sobota 9. února 2013

játochcu-list pro rok 2013

Tak wishlistů se tady na blogu zatím moc neobjevilo. Protože já toho chci tolik, že prostě nedokážu svůj chtíč svázat do několika málo bodů. Ale wishlist tak pěkně tématicky uzavírá bilanci roku 2012 a otevírá světlé zítřky roku 2013... což jen tak mimochodem, taky si myslíte, že celá ta moje bilance měla být sepsaná už v lednu? A že jsem nějak pozadu?



(1) GUERLAIN Météorites Perles Du Paradis... pořád nad tím přemýšlím, už asi třikrát jsem to naházela na feelunique do košíku a proklikala se k checkoutu, třikrát mi feelunique poslal ten připomínací email, že jsem něco zapomněla u nich v košíku a že mi tedy pomůžou to dotáhnout do konce... a já pořád nevím, když už jsem si koupila ty zimní, nebylo by to už moc?

(2) Sleek Blush by 3... nedokážu uvěřit tomu, že to doma ještě nemám... v tuto chvíli jsem naprosto pevně rozhodnutá, že bude moje v odstínu Lace... jen pořád čekám, že třeba možná by mohla se objevit slevová akce... jo objevila se pro UK rezidenty, což mi moc spravedlivé nepřijde!

(3) Pure Fiji Šampón z kokosového mléka... nebudu to protahovat, mám na cestě variantu mango a bílý zázvor... ehmehm... si můžu odškrtnout... když musíš, tak musíš!

(4) odličovací krémy... jen tak nenápadně, sem lupnu reklamu, že na e-shopu pureskincare.cz mají 20% slevu na kosmetiku Pai, a řeknu vám, že zrovna ujíždím na odličovacích/čistících krémech (kam se hrabou u mě micelárky... nikam!) - letos chci zkusit všechny: Liz Earle, Eve Lom, Emma Hardie, Evolve, Pai, Burt's Bees, nově Salcura a Darphin... čím víc, tím víc!

(5) Rachel K CC Cream... pro tuto chvíli jsem si ho prostě zakázala... znovu o něm budu uvažovat, až spotřebuji minimálně tři BB krémy a dva makeupy... takže tak za dva roky... ale jednou bude můj!

Mohla bych to uzavřít obligátní otázkou, co je na vašem tochcu-listu, ale raději vynecháme, protože reálně hrozí, že z vašeho jentakdovětru-listu se to přesune na můj nutněchcu-list a snažím se to omezit... víme!

42 komentářů:

  1. Víme:)
    K bodu č. 1. ne, nebylo!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak BB už nestačí, nastupuje CC! :D To jsem ani nevěděla... :D Jinak po meteoritkách toužím též. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo tak ta Sleek trojtvářenka(též Lace) ke mě téměř jistě poputuje se Sleek paletkou, která je na mém tochculistu. Nezapsala se tam sice samostatně, ale když se objednává tak řádně a tohle je prostě naprosto logický příhoz. Alespoň, že ty Meteroity mě furt netankujou, ufff.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha... mám to naopak a k blush by 3 přidám jen tak omylem asi i paletku!

      Vymazat
  4. hmmm.. feelunique.. mám to stejně, mám v košíku připravené taky meteority, rtěnku od YSL a ještě nějaký serepetičky :-D pak se zhluboka nadechnu a stránku vypnu křížkem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už máš nějaké zkušenosti s tímto e-shopem?

      Vymazat
    2. jasně na feelunique jsem jako doma... poštovné zdarma, celkem rychlé doručení, většinou nakupuji, když vychytám slevu... podle mě nejlepší z těch anglických e-shopů.

      Vymazat
  5. Sleek Lace mám objednanou a nemohu se jí dočkat! :)

    OdpovědětVymazat
  6. feelunique neznám, díky bohu! a asi se s ním rači ani seznamovat nebudu!!
    chci to CC, bez ostatního můžu žít :)
    mi ty CC připadaly zatím dost nedostupné ....ale už je to pár měsícům, co jsem po nich koukala, třeba se situace změnila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi jsou cc trošku nedostupné. ale zrovna tento, když si nachystáš hodně peněz... tak jde koupit v pohodě se zárukou originálu.

      Vymazat
    2. ale já si nechci chystat hodne penez, to je to!

      Vymazat
  7. Dej si velký pozor na tu tvářenku od Sleeku =) recenzovala jsem Lace a má úplně jinou barvu, než jak vypadá na všech fotkách z oficiálních stránek =)
    Hanny Brokolice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šmankote, já na to koukla a to teda je síla. Tak jsem si ji nepředstavovala :(. Dík za upozornění, i když bylo pro trb ;).

      Vymazat
    2. nevybírala jsem podle oficiálních stránek, ale podle swatchů... a nevím, já totiž chci prostě tu tvářenku: sugar je moc hnědá varianta, flame je moc červená, růžovou nechci, zbývá mi akorát lace a pumpkin... u pumpkin se mi nelíbí jméno, lace je jasná!

      Vymazat
  8. Ty seš docela skromná.Já když už bych tvořila nějaký wishlist neskládal by se z pouhých 5-ti věcí. :)
    Ten šampón mám doma jako bílý zázvor a je to miláček.

    OdpovědětVymazat
  9. Scházím se s tebou na meteoritech, Pai mléku a Sleek paletě (akorát já bych ráda tu konturovací s jednou tvářenkou) ;)

    OdpovědětVymazat
  10. To-chcu-list na jaro obsahuje zatím sako. Zelený. To jakože k těm botám, co jsem si koupila, protože asi neobstojí jediný argument, proč jsem je musela mít a proč je hodlám nosit "líbily se mi, tak jsem je tam poslední v mým čísle a ve slevě nemohla nechat", když vlastně zelenou nenosím a nic zelenýho v šatníku nemám. :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych chtěla: Guerlain koule..je jedno jaký
    Soleil Tan de Chanel Bronzer...ten fak musím mít
    S triem tvářenek ses trefila...přesně tohle chci taky
    Mac All that glitters
    Mary Kay- ten jejich limitovanej rozjasňující pudr s mašličkou
    Tony Moly vajíčka
    Missha Cho Bo Yang
    Inglot duhový lesk na rty
    Mememe Goddnes rock

    tak já si jdu snít zase k učení...

    OdpovědětVymazat
  12. Tak Rachel K uz planuju hooodne dlouho, od te doby co o nem zacala basnit lisalisad1. A Pai čistič mám taky na seznamu, btw. diky za to upozorneni na tu 20% slevu. A dal mam na seznamu Laura Mercier Mineral Foundation, Too Faced La Creme rtěnku a konturku, Chantecaille Just Skin, Origins Vitazing a konečně chci vyzkoušet Embryolisse. Jinak včera jsem si jednu položku odškrtla, koupila jsem si ten EL rozjasňovač. Když mi ho poprvé vyzkoušely v EL, tak jsem se ho nemohla nabazit, koukala jsem snad do vsech zrcadel, ktery mi prisly do cesty=) A abych nezapomnela, potrebuju poradit nejaky stetec na tvarenku...nemas nejakeho oblibence?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrovna teď illamasqua. a taky elf řada studio. na krémové real techniques stippling.

      no a rachel k... aaach. už ji taky chci dlouho, si ani nepamatuji, co to spustilo.

      Vymazat
    2. Pardon že jsem trochu pomalejší, ale nějak mi nedochází co je EL - jako Esthé Lauder? To je ten rozjasňovač v tužce? Na rozjasňovače jsem totiž ulítlá a nevím co přesně si mám napsat na můj tochcualehned list! :-) Předem díky

      Vymazat
    3. JJ, je to Estee Lauder tvarenka/rozjasnovac z te nove jarni limitky =) ale ne rozjasnovac v tuzce...

      Vymazat
    4. no tak dík no... asi budu muset zajít se podívat.

      Vymazat
    5. No jen se podívej a rovnou i vyzkoušej!

      Vymazat
  13. Ty Guerlain perly bych chtěla takyyyyyyyy :))

    http://janescolours.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Hm... Ty perly obdivuju už od té doby, co jsem zjistila, že vyjdou takovéhle. Trochu se bojím, že se neubráním. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Čím víc, tím víc ..... neobjektivních recenzí. Výsledky do druhého dne, zázraky na počkání. Huš, babo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha... jsem nepochopila, co jsem zase udělala špatně. ale něco asi jo! to je jasný.

      Vymazat
    2. Pan (paní?) blekota si asi spletl(a?) blog... no, aspoň že se podepsal(a?)!

      Vymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Doufám, že pak budou na tyto produkty recenze...jsem moc zvědavá na CC krém a Pure Fiji šampon.

    OdpovědětVymazat
  18. Mam uy treti Pai a jsem s nim moc spokojena, presto si taky brousim zuby na Emmu Hardie a Antipodes. A s tim Guerlain me uz prestan pokouset, ja byla tak rada, ze mi to nic nerika :D

    OdpovědětVymazat
  19. Hani, netušíš, kdy půjdou meteority do prodeje v ČR, já jsem zaskočena PR guerlainu zde neb v sephoře a douglasu nic neví a dokonce jedna slečna netušila, kde má ty koule na stojanu hledat oujeje
    jinak hezký seznam, ta se čiň, děvče ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a nejsou už náhodou v nějaké sephoře? někde jsem snad něco zaslechla. jinak to samé bylo i před vánoci, tak jsem se ptala asi ve třech sephorách a nikdo netušil.

      Vymazat
    2. smíchov a chodov nic..zkusím to znova tento týden, ale jejich netušení zřejmě bude tichou strategií :-D

      Vymazat
    3. tento týden to asi taky zajdu zkusit (teď jsem dva týdny nebyla v civilizaci, doufám, že jsem to neprošvihla). i když tedy nevím pořád, jestli to vyjde výhodněji na feelunique nebo se slevou v sephoře... ale každopádně bych je ráda nejdřív viděla na živo!

      Vymazat
    4. V brně v Sephoře už jsou, včera jsem je tam viděla. Se divím, že do Prahy ještě nedorazily, divné. :D No jinak já jsem je měla už dřív z Feelunique a spokojená teda moc nejsem, obří balení, papírová krabička nic moc, a docela i barví, takže pro mě vhodné jen jako tvářenka.

      Vymazat
    5. hm... to jsou přesně ty důvody, proč jsem si je ještě nekoupila. bojím se, že balení bude hnusné papírové. že to moc barví by mi nevadilo, ale třpytkatý tvářenky moc nemusím. a nejsem si zatím jistá, jestli to spíš není zbytečnost, co bych stejně nepoužívala. prostě musím vidět na živo a počkat, jestli přeskočí jiskra...

      Vymazat
    6. Arkády a Chov je mají, ale jen ve stojanu, skladem budou v pondělí, jsou krásné, barevné a žádnej přehnanej bleskotřpyt jsem nezaznamenala, jdu do nich;-)

      Vymazat
    7. jé... děkuji. zajdu se v pátek podívat do palladia, jestli bude - nebude. doufám, že bude!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...