středa 27. května 2020

Spotřebováno: The Ordinary, Nuxe a Beauty Kubes

V březnu... jo tak v březnu jsem byla prostě doma. Chodila jsem akorát nakupovat jídlo, na začátku března jsem asi byla i v práci, myslím, že jsem jela i do Prahy. To jsem si po cestě kupovala ten balzám na rty, protože jsem v kabelce žádný neměla, zrovna jsem ho fakt chtěla použít a tři dny v Praze bych bez balzámu na rty taky nevydržela. Tak jsem si koupila, co jsem v drogérii chtěla už dávno vyzkoušet. Jinak tedy musím uznat, že tenhle od Kneippu vůbec není špatný. Se s ním doma mažeme zrovna všichni, nevím, kam se mi ztratily všechny ostatní normální balzámy na rty, asi už žádné nemám, jen ty barevné. A barevné nikdo nechce, tak se všichni mažou tímto. A pak říkají, že voní jako máma. Tak jo.

V březnu jsem taky nakoupila olej Noili. Jsem si chtěla něco dopřát a v poslední době se mi docela daří regulovat svoje impulzivní nákupy. Tak jsem si jeden takový impulz dovolila. A možná jsem měla raději tentokrát vynechat, protože jak jsem psala v minulém článku, tak jako tohle mi nic nedělá. A dost toho nákupu lituji.

Každopádně takže v březnu jsem nakoupila celkem 2 kusy kosmetiky. K tomu nebyla žádná nenadálá návštěva drogérie, ani další pokoutní balíčky ťukající s pošťákem na okno. Prostě tyhle dva kusy a konec.

K tomu jsem pak spotřebovala 7 plných kusů a 6 vzorků. Upřímně už ani nevím, co ty vzorky byly, asi nic zajímavého. Vlastně zajímavé nebylo úplně ani v plných kusech, prostě nějaký šampon, sprcháč a nakonec jsem dokázala vybrat jen tři produkty, o kterých zvládnu napsat alespoň dvě věty.





Beauty Kubes Shampoo (normal hair) byly fakt boží. Opravdu fakt žejo. Šampon v prášku slisovaný do malé krychličky. Tu si mokrými dlaněmi nadrtíte a nanesete na vlasy. Normálně to pění, vlasy to umyje hned na první pokus, ale přitom je to přírodní a je to balení jen v papíru. Vlastně ani pořádně nevím, co tam pění, protože to je prostě škrob a má to nějaká ta pěnidla, ale nic agresivního a fakt jsem tak bohatou pěnu nečekala. Navíc jsem po umytí měla dost hezké vlasy. Hodně lehké, nemastily se, přitom ale nebyly vysušené, i když jsem si nedala kondicionér nebo něco. Jo, tohle bych chtěla klidně někdy znovu.

Nuxe Reve de Miel balzám je moje stálice. Tohle je tak páté balení, co mám doma. Každé mi vydrží asi rok a půl a pak ho urychleně nahrazuji novým, hlavně na zimu. Tento mi došel v březnu a já si nový ještě nekoupila, asi šetřím, či co. Ale na podzim se k němu pokorně vrátím, protože Nuxe moje rty v zimě potřebují. Jinak je to hutný mazlavý balzám, který ale není přehnaně olejový a matlavý. Spíš vytváří na rtech ochrannou vrstvu, která přes noc zahojí všechno. Na zimu to potřebuji znovu.

The Ordinary Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2% je taky moje stálice. Já chápu, že někomu ta konzistence vadí. Mně ostatně taky vadila, pokud si někdo vzpomenete na dávnou recenzi. Ale fakt mi přijde, že se konzistencí zlepšili, že to už není tak zrnité a lépe se mi to nanáší. (Nebo jsem si zvykla?) Proč to ale kupuji, je proto, že opravdu funguje. Opravdu tohle je jedno z nejlevnějších céčkových sér, které můžete sehnat. A nejen to. Ono to je navíc stabilní, nezoxiduje vám to, nemusíte to vypotřebovat do tří měsíců od otevření a funguje to pořád. Jasně asi bych si to doma nenechávala otevřené rok, stejně při denním používání ráno večer vám to déle než dva tři měsíce nevydrží. Ale to vůbec nevadí, protože to stojí pár stovek a rozhodně se to vyplatí, pokud chcete mít doma účinné céčko. Jen tedy musíte přetrpět tu divnou zrníčkovo-mastnou konzistenci.

6 komentářů:

  1. Dám na vaší recenzia to Cečko koupím

    OdpovědětVymazat
  2. Ten balzám na rty mě taky láká, ale hodně mě inspirovalo to nenakupování, takže počkám, až vypotrebuju co doma mám. A musím říct, že články na blogu mě baví moc.

    OdpovědětVymazat
  3. Ešte doma nemám žiaden produkt s Céčkom pretože neviem či už som pripravená na niečo také. Niekde som čítala, že s tým stačí začať okolo 24ky, ale mám v pláne si objednávať ich dokonalý niacinamid, tak by som sa predsa len mohla pozrieť aj na tento produkt.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kostky jsem Vás viděla už vícekrát, moc mě zajímají. Kde se dají koupit prosím? Našla jsem e-shopy pouze mimo Evropu. Děkuji, Marie

    Jo, tento blog sleduju od roku 2012, pořad mám radost z každého nového článku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej děkuji. jinak já kupovala tenkrát na contentbeauty (https://www.contentbeautywellbeing.com), ti normálně posílají k nám, ale je tam asi nějaké poštovné. a když jsem psala tuhle minirecenzi, tak jsem našla, že je to uk značka a mají i vlastní stránky (beautykubes.co.uk).

      Vymazat
  5. hento Noili mi nejak lezie hore krkom...tu u nas to dost hajpuju, hlavne na insta...ale ak niekto riesi retinoidy, tak toto je obyckove skvalanove serum za vela vela penazi :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...