středa 28. června 2017

Spotřebováno: The Ordinary, Bravura London, Kosmea, Funny Bee, Salcura a Aussie

Dala jsem si takovou menší hru na květen. Moje koupelna i různé poličky totiž přetékaly skoro prázdnými lahvičkami. Takže jeden den - jeden spotřebovaný, nebo konečně vyhozený produkt. Nakonec to nebylo až tak těžké, když jsem zrovna nic nezvládla spotřebovat, tak jsem si alespoň otevřela něčeho vzorek. A některé dny jsem spotřebovala třeba i dva produkty. Díky tomu je počet spotřebovaných opravdu veliký: 40 plných balení a 10 vzorků.

Zároveň jsem se držela a ani jsem moc nenakupovala. Aneb nakoupeno celkem 9 kusů, z toho jsem už jeden spotřebovala a další tři začala rovnou používat. No jsem na sebe pyšná, takhle to vydržet ještě rok a budu mít úplně volné poličky na nové nákupy. Celkem za květen - 41 kusů.




No je toho prostě pořádná hromádka, raději do toho ani moc nebudeme šťourat, to bychom tu byli ještě příští středu. Ale vybrané si probereme.

The Ordinary Ascorbyl Tetraisopalmitate Solution 20 % in Vitamin F jsem si opravdu neoblíbila. Účinky to mělo menší než Vitamin C Suspension od The Ordinary. A konzistenci to mělo fakt za mě hnusnou. Takovou mastně nemastnou, nesilikonově silikonovou, oblečenou neoblečenou. Nakonec, abych to spotřebovala, jsem to míchala s kyselinou hyaluronovou, pak se to dalo, ale mezi moje oblíbence se tohle céčko opravdu nezařadilo.

The Ordinary Alpha Arbution 2 % + HA měl dost podobný osud. Nebo takto, konzistence mi tentokrát ničím nevadila a bez problémů jsem to spotřebovala. Póry to neucpávalo, hned se to vsáklo, konzistence byla podobná třeba na kyselinu hyaluronovou, takový ten průhledný tekutý gel, co se rychle bezezbytků vsakuje. Taky v tom je hyaluronová. Ale nic to nedělalo. Fakt nic, jsem si nevšimla ani jednoho rozdílu, jestli jsem to použila, nepoužila, jak dlouho jsem to používala, jak dlouho to už doma nemám... v pleti ani jediný rozdíl.

Bravura Salicylic Acid 2 % je prostě úžasná. A rozdíl v kvalitě pleti vidím hned a vydrží prostě pár dnů. Kyselinu používám (ano, mám doma novou lahvičku) asi dvakrát týdně jako peeling před čisticí jílovou maskou. Pleť je jemnější, hladší, působí proti pupínkům i proti ucpaným pórům, je to můj miláček.


Kosmea Radiance 24/7 Youth Boost byl nejlepší šípkový olej, který jsem kdy zkusila. A docela určitě jeden z nejlepších pleťových olejů, který jsem kdy zkusila. Fungoval fajn, jako každý šípkový olej, ale to nebylo nic mimořádného. Mimořádná byla konzistence a neskutečně příjemné používání. Ta konzistence je opravdu vymyšlená a vymazlená do dokonalosti. Je lehká, jemná, po nanesení se okamžitě vsakuje, skoro jak vodové sérum bez olejů. Ale zároveň je vidět, že pleť je spokojená. Olej se sice hned vsákne, ale nechá pokožku jemnou, hladkou, vyživenou. Používala jsem sice jenom večer, ale myslím, že v tomto případě bych se nebála ani ranního používání. Až škoda, že mám doma zrovna tolik pleťových olejů, že nový si určitě kupovat nepotřebuji... ale nikdy neříkej nikdy. 



Funny Bee Pretty BB Organic BB Cream byl prostě strašný. Vůbec to nekrylo, odstín to mělo tmavý a oranžový a navíc se mi na pleti vysrážel. Takže ho sem dáme jako odstrašující případ a jdeme dál.


Salcura Antiac Daily Face Wash byl hodně fajný. Dokonce uvažuji, že bych si ho pořídila v plném balení. Byl trošku drsnější než všechny ty jemné přírodní gely, Salcura je určitě určená spíš pro mastnou a problematickou pleť. Ale mně se ten pocit líbí. Taková ta dokonale čistá (a odmaštěná pleť) na první dotek prstu. Čisticí gel se dobře smývá a nenechává žádný povlak, čistí dobře... no asi bych chtěla plné balení. Tak uvidíme.


Aussie suchý šampon je nejlepší suchý šampon z drogérie. Nedělá bílé vlasy (jako některé Batiste), nesmrdí mi (jako snad všechny Batiste), funguje (na rozdíl od L’Orealu), má navíc tužící účinky, které vydrží nejen první den, nejen druhý den, ale i den třetí, a když jsem líná si umýt vlasy, tak i čtvrtý den. Prostě boží vlasy na nekonečně dlouhou dobu na první stříknutí. Občas jsem ho použila třeba jen jako styling, ani jsem nemusela mít mastné vlasy, dodává totiž objem a lépe drží účes. Prostě poklad z drogérie, který si musím někdy koupit určitě zase znovu.


14 komentářů:

  1. Inspirovala som sa s The Ordinary Ascorbyl Tetraisopalmitate Solution 20 % in Vitamin F a urobila si svoj (len 10%). Tiez ho musim miesat s hyaluronovym serom, aby sa prepasoval aspon kusok pod povrch pokozky. Davam ho rano pod Eucerin. A si mi pripomenula, ze sipkovy olej sa nejak vytratil z mojho arzenalu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šípkový olej je fajn. taky zrovna doma žádný nemám, takže docela vážně uvažuji o kosmea. no uvidíme, možná si po létě koupím.

      Vymazat
  2. ten suchý šampon jsem tam nikdy nevidela:) kolik stoji?
    JANNIEBEL

    OdpovědětVymazat
  3. No tak teď jsi mě i celkem nalákala právě na ten suchý šampon od Aussie. :)

    OdpovědětVymazat
  4. že já k tobě vůbec lezu, vždycky mi přibude něco na seznam...mimochodem, kde jsi sehnala Kosmeu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vzorek jsem měla z mypure. týjo a teď koukám, že mají kosmea za polovicu... no nekup to! (jen pozor, platí se poštovné)

      Vymazat
    2. tak jsem tam naběhla a youth boost vyprodán...a píšou že "discontinued range", by mě teda nakrkli

      Vymazat
    3. zrovna to už dvě hodiny zkoumám a jsem z toho dost vykolejená. ale mají trying set! a tam je 20 ml oleje! a za polovinu...

      Vymazat
    4. tak objednáno (y) už se těším

      Vymazat
    5. taky jsem si nakonec objednala. utrácení mi poslední dva týdny opravdu jde dobře.

      Vymazat
  5. Salcuru určitě doporučuju, přirovnala bych ji k Mychelle Fruit enzyme cleaseru, zůstává taková čistě čistá pleť. A pro citlivky (a normální) to není na každý den, hroši klidně denně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo? tak to si snad budu muset pořídit, já nejsem žádná citlivka...

      Vymazat
  6. Diky za tip na suchy sampon Aussie. Na zkousku jsem si koupila cestovni baleni ..a je SKVELY!!! I z mych jemnych vlasu vykouzli paradni haro.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...