středa 13. února 2013

Pedicure Spa Therapy Lotion Lemon Martini

* dnešní článek je věnovaný jen a pouze Borůvce... tedy doufám, že to tady bude někdy číst... tento krém jsem totiž vyhrála v její soutěži, tenkrát jsem z toho byla trošku na větvi, ani jsem nevěřila, že fakt já, teď by se asi hodilo říct, že jsem nikdy nic u nikoho nevyhrála, ale to není pravda, jednou už jsem vyhrála čistící tablety Lush, ovšem jakože pravděpodobnost, že zrovna já něco někde vyhraji, je dost malá a systematicky klesá s tím, jak se účastním stále menšího množství soutěží, protože odmítám používat Facebook, případně spamovat svým čtenářům o jakési skvělé giveaway, kterou stejně nikdy nevyhraju, a dokonce poslední půlrok odmítám i sledovat GFC, což uznejte, mě nejspíš z velkého množství soutěží vyřazuje už vůbec před zahájením, k tomu přidejte to, že všude chodím pozdě, málokterá soutěž mě vůbec zaujme na to, abych o účasti uvažovala, aneb všechno znám a všechno vím, občas zapomenu ten soutěžní komentář napsat a dost často jsem prostě líná zapojit obě ruce a vůbec něco na počítači napsat (taky ovládáte počítač zásadně jen myší... a nesnášíte znemožnění pravého tlačítka myši kdekoliv, protože tím vás ta daná stránka ochuzuje o možnosti "kopírovat" a následně "vložit a přejít na", případně přímo "přejít na webovou adresu" nebo taky "otevřít na novém listu v pozadí", stále čekám, že někdo vymyslí nějaké fajné udělátko, aby se dalo s myší i psát... nějak inteligentně a jednoduše...), no tak asi popojedem, jen jsem tím chtěla nastínit, že pro mě to byl malý zázrak, když jsem zjistila, že jsem vyhrála... a Borůvce moc děkuji, kdo nespěchá, ať tam běží, náhodou je na nás Bára hodná a pořádá další soutěž, já jako největší machr a dítě Štěsteny se raději neúčastním, takže šance tady jsou!


Ha... tak teď už jenom zjistit, kde se vlastně píše středník a můžu psát recenze ala Hrabal! né že bych se tedy chtěla přímo srovnávat s velkým pábitelem, ale tak... no přece... nakonec proč ne... no ale stejně, sice vidím středník na klávese, ale tak nějak jsem nepochopila, jak to napsat... raději zase popojedem; jsem asi úplně blbá, však středník je hned pod Esc, tady už deset minut zkouším různé varianty Shiftu, Altu, Ctrlu, Fnu a podobně (jen tak mimochodem díváte se na Two and a Half Men? a taky zbožňujete ty polštářky, co má Walden na gauči v kuchyni/jídelně/vedlejším obýváku nebo co to vlastně je... takové bych taky chtěla, ale zatím jsem moc líná je DIYovat), jen aby se mi napsalo ; tou klávesou, co je na ní ů, a to nějak nefunguje, beztak to je jenom anglická varianta, ovšem zjistila jsem, že středník se napíše i jako Alt 59, to je co... jen bych na to asi potřebovala numerickou klávesnici, což nemám, netbooky jsou stejně na houby... a nakonec je to tak jednoduchá záležitost.


Tak ale zase, abychom se dostali k dnešnímu tématu: tento krém byl docela boží, strašně krásně voněl, citrónově, sladce, ale štiplavě, nevtíravě, ale nápadně, elegantně, ale drze, ovocně a letně... tak nějak dost těžko to pojmenovat přesně, to byste prostě museli cítit, citrón s nádechem tajemna, ale jako Lemony Flutter to fakt nevoní, tohle byl totiž tak nějak naprostý opak Lemony Fluttera; konzistence byla hodně lehká, až by se dalo říct tekutá, rychle se vsakoval, ale přišlo mi, že v rámci svých omezených lehce-konzistentních možností i hydratoval, barva byla žlutá jako sluníčko a hutnost lehká jako včelích křídel mávnutí, jedinou nevýhodou bylo, že v kelímku toho bylo fakt málo a hodně rychle to ubývalo, jsem si pak šetřila, ale nedošetřila jsem a nakonec jsem stejně na dně, ona ta velikost totiž byla jenom 30 g, což uznejte asi není moc... jo jestli jste to zatím nepoznali, tak to je krém na nohy... to je co... a takto se píše recenze ve třech větách!


14 komentářů:

  1. Dneska tedy máš superantikontramultiextraunikátní básnické střevo. Úplně bych ten krém na nohy sežrala! ; jé hele, středník:-D; No nic, pravý zakázaný myšítko mě taky pěkně se.. a nezlobte se na mě, dost často to na svých blozích mají ti u kterých teda nevím kdo a proč by jim ty jejich nekvalitní fotky kradl O:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, ale ony i škaredé fotky mají nárok na vlastnická práva!

      no a zakázaný pravý tlačítko, je prostě... hate! navíc tomu pravému tlačítku podle mě všechny ty blogeríny dost křivdí a ono si to fakt nezaslouží, protože je užitečné a protože se používá i na spoustu jiných věcí než kradení obrázku. navíc pokud chce někdo něco ukrást, jakože fakt chce, tak ho nemožnost pravého tlačítka nezastaví.

      Vymazat
  2. Tak na ten pofidérní zákaz pravýho myšítka funguje zakázat si v prohlížeči Javascript... ;-) Je to jen jeden řádek kódu v javascriptu, dost primitivní. Tak, teď jsem proflákla, jak to obejít, tak doufám, že všechny bloggeríny to zruší, protože je to opruz. :-) Taky si samy otvíráte linky do nového okna, když vás zaujmou, s tím, že si dočtete odkazující web a pak se podíváte na odkazovaný?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasne, tiez to tak robim a to blokovanie ma vzdy akurat dobre naser...

      Vymazat
  3. fakt jo... si jdu hned vyzkoušet, jak to vlastně funguje... chacha... ono to fakt funguje! tak to je nespíš objev měsíce, děkuji!

    a přesně na to pravé tlačítko používám. prostě nechápu, i když je odkaz klikatelný, tak se mi otevře v novém okně nahoře a samozřejmě, že si chci nejdřív dočíst ten první článek, takže musím překlikávat okna... no opruz. a to ještě nemluvím ani o těch neklikatelných odkazech, které pravé tlačítko vyřeší "přejít na webovou adresu"... je mi jasné, že toto řeší i ctrl+c a ctrl+v... ale oprostě opruz na druhou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já toho mívám většinou otevřeno na webu hodně naráz, hodně záložek mám do Opery nastálo připevněných, aby se otevřely automaticky se spuštěním prohlížeče (svýho času tuhle funkci měla právě jen Opera, alespoň v základu a proto jsem se k ní uchýlila). Takže prostě trvám na tom, že si nejdřív dočtu rozečtený a pak se podívám na onen odkaz. Jestliže se to otevře nějak samovolně kamsi do nového okna, nadávám a hledám zpětně původní text zmizlý uprostřed rozečtený věty, navíc mezi x otevřenými panely. Je teda možný, že po zákazu javascriptu nebude fungovat v dotyčným panelu, pokud jejich systém jsi zvyklá používat, pár dalších fíčur. :-) Ale za to, aby mě blogísek neprudil tím, že nemůžu používat webový stránky tak, jak jsem zvyklá, to stojí. Navíc, fakt to nemá smysl, co je jednou na netu, to se získat prostě dá. (A zrovna zákaz pravýho myšítka je primitivní metoda, která se používala asi před patnácti lety a ví o jejím obejití každý, kdo kdy v základu čichl k tvorbě webových stránek.) Toho, kdo hodně chce, to neodradí, ty věci si prostě ukradne a toho, kdo nechce, to jen odradí, znepříjemní mu to život a vlastně si na dotyčným blogu připadá, že je na něj a priori nahlíženo jako na zloděje. Je tu autor pro čtenáře, nikoli naopak, tak by se k tomu čtenáři měl podle toho chovat.

      Vymazat
    2. no jakože pod tohle bych se mohla podepsat. prostě zakázané pravé tlačítko je jen na vo*er a ve výsledku to stejně moc nevyřeší. nebo možná to trošku odradí patnáctileté blogerky, co si myslí, že si vylepší svůj blog.cz, ale to je asi tak všechno.

      Vymazat
    3. Na otevírání odkazů obvykle používám střední tlačítko, protože to aspoň zakázané není, ale ten zákaz pravého mě taky pekelně štve. Ne, že by mě to teda tolik omezovalo, ale já musím pořád obsedantně klikat sem tam (pravým tlačítkem, abych následně klikla levým), a když mě přeruší nějaká hláška, tak mě to vždycky vytočí. Na jednom blogu na mě vyskakovala hláška ve stylu "žádné kradení", a to mě teda opravdu uráželo...

      Vymazat
  4. Tak pravý myšítko snad nepoužívám, nový záložky otevírám středním tlačítkem (kolečkem) a jinak ani moc nevím k čemu by mi bylo.

    Ale zato si označuji poslední přečtený řádek pokaždý když scroluju. A už se mi párkrát stalo, že to nešlo a dokonce vyběhla jakási tabulka, že text je vlastnictvím blogerky atd.
    Btw taky se vám stává, že když scrolujete, tak místo pootočení kolečka ho omylem zmáčknete a pak odfrčíte kamsi do prčic? Nebo jsem fakt jediná gramla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Označováním si "držím řádek" na webu občas taky. Já teda myš nepoužívám, mám ntb a soudruzi u Lenova na něm napáchali docela schopnou klávesnici. (Při přechodu ze stolního PC na ntb před pár lety, jsem si díky Aceru myslela, že se bez externí klávesnice a myši neobejdu.)

      Vymazat
    2. tak střední tlačítko je taky super. ale pravé používám hlavně když tam není klikatelný odkaz, jenom adresa.

      to zmáčknutí místo pootočení se mi taky stává, ale jen občas. mnohem častěji se mi stane, že roluji kolečkem dolů a stránka jede nahoru, ale to je asi čistě můj problém, protože mám brutálně starou myš, která si to asi už plete...

      Vymazat
  5. Já jsem úplný mimoň, už x měsíců funguju bez myši, takže opruz s levými a pravými tlačítky nezažívám. Je mi jasné, že ale taky o spoustu věcí přicházím. Třeba teď, teď jsem z půlky článku totálně mimo a trochu mě to rozladilo:( Pro změnu nedávno, když jsem byla u svých rodičů a použila jejich počítač, furt jsem jak blázen tlapala a jezdila prsty lehce pod klávesnicí, tam co je ten tablet na ovládání a pořád nic. Než mi to došlo, uběhla dlouhá chvíle.
    Jinak k citrónovým ťapinkám, zní to slibně, navíc citróny mám ráda. Myslím, že jsem se tehda u Borůvky taky zapojila, ale štěstí se na mě neusmálo. Jsem ráda, že na Tebe jo.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem si to přečetla...se zpožděním jako vždycky všechno :D Děkuji ;)

    Já nemám myš?! Cítím se méněcenná... Kdo má zakázaný pravý klik??? Na to jsem asi ještě nenarazila nebo jsem těžce dementní. A já mám teda otevřenou miliardu oken i záložek...moc mě za to doma nechválí (nechápu proč?).

    OdpovědětVymazat
  7. na to pravý tlačítko stačí používat firefox a k němu "povolení kontextového menu" (google it) - pak v případě potřeby jeden klik a žádnej zákaz nemá šanci ;) (výhoda, že nemusíš zakazovat javascript, někdy je potřeba)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...