pondělí 21. listopadu 2016

Spotřebováno: Skinfood, Lyonsleaf, Emtage, Martina Gebhardt a Live Clean

Ach jo, opravdu jsem měla pocit, že první polovinu roku se mi to dařilo. Prostě nekupovat kraviny, zbytečnosti, nadbytečnosti, blbosti a vůbec kosmetiku. A když jsem kupovala, tak s rozvahou. Třeba odličovače nebo gely a pěny na čištění jsem nekupovala skoro vůbec, jen jsem spotřebovávala nasyslené ze zásob. No a pak se mi to začalo sypat a pořád se to sype a bojím se, že v listopadu a prosinci se to dosype. A jako pro mě za mě, lepší když sype, než když prší, ale moje konto to bolí a možná se z toho už nikdy nevzpamatuje. Takže v říjnu nakoupeno celkem 65 kusů různých velikostí. A do toho všeho spotřebováno 14 kusů. Vidíte tam ten nepoměr?


Jako prostě docela jsem si nakupovala v říjnu, to nemůžu popřít. Ze začátku to šlo a jediná z mého pohledu fakt zbytečná objednávka, objednávka jen tak pro radost, něco bez čeho bych se klidně obešla... no tak to byly dvě objednávky od ColourPop. Taky jsem si mohla objednat jen jednou, jak normální člověk. Ale zase to se musím pochválit, mám jenom jednu objednávku z iHerbu. Kterou jsem udělala jen, abych využila ty loyalty tolary, ale tak henna se vždycky hodí, to se spotřebuje, se nebojím. Jinak obě asijská tonika potřebuji (samozřejmě), navíc jsem je už začala používat, takže tam je to v pořádku. Sprej na rozčesání vlasů taky doma my holky potřebujeme. Šampon se neztratí. Jsem minule dovolila dětem použít můj šampon. Lahvička byla plná, po dětském zásahu je tam tak tři centimetry ke dnu... ale zase nám asi dva týdny fakt pěkně voněla koupelna. By mě zajímalo, kam to nalily. Něco málo jsem dostala a takové ty limitky od Catrice a Essence, to ani nejsou nákupy, to je čistě sběratelská potřeba.

No ale pak se poslední týden v říjnu staly vánoční balíčky. Ups. A do toho ta spotřeba nevalného množství. Vlastně i nezajímavého množství... no za říjen prostě nic moc. Teorie udržitelného nakupování v háji a spotřeba nezajímavého charakteru. 



Skinfood Premium Tomato Whitening Kit mi úplně jako velké naděje nedával. Je to malé, co taky od toho čekat, ono zrovna bělení a boj proti pigmentovým skvrnám je na dlouho. Ale víte co? Já se nebojím říct, že ano. Že tohle bych si klidně dokázala představit v plném balení, abych prozkoumala další účinky. Jako jasně. Ono já to možná ani nepoznám. Když to zkombinuji s Pixi Glow a se sérem z céčka a s áčkem... no všechno tohle prostě proti těm pigmentovým skvrnám působí a dost těžko odlifrovat vše ostatní a hodnotit účinek jedné malé sadičky. Ale já si fakt myslím, že s pigmentovými skvrnami mi to pomohlo. Přeberte si to jak chcete. Tonikum mi tedy úplně sympatické nebylo, ale tu essenci bych si dokázala představit v koupelně i v plném balení. 

Lyonsleaf Caledula Cream byl prostě zbytečnost. No a já se chystám na konečnou shrnující recenzi Lyonsleaf... nevím tedy, jak to říct, prostě jednoduchá příroda. A to jednoduchá nemyslím v dobrém slova smyslu, ale myslím to skoro až jako urážku. Jim jako věřím, že kvalitní ingredience a vymyšlené složení... ale když to jenom maže a navíc pro mě nepříjemně... tak jiné hodnocení tomu ani dát nemůžu.



Emtage Clear Glow Camellia Cleansing Oil byl tak úžasný. Ale jakože fakt. Naprosto krásně voněl. Konzistence pleť jen hladila a zjemnila, ale všechno odlíčila na první setření. Jasně, je to čistá příroda, jen oleje, bez emulgátorů, takže dolů to jde trošku náročněji a bez tanečků s hadříkem se neobejdete. Ale už jsem si tak zvykla, že mi to asi nevadí. Jako jo, kdybych si teď kupovala nový odličovač a chtěla ten nejlepší a nejúžasnější a nejfajnovější, tak bych jasněže chtěla Emma Hardie. Ale nekupuji a asi se dopustím možná trošku kroku vedle... ale fakt bych tento odličovací olej k velké Emmě přirovnala. Nevoní stejně, neodličuje stejně, nemá úplně totožnou konzistenci, taky tady srovnávám balzám s PEGy a čistou směs rostlinných olejů... ale prostě ten pocit na pleti je stejný. Odlíčí to všechno hned, podobně mi to i voní, tak konejšivě a exoticky jemně, a na obličeji mi to přijde až neskutečně podobné. Přeberte si to, jak chcete.

Martina Gebhardt Salvia Tonic měl u mě velká očekávání a vám tedy nevím, ale to nesplnil. Prostě nuda, šeď, trošku to voní, ale prostě voda ve spreji, nějakou významnou přidanou hodnotu, kterou jsem čekala všemi deseti, tak tu aby tam člověk těmi deseti prstíky pohrabal. Jako nemůžu proti říct ani jedno slovíčko, ale dost podobně těžko se mi hledají argumenty pro opětovnou koupi.

Live Clean Exotic Nectar Leave-in Conditioner Spray je asi první přírodní sprej, který alespoň něco s mými vlasy udělal. Nebylo to ideální, to vůbec. Jako třeba teď jsem nám koupila Gliss Kur, prostě největší silikonová klasika na rozčesání vlasů... no a to se nedá s Live Clean samozřejmě porovnat, protože to pak ta přírodní alternativa nedělá nic. Ale když vedle sebe postavím, co jsem zkusila ze sprejů přírodního, takže Live Clean proti Natura Siberica a proti Kiss My Face a proti ještě asi alverde a možná i něčeho dalšího... tak je prostě Live Clean nejlepší. Uvolní uzlíky a zacuchané vlasy, lehce zjemní a uhladí, tak usnadní rozčesání. Jen tedy možná to byl jen můj problém... ale mi to vonělo jako houby. Asi nechci, aby mi vlasy voněly jako čerstvě utržená houba.



Na závěr si dáme trošku spoiler. Je sice otázkou, jak rychle mi stihnou všechny objednávky dojít, ale listopad byl na nakupování opravdu bohatý. A docela je bohatý i na spotřebu, takže příště to bude o dost zábavnější...

5 komentářů:

  1. Já se teda taky snažím tolik kosmetiky už nenakupovat a docela se mi to dařilo. Každopádně v listopadu si snad všechna kosmetika došla, takže jsem taky nakupovala docela dost.. a samozřejmě i něco navíc :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa tiež cca mesiac-dva pred Vianocami zbláznim a nakupujem ako šialená. Tento mesiac mi balík chodí snáď každý deň. Dnes došiel Crystal Garden Blusher od Artdeco. Ach to je krása, to je krása...
    Ale tak bodaj by človek nenakupoval, keď všade sú limitky, vianočné balenia, sety atď.
    A to ešte nebol ani Black Friday.
    Ináč šalviový toner od MG ma tiež nejako neoslnil, mám teraz šalviový hydrolát a ten mi príde lepší.
    Lucc

    OdpovědětVymazat
  3. Já se snažím dodržovat stopku, ale někdy je chtíč silnější :D
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. na alverde produktech ujíždím :)
    Mimochodem tě zvu na vánoční giveaway, budu ráda, když tě tam uvidím :)
    JANNIEBEL- giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. nedávno som si kúpila od Alverde telové maslo, a veľmi sa mi zapáčila táto kozmetika :) takže tá celá rada na druhej fotke je pre mňa momentálne ako sen :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...