ty já nemám moc ráda. Protože je to drahé, na jedno použití, dost se tam plýtvá materiálem, při aplikaci kape všude a navíc mi přijde, že ani ty výsledky nejsou bůhvíjaké. Ale existuje řešení. A bude se vám hodit, protože tak nějak cítím, že tyhle masky na jedno použití teď pofičí. Stejně jako fičí BB krémy. 


Budete potřebovat jednu sheet masku (nebo... ehm... jo tak takové to má většinou účinky, ale to nevadí, furt lepší 2x sheet než jednou, že ano), kelímek a náhradní balení suchých sheet masek... to jsou ty malé cuplíky s roztomilou našpulenou Japonkou.


Suché sheet masky koupíte na eBay, alespoň odtama je mám já. Už si nepamatuji přesně, ale tak kdo hledá, ten najde. Pokud považujete tabletky na masky za blbost nejvyššího řádu, jde to prý obejít tím, že použijete tu prvotní masku přibalenou v pytlíku s roztokem/sérem, po použití ji vymácháte v teplé vodě, usušíte a použijete znovu. To jsem ale nikdy nezkoušela, tak nevím.


Postup je naprosto jednoduchý, až se stydím to sem psát. Otevřete pytlíček a do přiloženého kelímku z něho vymačkáte séra, co to dá. A nebojte se pořádně zmáčknout, ta maska uvnitř bude pořád v pohodě. Masku z pytlíku normálně použijete, nadbytečné sérum v kelímku použijete pro přípravu ještě jedné masky.


Takto vypadá vymačkaný roztok v kelímku. Můj kelímek má 15 ml a možná jsem toho mohla vymáčknout ještě víc. Ale do kelímku se toho víc nevešlo, takže raději stačilo.



Takto zase vypadá vybalená maska v tabletce, připravená k použití.



Takhle to vypadá dohromady!



A takto vypadá právě ponořená tabletka.



Po chvíli to už vypadá trošku nacucaně.


Dál už je to taky jasný. Zavřít, zaštěrchat, nechat pořádně nacucat a druhý den použít. Předpokládám, že víte, jak vypadá sheet maska, takže tu poslední fázi jsem už nefotila. Je pravda, že to druhé použití je trošku sušší... ale mně to tak vyhovuje, nesnáším ty nacucané kapající shit (nojono, tak nakonec jsem neodolala) masky, které pomalu po obličeji kloužou a po sundání zanechají jen lepkavý obličej plný séra. Tahle vymačkaná varianta je spíš jak vlhčený ubrousek a po sundání zanechá hladkou pleť jak právě namazanou něčím eňoňůňo.

No a když už máte ty tabletky doma, tak se nemusíte vůbec omezovat. Třeba taková citrónová šťáva (citlivky si laskavě naředí vodou, případně rovnou vynechají) nebo silný zelený/černý čaj nebo oblíbené tonikum/pleťová/květinová voda... no však něco už vymyslíte!

13 komentářů:

  1. tak to je super, vůbec jsem netušila, že tato suchá varianta existuje, mám asi zanedbané vzdělání :) Určitě na to mrknu.

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, vůbec by mě to nenapadlo a zatím je to tak jednoduché :-)

    OdpovědětVymazat
  3. super clanok, minule som videla, ze tie suche sheet masky ma v eshope aj ryor, tak mozno skusim :)

    OdpovědětVymazat
  4. tohle jsem nikdy neviděla, ale je to zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak o tomto som este nikdy nepocula, dik za typ urcite vyskusam :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně ty kupované masky nikdy nepomáhají :/.

    OdpovědětVymazat
  7. Tomu nerozumím :(

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je super. Trb, ty sis koupila sadu, kde byly ty plátýnka, roztok i ten kalíšek s víčkem? Nebo to máš nějaký svůj kalíšek, ve kterém to namáčíš?

    OdpovědětVymazat
  9. děkuji všem moc za komentáře!

    katie: sady se taky určitě prodávají, snad jsem nějakou viděla na ebay, ale to moje je jen podomácky sestavené: kapsle masky z ebay, kelímek mám z lékárny (pamatuji si, že mi do toho dávali nějaký vzorek, ale určitě dobře poslouží jakákoliv stará piksle od krému), sheet masku jsem dostala k nějakému nákupu zdarma.

    anonymní: a čemu přesně. vzala jsem prostě jednu sheet mask, o kterých si myslím, že jsou dost zbytečné a nechápu, proč to stojí třeba tři dolary. z té masky jsem vymačkala to přebytečné sérum, masku jsem normálně použila a s přebytečného séra jsem si udělala ještě jednu masku. aneb jak z předražené a zbytečné masky udělat dvě drahé zbytečné masky.

    kejtyna: tak některé kupované jsou super. ale tyhle sheet masks mi snad nikdy nic s pletí neudělaly. podle mě naprostá zbytečnost.

    sarah611: jj myslím, že ryor je taky mám a prodává k tomu i samostatný roztok, takže si masku uděláš prostě sama doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak... taky jsem trochu tápala, v čem je to kouzlo. Jestli sis jako koupila plátýnko a k němu roztok a pak ještě sadu plátýnek, takže sis to mohla rozdělit a ten roztok jsi mohla využít nadvakrát. On v tom pytlíku teda není roztok, ale už přímo maska, aha, už to chápu.

      Vymazat
    2. jasně, možná jsem to napsala moc zkratovitě. což se tedy omlouvám za matení čtenářstva.

      Vymazat
  10. no tak o tom, že jsou i v kapslích nepoužité, jsem fakt netušila! zajímavý, určitě bych pro to našla nějaký využití

    OdpovědětVymazat
  11. To je něco, vůbec jsem netušila, že něco takového existuje ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...