úterý 24. dubna 2012

Ponožkový drdol

Na téma ponožkového drdolu, jste už mohli na tomto blogu narazit, tak trošku. Vzhledem k tomu, že je to právě celkem populární a frikulínský styl účesu, který nesmí chybět v jakékoliv podobě na žádném blogu, tak jsem nemohla zůstat pozadu a ukážu vám svůj ponožkový drdol. Jen tedy jsem líná stříhat a motat ponožky, takže jsem výjimečně nebyla lakomá a obětovala nějakou tu libru na eBay (hledejte doughnut bun nebo taky donut bun, v Číně totiž umí anglicky velmi dobře). Ale zaslechla jsem, že to seženete i v H&M nebo Gate nebo tak někde podobně... Jinak vypadá to jako drátěnka na nádobí, ale není to drátěnka na nádobí, co je to? Správně: pomůcka na donut bun.

Pokud nevíte, jak se to na tu pomůcku motá, tak třeba zrovna na eBay je obrázkových návodů spousta nebo taky Petra to ukázala ve videu, není na tom nic složitého nebo náročného, zvládnete to za chvilku. Takže pomůcku doma mám, řemeslně to mám taky zmáknuté a stejně to moc nenosím. Proč? Nejdřív malá ukázka toho, jak to na mně vypadá. Existují dvě varianty tohoto drdolu, z nějakého mně neznámého důvodu, každý nosí jen tu horní, mně se ale víc líbí ta dolní. Pak si to ještě můžete umístit různě na boku, ale tak to nenosím vůbec.



A proč ponožkový drdol nenosím?

Hlavním důvodem je to, že mě z toho bolí hlava. Jakože fakt fest a úplně nejvíc z jakékoliv na boku varianty. To je ovšem můj celkem soukromý problém, mě bolí hlava z kdejakého účesu, mám docela husté vlasy, které s přibývající délkou těžknou. Nějaký ten vyčesaný culík je pro mě naprosté tabu. Pokud si chci učesat drdol, tak musím důkladně vychytat, kam a jak ho udělám. Nejhorší je, že v poslední době mě bolí hlava z vlasů nějak často, takže si užívejte moje účesové příspěvky, protože brzy mi nejspíš dojde trpělivost a nechám to oholit na tři milimetry (jó s takovými vlasy to je teprv ten správný odvaz).

A on se mi ten drdol vlastně nelíbí. Tedy jako líbil by se mi, kdyby byl větší a nadýchanější. Asi takový jako nosí Sarah Jessica Parker v Sexu ve městě, naposledy v epizodě na svatbě Charlotty s Treyem, po chvilce se strejdou googlem a vytrvalém odmítání za epizodu platit, jsem vám ukořistila jeden nekvalitní printscreen.


Tak nějak bych to chtěla. Ale nedaří se. Asi budu potřebovat větší ponožku. Jenže to mě pak bude ještě víc bolet hlava. A taky bych musela mít větší trpělivost při tvorbě. Krom toho mi přijde, že většinou na komkoliv, mě nevyjímaje, tento drdol vypadá tak anorganicky, jakože ty vlasy na hlavu nepatří a celé je to tam jenom přimontované tak nějak omylem. Okraje nedoléhají k hlavě a vypadá to jak kroužek omotaný vlasy a přilepený na místo určení. A tak proto tento drdol moc často nenosím. Ale našla jsem si náhradníky, aneb pokračování příště.


23 komentářů:

  1. Mě se tedy víc líbí ten horní :) ten dolní na mě působí moc ušlápnutě, moc slušně nebo jak to mám vysvětlit :D
    http://sunnyym.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem ho zkoušela s ponožkou s pomocí videa z wendyslookbook, líbí se, když není úplně uhlazený - to mi přijde nepřirozené
    mrkni, jestli chceš:
    http://daisyforme.blogspot.com/2012/04/drdol-z-ponozky.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako jo, pěkně udělaný drdol. ale zase malý a fakt mi přijde, že na tu hlavu se dostal nějak omylem. což jsem asi moc náročná a nejspíš i divná, mně se totiž nelíbí ani jak si to dělá wendy...

      Vymazat
  3. já jsem měla jednu dobu drdolové období,jsou to asi 2 roky.... podložku jsem si zakoupila v kadeřnictkých potřebách....pak jsem měla zase období, kdy se mi to vůbec nelíbilo a tak nějak to pořád střídám.... hodně ho nosím v létě u moře, abych si neráchala ve vodě vlasy, to nemám ráda...a protože nemám až tak dlouhé vlasy a sem tam něco leze ven, tak si kolem něj obtáčím hedvábný šátek....

    OdpovědětVymazat
  4. no, ja si tohle udelam na hlave i bez ponozek ;) a vetsinou to nosim se psem ven, pac nesnasim, kdyz mi na prochazce lezou vlasy do oci .. na bezny noseni mi to prijde nuda
    ale asi by to chtelo ty vlasy okolo trochu povytahovat a uvolnit, aby se zvetsil objem a cypadalo to vic prirozene - a ne jen jako ten nalepenejkrouzek z vlasu, jak si stezujes ;)

    OdpovědětVymazat
  5. teď píší pouze jako pozorovatel, protože sama mám úplně krátké vlasy.
    Mě se tento drdol moc nelíbí, když už, tak varianta dole a takový jakože pocuchaný, tak jak to máš ty na fotkách. Ty uhlazené na mě působí přesně jak píšeš v posledním odstavci, jakoby něco nasazeného co nejsou vlastní vlasy.
    Izi

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám dojem, že ten z horního obrázku ti sluší víc, ten dolní vypadá tak nějak usedle a smutně, jak jakoby "visí" dolu (a to ostatně všechny drdoly v téhle části hlavy). Ale obecně se mi to taky až tolik nelíbí, zatím jsem viděla minimum holek, kterým to slušelo - většinou to byla nějaká baletka, či tak něco.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  7. Používám na to teda trochu jinou vychytávku, ale výsledek je stejný. Existují slušivější varianty drdolů, souhlasím, ale tohle je zatim jediná, která mi na vlasech opravdu drží. Takže je to jediný drdol, který můžu nosit, aniž bych se bála, že mi za pět minut rovnou spadne nebo bude za chvíli vypadat všelijak jen ne jako drdol. Navíc mi drží i bez tužidla a laku na vlasy, což se mi líbí. Mám nemožné vlasy a jsem ráda, že aspoň tohle na ně platí :-)

    OdpovědětVymazat
  8. mne sa tento typ drdolu nepaci. Vyzera to tetkoidne. Za sociku to nosila kazda druha pani ucitelka (a kazda prva mala na hlave karfiol).

    OdpovědětVymazat
  9. Me se nelibi ta variata, kdy se ty vlasy obmotaji a prisponkuji okolo. To mi pak prijde, ze to odstava a vypada to strasne neprirozene a divne. Ted jsem mrkla na to video od Petry a presne tak se mi to nelibi. Ja to delam tak, ze tu dratenku dam na konec culiku a motam to od konce. (nevim jestli je to pochopitelne, nemuzu najit zadne video, kde by to tak delali). Pak to tim padem mam uplne priplacle k hlave a jeste to vypada ze mam strasne moc vlasu :) A drzi mi to bez jakychkoliv sponek cely den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu druhou variantu taky znám, ale kdykoliv jsem to viděla, tak mi přišlo, že to odstává od hlavy ještě víc nepřirozeně. no ale zvědavost mi teď nedala a šla jsem to vyzkoušet a asi jo, vypadalo by to možná lépe, jen mám tedy dva problémy: nejde mi to motat a strašně se mi při tom cuchají vlasy.

      Vymazat
    2. Musim rict, ze mi celkem dlouho trvalo nez jsem prisla na to JAK to presne namotat. Ale ted mi to jde uz uplne samo a nosim to tak strasne rada. A fakt mi to neodstava, vcera jsem si i fotila hlavu zezadu :) abych to zkontrolovala. Ale je fakt, ze ted mam trochu sestrihane vlasy, tak to jde motat o neco hur.

      Vymazat
    3. asi to budu muset víc natrénovat.

      Vymazat
  10. A mně se to docela líbí. Akorát nevím, jestli bych si do toho při své šikovnosti svedla umotat vlasy (délka do pasu). :-) Možná bych z toho pár pramenů vytahala, aby to nepůsobilo tak pančelkovsky (ale taky záleží jak na kom, když má někdo jemný a něžný obličej, tak mu v tom krásně vyniknou rysy). :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Za prvé, máš krásný vlasy. Za druhé, mně to vůbec nejde, jsem úplně blbá na to. Poprvé když jsem to zkoušela celá nadšená tak se mi povedlo udělat z toho mega drdol. Ještě větší než má Carrie. Líbilo se mi to, řekla jsem si, hm, ještě to vychytat tady a tadyto ještě trochu zastrčit, páni to je paráda, to si zítra vezmu mezi lidi. Zkouším to podruhý s tím, že to už bude dokonalý. A houby. Nepovedlo se to vůbec a mohla jsem to zkoušet třeba milionkrát. Za třetí, já se to jednou stejně naučím.

    OdpovědětVymazat
  12. šlo by skutečnou drátěnkou zasuplovat tu drahou e-bay (nebo i česko drogeriovou) věc? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako ono to nebylo drahý. platila jsem jeden dolar. ale myslím, že když najdeš nějakou vhodnou drátěnku, tak ono to fakt vypadá dost podobně.

      Vymazat
    2. Já na to používám hairagami (nemohla jsem si předtím vzpomenout, jak se to jmenuje) - dvě takové potvory prodávají Vietnamci za 45 korun a jde to s tím krásně. Jak se s tím vlasy v culíku sevřou, dobře se to namotává a během toho skoro nevypadává. Na youtube jsou návodný videa na spoustu účesů s touto pomůckou ;-)

      http://www.youtube.com/watch?v=he1sfSOIJ3c&list=FL6-YXWd29_bEif8EzzOrCWg&index=26&feature=plpp_video

      Vymazat
    3. tak s tím to zase neumím já, přijde mi, že pak ten drdol vypadá jak debílek pochroumaný...

      Vymazat
  13. Miluju drdoly! Hlavně do horkých dnů! :)

    OdpovědětVymazat
  14. vyzera to super, najviac sa mi vsak paci taka rozstrapatena verzia:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. tak to se těším na pokračování!!!!
    konečně mi dorustají vlasy a tak sháním nějakou inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  16. Tenhle drdol dělám taky akorát místo tý výstelky používám takovou hodně tlustou gumičku, funguje to podobně :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...